Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 24. jun, 2017 16:42

Hvem min er næste nye mand i truppen.

Mendy gad jeg godt se som næste.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 25. jun, 2017 00:00

Kelly skrev:Hvem min er næste nye mand i truppen.

Mendy gad jeg godt se som næste.
Han er angiveligt meget tæt på at skifte til City for 45 mio. euro. Så mange penge vil jeg helst ikke bruge på en back i vores situation. Så hellere prøve at købe Bertrand.

Ifølge rygterne vil vores næste mål være Naby Keita.

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 25. jun, 2017 00:40

På den norske er der et interview med Chris Bascombe. Desværre er artiklen kun for medlemmer af den norske Liverpool Branch. Er der nogen som er medlem, og som kan lægge interviewet ud på Forum?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 25. jun, 2017 11:36

Naby Keita, Oxlade-Chamberlain eller måske Max Meyer (som nok mest skal ses som et talent-køb) ?

http://rushthekop.com/2017/06/25/midfie ... -transfer/
Senest rettet af Niels K mandag, 26. jun, 2017 18:39, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 26. jun, 2017 17:52

70 mio. £ for Naby Keita og det samme for VvD. Det er godt nok nogle voldsomme udgangspunkter at forhandle ud fra. Jeg kan slet ikke overskue de tal, me som det påpeges herinde, så forventer vi jo også pæn betaling for vores spillere, og køber vi disse 2, så skal vi vel ikke have flere ind bortset fra en venstre back, hvis Klopp da ikke vil lade en center forsvarer som Gomez agere back up for Milner ?

Det rigtige er nok som linket foreslår: "spend the cash" now :D

http://rushthekop.com/2017/06/26/keita- ... gest-risk/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. jun, 2017 10:33

Niels K skrev:70 mio. £ for Naby Keita og det samme for VvD. Det er godt nok nogle voldsomme udgangspunkter at forhandle ud fra. Jeg kan slet ikke overskue de tal, me som det påpeges herinde, så forventer vi jo også pæn betaling for vores spillere, og køber vi disse 2, så skal vi vel ikke have flere ind bortset fra en venstre back, hvis Klopp da ikke vil lade en center forsvarer som Gomez agere back up for Milner ?

Det rigtige er nok som linket foreslår: "spend the cash" now :D

http://rushthekop.com/2017/06/26/keita- ... gest-risk/
hvis vi få 50 mio for at sælge Moreno og Sakho som er forholdsvis løntunge og som tydeligvis ikke er nogle der figurerer i Klopps planer, så er 70 Mio for en ombejlet herre jo ikke så galt igen. Jeg er liiidt usikker på Keita, men det handler mere om at vi har ret mange box-to-box/offensivmidt, det kommer også an på hvordan vi skal spille næste sæson og hvor god han egentlig er. Jeg må indrømme at jeg ikke har indgående kendskab til ham og at Coutinho og Henderson i topform(kan i huske ham, han var i klubben dengang Sturridge i topform også var der) er de eneste box-to-box/offensive midtbaner, som man ikke behøver at være i Iniesta-Kroos klassen for at kunne slå af pinden.

Det vigtigste i dette vindue er at få noget klasse ind på holdet der kan løfte de mange dygtige spillere i truppen, inspirere de unge spillere og gøre at holdet kan tåle at Coutinho, Matip og Mané ikke er på 100 %.

der er også nogle taktiske ting som er vigtige og vi hver især vores præferencer, mine var:
1) at få en bedre pasnings spiller ind på defensiv midt eller i midterforsvaret.
2) til kant eller angreb at få en hurtig mand med teknik, gerne et solidt venstreben og helst også mål i støvlerne.
Salah er et solidt bud på 2 og jeg glæder mig over at vi har fået ham på plads så tidligt.

1 var et mindre problem da Henderson fik mange kampe i efteråret, men så ramlede det hele for os i foråret. Van Dijk kunne være en genial løsning der også kan afstive forsvaret en smule.

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. jun, 2017 11:10

Jeg tror vi får vanskeligt ved at få tag i vores to transfermål - Keita og VVD. Soton vil ikke sælge til os, og FSG vil ikke have vi køber, fordi vi dummede os, og de tænker på klubbens renommé. RBL vil ikke sælge Keita, da de ikke har behov for pengene - de har snablen nede i Red Bulls pengetank. Men hvis vi lægger de £70 M, så.... :)

Men vi sigtede højt, og det synes jeg tyder på nye tider. Vi har sendt et signal om at vi gerne vil 'bide skeer' med de store. Og jeg tror også at vi fremover vil se os være ude efter spillere fra den øverste hylde. De andre klubber og os fans skal lige vænne os til det.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 27. jun, 2017 11:14

Hr. Drejer skrev: RBL vil ikke sælge Keita, da de ikke har behov for pengene - de har snablen nede i Red Bulls pengetank.
Husk det, alle i Red Bull drikkende Liverpoolfans - det er jeres skyld, hvis vi ikke får Keita ;-)

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. jun, 2017 11:22

Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev: RBL vil ikke sælge Keita, da de ikke har behov for pengene - de har snablen nede i Red Bulls pengetank.
Husk det, alle i Red Bull drikkende Liverpoolfans - det er jeres skyld, hvis vi ikke får Keita ;-)
HØRT --- HØRT --- HØRT
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » tirsdag, 27. jun, 2017 12:15

Hr. Drejer skrev:Jeg tror vi får vanskeligt ved at få tag i vores to transfermål - Keita og VVD. Soton vil ikke sælge til os, og FSG vil ikke have vi køber, fordi vi dummede os, og de tænker på klubbens renommé. RBL vil ikke sælge Keita, da de ikke har behov for pengene - de har snablen nede i Red Bulls pengetank. Men hvis vi lægger de £70 M, så.... :)

