Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 20. maj, 2019 13:11

Hvis vi skal tage mesterskabet næste år, så skal vi forstærke os.
Måske ikke så meget i start 11'eren, men mere for at sikre at vi kan rotere UDEN at vi svækkes nævneværdigt.

Det kan vi ikke i dag.

Derudover mangler vi mindst en venstre back som backup for Robbo samt 1-2 offensive spillere.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » mandag, 20. maj, 2019 14:11

De rygter der er mere kød på end andre, træk venligst dem ud i et separat emne ;-)

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » mandag, 20. maj, 2019 14:28

Citat Liverpool Echos liveblog:

“Brandt would have been able to leave the club for £21.5million had they missed out on qualifying, but that release clause is no longer valid.”

Så tidl. diskussioner om at han jf. prisen var en no-brainer må nok justeres. Dog ved jeg ikke om der så eksisterer en anden (højere) frikøbsklausul?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » mandag, 20. maj, 2019 14:29

Mugge skrev:De rygter der er mere kød på end andre, træk venligst dem ud i et separat emne ;-)
Er der en bestemt du tænker på?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » mandag, 20. maj, 2019 14:35

Red Man Walking skrev:
Mugge skrev:De rygter der er mere kød på end andre, træk venligst dem ud i et separat emne ;-)
Er der en bestemt du tænker på?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Næh

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 20. maj, 2019 16:15

Red Man Walking skrev:Citat Liverpool Echos liveblog:

“Brandt would have been able to leave the club for £21.5million had they missed out on qualifying, but that release clause is no longer valid.”

Så tidl. diskussioner om at han jf. prisen var en no-brainer må nok justeres. Dog ved jeg ikke om der så eksisterer en anden (højere) frikøbsklausul?


Sent from my iPhone using Tapatalk
fra samme liveblog
Brandt set to 'snub' Liverpool
Julian Brandt looks set to be on the move this summer, but it won’t be to Liverpool.


The Reds were interested in the Germany international before signing Mohamed Salah two years ago and had once again been linked with a potential summer move.

However, Bild are reporting the Bayer Leverkusen star is set to replace Christian Pulisic at Borussia Dortmund.

link til Bild artiklen:
https://www.bild.de/bild-plus/sport/fus ... .bild.html

det giver også god mening for Brandt at vælge Dortmund, der er kendt for talentarbejde og han har bedre udsigt til at tilkæmpe sig en plads i start 11'eren. Desuden kan han tage et skridt op uden at skifte liga.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » mandag, 20. maj, 2019 17:57

De signings vi laver bliver nok ala Fabinho(out of the blue), med mindere vi bliver taget på fersk gerning på en cafe i blackpool 8-)

og kender vi Klopp ret så sker de nok ret hurtigt efter Chl finalen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 20. maj, 2019 19:32

Griezmann, de Ligt mv rygtes kraftigt til Barcelona. De Jong er allerede købt. De lyder bare komplet utopisk, idet klubben tog et gigantisk lån for at finansiere Coutinho og Dembele. De kan jo ikke blive ved.
Det samme kan næsten siges om Real Madrid, som vil renovere sit stadion og lave en meget kraftig oprydning af sit hold. De har bare også i store økonomiske udfordringer

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 20. maj, 2019 20:29

Det er jo lige meget. De fusker sig bare til det hele, præcis som de plejer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 21. maj, 2019 08:13

Jesper skrev:Griezmann, de Ligt mv rygtes kraftigt til Barcelona. De Jong er allerede købt. De lyder bare komplet utopisk, idet klubben tog et gigantisk lån for at finansiere Coutinho og Dembele. De kan jo ikke blive ved.
Det samme kan næsten siges om Real Madrid, som vil renovere sit stadion og lave en meget kraftig oprydning af sit hold. De har bare også i store økonomiske udfordringer

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg læste engang(gætter på 2011)en artikel, måske i FourFourTwo måske i Times, om at Barcelona og Real Madrid er “too bog to fail” de lander meget ofte i de her situationer hvor man måske tror de vil blive tvunget til at sælge ud. Men de bliver altid reddet. Og det har de selv opdaget.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 21. maj, 2019 08:44

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:Griezmann, de Ligt mv rygtes kraftigt til Barcelona. De Jong er allerede købt. De lyder bare komplet utopisk, idet klubben tog et gigantisk lån for at finansiere Coutinho og Dembele. De kan jo ikke blive ved.
Det samme kan næsten siges om Real Madrid, som vil renovere sit stadion og lave en meget kraftig oprydning af sit hold. De har bare også i store økonomiske udfordringer

