Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 15. jun, 2018 13:05

Jesper skrev:
texy skrev:Lige en hurtig føler...

Ville vi have gjort det godt nok i transfervinduet, hvis vi henter Götze og Shaqiri udover Fabinho og Keita (og så lader vi lige målmandsdebatten være)? Vil de to kvalitetsmæssigt kunne give den rette offensive bredde?

Økonomisk burde det være et meget lille greb i lommen for os. Tænker, at Götze kan hentes for £15M, mens Shaqiri koster i omegnen af £12M.

Jeg håber reelt set på et større navn end de to. Men Klopp henter jo notorisk IKKE navne. I stedet GØR han sine indkøb til navne. Kan Klopp gøre Götze og Shaqiri til de spillere verden forventede de ville blive til for 5 år siden?
Götz har været alvorlig syg. Det kommer simpelthen aldrig til at ske.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Han blev nænsomt kørt ind og spillede alligevel 32 kampe sidste sæson.

Hvis priserne er hhv. 15 og 12 mio. pund for Götze og Shaqiri - så mener jeg vi skal hente begge

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 15. jun, 2018 13:09

Vi har lige dumpet en mand med et dårligt knæ. Hvorfor pokker skulle vi så ville have en mand, der både har været alvorligt skadet og syg? Han har selv udtalt han aldrig bliver den samme.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 15. jun, 2018 13:22

Jesper skrev:Vi har lige dumpet en mand med et dårligt knæ. Hvorfor pokker skulle vi så ville have en mand, der både har været alvorligt skadet og syg? Han har selv udtalt han aldrig bliver den samme.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 15. jun, 2018 13:46

Jesper skrev:Vi har lige dumpet en mand med et dårligt knæ. Hvorfor pokker skulle vi så ville have en mand, der både har været alvorligt skadet og syg? Han har selv udtalt han aldrig bliver den samme.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Går ud fra, at det betyder: Nej.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 15. jun, 2018 14:03

plus Klopp foretrækker spillere, han ikke har trænet før

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 15. jun, 2018 16:01

AJJ skrev:plus Klopp foretrækker spillere, han ikke har trænet før
Hvorfor egentlig ?
We need a new Fowler...

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » fredag, 15. jun, 2018 17:16

AJJ skrev:plus Klopp foretrækker spillere, han ikke har trænet før
What?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 15. jun, 2018 18:42

Fowler89 skrev:
AJJ skrev:plus Klopp foretrækker spillere, han ikke har trænet før
What?
Det sagde han i forbindelse med Aubumeyang sagaen. Jeg tolkede det mest som om at han mente: "jeg foretrækker spillere, jeg ikke har trænet før - hvis de mangler disciplin og holdånd".

Og så også for at understrege at han ikke vælger ud fra nostalgi. Han har da så vidt jeg husker været reelt efter Götze tidligt i sin LFC tid, men det var måske bare et rygte. Han hentede da også spillere med sig fra Mainz til Dortmund, hvis ikke jeg tager meget fejl.

Jeg er ret sikker på at Klopp vælger spillere ud fra en række kriterier, men at det primært handler om deres talent og indstilling og sådanne ting.

Han har nok også været opmærksom på ikke at fylde LFC med sine gamle Dortmund spillere, men det er mere for ikke at lave en tysker klub i klubben.

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 15. jun, 2018 19:55

Tror nu at Klopp er flintrende ligeglad hvor spillerne har optrådt før. Hvis spilleren er god, passer ind og prisen er rigtig - så kunne han have spillet i Mainz om så det skulle være ;-)

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 15. jun, 2018 20:01

pingel skrev:Tror nu at Klopp er flintrende ligeglad hvor spillerne har optrådt før. Hvis spilleren er god, passer ind og prisen er rigtig - så kunne han have spillet i Mainz om så det skulle være ;-)
Eller været kasseret i Manchester City :D

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 15. jun, 2018 20:33

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... go-stjerne
Jeg har aldrig hørt om ham.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 15. jun, 2018 23:37

I stedet for at tro en helt masse, kan man jo læse, hvad Klopp selv har sagt. Det var ikke i relation til Aubameyang, men Miki
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-14200909

“We didn’t look for players we had already worked with. If you do that, you know their good, their bad and you wonder whether you will do it again.

“It’s not boring but you know everything about each other so how can you develop? Where is the next step? Where is the next push for development?

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 15. jun, 2018 23:49

AJJ skrev:I stedet for at tro en helt masse, kan man jo læse, hvad Klopp selv har sagt. Det var ikke i relation til Aubameyang, men Miki
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-14200909

“We didn’t look for players we had already worked with. If you do that, you know their good, their bad and you wonder whether you will do it again.

“It’s not boring but you know everything about each other so how can you develop? Where is the next step? Where is the next push for development?

Og lidt længere nede i artiklen...

"This does not always stand up to scrutiny, of course. That same summer, Klopp tried to reunite with Mario Gotze, who ended up leaving Bayern Munich to return to Dortmund.


Talks were held with the Germany international but with the Reds unable to offer Champions League football, Gotze wouldn't commit and wanted to keep his options open until after Euro 2016."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. jun, 2018 07:52

Så kan der gåes på rov i Sporting Lissabon, og Gelson Martins er en af dem, der er ude af kontrakt med dem nu ifølge BBC:

http://thekoptimes.com/2018/06/16/trans ... ub-report/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 16. jun, 2018 08:38

Niels K skrev:Så kan der gåes på rov i Sporting Lissabon, og Gelson Martins er en af dem, der er ude af kontrakt med dem nu ifølge BBC:

http://thekoptimes.com/2018/06/16/trans ... ub-report/
Vil Martins på en fri ikke være et bedre alternativ, end Shaqiri? Eller er Shaqiri et lille niveau over?
Kloppite

Besvar