Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 15. mar, 2021 14:01

Hr. Drejer skrev:
texy skrev:
mandag, 15. mar, 2021 11:26
AJJ skrev:
mandag, 15. mar, 2021 09:50
Det kolde faktum er, at vi med Gini mister en spiller, der altid har spillet ufatteligt mange af kampene i en sæson. Af den simple årsag, at han aldrig er skadet og har holdt et konstant højt niveau.

Hvordan kan man dække det hul uden at hente en erstatning ??!!

Ox, Keita, Hendo, Fab. Thiago holder sig jo ikke skadesfri igennem en sæson. Det ved vi.
+ Milner og Jones.

Der er næppe nogen tvivl om, at de tre foretrukne bliver Fab, Hendo og Thiago. Det havde de også været i denne sæson, hvis skadessituationen havde været bare lidt tættere på normal.

Den direkte afløser for Gini er i mine øjne Jones. Og han ligner ikke en mand, der render ind i flere skader end Gini. Tværtimod, så nærmer Gini sig en alder, hvor det er lettere at rende ind i en skade.

Man taler tit om, at der skal være 2 spillere til hver position. På midten har vi efter Gini stadig 7 til at dække 3 pladser. Det må være rigeligt. Især når vi kigger ind i en mere normal sæson med mulighed for ordentlig fysisk forberedelse i pre-season. Og potetielt desværre en sæson uden europæiske kampe.
Jo, det vil jeg da mener er megen tvivl om, eftersom Hendo kun kan spille en kamp om ugen. Og Thiago har vist alt andet end storspil. Gini har uden tvivl været vores mest pålidelige midtbanespiller de sidste 3 år. Aldrig skadet, og hans præstationer er altid på et højt niveau. Falder meget sjældent helt igennem.

Både Gini og Hendo har nået en alder, hvor man skal kigge efter andre løsninger. Hendo holder vel maks to sæsoner mere, med den skrøbelige fysisk har har. Milner er ved at være færdig på topniveau. Thiago er stadig ny, men han trods alt 29 år. Hvor mange år har han tilbage på topniveau? Jones er lige begyndt på topniveau og han er lovende. Ham får vi megen glæde af.

Spørgsmålet er hvilken midtbane skal vi have fremover? Hvad skal være dens spidskompetencer? Den midtbane vi har haft med Gini, Fab og Hendo, har dækket hvert et græsstrå på banen. Den har været løbestærk. Den har været fysisk. Den har været boldbesiddende. Men den har ikke været målscorende. Den har ikke været teknisk dygtig. Måske skal vores kommende midtbane have et andet udtryk? Firmino er ved at være færdig i 9'er rollen. Er han en mulighed på midtbanen?Det ville give midtbanen noget teknisk, og nogle dybe stikninger.
Bobby på CM ville squ være spændende.

Jeg mener dog stadig vi har brug for en med ild i øjnene og kan lave mål og assist. En der tilfører noget nyt til holdet.

Smutter Gini, så ud med Milner og OX og Shaq og ind med en ung og ihærdig "Jeg vil fremad" type.

Jeg savner Gerrard udtrykket på midten. Det kan ses hos nogle af de andre i ligaen. Grealish, Madisson.

Jeg mangler en der ligner han vil "dø" for holdet og han sparke teknik til at prøve udefra.

Vi kan godt tage en ny ind for, for den midtbane vi har er skrøbelig som du skriver

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 15. mar, 2021 14:10

Hr. Drejer skrev:
mandag, 15. mar, 2021 13:53

Jo, det vil jeg da mener er megen tvivl om, eftersom Hendo kun kan spille en kamp om ugen. Og Thiago har vist alt andet end storspil. Gini har uden tvivl været vores mest pålidelige midtbanespiller de sidste 3 år. Aldrig skadet, og hans præstationer er altid på et højt niveau. Falder meget sjældent helt igennem.
Ved ikke om det er bevidst, at du ignorerer bemærkningen om, at de tre havde været foretrukket uden skader?

Og selvom man uden tvivl skal passe lidt på Hendo, så har han i perioder altså også deltaget i 2-3 kampe om ugen. Men naturligvis præsterer han bedst og undgår også lettest skader, hvis der kan roteres. Noget der gælder alle spillerne.

Jeg er enig i, at Gini har været vores mest pålidelige spiller ud fra den betragtning, at han ikke er blevet skadet. Til gengæld er han i mine øjne i mange kampe også vores svageste led på midtbanen, hvor han bruger ufatteligt mange berøringer og ikke tør at sætte bolden på spil.