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg læste engang(gætter på 2011)en artikel, måske i FourFourTwo måske i Times, om at Barcelona og Real Madrid er “too bog to fail” de lander meget ofte i de her situationer hvor man måske tror de vil blive tvunget til at sælge ud. Men de bliver altid reddet. Og det har de selv opdaget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er sådan set også korrekt, men Real fik jo staten til at gribe ind sidst de var på røven ved at deres træningsanlæg blev solgt for en uhørt pris (jeg mener det var finten), men det nummer kan man jo ikke lave to gange. Og Barcelona blev nødt til at tage et lån af en kapital virksomhed i New York for at financiere sidste store omgang køb af spillere. Igen, det nummer laver man kun en gang. The Guardian har tidligere bragt en række artikler om klubberne i Spanien, specielt de to store, og her er sandheden altså, at de er langt mere på røven grundet de sidste mange års økonomiske krise end man lige går rundt og tror. Nej, der vil altid være e redningsplanke, men det er omvendt altså heller ikke sådan at de har den finansielle magt de tidligere havde.
Derfor tager jeg det altså med et gran salt når alle spillere rygtes til de to spanske giganter, for det kan ganske simpelt ikke lade sig gøre. Ikke uden at de skal sælge først.
Barcelona har i øvrigt lavet en erklæret strategi, hvor de vil tilbage til basis og satse på egne talenter krydret med enkelte stjerner.




Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 21. maj, 2019 08:51

Jesper skrev:
Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:Griezmann, de Ligt mv rygtes kraftigt til Barcelona. De Jong er allerede købt. De lyder bare komplet utopisk, idet klubben tog et gigantisk lån for at finansiere Coutinho og Dembele. De kan jo ikke blive ved.
Det samme kan næsten siges om Real Madrid, som vil renovere sit stadion og lave en meget kraftig oprydning af sit hold. De har bare også i store økonomiske udfordringer

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg læste engang(gætter på 2011)en artikel, måske i FourFourTwo måske i Times, om at Barcelona og Real Madrid er “too bog to fail” de lander meget ofte i de her situationer hvor man måske tror de vil blive tvunget til at sælge ud. Men de bliver altid reddet. Og det har de selv opdaget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er sådan set også korrekt, men Real fik jo staten til at gribe ind sidst de var på røven ved at deres træningsanlæg blev solgt for en uhørt pris (jeg mener det var finten), men det nummer kan man jo ikke lave to gange. Og Barcelona blev nødt til at tage et lån af en kapital virksomhed i New York for at financiere sidste store omgang køb af spillere. Igen, det nummer laver man kun en gang. The Guardian har tidligere bragt en række artikler om klubberne i Spanien, specielt de to store, og her er sandheden altså, at de er langt mere på røven grundet de sidste mange års økonomiske krise end man lige går rundt og tror. Nej, der vil altid være e redningsplanke, men det er omvendt altså heller ikke sådan at de har den finansielle magt de tidligere havde.
Derfor tager jeg det altså med et gran salt når alle spillere rygtes til de to spanske giganter, for det kan ganske simpelt ikke lade sig gøre. Ikke uden at de skal sælge først.
Barcelona har i øvrigt lavet en erklæret strategi, hvor de vil tilbage til basis og satse på egne talenter krydret med enkelte stjerner.




Sent from my iPad using Tapatalk
Kan de ikke?
de har jo bygget et nyt de kan sælge og få lov at leje det igen indtil de får bygget et nyt, nyt.:lol:

det kan godt være du har ret i at der er en boble der er ved at sprænge, eller en elastik der er strukket til bristepunktet.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 21. maj, 2019 09:25

Begge klubber har jo også mere eller mindre været ude og sige at der bliver solgt nogle stykker til sommer.

Coutinho og Bale rygtes der mest om, men vi må se.

Med den succes som Klopp har haft med sine transfers indtil videre, så stoler jeg 100% på ham.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 21. maj, 2019 09:25

Årsagen til at Klopp skulle have "mistet" interessen for de Ligt:

https://metro.co.uk/2019/05/20/liverpoo ... t-9618796/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 21. maj, 2019 10:06

Max Kruse fra Werder Bremen på en fri transfer ?

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/20/r ... -for-free/

Det er en rutineret herre, må man sige, men jeg kan ikke se ham på kanten, og det er vel kun interessant med Kruse, hvis Origi vil videre. Brewster skulle kunne dække ind på kanterne også, og ifølge Klopp er der meget mere i vente fra Shaqiri.

Besvar