Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 23. feb, 2018 11:53

Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:
Xenne skrev:Jeg er som sådan ligeglad med om vores nye målmand hedder Allison Becker, Jan Oblak eller andet.

Jeg syntes bare det er på tide, at Liverpool vælger addressere det problem, som vi har haft i lang tid.
Middelmådighed og en det at stille sig tilfreds med en målmand, der er nogenlunde orker jeg ikke mere.
Guardiola, gjorde kort process da han tog over i City, væk med Hart og ind med Bravo.
Efter en sæson konstaterede han, at Bravo ikke var god nok og købte så Ederson.


Vi burde helt seriøst hente en, som kan redde os nogle point.
Hvis vi havde en der reddede point til os og som var på højere niveau end det vi har idag, så tror jeg simpelt at vi havde haft min. 6+ point mere på nuværende tidspunkt.
Den Man Shitty model lyder meget som den model Chelski brugte da de vurderede at Salah, De Bruyne, Glen Johnson og flere bare ikke havde talent nok til nogensinde at kunne gøre en forskel for et PL hold.

Siden han tog over har Karius gjort det ret godt syntes jeg, der er noget vej til absolut verdensklasse, men jeg syntes også han forbedrer sig hele tiden og vigtigst så er hans evne til at redde bolde det han har forbedret mest og hans indgreb i feltet bliver bedre og bedre og hans distribution halter stadig, men det bliver også bedre syntes jeg og han er meget ofte med til at indgyde et højt tempo i kampen og så ryger der et udspark ud over siden engang imellem, det skal han forbedre.

Så jeg er slet ikke overbevist om at middelmådighed bliver et problem, men vi skal selvfølgelig holde mulighederne åbne, for så meget har Karius heller ikke bevist.
Du kan ikke sammenligne Salah, De Bruyne og Johnson med vores målmandsproblem. Vores målmandsproblem har været der siden vi solgte Reina. Vi taler altså 5 sæsoner, hvor vi ikke har formået at løse et markant problem. Det er ikke en topklub værdigt!

Nu hvor Chelsea og Man C bringes på banen, så lad os kigge på de klubbers succes. Vi kan blot kigge på de sidste 15 år. I den tid har Chelsea vundet PL 5 gange. Man C har vundet PL 2 gange (3 med denne sæson). Så man kan sige meget om de to klubbers strategi, men de har i den grad været langt mere succesfulde end vores!
Det troede jeg da ellers lige jeg havde gjort :ugeek:

Jeg tror det er en fejl at se det som et isoleret målmandsproblem, da det er hele defensiven der har haft problemer og keeperen har medvirket til dette, men defensiven har også fået keeperen til at se skidt ud. Det gik ned af bakke allerede med Reina på holdet og er kun periodevis blevet løst. Hvilket selvfølgelig ikke er specielt godt. Men derfor har det også taget så lang tid fordi periodevis har Migs jo stået rigtig fint og jeg tror at Klopp har haft helt ret i at det primære problem bestod i midterforsvaret og derfor har vi nu fået VvD ind.

Jeg tror nu gerne at Chelsea ville have haft muligheden for at erstatte Pedro med Salah. Det handler vel mere om pengepung end strategi, der er vi nødt til at være klogere end de er fordi vi ikke har råd til at begå lige så mange fejl.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 23. feb, 2018 12:04

Hr. Drejer skrev:Måske åbner det døren for Grujic. Han er 191 cm, og spiller super i Cardiff - bedømt ud fra hvad aviserne skriver.
Det er en god mulighed, vi har 6 mand til de 3 pladser på midten nu, med Can ud og Keita ind er det jo godt det samme, men Milner begynder at se lidt langsom ud engang imellem, men det holder ham ikke tilbage for at spille godt. Og Henderson har mange skader.

Vi har også kun Hendo til at spille DM hvis Can smutter, så der er Grujic et naturligt valg, men det er en vigtig rolle for Hendo har mange skader og spiller ikke hver kamp, derfor er det en god reserveplads at få, men det er også meget vigtigt at reserven er god. Men ligesom Karius længere oppe så har han lidt mere at skulle bevise og resten af sæsonen til at vise det.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 23. feb, 2018 12:12

Jeg har endnu til gode at se Grujic spille bare nogenlunde godt nok til at blive en fremtidens mand for os.
Jeg bliver gerne positivt overrasket, men hans niveau og potentiale til Kante, Matic og lign eller bare Can.
Hverken i det defensive eller spilfordelende ser jeg ham som et talent der vil blive fast mand i LFC.