Og så er jeg uenig i din vurdering af Thiago, som jeg ikke forstår den negative omtale af. Man skulle tro, at folk ikke har set ham spille før? Jeg synes, at han leverer tæt på det, som jeg forventede af ham. Men det er klart, at han leverer bedre med spillere som Fab eller Hendo ved sin side, end når det er Gini.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 15. mar, 2021 14:20

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 15. mar, 2021 14:01
Bobby på CM ville squ være spændende.

Jeg mener dog stadig vi har brug for en med ild i øjnene og kan lave mål og assist. En der tilfører noget nyt til holdet.

Smutter Gini, så ud med Milner og OX og Shaq og ind med en ung og ihærdig "Jeg vil fremad" type.

Jeg savner Gerrard udtrykket på midten. Det kan ses hos nogle af de andre i ligaen. Grealish, Madisson.

Jeg mangler en der ligner han vil "dø" for holdet og han sparke teknik til at prøve udefra.

Vi kan godt tage en ny ind for, for den midtbane vi har er skrøbelig som du skriver

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg tror allerede, at vi får set Bobby på den offensive i nogle kampe i denne sæson, nu hvor Jota er klar igen. Og det er bestemt noget, jeg også ser frem til.

Når Gini forsvinder, vil jeg ikke også af med Ox og Milner. Gini er allerede en vigtig mand i omklædningsrummet (ligesom Lovren var). Vi skal huske at bevare stemningen i truppen. Og der er Ox og Milner vigtige, tror jeg. Ville dog ønske, at Ox accepterede en omskoling til HB. Tror, at han ville være et perfekt alternativ til Trent.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5651
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 16. mar, 2021 19:15

texy skrev:
mandag, 15. mar, 2021 14:20
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 15. mar, 2021 14:01
Bobby på CM ville squ være spændende.

Jeg mener dog stadig vi har brug for en med ild i øjnene og kan lave mål og assist. En der tilfører noget nyt til holdet.

Smutter Gini, så ud med Milner og OX og Shaq og ind med en ung og ihærdig "Jeg vil fremad" type.

Jeg savner Gerrard udtrykket på midten. Det kan ses hos nogle af de andre i ligaen. Grealish, Madisson.

Jeg mangler en der ligner han vil "dø" for holdet og han sparke teknik til at prøve udefra.

Vi kan godt tage en ny ind for, for den midtbane vi har er skrøbelig som du skriver

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg tror allerede, at vi får set Bobby på den offensive i nogle kampe i denne sæson, nu hvor Jota er klar igen. Og det er bestemt noget, jeg også ser frem til.

Når Gini forsvinder, vil jeg ikke også af med Ox og Milner. Gini er allerede en vigtig mand i omklædningsrummet (ligesom Lovren var). Vi skal huske at bevare stemningen i truppen. Og der er Ox og Milner vigtige, tror jeg. Ville dog ønske, at Ox accepterede en omskoling til HB. Tror, at han ville være et perfekt alternativ til Trent.
Jeg kan ikke forestille mig Oxlade er specielt vigtig i omklædningsrummet. Han har jo knapt nok været der :D

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 19. mar, 2021 09:52

Rasputin skrev:
mandag, 15. mar, 2021 08:30
Hvor mange har i i tankerne der skal ind da? selv med en lille udrensning, så tror jeg ikke Klopp har særligt mange i kikkerten til næste sæson. Lad os bare sige Konaté, og derfra bliver det lidt hvad der opstår af muligheder tror jeg. Men så er vi også dækket godt ind på alle pladser, måske med undtagelse af backup til Trent. Det vil jeg have det fint med til næste sæson. Vi kommer til at savne Gini, men jeg tror ikke Klopp vil prioritere en 1-1 erstatning. Ok, vi har et par midtbanespillere med en skadeshistorik, så måske skal der kigges lidt der alligevel.
Jeg tænker at planen er op til 3 spillere, der er tiltænkt at være i spil til førsteholdet inden for en overskuelig fremtid. Måske plus en ny tredjekeeper. Men man vil nok undgå at lave en Chelsea og købe holdet dårligere.

Et alternatvi til Fabinho/Henderson
en angriber
en forsvarspiller, CB eller CB-RB

Det afhænger også af hvilke salg man kan gennemføre. Både for at få nogle penge at lege med, men også for at undgå at have en uhåndterbar stor trup med surmuleri i krogene. Det er usikert hvilke spillere man kan sælge. skadesplagede spillere som Matip eller Chambo kunne være fristende at sende videre, men de får meget i løn og evt. købere er jo ret bekendte med skadeshistorikken, for ikke at nævne at Matip måske slet ikke er i stand til at bestå et lægetjek i juli måned. Dertil skal tillægges at COVID-19 stadig har drænet en masse pengekasser og en del mindre klub har akkumuleret gæld de måske skal af med før de kan øge omkostningerne.

