Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 12. jan, 2018 10:25

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:
ilusio skrev:
Hr. Drejer skrev:Måske, men glem ikke at han er Man U fan.
Giv ham en uge med Carra og derefter en uge med Gerrard. Så er han rettet iond og blevet fornuftig Billede

Men hvad med ham OG Lemar?

Er Carra ikke Everton fan?
Det var han vidst kun som dreng og inden sit skifte til os.
de Bruyne var også Liverpool fan som knægt, men han ligner ikke en mand der prøver at gennemtvinge et skifte til os, men det er selvfølgelig nok bare fordi han ikke ville stå i skyggen af Coutinho, han kommer nok til sommer eller måske et år senere...

Jeg var da også lidt skabs Barcelona fan som knægt fordi det var dem jeg spillede med i FIFA 96 når Juventus var taget.

De fleste spillere tror jeg ser på deres karrierer først og fremmest, vælger et klubskifte efter hvad de regner med at opnå derigennem. For en ung spiller som Pulisic bør Klopp og Liverpool bare have en bedre appel end Mourinho, fordi Klopp arbejder med sine spillere og får dem frem, hvor Mourinho smidder dem bort og køber en ny, hvis han ikke lige sår igennem. Sådan meget firkantet sat op.

Det der tæller imod Liverpool er at vi har to meget gode kanter allerede, så Pulisic får ikke nogen gratis billet til start 11'eren, men så er der også nogen at lære fra og alt det der. Så er der også to forskellige måder at spille fodbold på, jeg gætter på at Pulisic værdsætter hvor vigtige Klopps kanter er for hans spil og hvor meget sjovere det er at spille og hvor meget bedre han vil sælge sig selv på et offensivt hold.

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Valdemax » fredag, 12. jan, 2018 18:13

Hvorfor er odds på at Antoine Griezmann kommer til Liverpool falde så voldsom( 7/2 hos ladbrokes) . er der nogle som har hørt/læst Nogle rygter om det ?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 12. jan, 2018 20:51

Valdemax skrev:Hvorfor er odds på at Antoine Griezmann kommer til Liverpool falde så voldsom( 7/2 hos ladbrokes) . er der nogle som har hørt/læst Nogle rygter om det ?
Ikke hørt noget, har ellers lige talt med min mor der snakker og snakker.
Men Griezmann er en fantastisk angriber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 12. jan, 2018 21:02

Valdemax skrev:Hvorfor er odds på at Antoine Griezmann kommer til Liverpool falde så voldsom( 7/2 hos ladbrokes) . er der nogle som har hørt/læst Nogle rygter om det ?
Vist nok spanske rygter, der blev gengivet i engelske avisers rygtebørs.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 12. jan, 2018 21:48

nikand skrev:
Valdemax skrev:Hvorfor er odds på at Antoine Griezmann kommer til Liverpool falde så voldsom( 7/2 hos ladbrokes) . er der nogle som har hørt/læst Nogle rygter om det ?
Ikke hørt noget, har ellers lige talt med min mor der snakker og snakker.
Men Griezmann er en fantastisk angriber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siger din mor det? Personligt synes jeg godt nok han langt fra er hvad han bliver gjort til. Men en byttehandel ligeover med Gini ville dog være fin nok :dontknow: Can kan smides i byttepuljen hvis de piber over det forslag dernede.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 13. jan, 2018 00:04

Grizzmann i stedet for Coutinho. Get fucking in, så taler vi om en allround og komplet spiller til angrebet, der både kan spille helt fremme OG på kanten.

En ekstra ordinær spiller, der kan en del på egen hånd - lidt ala. Coutinho.

Det ville være en mulig 1 vs 1, og et godt bud ellers er der vel Pierre-Emerick Aubameyang, som Klopp kender fra Dortmund tiden dog kan lønnen og prisen komme i klemme...

Så den mest realistiske spiller er Thomas Lemar, samt Naby Keita der eftersigende har spillet sin sidste kamp for Leipzig i morgen, lørdag...

LIVERPOOL kan også gå efter Mahrez, fra leicester som vel nok under noget europærisl bold, og virker til at være en Klopp spiller, da der er pace, fart og elegant spiller på en god dag, men hold op han er ogaå humør spiller lidt ala. BALOTELLI!!
You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 13. jan, 2018 01:00

DAGGER! skrev:Grizzmann i stedet for Coutinho. Get fucking in, så taler vi om en allround og komplet spiller til angrebet, der både kan spille helt fremme OG på kanten.

En ekstra ordinær spiller, der kan en del på egen hånd - lidt ala. Coutinho.

Det ville være en mulig 1 vs 1, og et godt bud ellers er der vel Pierre-Emerick Aubameyang, som Klopp kender fra Dortmund tiden dog kan lønnen og prisen komme i klemme...

Så den mest realistiske spiller er Thomas Lemar, samt Naby Keita der eftersigende har spillet sin sidste kamp for Leipzig i morgen, lørdag...

