Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Liverbird85
Indlæg: 1
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2018 19:26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird85 » tirsdag, 12. jun, 2018 10:46

Hva med en Max Meyer fra Schalke hans kontrakt udløber vidst osse her til sommer :D

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 12. jun, 2018 11:01

En liste med alternativer, hvor forfatteren ender med at ville gå med Lemar:

http://anfieldindex.com/34988/alternati ... -next.html

Fiorentina's Federico Chiesa ville måske heller ikke være helt dum ?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 12. jun, 2018 12:04

Liverbird85 skrev:Hva med en Max Meyer fra Schalke hans kontrakt udløber vidst osse her til sommer :D
Han skal til Hoffenheim.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 12. jun, 2018 12:39

Ville ikke have noget imod at få Luke Shaw hvis han er gratis og skal skifte.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 12. jun, 2018 14:25

Fowler89 skrev:Forstår ikke hvordan folk kan se Isco som en realistisk signing.
Kan vi komme ned fra skyerne snart? :dontknow:
Nu er Zidane stoppet, hvilket måske kan ændre hans situation. Men ellers så er Isco da voldsomt truet i forhold til spilletid og har haft det problem hele sæsonen.

Han skal jo erobre en af startpladserne fra Bale eller Ronaldo, da han ikke er 9er. Under Zidane blev Bale smidt lidt ud i kulden, selvom han alligevel fik sin del af kampene. Men Isco er samtidig ved at blive presset hårdt af Asensio. Læg dertil, at der helt sikkert kommer forstærkninger til Real denne sommer. Der er rygter om navne som Lewandowski og Neymar. Skulle de to komme, så vil Isco igen være hårdt presset. Også selvom man skulle gå hen og sælge Ronaldo og Benzema.

Der har i sæsonens løb været "rapporter" om, at han kunne finde på at skifte, hvilket han også selv har insinueret.

https://www.101greatgoals.com/news/tran ... drid-exit/

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... id-9983524

Jeg kan ikke se, at det skulle have noget at gøre med, at være oppe i skyerne. Er det ikke et faktum, at vi lige nu er en mere attraktiv destination for fodboldspillere, end vi har været siden midt 90erne? Kan kun se Real Madrid, Barcelona og nok Man City med større tiltrækningskraft lige nu - når man tager spillestil, manager, løn og sportslige ambitioner/muligheder og generelt klub-setup (inklusiv support) i betragtning. Som jeg ser det, er vi vel på niveau med Man Utd, Bayern München, Chelsea, Juventus og måske tre-fire andre.

Så kan man vel godt have mulighed for at hente en spiller fra en topklub, hvis han er ved at glide ud i periferien?
Kloppite

PML
Indlæg: 9
Tilmeldt: søndag, 20. apr, 2014 12:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af PML » tirsdag, 12. jun, 2018 18:48

texy skrev:
Fowler89 skrev:Forstår ikke hvordan folk kan se Isco som en realistisk signing.
Kan vi komme ned fra skyerne snart? :dontknow:
Nu er Zidane stoppet, hvilket måske kan ændre hans situation. Men ellers så er Isco da voldsomt truet i forhold til spilletid og har haft det problem hele sæsonen.

Han skal jo erobre en af startpladserne fra Bale eller Ronaldo, da han ikke er 9er. Under Zidane blev Bale smidt lidt ud i kulden, selvom han alligevel fik sin del af kampene. Men Isco er samtidig ved at blive presset hårdt af Asensio. Læg dertil, at der helt sikkert kommer forstærkninger til Real denne sommer. Der er rygter om navne som Lewandowski og Neymar. Skulle de to komme, så vil Isco igen være hårdt presset. Også selvom man skulle gå hen og sælge Ronaldo og Benzema.
Jeg er ked af at skuffe dig. Men Isco er en nøglespiller på det spanske landshold, hvor han både er brugt på midten og som falsk 9'er med succes (blandt andet med hattrick mod Argentina fra den position). Så lige præcis Isco tror jeg er den Real Madrid spiller der smiler mest over deres nye træner. Bale tvivler jeg kraftigt på er i klubben efter sommerferien, og Lopetegui har flere gange stillet i en 4-5-1 med landsholdet, hvilket bare giver en position mere han kan spille på. Derudover spiller han på boldbesiddelse, hurtige pasninger og pres oppe ved modstanderens felt. Indfører han det i Madrid, er Isco skræddersyet til offensiven.