Nogle positioner kan slås sammen da vi jo i brede termer er gode nok i de bedste 11. Så en Militao eller Ben White vil f.eks. både kunne spille CB, RB og DM, til gengæld er ingen af dem 100 % spilleren der matcher hvad vi ville ønske os som starter på de positioner, men de er stadig gode nok til at de vil få lov at spille CL og PL kampe.

Prioriteten tror jeg vil være angrebet, der vil man gerne have flere end Jota der er i stand til at presse de forreste 3. Her giver det ikke mening at gå efter Pedro Neto og ende med Albrighton. positions mæssigt tror jeg vi er ret åbne, det vil ikke blive en Benteke type, det bliver en der er mobil og kan spille bold med de to andre. Det kan være alt fra Grealish, til Raphina.

midtbanen ville vi nok lande en Bissouma type, der kan erstatte Gini og presse Hendo og Fabinho som de to mere disciplinerede CM'ere. men vi kunne lande på en mere ren reserve som Sander Berge eller en alsidig løsning som Alaba eller White, eller sige fuck it og give Grujic et år.

Vi har helt sikkert 4 centrale forsvarsspillere i september måned. VvD, Gomez og to andre. Phillips, Kabak, MAtip, ny spiller og så må vi se hvad der sker med Ben Davies, jeg kunne godt se ham som femtevalg. Kabak er jo et godt bud, men juryen har ikke talt ang. ham og Phillips endnu.

Jeg er ikke super fan af Williams som RB, men tror heller ikke vi bruger 30 millioner på at hente Max Aarons til bænken. Tror vi fortsætter med Williams og så måske får Gomez(eller evt. en ny midtstopper/DM) nogle kampe som RB, hvis konkurrencen i midterforsvaret er god nok.


Så kan der opstå en situation hvor vi sælger flere spillere end forventet. f.eks. at alle tre af Shaqiri, Origi og Minamino smutter, så bliver vi måske nødt til at hente en ekstra backup, så bliver det måske en ny billig(ere) løsning, der også som type er lidt forskellig for at få mulighederne, Moussa Marega eller Odsonne Édouard. Men jeg tror vi får svært ved at få solgt de spillere vi gerne vil af med også selvom spillerne selv måske gerne vil ud og spille noget mere.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 19. mar, 2021 13:03

Filos of Isk skrev:
fredag, 19. mar, 2021 09:52
Rasputin skrev:
mandag, 15. mar, 2021 08:30
Hvor mange har i i tankerne der skal ind da? selv med en lille udrensning, så tror jeg ikke Klopp har særligt mange i kikkerten til næste sæson. Lad os bare sige Konaté, og derfra bliver det lidt hvad der opstår af muligheder tror jeg. Men så er vi også dækket godt ind på alle pladser, måske med undtagelse af backup til Trent. Det vil jeg have det fint med til næste sæson. Vi kommer til at savne Gini, men jeg tror ikke Klopp vil prioritere en 1-1 erstatning. Ok, vi har et par midtbanespillere med en skadeshistorik, så måske skal der kigges lidt der alligevel.
Jeg tænker at planen er op til 3 spillere, der er tiltænkt at være i spil til førsteholdet inden for en overskuelig fremtid. Måske plus en ny tredjekeeper. Men man vil nok undgå at lave en Chelsea og købe holdet dårligere.

Et alternatvi til Fabinho/Henderson
en angriber
en forsvarspiller, CB eller CB-RB

Det afhænger også af hvilke salg man kan gennemføre. Både for at få nogle penge at lege med, men også for at undgå at have en uhåndterbar stor trup med surmuleri i krogene. Det er usikert hvilke spillere man kan sælge. skadesplagede spillere som Matip eller Chambo kunne være fristende at sende videre, men de får meget i løn og evt. købere er jo ret bekendte med skadeshistorikken, for ikke at nævne at Matip måske slet ikke er i stand til at bestå et lægetjek i juli måned. Dertil skal tillægges at COVID-19 stadig har drænet en masse pengekasser og en del mindre klub har akkumuleret gæld de måske skal af med før de kan øge omkostningerne.

