Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 19. nov, 2018 13:49

Icardi er helt umulig, tror jeg. Han er kongen i Inter, og det tror jeg, passer ham perfekt. Måske kunne Real lokke ham, men han ville også være monster dyr. Proven goal scorer og stadig ung. Jeg kan virkelig godt lide ham, men tror ikke, han passer ind i Klopps system, fordi han er typen, der kan være usynlig i 90 minutter og så lyne i overtiden - ikke nogen arbejdshest som Firmino.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 19. nov, 2018 15:02

Robbie_God_Fowler skrev:Vi skal heller ikke fokusere på indkøb til bagerste geled. Vi er godt garderet med VVD, Gomez og Lovren. Hvis Matip sælges til sommer, kan der hentes en ungt talent, eller en rutineret ræv, ind som 4. valg.

Det store checkhæfte skal bruges på positionerne længere fremme på banen. Udover min evindelige klagesang i forhold til vores mangler på den centrale midtbane, kunne jeg godt tænke mig at se en offensiv klassespiller hentet ind til angrebet. Vi er for afhængige af den nuværende frontrio, hvorfor det vil være fint at have en fuldgod erstatning for Firmino eller Mane, når disse ramler ind i et større formdyk som det pt. er tilfældet.

Timo Werner er den arbejdsomme og dynamiske spiller, der passer som hånd i handske til Klopp’s filosofi. Jeg er dog ikke helt overbevist omkring Werner’s evner som afslutter. Men han er en alsidig spiller, der vil kunne spille de tre forreste positioner, og Klopp elsker som sagt denne fleksibilitet.

Mauro Icardi kunne også være et bud. Han er modsat Werner hamrende effektiv inde i og omkring feltet og har gennem de seneste fire sæsoner scoret 91 mål for Inter. Icardi har sine spidskompetencer som afslutter, men er også habil som opspilsstation og det generelle spil i fødderne. Jeg er overbevist om, at Icardi nok skulle fortsætte takterne fra Inter i Liverpool. Dog med den risiko, at Salah bliver mindre effektiv, eftersom Icardi søger mange af de samme rum i ryggen på modstanderens forsvar.

Luka Jovic ligner også en spændende spiller ud fra de begrænsede minutter jeg har set ham spille. Men han er meget ung og har behov for spilletid for at udvikle sig yderligere. Spørgsmålet er om han ville få det i Liverpool.
jeg er fuldstændig enig i, at det store køb skal være et offensivt af slagsen, selvom vi hele tiden skal tænke på, at Klopp slet ikke har fået gang i Keita, Ox kommer tilbage, og Shaqiri gør alt for at, Klopp ikke skal kunne komme uden om ham, og så har vi forhåbentlig en gem i Brewster.

Hvis Dortmund er åben for et salg af Pulisic, så vil det være min foretrukne spiller, da der fortsat er et stort udviklingspotentiale, og da han givetvis vil være ok med ikke at være i start 11 hver gang.

Når jeg linker til rygter til store talenter, så er det jo fordi, at det skal og bør være en del af vores strategiske færden, da vi skal have nok home grown spillere, og da det er klædeligt og ekstra glædeligt, når det lykkes at få en Trent og en Gomez igennem systemet, og det gør rigtig godt for vores økonomi, så der netop bliver råderum til, at vi kan smide penge i stil med en VvD og en Alisson, som rykker os alvorligt fremad.
Der i mellem ligger der røverkøb som Robbo og Shaqiri og de "gratis" spillere som Milner, som vi også hele tiden skal have øje for.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 19. nov, 2018 15:46

Robbie_God_Fowler skrev:Vi skal heller ikke fokusere på indkøb til bagerste geled. Vi er godt garderet med VVD, Gomez og Lovren. Hvis Matip sælges til sommer, kan der hentes en ungt talent, eller en rutineret ræv, ind som 4. valg.