LIVERPOOL kan også gå efter Mahrez, fra leicester som vel nok under noget europærisl bold, og virker til at være en Klopp spiller, da der er pace, fart og elegant spiller på en god dag, men hold op han er ogaå humør spiller lidt ala. BALOTELLI!!
Spillere som Grizzmann, Aubameyang eller Sanchez vil nok kræve der bliver købt yderligere lige så gode spillere ind, så klubben kan kæmpe med om mesterskabet. Ellers kommer de sku nok ikke..

pingel
Indlæg: 1000
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 13. jan, 2018 07:53

Ja ,jeg elsker Klopp - og er også helt tilfreds med FSG. Her er lidt om pengene fra Coutinho...

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-14149960

Hr. Drejer
Indlæg: 13707
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 13. jan, 2018 08:12

pingel skrev:Ja ,jeg elsker Klopp - og er også helt tilfreds med FSG. Her er lidt om pengene fra Coutinho...

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-14149960
God opmuntrende læsning. Klopp har høje ranker om Gini
Gini Wijnaldum. Not everyone thought ‘fantastic idea!’ but a lot of other clubs wanted him and we have him.

Jeg bliver ved med at skrive positivt om Gini, indtil Bojangles overgiver sig til ham :P
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. jan, 2018 09:06

Hr. Drejer skrev:
pingel skrev:Ja ,jeg elsker Klopp - og er også helt tilfreds med FSG. Her er lidt om pengene fra Coutinho...

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-14149960
God opmuntrende læsning. Klopp har høje ranker om Gini
Gini Wijnaldum. Not everyone thought ‘fantastic idea!’ but a lot of other clubs wanted him and we have him.

Jeg bliver ved med at skrive positivt om Gini, indtil Bojangles overgiver sig til ham :P
Dejligt opmuntrende skriv. Så længe Klopp er vild med Gini, så er jeg også godt tilfreds med ham.

Jeg tror, at han udfører de opgaver, han får besked på, og jeg tror, at han er god til sit job:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... io-9907378

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » lørdag, 13. jan, 2018 09:18

Hr. Drejer skrev:
pingel skrev:Ja ,jeg elsker Klopp - og er også helt tilfreds med FSG. Her er lidt om pengene fra Coutinho...

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-14149960
God opmuntrende læsning. Klopp har høje ranker om Gini
Gini Wijnaldum. Not everyone thought ‘fantastic idea!’ but a lot of other clubs wanted him and we have him.

Jeg bliver ved med at skrive positivt om Gini, indtil Bojangles overgiver sig til ham :P
Jeg overgiver mig gerne, når jeg ser ham levere en håndfuld kampe i træk på det høje niveau, han rent faktisk har vist han kan levere. Men jeg får lange løg af at se en spiller, der render og gemmer sig, og gør arbejdet langt sværere for sine medspillere, når der ikke skal ret meget mere til, for at gøre det lettere. Specielt når der er spillere, der kæmper deres røv i laser, og som svines som gale, når de laver den midste fejl. Der skal Mr. Anonym ikke få lov til at gå fri, når det ofte er hans spøgelses tilstedeværelse, der er skyld i, at de andre spillere presses unødvendigt.

Personligt syntes jeg Gini er en dejlig dreng, men det skal ikke give frikort.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. jan, 2018 09:56

Mest presserende i dette vindue vil det vel være at hente en kantspiller, da det er det eneste sted på banen, det vil gøre rigtig ondt at få en længerevarende skade, ja i det hele taget blandt vores 3 forreste.

Oxlade vil kunne vikariere på tilfredsstillende måde for Mané/Salah, og så er der vores 3 angribere, hvis der skulle ske noget med Firmino. Bliver Sturridge, så kan han også tage en tørn for Salah, men det skal skal da helst ikke være resten af sæsonen...

Det vil ikke være godt for vores offensiv og dermed hele holdet, hvis vi skal undvære Salah/Mané, så vi bør vel seriøst gå efter om ikke en decideret kantspiller, så en der kan spille de fleste offensive pladser med mål og assists i støvlerne. Mahrez er mit bedste bud på en januar-spiller.

Ellers er vi vel ret godt klædt på til resten af sæsonen:

Mané ------ Firmino ------- Salah

------ Lallana ----- Oxlade ------
------- (Gini) ----- (Milner)

------------- Hendo -------------
------------- (Can)

Robbo --- VvD --- Matip -- Gomez
(Moreno)-(Klavan)-(Lovren)-(TAA)

-------------- Migs ---------------
------------ (Karius) --------------

Måske skulle vi hente Ojo hjem, så der kunne blive kampe til ham, hvis der skal hviles/skader ?

Til sommer er det sikkert Lemar og Pulisic, vil vil tale om sammen med en målmand, måske en CF mere og vel også en 6'er.
Senest rettet af Niels K lørdag, 13. jan, 2018 10:48, rettet i alt 2 gange.