Nogle positioner kan slås sammen da vi jo i brede termer er gode nok i de bedste 11. Så en Militao eller Ben White vil f.eks. både kunne spille CB, RB og DM, til gengæld er ingen af dem 100 % spilleren der matcher hvad vi ville ønske os som starter på de positioner, men de er stadig gode nok til at de vil få lov at spille CL og PL kampe.

Prioriteten tror jeg vil være angrebet, der vil man gerne have flere end Jota der er i stand til at presse de forreste 3. Her giver det ikke mening at gå efter Pedro Neto og ende med Albrighton. positions mæssigt tror jeg vi er ret åbne, det vil ikke blive en Benteke type, det bliver en der er mobil og kan spille bold med de to andre. Det kan være alt fra Grealish, til Raphina.

midtbanen ville vi nok lande en Bissouma type, der kan erstatte Gini og presse Hendo og Fabinho som de to mere disciplinerede CM'ere. men vi kunne lande på en mere ren reserve som Sander Berge eller en alsidig løsning som Alaba eller White, eller sige fuck it og give Grujic et år.

Vi har helt sikkert 4 centrale forsvarsspillere i september måned. VvD, Gomez og to andre. Phillips, Kabak, MAtip, ny spiller og så må vi se hvad der sker med Ben Davies, jeg kunne godt se ham som femtevalg. Kabak er jo et godt bud, men juryen har ikke talt ang. ham og Phillips endnu.

Jeg er ikke super fan af Williams som RB, men tror heller ikke vi bruger 30 millioner på at hente Max Aarons til bænken. Tror vi fortsætter med Williams og så måske får Gomez(eller evt. en ny midtstopper/DM) nogle kampe som RB, hvis konkurrencen i midterforsvaret er god nok.


Så kan der opstå en situation hvor vi sælger flere spillere end forventet. f.eks. at alle tre af Shaqiri, Origi og Minamino smutter, så bliver vi måske nødt til at hente en ekstra backup, så bliver det måske en ny billig(ere) løsning, der også som type er lidt forskellig for at få mulighederne, Moussa Marega eller Odsonne Édouard. Men jeg tror vi får svært ved at få solgt de spillere vi gerne vil af med også selvom spillerne selv måske gerne vil ud og spille noget mere.
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 20. mar, 2021 10:00

Er der nogle franskfodboldconnoisseurs, der har styr på Jonathan David?

Jeg er lidt nervøs for at han er den nye Pepe, men jeg begynder at høre ham omtalt som en godt alternativ til Firmino.
Tænker at et godt alternativ til Firmino ville være dejligt.
Jeg kunne godt tænke mig at rede Joao Felix fra Atletico, for der er dælme meget talent i ham, men tror de vil have for mange penge for ham til at det giver mening.
Vi har selvfølgelig Jota, men han har tre pladser han er første reserve til pt, hvor man allerede kan argumenter for at han godt kunne være førstevalg på to af dem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 20. mar, 2021 13:02

raphinha fra leeds er han ikke en god mulighed
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 22. mar, 2021 10:58

Kelly skrev:
lørdag, 20. mar, 2021 13:02
raphinha fra leeds er han ikke en god mulighed
Jo det tror jeg at han er.
tilgængelighed er altid svært at spå om, men Raphina er dygtig, kender sproget og ligaen, god alder, har ikke misset mange kampe pga. skader de sidste to sæsoner, scorer mål og laver assists og så skal han ikke til de afrikanske mesterskaber. Vi kommer selvfølgelig til at betale Leeds for det arbejde de har gjort med at tilpasse ham til PL, men det er jo sådan noget man gør som topklub.

At han er venstrebenet gør nok heller ikke noget.

Jeg tror vi har en hel række spillere vi kigger på i forhold til at hente en "ny Jota", for at have fem til at kæmpe om de tre pladser.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 24. mar, 2021 09:40

Jeg følger nærmest kun Dortmund i Bundesligaen, så jeg kender ikke så meget til de andre klubbers spillere. Men går en spiller som André Silva i Frankfurt lidt under radaren? Han har samme stats som Haaland. Han er i begyndelsen af sin bedste alder. Og endnu en portugiser til at lege med Jota og vores brasilianere er vel ikke den dårligste løsning i forhold til integration i truppen?

Nogen, der rent faktisk har et reelt kendskab til hans kvaliteter?
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 24. mar, 2021 09:44

texy skrev:Jeg følger nærmest kun Dortmund i Bundesligaen, så jeg kender ikke så meget til de andre klubbers spillere. Men går en spiller som André Silva i Frankfurt lidt under radaren? Han har samme stats som Haaland. Han er i begyndelsen af sin bedste alder. Og endnu en portugiser til at lege med Jota og vores brasilianere er vel ikke den dårligste løsning i forhold til integration i truppen?