Det store checkhæfte skal bruges på positionerne længere fremme på banen. Udover min evindelige klagesang i forhold til vores mangler på den centrale midtbane, kunne jeg godt tænke mig at se en offensiv klassespiller hentet ind til angrebet. Vi er for afhængige af den nuværende frontrio, hvorfor det vil være fint at have en fuldgod erstatning for Firmino eller Mane, når disse ramler ind i et større formdyk som det pt. er tilfældet.

Timo Werner er den arbejdsomme og dynamiske spiller, der passer som hånd i handske til Klopp’s filosofi. Jeg er dog ikke helt overbevist omkring Werner’s evner som afslutter. Men han er en alsidig spiller, der vil kunne spille de tre forreste positioner, og Klopp elsker som sagt denne fleksibilitet.

Mauro Icardi kunne også være et bud. Han er modsat Werner hamrende effektiv inde i og omkring feltet og har gennem de seneste fire sæsoner scoret 91 mål for Inter. Icardi har sine spidskompetencer som afslutter, men er også habil som opspilsstation og det generelle spil i fødderne. Jeg er overbevist om, at Icardi nok skulle fortsætte takterne fra Inter i Liverpool. Dog med den risiko, at Salah bliver mindre effektiv, eftersom Icardi søger mange af de samme rum i ryggen på modstanderens forsvar.

Luka Jovic ligner også en spændende spiller ud fra de begrænsede minutter jeg har set ham spille. Men han er meget ung og har behov for spilletid for at udvikle sig yderligere. Spørgsmålet er om han ville få det i Liverpool.
Icardi er ikke den type angriber der passer til vores taktik, vi har brug for en angriber som konstant presser modstanderens forsvar og løber i dybden hvilket gør at Mane og Salah kommer til at være frie, det er Firminos spidskompetence, dog ville det ikke være dårligt hvis han scorede lidt mere.
Icardi er angriberen som konstant bliver fodret af Inter spillerne fordi han simpelthen er så god til at afslutte. Han er den brik i Inters opstilling som man spiller bolden til når man er inde foran målet, han ved hvor han skal stå og han ved hvordan man skal sætte den ind.
Klopp ville være nødt til at ændre system hvis Icardi skulle passe ind til vores system.

Werner kunne ville dog passe super godt ind i Klopp's 4-3-3 gegenpress.

Jeg er desværre en af de få som er imod Pulisic købet. Jeg mener ikke at 70 millioner pund skal bruges på en spiller som kommer til at være reserve for Salah og Mane. Pulisic er ikke Coutinho typen som mange tror han er. Coutinho spillede fremragende i midten, hvoraf Pulisic bliver mere brugt som en kantspiller.
De penge bør blive brugt på en som Milinkovic-Savic eller Carlos Soler.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 19. nov, 2018 16:35

Fowler89 skrev:
Jeg er desværre en af de få som er imod Pulisic købet. Jeg mener ikke at 70 millioner pund skal bruges på en spiller som kommer til at være reserve for Salah og Mane. Pulisic er ikke Coutinho typen som mange tror han er. Coutinho spillede fremragende i midten, hvoraf Pulisic bliver mere brugt som en kantspiller.
De penge bør blive brugt på en som Milinkovic-Savic eller Carlos Soler.
Pulisic er 20 år, og han behøver ikke blive stemplet som udelukkende kantspiller/yderangriber, selvom det vil være perfekt med en spiller, der kan rotere med Mané og Salah.
Mod England sidst var han i begge sider, og han løb som 8'er og 10'er, lige som man så Shaqiri gøre det mod Belgien.

Da Gini var i dén alder ville alle have, at han skulle koncentrere sig om at spille winger, og han gik fra 10'er i Newcastle til 8'er og 6'er hos os.
Jeg ser Pulisic som et særligt talent, der allerede er slået igennem hos stærke Dortmund, og som 20 årig styrer han USA's offensiv. Klopp vil kunne forme ham helt perfekt, og han slår mig som en arbejdsom holdspiller, der tager ved lære og indordner sig forholdene.

