Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 30. maj, 2017 13:01

Hvis Rose er tilgængelig, så vil han være næsten lige så højt på min ønskeliste som Van Dijk. Han er i mine øjne med længder den bedste venstre back i PL.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... d-10524291
Kloppite

LFC96
Indlæg: 25
Tilmeldt: mandag, 23. maj, 2016 15:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC96 » tirsdag, 30. maj, 2017 13:09

Første "STORE" signing...

Dominic Solanke til Liverpool!!! Så er vi igang boys!!!! :headbang: :headbang: :headbang:

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. maj, 2017 13:46

FSG slår til igen!

En ukendt ungdomsspiller, som garanteret er et wonderkid, og alle de store var også ude efter ham. Men vi løb med ham. Jubiii!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 30. maj, 2017 13:50

Til £3m er Solanke en nobrainer. Glæder mig til at følge hans udvikling i den røde trøje. Meget sigende, at han angiveligt afviste Chelsea grundet manglende muligheder...

Men alle FSG-basherne synes jo nok noget andet.

@Drejer - skal vi stoppe med talentudvikling?

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 30. maj, 2017 13:55

Det er ikke engang sommer endnu, og vores drømme bliver allerede smadret af virkeligheden;



GODT vi fik sikret 4. pladsen og CL, så vi kan få tiltrukket de store spillere som Keane, Oxeladen og ham solanken.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. maj, 2017 14:13

Jeg kender ham ikke. Men han skal have en chance - ligesom alle de andre wonderkids vi har køb gennem årene.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 30. maj, 2017 14:23

Nej, succesraten for talenter (=slår igennem på vores PL-hold) er ikke stor, men sådan er det jo.

Men da glad for, at du giver ham en chance :-)

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 30. maj, 2017 14:26

Sidst vi købte en angriber fra Chelseas overskudslager gik da vist meget godt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. maj, 2017 14:28

Ja, jeg er en retfærdig mand 8-)

Jeg håber ikke han er ramt af skader, som den sidste angriber vi købte fra Chelsea.

Jeg håbede lidt på Sessegnon, men han ryger nok til Spurs. De tiltrækker altså toppen af engelsk talent disse år.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 30. maj, 2017 14:39

AJJ skrev:Til £3m er Solanke en nobrainer. Glæder mig til at følge hans udvikling i den røde trøje. Meget sigende, at han angiveligt afviste Chelsea grundet manglende muligheder...
Men alle FSG-basherne synes jo nok noget andet.
@Drejer - skal vi stoppe med talentudvikling?
Selvfølgelig ikke, tror jeg ikke der er nogen der ønsker.

Vi skal bare passe på ikke at gå fra, at være en klub der udvikler egne talenter til, at være en decideret udviklingsklub for verdenseliten.

Talentudvikling skal gerne køre sideløbende med alt det andet og ikke være dominerende.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. maj, 2017 15:02

AJJ skrev:@Drejer - skal vi stoppe med talentudvikling?
Jeg har overset denne.

Nej, det skal vi ikke. Det er vores eneste måde at overleve på. Vi er en udviklingsklub. Vi køber talenter fra mindre ligaer, eller fra større klubbers overskudslager, og så udvikler vi dem, og sender dem videre. Coutinho købte vi fra Inter, og han tager afsted i år eller næste år. Suarez købte vi fra AJAX og udviklede ham, så han nu kan begå sig i Barca med Messi og Neymar. Sterling udviklede vi, så han nu er stamspiller for Man C. Og før det, Torres som vi solgte videre til Chelsea.

Vi har fundet vores niche, og det går ganske fint; vi spiller udmærket fodbold, og vi skaber økonomisk overskud. Men vi er ikke længere en topklub, men vi er da en gang i mellem med fremme. Det er vilkårene i moderne fodbold. Blot se på Leeds, de forsøgte at følge pengegaloppen, det kostede dem dyrt. Hamburg SV er et tysk eksempel. Marseilles et fransk eksempel. Milan og Inter er kørt agterud i Italien. Det er vi ikke, fordi vi har fundet vores niche.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 30. maj, 2017 15:15

Hr. Drejer skrev:
AJJ skrev:@Drejer - skal vi stoppe med talentudvikling?
Jeg har overset denne.