Men vi sigtede højt, og det synes jeg tyder på nye tider. Vi har sendt et signal om at vi gerne vil 'bide skeer' med de store. Og jeg tror også at vi fremover vil se os være ude efter spillere fra den øverste hylde. De andre klubber og os fans skal lige vænne os til det.
Med de priser der senest er nævnt for de to spillere, gør det vel heller ikke så meget, handlerne glipper? Jeg håber ikke, vi har kørt en alt-på-ét-bræt-strategi og ikke har forberedt alternativer. Iflg. rygterne er Matic på vej til ManU for ca. £35M, og han skulle være 3. valg efter Dier og Nainggolan. Så vi er ikke de eneste som ikke lander 1. prioriteten. Og hvis 3. alternativ er i Matic-kaliberen, er det vel ikke så forfærdeligt. At Keita og VvD skulle være £35M mere værd end Matic, har jeg svært ved at se. Forhåbentligt har vores transferplanlægning taget højde for scenarier som dette.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 27. jun, 2017 13:04

I følge rygterne, er Kostas Manolas og Leandro Paredes, begge AS Roma-spillere, på vej til Zenit for et samlet beløb af €65 mio. Sæt det lige i relief til de rygtede priser på henholdsvis £60-70 mio for van Dijk og £50 mio for Keita.

Jeg har svært ved at forstå, hvorfor vi ikke er linket til dem. Især hvis vi ikke kan få van Dijk og Keita. Var Roma i øvrigt ikke interesseret i Sakho på et tidspunkt? Lav en byttehandel og så smid resten af de penge vi sparer på Aubameyang og en VB.

Salah
Paredes
Manolas
Aubameyang
VB

Så er vi klar til den kommende sæson.
Corner taken quickly...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. jun, 2017 13:32

Hr. Drejer skrev:Jeg tror vi får vanskeligt ved at få tag i vores to transfermål - Keita og VVD. Soton vil ikke sælge til os, og FSG vil ikke have vi køber, fordi vi dummede os, og de tænker på klubbens renommé. RBL vil ikke sælge Keita, da de ikke har behov for pengene - de har snablen nede i Red Bulls pengetank. Men hvis vi lægger de £70 M, så.... :)

Men vi sigtede højt, og det synes jeg tyder på nye tider. Vi har sendt et signal om at vi gerne vil 'bide skeer' med de store. Og jeg tror også at vi fremover vil se os være ude efter spillere fra den øverste hylde. De andre klubber og os fans skal lige vænne os til det.
Det er jo også ulempen når vi går efter de helt store targets, vi risikerer at stå med et skuffende vindue en gang imellem fordi klubberne strækker sig ekstra langt for at holde på stjernerne eller fordi Real Madrid pludselig vil have spilleren eller et eller andet. Jeg håber så at vi har is i maven og ikke bruger de sidste par uger af transfervinduet til at hente panik køb i stedet for Keita og van Dijk. For vi har dygtige spillere til alle pladser, vi mangler bare lige et par klassespillere der kan løfte det kollektive niveau.

Det betyder ikke at vi ikke kan hente Oxlade-Chamberlain eller de Wrij, men at vi ikke skal derud hvor vi ender med at betale overpris for to spillere vi egentlig allerede begynder at forsøge at erstatte før de får debut. Så skal vi hellere se os om efter klassespillere til en anden position.

OK vi skal have gjort noget ved den venstreback, jeg syntes det er en fejl, men afsted med Moreno han er for god til at være bænkevarmer og ind med en ny VB. Tierney er min favorit da han er ung nok til at skifte med Milner i et år eller to før han får hele ansvaret. En anden løsning kunne være at hente to venstre backs og lade dem dele kampene imellem sig og se hvem der er bedst. Det kommer også lidt an på hvad planen er med Milner selvfølgelig.

Uanset hvad, så er det dejligt at vi blander os i kampen om nogle af de store transfers og det bliver spændende at se hvad der sker i juli måned.

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » tirsdag, 27. jun, 2017 14:10

Det ser ud til at Klopp nu går benhårdt efter Ox. Han er en ganske ok spiller, men han må da være tiltænkt bredden da vi er allerstærkest besat på de pladser han er bedst på.

Jeg synes det er svært at gennemskue hvordan vi kommer videre herfra....
Allerhelst så jeg at vi fik Van Dijk, Keita, Aubameyang og en stærk VB (fx Hector).
Men jeg tvivler på at vi har de £200-250m der skal bruges på at hente alle 4.
Det er farligt at gå ud og sælge spillere som Sahko og Sturridge før vi ved om vi kan skaffe stærke afløsere....

Et alternativ kunne være at sætte sigtekornet lidt lavere og gå efter De Vrij, Bertrand, Keita og Aubameyang. Men med priserne i PL så bliver Bertrand nok lige så dyr (eller endda dyrere) som Hector....

Som det ser ud nu ville Ox ikke være at finde i den stærkeste opstilling (efter min mening):
Mignolet
Clyne-Matip-Lovren-Milner
Hendo
Lallana-Coutinho
Mané-Salah
Firmino

Men fint med flere engelske spillere og om ikke andet så får vi da brug for ham hver gang der er ANC...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 27. jun, 2017 14:19

Hr. Drejer skrev:
Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev: RBL vil ikke sælge Keita, da de ikke har behov for pengene - de har snablen nede i Red Bulls pengetank.
Husk det, alle i Red Bull drikkende Liverpoolfans - det er jeres skyld, hvis vi ikke får Keita ;-)
HØRT --- HØRT --- HØRT
Det er pudsigt at doping er lovligt, bare man drikker det.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 27. jun, 2017 14:46

De Vrij? Langsom og konstant skadet? Nej tak.
Corner taken quickly...

Besvar