Jeg ved godt, at vi også skal have en defensiv, men Man City klarer sig fint med Fernandinho og mod hold, der bare stiller sig ned på den sidste 1/4 af banen, så kunne vi også få noget meget seværdig bold med Fabinho bagved Pulisic og Shaqiri, som skulle spille ping pong med og fodre de 3 forreste, mens Trent og Robbo holder bredden.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 19. nov, 2018 17:38

Fowler89 skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Vi skal heller ikke fokusere på indkøb til bagerste geled. Vi er godt garderet med VVD, Gomez og Lovren. Hvis Matip sælges til sommer, kan der hentes en ungt talent, eller en rutineret ræv, ind som 4. valg.

Det store checkhæfte skal bruges på positionerne længere fremme på banen. Udover min evindelige klagesang i forhold til vores mangler på den centrale midtbane, kunne jeg godt tænke mig at se en offensiv klassespiller hentet ind til angrebet. Vi er for afhængige af den nuværende frontrio, hvorfor det vil være fint at have en fuldgod erstatning for Firmino eller Mane, når disse ramler ind i et større formdyk som det pt. er tilfældet.

Timo Werner er den arbejdsomme og dynamiske spiller, der passer som hånd i handske til Klopp’s filosofi. Jeg er dog ikke helt overbevist omkring Werner’s evner som afslutter. Men han er en alsidig spiller, der vil kunne spille de tre forreste positioner, og Klopp elsker som sagt denne fleksibilitet.

Mauro Icardi kunne også være et bud. Han er modsat Werner hamrende effektiv inde i og omkring feltet og har gennem de seneste fire sæsoner scoret 91 mål for Inter. Icardi har sine spidskompetencer som afslutter, men er også habil som opspilsstation og det generelle spil i fødderne. Jeg er overbevist om, at Icardi nok skulle fortsætte takterne fra Inter i Liverpool. Dog med den risiko, at Salah bliver mindre effektiv, eftersom Icardi søger mange af de samme rum i ryggen på modstanderens forsvar.

Luka Jovic ligner også en spændende spiller ud fra de begrænsede minutter jeg har set ham spille. Men han er meget ung og har behov for spilletid for at udvikle sig yderligere. Spørgsmålet er om han ville få det i Liverpool.
Icardi er ikke den type angriber der passer til vores taktik, vi har brug for en angriber som konstant presser modstanderens forsvar og løber i dybden hvilket gør at Mane og Salah kommer til at være frie, det er Firminos spidskompetence, dog ville det ikke være dårligt hvis han scorede lidt mere.
Icardi er angriberen som konstant bliver fodret af Inter spillerne fordi han simpelthen er så god til at afslutte. Han er den brik i Inters opstilling som man spiller bolden til når man er inde foran målet, han ved hvor han skal stå og han ved hvordan man skal sætte den ind.
Klopp ville være nødt til at ændre system hvis Icardi skulle passe ind til vores system.

Werner kunne ville dog passe super godt ind i Klopp's 4-3-3 gegenpress.

Jeg er desværre en af de få som er imod Pulisic købet. Jeg mener ikke at 70 millioner pund skal bruges på en spiller som kommer til at være reserve for Salah og Mane. Pulisic er ikke Coutinho typen som mange tror han er. Coutinho spillede fremragende i midten, hvoraf Pulisic bliver mere brugt som en kantspiller.
De penge bør blive brugt på en som Milinkovic-Savic eller Carlos Soler.
Jeg kan sagtens følge dit ræsonnement i forhold til Icardi, og jeg er nødvendigvis heller ikke tilhænger af et køb af en “boksspiller”. Men vi skal ikke glemme, at Klopp har lagt sin spillestil om i denne sæson. Ser vi bort fra kampen mod PSG, ser vi i denne sæson et langt mere afventende Liverpool mandskab. Dette er i særdeleshed tydeligt blandt de tre forreste som er langt mere statiske. Specielt Firmino lider under denne nye stil, da hans arbejdsraseri og intelligente løb ikke bliver udnyttet til fulde.