Sammen med mere bredde offensivt, så ser jeg denne position som den vigtigste til sommer. (her antager jeg at Karius udvikler sig. Er han på samme niveau som i efteråret, så skal der handles der også)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 23. feb, 2018 12:22

Gad vide, om rygterne om Dani Ceballos har noget på sig?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 23. feb, 2018 12:25

Der er flere spanske og engelske aviser der skriver om Dani Ceballos og at han vil væk fra Madrid og helst til Liverpool. Nu har det været nævnt før, at vi angiveligt var tæt på ham her i vinterens vindue, og da han senest blev udsat for lidt af en ydmygelse af Zidane, så er det måske ikke helt utænkeligt.
Før han røg til Madrid var han også eftertragtet af barca, så han vurderes højt. Ved så ikke hvorfor han ikke slog igennem i Madrid, ud over at konkurrencen er hård. Jeg husker ham som en ret klassisk spansk playmaker og sådan en vil jeg gerne have til vores klub. Jeg har set for lidt til ham til at vurdere niveauet pt.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 23. feb, 2018 12:31

Jesper skrev:Ved så ikke hvorfor Ceballos ikke slog igennem i Madrid, ud over at konkurrencen er hård.
Der behøver vel ikke nødvendigvis at være andre forklaringer? Det er opad bakke for en ung spiller, når de spillere, der spiller de samme pladser som dig selv hedder Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Isco og Asensio. Marcos Llorente der i sidste sæson gjorde det godt som udlejet til Alavés, har jo heller ikke fået meget spilletid. Det er måske ikke dem, man sætter ind, når holdet vakler lidt.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 23. feb, 2018 12:38

AJ skrev:
Jesper skrev:Ved så ikke hvorfor Ceballos ikke slog igennem i Madrid, ud over at konkurrencen er hård.
Der behøver vel ikke nødvendigvis at være andre forklaringer? Det er opad bakke for en ung spiller, når de spillere, der spiller de samme pladser som dig selv hedder Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Isco og Asensio. Marcos Llorente der i sidste sæson gjorde det godt som udlejet til Alavés, har jo heller ikke fået meget spilletid. Det er måske ikke dem, man sætter ind, når holdet vakler lidt.
Nej, det har du ret i, men hvor Asensio eks vurderes utroligt højt, så kunne det være at hans udvikling var gået i stå. Kunne også være et mentalt problem eller at han mpske alligevel ikke er så god, hvortil han ikke er interessant for os. Dertil følger jeg ikke nok med hos de hvide

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » fredag, 23. feb, 2018 12:54

Jeg følger heller ikke meget med hos Real Madrid, men jeg mener faktisk at en af de største kritikpunkter ved Zidane under deres krise i år, har været at han har sine 11 startere som han bruger, også selvom de har kæmpet med formen. Og at der derfor har været en del kald på at spillere som Isco og Asensio fik i hvert fald flere kampe fra start som en del af deres stærkeste opstillingen, selvom de spiller ganske meget.

Og herudover at spillere som Vazquez, Ceballos, Llorente fik mere spilletid end de gør, fordi dem der spiller ganske enkelt ikke har været gode. Hele Madrid fronttrio har jo som sådan kæmpet med deres spil, og det samme gælder vel egentlig også måde Modric og Casemiro. Det er klart at spillere som Modric og Casemiro er nogle Real vil have i gang, men jeg har set ønsker fra fansene om at indtil de kommer igang, bør de ikke være selvskrevede til startopstillingen, som de tilsyneladende har været hos Zidane.

Det kan være endnu en forklaring på hvorfor Ceballos ikke spiller. Jeg ved reelt ikke om han er god nok, og jeg kunne have min tvivl om hvorvidt han rent typemæssigt var det vi søgte på midtbanen, i hvert fald hvis man også kigger på den sammensætning midtbanen skal have. Han har vel egentlig kompetencerne til at være en ny Xabi Alonso, fremragende playmaker og dygtig defensivt, men hvor niveauet er ved jeg simpelthen ikke længere. Han var jo i hvert fald god hos Betis.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 23. feb, 2018 13:12

Hr. Drejer skrev:Ja, Reina var ikke helt på toppen til sidst, hvilket underbygger mit argument om at vi har været alt for lang tid om at løse dette problem. Vi vil ikke se hverken Chelsea eller Man C have det samme problem i så lang tid, ja, så laver de nogle svipsere ala Salah (tak for det i øvrigt!).

