Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 02. apr, 2019 23:43

Hr. Drejer skrev:Fulham rykker ned. Vi skal da lave en Robertson! Sessegnon rykker ikke med ned, og han er et kæmpe talent, som måske kan fås til rimelige penge. Måske kan Ryan Kent være en del af handlen?


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 02. apr, 2019 23:44

Hr. Drejer skrev:Fulham rykker ned. Vi skal da lave en Robertson! Sessegnon rykker ikke med ned, og han er et kæmpe talent, som måske kan fås til rimelige penge. Måske kan Ryan Kent være en del af handlen?
Jeg har intet set i denne sæson der berettiger at han skulle stå foran egne talenter. Især når man tager prisskiltet med i betragtning


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Torres91
Indlæg: 14
Tilmeldt: fredag, 29. mar, 2019 14:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Torres91 » onsdag, 03. apr, 2019 11:34

Enig. 2 mål og 6 assist er ganske fint for en 18 årig, men transfermarkt har en vurdering af ham til 35 mil Euro. Det er lige i overkanten. Men han skulle være velkommen på en fri ! :)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. apr, 2019 13:27

Jeg tror også at Sessegnon bliver for dyr nu og her. Men han ligner en mand der vil kunne gøre det godt på et mere offensivt hold.

Men som den topklub vi er(ved at blive), så bør vi vel lade ham skifte til Leicester eller Soton og så samle ham op derfra om et par sæsoner?

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. apr, 2019 16:12

Hvis vi kan få ham til £50-60 M., så mener jeg vi skal slå til. Han er en talentfuld englænder, og de hænger ikke på træerne.

Nu vil hylekoret sikkert sige at det er mange penge. Det er det også. Men Neves i Wolves skal enten til Juve eller Man C, og der tales om en pris på - og hold nu fast - £110 M.

Hvis Sessegnon ryger til en midterklub, så kan det sagtens være at det går som det er gået med Sancho. Og så vil han koste over £100 M.

Tænk, £50 M., er kun to en halv Solanke :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. apr, 2019 18:55

Hr. Drejer skrev:Hvis vi kan få ham til £50-60 M., så mener jeg vi skal slå til. Han er en talentfuld englænder, og de hænger ikke på træerne.

Nu vil hylekoret sikkert sige at det er mange penge. Det er det også. Men Neves i Wolves skal enten til Juve eller Man C, og der tales om en pris på - og hold nu fast - £110 M.

Hvis Sessegnon ryger til en midterklub, så kan det sagtens være at det går som det er gået med Sancho. Og så vil han koste over £100 M.

Tænk, £50 M., er kun to en halv Solanke :)
Jeg kunne også godt tænke mig at vi var med i det neves kapløb.
Som sagt tror jeg at Sessegnon kunne blomstre op på højresiden af et godt angreb. Og han er helt sikkert et større talent end Wilson, men ikke nødvendigvis bedre lige nu og her.
Og man kan jo sige at hvis Sessegnon er så stort et talent som han udråbes til, så skal han jo nok få tilkæmpet sig en masse spilletid også selvom konkurrencen hedder Shaqiri og Wilson.
Med sit gode langskud skal Wilson måske alligevel omskoles til en midtbanerolle, hvor jeg syntes at Sessegnon mere ligner en farlig herre ude fra fløjen. Så det behøver ikke at være enten eller. Han minder for mig lidt om Salah inden han gik helt amok; RS er god til at komme i gode positioner og så mangler afslutningerne lige den sidste kvalitet, men det kommer nok.

Et andet argument for er at han på grund af sim unge alder, vil være ok med at spille lidt andenviolin og lære at Mané og Salah. Han kunne være vores Gabriel Jesus.

Men Jadon Sancho ville jo ikke være 100 millioner værd hvis ikke han var kommet til Dortmund, så ville han sidde fast i køen bagved Mahrez. Og det problem kan RS jo også komme i, i Liverpool.