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 13. jan, 2018 10:07

Niels K skrev:Mest presserende i dette vindue vil det vel være at hente en kantspiller, da det er det eneste sted på banen, det vil gøre rigtig ondt at få en længerevarende skade, ja i det hele taget blandt vores 3 forreste.

Oxalde vil kunne vikariere på tilfredsstillende måde for Mané/Salah, og så er der vores 3 angribere, hvis der skulle ske noget med Firmino. Bliver Sturridge, så kan han også tage en tørn for Salah, men det skal skal da helst ikke være resten af sæsonen...

Det vil ikke være godt for vores offensiv og dermed hele holdet, hvis vi skal undvære Salah/Mané, så vi bør vel seriøst gå efter om ikke en decideret kantspiller, så en der kan spille de fleste offensive pladser med mål og assists i støvlerne.

Ellers er vi vel ret godt klædt på til resten af sæsonen:

Mané ------ Firmino ------- Salah

------ Lallana ----- Oxlade ------
------- (Gini) ----- (Milner)

------------- Hendo -------------
------------- (Can)

Robbo --- VvD --- Matip -- Gomez
(Moreno)-(Klavan)-(Lovren)-(TAA)

-------------- Migs ---------------
------------ (Karius) --------------

Måske skulle vi hente Ojo hjem, så der kunne blive kampe til ham, hvis der skal hviles/skader ?


------ Lallana ----- Oxlade ------
------- (Gini) ----- (Milner)

Jeg frygter modstanderne vil lukke dem ned og offensiven vil få meget lidt at arbejde med.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 13. jan, 2018 10:36

pingel skrev:Ja ,jeg elsker Klopp - og er også helt tilfreds med FSG. Her er lidt om pengene fra Coutinho...

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-14149960
Det er vel også vigtigst for en manager, at han føler, at han får, hvad han har brug for af ejerne.

Når det er sagt, så sidder der en ordentlig røvfuld Liverpool-fans, som godt kan regne. Og hvis man ikke re-investerer Coutinho-pengene i dette vindue, så HAR salget alt andet lige finansieret Keita og VVD.

Så kan det da godt være, at man bruger penge på spillere til sommer og vil sige, at nu re-investeres pengene. Men med mindre man bruger større summer, end jeg forventer, vil mange (og nok også undertegnede) vel konkludere, at der så åbenbart ikke var et transferbudget til sommer-vinduet før sæsonen 2018/19 siden man måtte bruge 2017/18 budgettet.

Nu er det bestemt ikke et krav - i hvert fald ikke fra min side - at vi skal bruge flere penge på spillerkøb, end vi får ind fra spillersalg. Og det vil da også være vanvittigt at bruge penge, bare for at bruge dem. Jeg stiller dog et andet et langt større krav, som handler om, at vi skal vinde titler. Og når jeg kigger rundt på vores konkurrenter, så virker det bare mere sandsynligt, at jeg får mit krav opfyldt, hvis klubben investerer voldsomt i truppen fremfor at lade den være selvfinansierende. Jeg vil dog sige, at Klopp har fået os meget langt på sin egen måde. Så ingen grund til tvivle so far.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. jan, 2018 10:43

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Mest presserende i dette vindue vil det vel være at hente en kantspiller, da det er det eneste sted på banen, det vil gøre rigtig ondt at få en længerevarende skade, ja i det hele taget blandt vores 3 forreste.

Oxalde vil kunne vikariere på tilfredsstillende måde for Mané/Salah, og så er der vores 3 angribere, hvis der skulle ske noget med Firmino. Bliver Sturridge, så kan han også tage en tørn for Salah, men det skal skal da helst ikke være resten af sæsonen...

Det vil ikke være godt for vores offensiv og dermed hele holdet, hvis vi skal undvære Salah/Mané, så vi bør vel seriøst gå efter om ikke en decideret kantspiller, så en der kan spille de fleste offensive pladser med mål og assists i støvlerne.

Ellers er vi vel ret godt klædt på til resten af sæsonen:

Mané ------ Firmino ------- Salah

------ Lallana ----- Oxlade ------
------- (Gini) ----- (Milner)

------------- Hendo -------------
------------- (Can)

Robbo --- VvD --- Matip -- Gomez
(Moreno)-(Klavan)-(Lovren)-(TAA)

-------------- Migs ---------------
------------ (Karius) --------------

Måske skulle vi hente Ojo hjem, så der kunne blive kampe til ham, hvis der skal hviles/skader ?


------ Lallana ----- Oxlade ------
------- (Gini) ----- (Milner)

Jeg frygter modstanderne vil lukke dem ned og offensiven vil få meget lidt at arbejde med.
Det får vi at se. Det er eksamenstid resten af sæsonen, men vi har scoret flere mål i snit i de kampe, Coutinho ikke var med, og vi vandt langt flere, så vi kan tilsyneladende sagtens uden ham, og det må være det, du refererer til.
Lallana er endelig tilbage, selvom han stadig naturligt nok mangler nogle procenter, og Oxlade bliver stadigt bedre og bedre, så det ser meget lovende ud.

Besvar