Nogen, der rent faktisk har et reelt kendskab til hans kvaliteter?
Jo han virker ekstrem giftig.

Men lad os trække 6 straffe spark ud. Så er vi på 15 mål og alle er scoret i feltet.

Jeg vil gerne have en som laver min. 4-5 mål udenfor. Så den ikke altid skal trilles ind over stregen. Måske også lidt krævende, men det er drømmen, hvis du spørg mig. 20 mål og min 5 uden for feltet.

Man ser tit en angriber lave 20 mål i en sæson. Alle i feltet, fordi han er heldig den ene sæson, at stå rigtigt og ikke kan undgå at score. Se på jovic.

Men helt klart en spændende spiller.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. mar, 2021 10:10

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 24. mar, 2021 09:44
texy skrev:Jeg følger nærmest kun Dortmund i Bundesligaen, så jeg kender ikke så meget til de andre klubbers spillere. Men går en spiller som André Silva i Frankfurt lidt under radaren? Han har samme stats som Haaland. Han er i begyndelsen af sin bedste alder. Og endnu en portugiser til at lege med Jota og vores brasilianere er vel ikke den dårligste løsning i forhold til integration i truppen?

Nogen, der rent faktisk har et reelt kendskab til hans kvaliteter?
Jo han virker ekstrem giftig.

Men lad os trække 6 straffe spark ud. Så er vi på 15 mål og alle er scoret i feltet.

Jeg vil gerne have en som laver min. 4-5 mål udenfor. Så den ikke altid skal trilles ind over stregen. Måske også lidt krævende, men det er drømmen, hvis du spørg mig. 20 mål og min 5 uden for feltet.

Man ser tit en angriber lave 20 mål i en sæson. Alle i feltet, fordi han er heldig den ene sæson, at stå rigtigt og ikke kan undgå at score. Se på jovic.

Men helt klart en spændende spiller.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
André Silva har en xG på 19,18. Haalands er kun på 15.83. Så er det ektremt sjove at diskutere om Silva så er bedre til at komme til chancer og dermed vil have et mere stabilt målscoringsniveau; imens Haaland kan være en rigtig dygtig afslutter, men det kan også være at hans målscoringer returnerer til normalen. Jeg elsker xG fordi man kan bruge det til at pege i to vidt forskellige retninger :D.


anyways. Jeg tror kun vi skal bruge pengene på en rigtig 9'er hvis vi virkelig kan ramme transferen lige i skabet, for det kræver nogle taktiske justeringer at få de til at passe sammen.

Men jeg sidder også fast i drømmen om at rede Joao Felix fra Atletico for tiden, men Atletico vil helt sikkert kræve flere penge end det giver mening at give for ham for tiden. Så jeg skal nok lige have lidt tid før jeg kan komme med et bedre bud.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 24. mar, 2021 12:06

Der render også et transfer-frit wildcard rundt i Lyon i form af Depay. Er personligt ikke hooked pga tidligere klubforhold og personlighed, men man kan ikke afvise at hans stats er ganske fine.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 24. mar, 2021 12:12

texy skrev:Der render også et transfer-frit wildcard rundt i Lyon i form af Depay. Er personligt ikke hooked pga tidligere klubforhold og personlighed, men man kan ikke afvise at hans stats er ganske fine.
Ville være ganske fantastisk signing. Godt nok er 7 mål ud af 14 på straffe.

Han vil helt sikkert kunne bidrage med vildskab, udfordre start 11 og spille direkte og fremadrettet.

Gratis vi da være så fedt. Ud med Shaq og Origi og Og og ind med Depay som så rent faktisk vil og kan få spilletid pga han er god. Så kan det være Klopp rent faktisk vil bruge vores bænk.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. mar, 2021 12:41

Jeg kunne rigtig godt se Depay være et produktivt medlem af truppen.

Han kan spille lidt over hele frontlinjen, men tror især han kunne blive guld værd op igennem midten for os.

han er lige fyldt 27, så vi kunne vel godt give ham en femårig kontrakt. Han spiller også på et ikke-afrikansk landshold, hvilket er ret genialt med AFCON in mente.

Vi skal selvfølgelig ikke lade os trække ind i en budkrig på lønningerne, ikke hvis der går Alexis Sanchez i den.

Jeg har det fint med tidligere klubforhold.

Besvar