Jeg så gerne Isco i Liverpool, virkelig. Men udover jeg tror han er for dyr, så kan jeg simpelthen ikke se et bedre trænervalg for Real Madrid med Isco-briller, så han tager nok en sæson mere. Desværre.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 12. jun, 2018 19:00

texy skrev:
Fowler89 skrev:Forstår ikke hvordan folk kan se Isco som en realistisk signing.
Kan vi komme ned fra skyerne snart? :dontknow:
Nu er Zidane stoppet, hvilket måske kan ændre hans situation. Men ellers så er Isco da voldsomt truet i forhold til spilletid og har haft det problem hele sæsonen.

Han skal jo erobre en af startpladserne fra Bale eller Ronaldo, da han ikke er 9er. Under Zidane blev Bale smidt lidt ud i kulden, selvom han alligevel fik sin del af kampene. Men Isco er samtidig ved at blive presset hårdt af Asensio. Læg dertil, at der helt sikkert kommer forstærkninger til Real denne sommer. Der er rygter om navne som Lewandowski og Neymar. Skulle de to komme, så vil Isco igen være hårdt presset. Også selvom man skulle gå hen og sælge Ronaldo og Benzema.

Der har i sæsonens løb været "rapporter" om, at han kunne finde på at skifte, hvilket han også selv har insinueret.

https://www.101greatgoals.com/news/tran ... drid-exit/

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... id-9983524

Jeg kan ikke se, at det skulle have noget at gøre med, at være oppe i skyerne. Er det ikke et faktum, at vi lige nu er en mere attraktiv destination for fodboldspillere, end vi har været siden midt 90erne? Kan kun se Real Madrid, Barcelona og nok Man City med større tiltrækningskraft lige nu - når man tager spillestil, manager, løn og sportslige ambitioner/muligheder og generelt klub-setup (inklusiv support) i betragtning. Som jeg ser det, er vi vel på niveau med Man Utd, Bayern München, Chelsea, Juventus og måske tre-fire andre.

Så kan man vel godt have mulighed for at hente en spiller fra en topklub, hvis han er ved at glide ud i periferien?
I want to show that I’m a good player. Lopetegui shows me confidence with the minutes he gives me.
Citerer han.

Passer vel godt med at de har fået Lopetegui som træner i klubben også.

Jeg tror at han bliver fastmand for Real næste sæson.

Jeg synes mere spillere som Lanzini (nu ved jeg ikke hvor længe han er skadet) er realistiske.

Spillere som Isco kan kun købes af Liverpool hvis man har en FM save kørende med dem eller spiller karrieremode i FIFA.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 12. jun, 2018 21:56

Det her er ikke et rygte. Det her er bare lidt lir og hypotetisk diskussion. Jeg har læst nogle steder, at Sterling ikke vil forlænge sin nuværende kontrakt med City, fordi de ikke kan blive enige om lønnen. Nu har vi røde jo et vist kendskab til ham, så det overrasker vel ingen. Men lad os antage at han blev ledig på markedet og ikke bar videre nag, og der opstod en sitiation, hvor vi rent faktisk havde en mulighed for at købe ham.
Ville I synes de var en go idé?
En ven som følger City spurgte mig om dette, og da jeg engang har forsvoret at han skulle i den røde trøje igen, sagde jeg nej. Og så tænkte jeg lige to gange og endte med et måske. Han ER en god fodboldspiller. Og han ville passe enormt godt til vores hold. Men jeg kan bare ikke fordrage ham, om end dem der scorer mål for os bliver hurtigt favoritter igen.
Hvad tænker I?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 12. jun, 2018 22:00