Under den antagelse, at Klopp ønsker at fortsætte sin mere henholdne spillestil, synes jeg det er interessant at diskutere, hvorvidt det giver mening at tilføre en mere klinisk angriber til truppen? Klopp har jo tidligere praktiseret sit koncept med stor succes med Lewandowski på toppen. Så det er jo ikke fordi systemet ikke kan fungere med en mere stationær angriber. Salah opererer dog i øjeblikket ofte i de rum, som en klassisk angriber søger, når Firmino søger ned i banen og efterlader sig plads. Mon ikke Klopp er opmærksom på risikoen ved at minimere Salah ved køb af en klassisk angriber.

Ideelt set lykkedes det Klopp og co. at hente en arbejdsom offensiv type som Rooney eller Suarez, der eksellerer i stort set samtlige facetter af spillet og samtidig er garant for mål. Der opfostres dog kun få af disse typer per generation. Men man har vel lov at tilstræbe de bedste spillere, selvom det ikke er videre sandsynligt.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 19. nov, 2018 19:34

Jeg syntes ikke vi skal afvise at købe ind til forsvaret. Jo jeg ville da også foretrække en Pulisic eller Icardi eller Werner eller Eriksen eller Dybala. Men det er spillere der er meget svære at hente og vi kan risikere at ingen af dem er mulige transfers for os til hverken januar eller juli, enten pga de vil til andre klubber eller fordi de vil blive hvor de er. Sker det, så kunne en stærk defensiv forstærkning være bedre at få fat end en middelmådig offensiv forstærkning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 19. nov, 2018 20:30

Niels K skrev:
Fowler89 skrev:
Jeg er desværre en af de få som er imod Pulisic købet. Jeg mener ikke at 70 millioner pund skal bruges på en spiller som kommer til at være reserve for Salah og Mane. Pulisic er ikke Coutinho typen som mange tror han er. Coutinho spillede fremragende i midten, hvoraf Pulisic bliver mere brugt som en kantspiller.
De penge bør blive brugt på en som Milinkovic-Savic eller Carlos Soler.
Pulisic er 20 år, og han behøver ikke blive stemplet som udelukkende kantspiller/yderangriber, selvom det vil være perfekt med en spiller, der kan rotere med Mané og Salah.
Mod England sidst var han i begge sider, og han løb som 8'er og 10'er, lige som man så Shaqiri gøre det mod Belgien.

Da Gini var i dén alder ville alle have, at han skulle koncentrere sig om at spille winger, og han gik fra 10'er i Newcastle til 8'er og 6'er hos os.
Jeg ser Pulisic som et særligt talent, der allerede er slået igennem hos stærke Dortmund, og som 20 årig styrer han USA's offensiv. Klopp vil kunne forme ham helt perfekt, og han slår mig som en arbejdsom holdspiller, der tager ved lære og indordner sig forholdene.

Jeg ved godt, at vi også skal have en defensiv, men Man City klarer sig fint med Fernandinho og mod hold, der bare stiller sig ned på den sidste 1/4 af banen, så kunne vi også få noget meget seværdig bold med Fabinho bagved Pulisic og Shaqiri, som skulle spille ping pong med og fodre de 3 forreste, mens Trent og Robbo holder bredden.
Du har ret i at han ikke skal udelukkes som kantspiller eller ydreangriber, men jeg mener stadig at det er mange penge at smide efter en spiller som ikke er 'færdigbagt' 10'er.
USA er i så dårlig form for tiden at selv William Kvist kunne styrer deres offensiv, så jeg betragter det ikke som et parameter.
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg kan sagtens følge dit ræsonnement i forhold til Icardi, og jeg er nødvendigvis heller ikke tilhænger af et køb af en “boksspiller”. Men vi skal ikke glemme, at Klopp har lagt sin spillestil om i denne sæson. Ser vi bort fra kampen mod PSG, ser vi i denne sæson et langt mere afventende Liverpool mandskab. Dette er i særdeleshed tydeligt blandt de tre forreste som er langt mere statiske. Specielt Firmino lider under denne nye stil, da hans arbejdsraseri og intelligente løb ikke bliver udnyttet til fulde.