Jeg syntes den er svær. Det kan godt være fornuftigt nok at hente ham tidligt, så kan han også lære systemerne osv.

Men der er ikke meget Robertson over den handel Billede.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 03. apr, 2019 21:14

Jeg må indrømme at jeg mener, at Neves er kraftigt overvurderet og de priser der nævnes er helt hen i vejret. Han har været ret elendig i mange kampe i denne sæson og det ændrer et par langskudsmål ikke på. Jeg skal ikke kunne sige, om han vil passe bedre ind på et tophold, men så skal han i hvert fald hæve niveauet gevaldigt og præstere mere jævnligt. Han er selvfølgelig kun 22, så der er basis for mere.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 04. apr, 2019 12:27

Mads T. skrev:Jeg må indrømme at jeg mener, at Neves er kraftigt overvurderet og de priser der nævnes er helt hen i vejret. Han har været ret elendig i mange kampe i denne sæson og det ændrer et par langskudsmål ikke på. Jeg skal ikke kunne sige, om han vil passe bedre ind på et tophold, men så skal han i hvert fald hæve niveauet gevaldigt og præstere mere jævnligt. Han er selvfølgelig kun 22, så der er basis for mere.
ja 110 millioner er nok også mindst 2x hvad det burde være. Det kan godt være at jeg mere er forelsket i ham som spillertype...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 04. apr, 2019 13:47


Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 04. apr, 2019 14:20

Niels K skrev:Vi glemmer da helt Mario Götze ?

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-16076285
Hvad mener du? Han er da overhovedet ikke et emne
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 04. apr, 2019 14:30

Emmy skrev:
Niels K skrev:Vi glemmer da helt Mario Götze ?

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-16076285
Hvad mener du? Han er da overhovedet ikke et emne
Nah, tænker det næsten ville være bedre at give Joe Cole en ny chance.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 04. apr, 2019 15:05

Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:
Niels K skrev:Vi glemmer da helt Mario Götze ?

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-16076285
Hvad mener du? Han er da overhovedet ikke et emne
Nah, tænker det næsten ville være bedre at give Joe Cole en ny chance.
:lol:

Ja, der er stadig lige det med skaderne, men jeg synes nu, at juryen er lidt hård som sædvanlig ;)

Super spiller i min verden, og Klopp kan el heller ikke undgå at have bemærket, at han er ved at ramme topformen igen ?

https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... -guardiola

https://www.bundesliga.com/de/bundeslig ... -tore-2637

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. apr, 2019 17:20

Filos of Isk skrev:Men der er ikke meget Robertson over den handel Billede.
Men så er det lidt Gini over handlen, eller Shaq, eller Ings. Vi har en tendens med at købe spillere fra nedrykkere under Klopp. :)

https://rushthekop.com/2019/04/04/liver ... -transfer/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 05. apr, 2019 08:26

Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:Men der er ikke meget Robertson over den handel Billede.
Men så er det lidt Gini over handlen, eller Shaq, eller Ings. Vi har en tendens med at købe spillere fra nedrykkere under Klopp. :)

https://rushthekop.com/2019/04/04/liver ... -transfer/
Hvis Klopp mener, at han er 50-60 mio. værd, så er jeg med på vognen, men jeg kan slet ikke få øje på det. Der hives eksempler på en måske-pris på Neves frem og så en Sancho som har bevist, at der er et slutprodukt. For mig er Sessegnon mere en Ibe, hvor Sancho mere er en Sterling - også ift. prisvurderinger.

Dvs. I ser ikke Sessegnon som svar på venstre back, når Robbo er ude, for det gør jeg nemlig heller ikke, da jeg synes, han mangler fysik ift. at kunne udfylde de defensive forpligtigelser på højeste niveau.
Hvis han udelukkende ses som alternativ til vores 2 widemen, så skal han altså springe Brewster og Origi over, hvilket jeg stiller mig helt uforstående overfor. Vi har Shaqiri, og vi har Wilson. Endelig kan man stille spørgsmålstegn ved, om Sessegnon har haft en bedre sæson, end Ryan Kent har i Rangers ?

