Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 04. maj, 2015 09:16

AJ skrev:
Cynwal skrev:
LFC-Aaby skrev:Skal man egentlig ikke passe på med at overvurdere Memphis Depay? Han spiller i en meget ringere liga end den engelske. Kan han tage det store skridt?
Samme spørgsmålstegn kunne man jo sætte ved Luis Suarez, da han kom til i januar 2012.
Du mener simpelthen, at Suárez ikke var til stede det første år? Det kan man jo godt argumentere for.

Han kom til os i januar 2011
:oops: My bad
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » mandag, 04. maj, 2015 12:48

Oomph242 skrev:
nikand skrev:Draxler, gundogan, De bruyne, Son og et par andre Leverkusen spillere, Calhanoglo kan de forstærke LFC ? Jeg er vild med Kevin De Bruyne.
De Bruyne ville være kanon. Men Wolfsburg har næsten lige købt ham og de har mere, at byde på næste sæson end os. Draxler's fremtid tror jeg desværre, ligger hos en af de store..
De Bruyne vil næppe overveje Liverpool seriøst, for der må alt andet lige være andre og bedre muligheder til en så god spiller, som er i så stor form, end de røde.

Benteke ville være fantastisk, og Depay er et enormt talent, så det ser jeg også gerne. Jeg håber dog ikke at det bliver på bekostning af Sterling, som er et større talent end de to førnævnte. Jeg tror dog at Benteke kan blive udslagsgivende. Han scorer altså mål, og får han et bedre hold end Aston Villa at føre sig frem på, så kan det godt blive rigtigt fint.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » mandag, 04. maj, 2015 12:56

Det er mig en gåde, hvordan folk kan bifalde, at vi bliver linket til Benteke.

Det er jo ikke lige frem fordi, at Rodgers har en god track record med de fysisk stærke angribere.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » mandag, 04. maj, 2015 13:02

Redmaniac skrev:Det er mig en gåde, hvordan folk kan bifalde, at vi bliver linket til Benteke.

Det er jo ikke lige frem fordi, at Rodgers har en god track record med de fysisk stærke angribere.
Jeg har højere tanker om Benteke end såvel Balotelli som Lambert, det skal jeg da gerne indrømme.

Men du har en valid pointe i, at Rodgers skal kunne bruge ham rigtigt, ellers kan han være nok så god.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 04. maj, 2015 13:48

tue69 skrev:
Redmaniac skrev:Det er mig en gåde, hvordan folk kan bifalde, at vi bliver linket til Benteke.

Det er jo ikke lige frem fordi, at Rodgers har en god track record med de fysisk stærke angribere.
Jeg har højere tanker om Benteke end såvel Balotelli som Lambert, det skal jeg da gerne indrømme.

Men du har en valid pointe i, at Rodgers skal kunne bruge ham rigtigt, ellers kan han være nok så god.
Han er hurtig, fysisk stærk, og så er han teknisk rigtig god, så at han er høj og har en god fysik kan da ikke være et minus, når nu teknikken også er i orden. Han er også god i kombinationsspillet, og hvis du lurer nogle youtube klip med hans scoringer, så synes jeg, at det springer i øjnene, at han altid ser op for, hvor han afslutter. Rigtig mange angribere rammer måske målet, men de skyder nærmest med lukkede øjne og ser ikke, hvor de har målmanden. Benteke kigger på målmanden, og så placerer han som oftest bolden derefter.
Jeg synes, han er en virkelig dygtig angriber, som ville passe godt ind hos os.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » mandag, 04. maj, 2015 14:16

Niels K skrev:Han er hurtig, fysisk stærk, og så er han teknisk rigtig god, så at han er høj og har en god fysik kan da ikke være et minus, når nu teknikken også er i orden. Han er også god i kombinationsspillet, og hvis du lurer nogle youtube klip med hans scoringer, så synes jeg, at det springer i øjnene, at han altid ser op for, hvor han afslutter. Rigtig mange angribere rammer måske målet, men de skyder nærmest med lukkede øjne og ser ikke, hvor de har målmanden. Benteke kigger på målmanden, og så placerer han som oftest bolden derefter.
Jeg synes, han er en virkelig dygtig angriber, som ville passe godt ind hos os.
Først og fremmest; Benteke er ikke en hurtig angriber - hvis du sætter det prædikat på ham, hvad er Sturridge så? Superekstremt lynhurtig?

Jeg siger ikke, at Benteke er en dårlig angriber. Han minder dog som type langt mere om Balotelli og Lambert end om Sturridge. Disse typer angribere virker bedst på et mandskab, der har en god balance med dertilhørende høj boldbesiddelse - og her menes der boldbesiddelse på modstanderens banehalvdel. Det er altså ikke den type mandskab, som Rodgers har formået at mønstre i sin tid som Liverpool manager.