Under den antagelse, at Klopp ønsker at fortsætte sin mere henholdne spillestil, synes jeg det er interessant at diskutere, hvorvidt det giver mening at tilføre en mere klinisk angriber til truppen? Klopp har jo tidligere praktiseret sit koncept med stor succes med Lewandowski på toppen. Så det er jo ikke fordi systemet ikke kan fungere med en mere stationær angriber. Salah opererer dog i øjeblikket ofte i de rum, som en klassisk angriber søger, når Firmino søger ned i banen og efterlader sig plads. Mon ikke Klopp er opmærksom på risikoen ved at minimere Salah ved køb af en klassisk angriber.

Ideelt set lykkedes det Klopp og co. at hente en arbejdsom offensiv type som Rooney eller Suarez, der eksellerer i stort set samtlige facetter af spillet og samtidig er garant for mål. Der opfostres dog kun få af disse typer per generation. Men man har vel lov at tilstræbe de bedste spillere, selvom det ikke er videre sandsynligt.
I dette tilfælde skal Firmino rykkes ned og bruges som 10'er, så kan der købes en 'klinisk' angriber.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. nov, 2018 09:14

@Fowler89: Omkring USA gik det for mig mest på, hvor moden mentalt Pulisic lader til at være. Det er et stort land med mange soccerfans, hvor han er stjernen. Rejser tidligt udenlands og slår igennem i en af de stærkeste klubber og ligaer med mange andre talenter løbende rundt.
Jeg bakker altid op om Klopp's indkøb, men Pulisic ligner for mig en rigtig Liverpoolspiller, som jeg tror alle vil sætte stor pris på bærer den røde trøje i mange år fremover.

Det er voldsomt mange penge, men hvis Klopp mener, at der kan bygges yderligere på uden problemer, og at han kan spille alle de offensive pladser måske minus 9'eren, så er det jo ikke dumt, at bruge så mange penge på en spiller vi potentielt kan have glæde af i 10+ år. Han bliver jo ikke hentet i Boca Juniors som lidt af en lotto kupon men har bevist sit værd i Dortmund endda overfor Klopp.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. nov, 2018 09:57

Ingen planer om å kjøpe spillere i januar

Pearce melder også at Klopp nå er fokusert på å få mer ut av den troppen han har, heller enn å se seg om etter nye spillere andre steder.
Januarvinduet åpner om seks uker, og i ryktespaltene linkes Liverpool stadig til nye navn.
– Jürgen Klopp insisterer på at han ikke har noen planer om å kjøpe spillere midtveis i sesongen, og han lever i den tro at Liverpool allerede er godt forspent med tanke på å kjempe om trofeer, skriver Echo-journalisten.
To av navnene som har gått hyppigst igjen i ryktespaltene er Ousmane Dembele og Christian Pulisic.
– Dembele er for øyeblikket ikke på Liverpools radar, mens Klopps beundring for Pulisic er velkjent. Klopp var Borussia Dortmund-manager da amerikaneren signerte for Bundesliga-klubben i 2015. Han forsøkte å sikre seg Pulisic under sin første sommer på Anfield. Et bud på 11 millioner pund ble avslått, og siden den gangen har 20-åringens verdi skutt i været, slår Pearce fast.
– Dortmunds sportsdirektør Michael Zorc har slått fast at de ikke kommer til å selge Pulisic i januar, men med en kontrakt som løper ut i 2020 vil pipen få en annen lyd til sommeren, tror Echo-journalisten.
– Dersom Pulisic ikke signerer en ny kontrakt vil Borussia Dortmund måtte selge, og det vil være en stor overraskelse om ikke Klopp står fremst i køen da, legger han til.
Pearce konkluderer med at det neppe blir særlig aktivitet på transfermarkedet fra Liverpools side i januar, verken når det gjelder spillere inn eller spillere ut.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. nov, 2018 12:02