Nej, det skal vi ikke. Det er vores eneste måde at overleve på. Vi er en udviklingsklub. Vi køber talenter fra mindre ligaer, eller fra større klubbers overskudslager, og så udvikler vi dem, og sender dem videre. Coutinho købte vi fra Inter, og han tager afsted i år eller næste år. Suarez købte vi fra AJAX og udviklede ham, så han nu kan begå sig i Barca med Messi og Neymar. Sterling udviklede vi, så han nu er stamspiller for Man C. Og før det, Torres som vi solgte videre til Chelsea.

Vi har fundet vores niche, og det går ganske fint; vi spiller udmærket fodbold, og vi skaber økonomisk overskud. Men vi er ikke længere en topklub, men vi er da en gang i mellem med fremme. Det er vilkårene i moderne fodbold. Blot se på Leeds, de forsøgte at følge pengegaloppen, det kostede dem dyrt. Hamburg SV er et tysk eksempel. Marseilles et fransk eksempel. Milan og Inter er kørt agterud i Italien. Det er vi ikke, fordi vi har fundet vores niche.
Det er jeg sådan set enig med dig i. Forhåbentligt kan vi så engang imellem opleve 2-3 gyldne år, ligesom Klopp fik med Dortmund.

Og måske kan vi mere konsistent ligge sammen med Arsenal og kæmpe om top-4 i de fleste år. Men nej, vi er ikke Man C, Man U, Chelsea, Barca, Real M., Bayern M og Juventus.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » tirsdag, 30. maj, 2017 16:24

Ung spiller der hellere vil spille i Liverpool end Chelsea, så fint med mig. De ville gerne forlænge, men han han ville hellere spille for vores u-23 - kan ikke se problemet. Og efter sigende skulle vi tilbyde lavere løn end Chelsea - men den slags ved man jo aldrig med sikkerhed...

Og så kan han måske bruges til at skubbe lidt gang i Origi ;-)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 30. maj, 2017 22:36

Jeg synes ikke, at vi skal gå så meget i panik. Der er altså mange gode spillere derude, som omstændighederne måske lige pludselig kunne bringe i armene på os.

Lige nu taler alle om: Mbappé, Aubameyang, Lacazette, Sanchez, Griezmann og måske endda Brandt. Men der er ikke så meget snak i øjeblikket om eksempelvis Reus, Silva, Isco, Costa og måske endda James Rodriguez. Eller vil Klopp forme sine egne offensive spillere og henter måske derfor en ung Dembele i Celtic?

Mané stod ikke øverst på mange af vores indkøbslister sidste sommer. Han var vel slet ikke på min egen. Nu findes der vel ikke en højrekant, som jeg ville bytte ham for.

Det skal nok blive godt. Var det ikke Klopp der sagde noget i stil med, at det er fint nok at købe dem, der var bedst i går, men det er bedre at købe dem, der er bedst i morgen. Hvis vores konkurrenter ender med at have brugt flere penge end os, så håber jeg, at det er et udtryk for, at vi er lykkedes med at begå os i transfermarkedet ud fra den filosofi.
Kloppite

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jensemand » onsdag, 31. maj, 2017 19:42

Der går vage rygter på Twitter og på det officielle engelske forum om at Salah har skrevet under på en 4-årig aftale og at det bliver offentliggjort fredag. Der er desuden også snak om Van Dijk og at han bliver offentliggjort indenfor de næste 10 dage. Jeg ved ikke hvor meget man skal tro på det men det ville da være en udmærket start på vinduet i mine øjne :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Besvar