I de tider, hvor vi har spillet bedst, har vi praktiseret en form for Guang Ho fodbold, hvor vi i den grad har levet af omstillinger, og her ser jeg altså ikke Benteke passe ind.

Jeg er godt klar over, at vi også har vundet kampe, hvor det har været knap så omstillingsbaseret, men i disse kampe har vi stadig vundet ved hjælp af et spilsystem, hvor vi lader vores angriber søge de frie rum bag modstanderens forsvar. Igen er det ikke noget, som er Bentekes spidskompetence (altså dybdeløb)

Benteke er et fantastisk stort angrebstalent, ingen tvivl om det. Hans spillestil og tekniske evner minder i mine øjne meget om Balotellis. Den primære forskel mellem de to er den taktiske disciplin, mentalitet, og arbejdsmoral.

Hvis Benteke skal til Liverpool, så skal det ikke være med Rodgers ved roret. At jeg så efterhånden er på den vogn, hvor jeg håber, at vi har en anden manager efter sommerferien, er så en helt anden side af sagen.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 04. maj, 2015 20:19

Det er lige gået op for mig, at Alberto Bueno har kontraktudløb til sommer.

Skulle man prøve det af?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 05. maj, 2015 07:38

Redmaniac skrev:
Niels K skrev:Han er hurtig, fysisk stærk, og så er han teknisk rigtig god, så at han er høj og har en god fysik kan da ikke være et minus, når nu teknikken også er i orden. Han er også god i kombinationsspillet, og hvis du lurer nogle youtube klip med hans scoringer, så synes jeg, at det springer i øjnene, at han altid ser op for, hvor han afslutter. Rigtig mange angribere rammer måske målet, men de skyder nærmest med lukkede øjne og ser ikke, hvor de har målmanden. Benteke kigger på målmanden, og så placerer han som oftest bolden derefter.
Jeg synes, han er en virkelig dygtig angriber, som ville passe godt ind hos os.
Først og fremmest; Benteke er ikke en hurtig angriber - hvis du sætter det prædikat på ham, hvad er Sturridge så? Superekstremt lynhurtig?

Jeg siger ikke, at Benteke er en dårlig angriber. Han minder dog som type langt mere om Balotelli og Lambert end om Sturridge. Disse typer angribere virker bedst på et mandskab, der har en god balance med dertilhørende høj boldbesiddelse - og her menes der boldbesiddelse på modstanderens banehalvdel. Det er altså ikke den type mandskab, som Rodgers har formået at mønstre i sin tid som Liverpool manager.

I de tider, hvor vi har spillet bedst, har vi praktiseret en form for Guang Ho fodbold, hvor vi i den grad har levet af omstillinger, og her ser jeg altså ikke Benteke passe ind.

Jeg er godt klar over, at vi også har vundet kampe, hvor det har været knap så omstillingsbaseret, men i disse kampe har vi stadig vundet ved hjælp af et spilsystem, hvor vi lader vores angriber søge de frie rum bag modstanderens forsvar. Igen er det ikke noget, som er Bentekes spidskompetence (altså dybdeløb)

Benteke er et fantastisk stort angrebstalent, ingen tvivl om det. Hans spillestil og tekniske evner minder i mine øjne meget om Balotellis. Den primære forskel mellem de to er den taktiske disciplin, mentalitet, og arbejdsmoral.

Hvis Benteke skal til Liverpool, så skal det ikke være med Rodgers ved roret. At jeg så efterhånden er på den vogn, hvor jeg håber, at vi har en anden manager efter sommerferien, er så en helt anden side af sagen.
Vi er slet ikke enige om Benteke. Jeg synes, at han kan det hele og nej, han er ikke lige så hurtig som Studge på de første metre, og han har ikke hans hurtige fødder, men han har en super fysik, han er teknisk meget dygtig og vigtigst af alt, så er han en skarp afslutter.

Bortset fra det, så åbner Lacazette tilsyneladende op for et skifte til sommer:

http://metro.co.uk/2015/05/04/liverpool ... e-5180599/?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 05. maj, 2015 07:44

Niels K skrev:
Redmaniac skrev:
Niels K skrev:Han er hurtig, fysisk stærk, og så er han teknisk rigtig god, så at han er høj og har en god fysik kan da ikke være et minus, når nu teknikken også er i orden. Han er også god i kombinationsspillet, og hvis du lurer nogle youtube klip med hans scoringer, så synes jeg, at det springer i øjnene, at han altid ser op for, hvor han afslutter. Rigtig mange angribere rammer måske målet, men de skyder nærmest med lukkede øjne og ser ikke, hvor de har målmanden. Benteke kigger på målmanden, og så placerer han som oftest bolden derefter.
Jeg synes, han er en virkelig dygtig angriber, som ville passe godt ind hos os.
Først og fremmest; Benteke er ikke en hurtig angriber - hvis du sætter det prædikat på ham, hvad er Sturridge så? Superekstremt lynhurtig?