50-60 mio. er alt, alt for voldsomt, og da Hudson-Odoi vurderes til 35 mio., så er han langt mere attraktiv, HVIS vi skal have en ekstra wideman ind med engelsk pas.

Jeg har kæmpe tro på, at Brewster bliver et hit, og så er det ikke nødvendigt med flere spillere, og skal vi have en ekstra back up, så har Origi leveret ganske glimrende denne sæson, og han kender hele møllen i Liverpool.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 05. apr, 2019 08:55

Hr. Drejer skrev:
Men så er det lidt Gini over handlen, eller Shaq, eller Ings. Vi har en tendens med at købe spillere fra nedrykkere under Klopp. :)

https://rushthekop.com/2019/04/04/liver ... -transfer/
ja, ved det godt, jeg ville bare påpege at Sessegnon aldrig bliver billig, ihvertfald ikke lige foreløbig.

ifølge transfermarkt har Fulham option på at forlænge ham i yderligere to år og så kan vi jo ikke engang benytte os af at hans kontrakt udløber i 2020.

Niels K skrev: Hvis Klopp mener, at han er 50-60 mio. værd, så er jeg med på vognen, men jeg kan slet ikke få øje på det. Der hives eksempler på en måske-pris på Neves frem og så en Sancho som har bevist, at der er et slutprodukt. For mig er Sessegnon mere en Ibe, hvor Sancho mere er en Sterling - også ift. prisvurderinger.

Dvs. I ser ikke Sessegnon som svar på venstre back, når Robbo er ude, for det gør jeg nemlig heller ikke, da jeg synes, han mangler fysik ift. at kunne udfylde de defensive forpligtigelser på højeste niveau.
Hvis han udelukkende ses som alternativ til vores 2 widemen, så skal han altså springe Brewster og Origi over, hvilket jeg stiller mig helt uforstående overfor. Vi har Shaqiri, og vi har Wilson. Endelig kan man stille spørgsmålstegn ved, om Sessegnon har haft en bedre sæson, end Ryan Kent har i Rangers ?

50-60 mio. er alt, alt for voldsomt, og da Hudson-Odoi vurderes til 35 mio., så er han langt mere attraktiv, HVIS vi skal have en ekstra wideman ind med engelsk pas.

Jeg har kæmpe tro på, at Brewster bliver et hit, og så er det ikke nødvendigt med flere spillere, og skal vi have en ekstra back up, så har Origi leveret ganske glimrende denne sæson, og han kender hele møllen i Liverpool.
Ja, hvis Klopp og Edwards syntes det er en god idé så er de fleste af os jo med på hvad som helst 8-)

Jeg ser slet ikke Sessegnon som VB. Og det ved jeg godt er lidt mærkeligt når det nu stadig er der han har spillet mest førsteholdsfodbold. Men jeg tror han ville have samme styrker og svagheder som Moreno. Selvfølgelig skal vi ikke udelukke at buge ham som VB, hvis vi er i bekneb, men som udgangspunkt ser jeg ham som kantangriber. Jeg syntes han er god til at tage løb ind i feltet og komme i farlige positioner og det syntes jeg at vi skal bruge ham til. Hvis vi altså skal bruge ham.

Jeg syntes ikke at vi skal gå efter passet og jeg syntes heller ikke vi skal føle os presset til at hente en kant eller angriber, men Sessegnon vil være et fint bud. Odoi vil jo væk fra Chelsea (måske) pga spilletid, det ser ikke lysere ud hos os end dem, Sancho spiller også rigtig meget i Dortmund og han skal heller ikke skifte før han fornemmer at han skifter til en fast starter rolle.

Besvar