Mads T. skrev:
Liverbird85 skrev:Hva med en Max Meyer fra Schalke hans kontrakt udløber vidst osse her til sommer :D
Han skal til Hoffenheim.
Er det bekræftet?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 12. jun, 2018 22:10

Jesper skrev:Det her er ikke et rygte. Det her er bare lidt lir og hypotetisk diskussion. Jeg har læst nogle steder, at Sterling ikke vil forlænge sin nuværende kontrakt med City, fordi de ikke kan blive enige om lønnen. Nu har vi røde jo et vist kendskab til ham, så det overrasker vel ingen. Men lad os antage at han blev ledig på markedet og ikke bar videre nag, og der opstod en sitiation, hvor vi rent faktisk havde en mulighed for at købe ham.
Ville I synes de var en go idé?
En ven som følger City spurgte mig om dette, og da jeg engang har forsvoret at han skulle i den røde trøje igen, sagde jeg nej. Og så tænkte jeg lige to gange og endte med et måske. Han ER en god fodboldspiller. Og han ville passe enormt godt til vores hold. Men jeg kan bare ikke fordrage ham, om end dem der scorer mål for os bliver hurtigt favoritter igen.
Hvad tænker I?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Problemet er lidt at hvis hans pris er så høj at Shitty siger nej, så er vi jo helt oppe på 3 x VvD løn eller sådan noget. Så siger jeg nok også nej.
Han ville pynte gevaldigt som 1. Reserve til vores fronttrio det benægter jeg ikke, men prisen skal også være i orden og repræsentere det han kan og ikke så meget mere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. jun, 2018 22:16

Den bro er brændt. Og hvis City ikke vil betale hans løn, hvem vil så? PSG, scum, chelsea,
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 12. jun, 2018 22:16

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:Det her er ikke et rygte. Det her er bare lidt lir og hypotetisk diskussion. Jeg har læst nogle steder, at Sterling ikke vil forlænge sin nuværende kontrakt med City, fordi de ikke kan blive enige om lønnen. Nu har vi røde jo et vist kendskab til ham, så det overrasker vel ingen. Men lad os antage at han blev ledig på markedet og ikke bar videre nag, og der opstod en sitiation, hvor vi rent faktisk havde en mulighed for at købe ham.
Ville I synes de var en go idé?
En ven som følger City spurgte mig om dette, og da jeg engang har forsvoret at han skulle i den røde trøje igen, sagde jeg nej. Og så tænkte jeg lige to gange og endte med et måske. Han ER en god fodboldspiller. Og han ville passe enormt godt til vores hold. Men jeg kan bare ikke fordrage ham, om end dem der scorer mål for os bliver hurtigt favoritter igen.
Hvad tænker I?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Problemet er lidt at hvis hans pris er så høj at Shitty siger nej, så er vi jo helt oppe på 3 x VvD løn eller sådan noget. Så siger jeg nok også nej.
Han ville pynte gevaldigt som 1. Reserve til vores fronttrio det benægter jeg ikke, men prisen skal også være i orden og repræsentere det han kan og ikke så meget mere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var det rationelle perspektiv.

Jeg får det så fysisk dårligt af at tænke på Sterling i en Liverpool-trøje igen.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 12. jun, 2018 22:22

Jesper skrev:Det her er ikke et rygte. Det her er bare lidt lir og hypotetisk diskussion. Jeg har læst nogle steder, at Sterling ikke vil forlænge sin nuværende kontrakt med City, fordi de ikke kan blive enige om lønnen. Nu har vi røde jo et vist kendskab til ham, så det overrasker vel ingen. Men lad os antage at han blev ledig på markedet og ikke bar videre nag, og der opstod en sitiation, hvor vi rent faktisk havde en mulighed for at købe ham.
Ville I synes de var en go idé?
En ven som følger City spurgte mig om dette, og da jeg engang har forsvoret at han skulle i den røde trøje igen, sagde jeg nej. Og så tænkte jeg lige to gange og endte med et måske. Han ER en god fodboldspiller. Og han ville passe enormt godt til vores hold. Men jeg kan bare ikke fordrage ham, om end dem der scorer mål for os bliver hurtigt favoritter igen.
Hvad tænker I?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg ville gerne se Sterling spille for LFC, da han er utrolig dygtig spiller som udviklet sig meget. Laver en del afgørende mål og assist samt aktioner.
Tænker Sterling kunne passe til Liverpools nye koncept. Minus ville være løn og pris samt naturligvis den mildest talt mærkværdige afslutning på LFC karrieren.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 12. jun, 2018 22:24

Nej tak til Raheem Sterling.