Jeg siger ikke, at Benteke er en dårlig angriber. Han minder dog som type langt mere om Balotelli og Lambert end om Sturridge. Disse typer angribere virker bedst på et mandskab, der har en god balance med dertilhørende høj boldbesiddelse - og her menes der boldbesiddelse på modstanderens banehalvdel. Det er altså ikke den type mandskab, som Rodgers har formået at mønstre i sin tid som Liverpool manager.

I de tider, hvor vi har spillet bedst, har vi praktiseret en form for Guang Ho fodbold, hvor vi i den grad har levet af omstillinger, og her ser jeg altså ikke Benteke passe ind.

Jeg er godt klar over, at vi også har vundet kampe, hvor det har været knap så omstillingsbaseret, men i disse kampe har vi stadig vundet ved hjælp af et spilsystem, hvor vi lader vores angriber søge de frie rum bag modstanderens forsvar. Igen er det ikke noget, som er Bentekes spidskompetence (altså dybdeløb)

Benteke er et fantastisk stort angrebstalent, ingen tvivl om det. Hans spillestil og tekniske evner minder i mine øjne meget om Balotellis. Den primære forskel mellem de to er den taktiske disciplin, mentalitet, og arbejdsmoral.

Hvis Benteke skal til Liverpool, så skal det ikke være med Rodgers ved roret. At jeg så efterhånden er på den vogn, hvor jeg håber, at vi har en anden manager efter sommerferien, er så en helt anden side af sagen.
Vi er slet ikke enige om Benteke. Jeg synes, at han kan det hele og nej, han er ikke lige så hurtig som Studge på de første metre, og han har ikke hans hurtige fødder, men han har en super fysik, han er teknisk meget dygtig og vigtigst af alt, så er han en skarp afslutter.

Bortset fra det, så åbner Lacazette tilsyneladende op for et skifte til sommer:

http://metro.co.uk/2015/05/04/liverpool ... e-5180599/?

Der kræver br lærer at bruge de fantastiske kvaliteter Benteke har som en stor angriber. Ellers flopper ham som de andre store angribere han har haft uanset talent og kvalitet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 05. maj, 2015 15:56

De sidste rygter tyder på neto. Milner. Montoya.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 05. maj, 2015 17:08

Kelly skrev:De sidste rygter tyder på neto. Milner. Montoya.
Alle gode breddespillere.

...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 05. maj, 2015 17:15

TomViolence skrev:
Kelly skrev:De sidste rygter tyder på neto. Milner. Montoya.
Alle gode breddespillere.

...
Men ikke nogle der får os i top 4.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » tirsdag, 05. maj, 2015 17:27

Oomph242 skrev:
TomViolence skrev:
Kelly skrev:De sidste rygter tyder på neto. Milner. Montoya.
Alle gode breddespillere.

...
Men ikke nogle der får os i top 4.
Vi står uden højreback og ser ofte tynde ud på midtbanen. Milner og Montoya vil begge opgradere niveauet. Jeg mener de giver os en chance for måske at ende i top-4. Hvis man kun skal købe spillere der med garanti straks rykker os i top-4 er det kun et køb af Suarez, Ronaldo, Messi der er på tale, og det sker jo ikke. Hul i hovedet ikke at gå efter de to imo.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 05. maj, 2015 22:41

Jeg tror folk skal sætte forventninger ned. En målscore prioriteres højest, tror jeg. Til gengæld tror jeg ikke pengene er der til at erstatte Gerrard i dette vindue. Sidste sommer havde vi også kun ca. £30 m netto. Gerrard erstattes sommeren 2016. Målet er at få lavet flere mål. Jeg tror heller ikke vi forstærker Center forsvaret, men back positionen forstærkes muligvis. Måske Montoya, som kan spille begge back pladser.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » onsdag, 06. maj, 2015 11:58

Er jeg den eneste der har på fornemmelsen, at Depay-udtalelserne alene skyldes det, at agenten forsøger at få lokket penge ud af United?

Jeg ser simpelthen ikke nogen chance for, at så god en spiller ender hos os, når han tilsyneladende er så varmt et navn.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Besvar