Fowler89 skrev:[

I dette tilfælde skal Firmino rykkes ned og bruges som 10'er, så kan der købes en 'klinisk' angriber.
Men når vi har brugt Firmino eller andre som 10’eren bagved en angriber, så har Salah været angriberen og han er både klinisk og allerede i klubben.
Firmino spiller jo ikke den der playmaker 10’er, så der er det den ekstra kantspiller der bliver playmaker F.eks Shaqiri, men det kunne også være Pulisic.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 22. nov, 2018 17:52



Ifølge Bouhafsi holder vi øje med Houssem Aouar fra Lyon. Han spiller vidst på den offensive midtbane.

Bouhafsi er meget troværdig omkring fransk fodbold til dem der spørger.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 23. nov, 2018 10:41

YNWA! skrev:

Ifølge Bouhafsi holder vi øje med Houssem Aouar fra Lyon. Han spiller vidst på den offensive midtbane.

Bouhafsi er meget troværdig omkring fransk fodbold til dem der spørger.
Han er giftig og scorer en del mål. En skarp afslutter.
Ung og talent fuld.

Han scorer en stor del af målene i feltet og de fleste bliver leveret med en god aflevering. Det er vel det eneste minus i stedet for han selv for erobret bolden og score.

I denne sæson har han scoret 5 gange ud af 11 start kampe og spillet i alt 13 kampe. Vel okay snit af en 20 årig. Dog kun 6 mål og 4 assist i 32 kampe sidste sæson.

Spørgsmålet er vel bare om vores egne talenter rækker nok eller Pulisic er bedre at smide pengene efter. Dog laver han IKKE flere mål eller assist.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 24. nov, 2018 11:36

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -Alli.html
Det må da være bare en smule interessant, det her! Ej, vi er jo ikke rygtet til ham, men for mig at se vil han være en drømmespiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 24. nov, 2018 11:50

Rygtet er også at Klopp går efter en "top top" Angriber til sommer (altså en af de dyre drenge), og ikke vil købe nogen spillere i Januar han ser 10'er fremtiden i Ox.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 26. nov, 2018 12:49

Jesper skrev:https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -Alli.html
Det må da være bare en smule interessant, det her! Ej, vi er jo ikke rygtet til ham, men for mig at se vil han være en drømmespiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Endnu! ;)

Jeg mener også at vi bør se om vi ikke kan samle Eriksen op. Især hvis Spurs slutter udenfor top 4, så er der en meget reel mulighed.
Wormie skrev:Rygtet er også at Klopp går efter en "top top" Angriber til sommer (altså en af de dyre drenge), og ikke vil købe nogen spillere i Januar han ser 10'er fremtiden i Ox.
Hvis Oxlade genopstår, med Shaqiri som alvorlig konkurent, så er det rigtigt nok at Firmino pludselig kan blive det "svage" led. Ikke at Firmino nødvendigvis mister sin plads på holdet bare fordi vi henter en ny angriber.

Dembele spøger for altid:
Ousmane Dembele has asked Barcelona to allow him to leave the club in the January transfer window, Goal understands, and his exit could help facilitate Neymar's shock return.
https://www.goal.com/en/news/dembele-as ... 1zxspghylj
Jeg syntes vi skal overvåge situationen, men han skal ikke koste i nærheden af 100 millioner. Jeg tror Barcelona sælger ham for 85 til PSG eller som en del af handlen ang. Rabiot eller Neymar.

Besvar