Ja tak til Shaqiri også Fakir EFTER VM. De handler om, at klausulerne/prisen skal være billigere. Og Lyon gerne vil sælge, selvom knæet vakler problemer hos Nabil Fakir.

Hvad er alternativet til 10eren, på denne position? Lemar er røget til AtL Madrid, i aften (som Liverpool heller ikke kunne få i hus.) Og får måske Grizzmann til at kigge andre veje? Kunne være en klasse spiller, at få ind men er hypotetisk et long shot.

En ny CB istedet for Klavan-Gomez kunne også være lækkert, ellers ser vinduet ganske godt ud.
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 12. jun, 2018 22:40

Fowler89 skrev:
texy skrev:
Fowler89 skrev:Forstår ikke hvordan folk kan se Isco som en realistisk signing.
Kan vi komme ned fra skyerne snart? :dontknow:
Nu er Zidane stoppet, hvilket måske kan ændre hans situation. Men ellers så er Isco da voldsomt truet i forhold til spilletid og har haft det problem hele sæsonen.

Han skal jo erobre en af startpladserne fra Bale eller Ronaldo, da han ikke er 9er. Under Zidane blev Bale smidt lidt ud i kulden, selvom han alligevel fik sin del af kampene. Men Isco er samtidig ved at blive presset hårdt af Asensio. Læg dertil, at der helt sikkert kommer forstærkninger til Real denne sommer. Der er rygter om navne som Lewandowski og Neymar. Skulle de to komme, så vil Isco igen være hårdt presset. Også selvom man skulle gå hen og sælge Ronaldo og Benzema.

Der har i sæsonens løb været "rapporter" om, at han kunne finde på at skifte, hvilket han også selv har insinueret.

https://www.101greatgoals.com/news/tran ... drid-exit/

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... id-9983524

Jeg kan ikke se, at det skulle have noget at gøre med, at være oppe i skyerne. Er det ikke et faktum, at vi lige nu er en mere attraktiv destination for fodboldspillere, end vi har været siden midt 90erne? Kan kun se Real Madrid, Barcelona og nok Man City med større tiltrækningskraft lige nu - når man tager spillestil, manager, løn og sportslige ambitioner/muligheder og generelt klub-setup (inklusiv support) i betragtning. Som jeg ser det, er vi vel på niveau med Man Utd, Bayern München, Chelsea, Juventus og måske tre-fire andre.

Så kan man vel godt have mulighed for at hente en spiller fra en topklub, hvis han er ved at glide ud i periferien?
I want to show that I’m a good player. Lopetegui shows me confidence with the minutes he gives me.
Citerer han.

Passer vel godt med at de har fået Lopetegui som træner i klubben også.

Jeg tror at han bliver fastmand for Real næste sæson.

Jeg synes mere spillere som Lanzini (nu ved jeg ikke hvor længe han er skadet) er realistiske.

Spillere som Isco kan kun købes af Liverpool hvis man har en FM save kørende med dem eller spiller karrieremode i FIFA.
Ja, jeg vidste ikke, at han skulle tage over i Madrid, da jeg skrev mit indlæg. Det fjerner med al sandsynlighed Isco fra markedet. Og i øvrigt også Asensio.

Til gengæld bringer det Bale i spil. Ikke for os. Vi kan ikke betale hans løn. Men Man Utd, Chelsea og PSG vil nok stå på spring.

Jeg er i øvrigt ikke sikker på, at Lopetegui er et specielt godt valg til Real Madrid, selvom han kender dem indefra.
Kloppite

Besvar