Ja, og vi mangler også lidt pondus på 1. sal. Her synes jeg allerede at Virgil har været en kæmpe hjælp. Han tager fra i de højere luftlag. Om Karius er svaret, det ved jeg ikke. Jeg vil gerne se lidt mere. Men han har da stået godt siden han overtog fra Mignolet - faktisk det bedste vi har set ham præstere i den røde trøje imho.
Jeg er fuldstændig enig, men jeg har det også sådan jeg gider ikke rigtig satse mere og håbe Karius bliver en succes.

Det vi har set indtil måske de sidste 3 kampe har jo været elendigt og ikke en PL klub værdigt.
Derfor vil jeg hellere smide penge efter målmandspositionen, da det er den plads hvor jeg tror vi kan vinde mest.
Hvis vi også vælger at hente en defensiv midt, så tror jeg balancen er nogenlunde etableret.

Med en deffensiv midtbanespiller, så har vi Ketia som er allround, en deffensiv gerne spilfordeler også mangler vi en offensiv, så vil jeg være ovenud lykkelig.
Billede

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 23. feb, 2018 14:56



Der er en i kommentarerne der spørger om de er pålidelige. Til det svarer han ja.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » fredag, 23. feb, 2018 16:08

Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, Reina var ikke helt på toppen til sidst, hvilket underbygger mit argument om at vi har været alt for lang tid om at løse dette problem. Vi vil ikke se hverken Chelsea eller Man C have det samme problem i så lang tid, ja, så laver de nogle svipsere ala Salah (tak for det i øvrigt!).

Ja, og vi mangler også lidt pondus på 1. sal. Her synes jeg allerede at Virgil har været en kæmpe hjælp. Han tager fra i de højere luftlag. Om Karius er svaret, det ved jeg ikke. Jeg vil gerne se lidt mere. Men han har da stået godt siden han overtog fra Mignolet - faktisk det bedste vi har set ham præstere i den røde trøje imho.
Jeg er fuldstændig enig, men jeg har det også sådan jeg gider ikke rigtig satse mere og håbe Karius bliver en succes.

Det vi har set indtil måske de sidste 3 kampe har jo været elendigt og ikke en PL klub værdigt.
Derfor vil jeg hellere smide penge efter målmandspositionen, da det er den plads hvor jeg tror vi kan vinde mest.
Hvis vi også vælger at hente en defensiv midt, så tror jeg balancen er nogenlunde etableret.

Med en deffensiv midtbanespiller, så har vi Ketia som er allround, en deffensiv gerne spilfordeler også mangler vi en offensiv, så vil jeg være ovenud lykkelig.
Karius har været forfærdelig elendig igennem hans tid her, og det han har vist, ville jeg ikke engang bytte ham for ham den lille dværg vi havde som keeper på mit serie 5 hold.Men han har de sidste tre kampe spillet fortrinligt. Han blev inden vi købte ham, kåret til bundesligaens anden bedste keeper, bag verdens vel bedste keeper. Og der må jo være en grund til det - det kan vi håber er det, han viser nu - og bliver han ved med det, resten af sæsonen, så er jeg egentlig ganske tryk ved at beholde ham som førstekeeper - men viser han bare en gang et billede af noget af det lort han har vist tidligere, så skal vi 100% have en ny keeper.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 23. feb, 2018 17:00

Bojangles skrev:
Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, Reina var ikke helt på toppen til sidst, hvilket underbygger mit argument om at vi har været alt for lang tid om at løse dette problem. Vi vil ikke se hverken Chelsea eller Man C have det samme problem i så lang tid, ja, så laver de nogle svipsere ala Salah (tak for det i øvrigt!).

Ja, og vi mangler også lidt pondus på 1. sal. Her synes jeg allerede at Virgil har været en kæmpe hjælp. Han tager fra i de højere luftlag. Om Karius er svaret, det ved jeg ikke. Jeg vil gerne se lidt mere. Men han har da stået godt siden han overtog fra Mignolet - faktisk det bedste vi har set ham præstere i den røde trøje imho.
Jeg er fuldstændig enig, men jeg har det også sådan jeg gider ikke rigtig satse mere og håbe Karius bliver en succes.

Det vi har set indtil måske de sidste 3 kampe har jo været elendigt og ikke en PL klub værdigt.
Derfor vil jeg hellere smide penge efter målmandspositionen, da det er den plads hvor jeg tror vi kan vinde mest.
Hvis vi også vælger at hente en defensiv midt, så tror jeg balancen er nogenlunde etableret.

Med en deffensiv midtbanespiller, så har vi Ketia som er allround, en deffensiv gerne spilfordeler også mangler vi en offensiv, så vil jeg være ovenud lykkelig.
Karius har været forfærdelig elendig igennem hans tid her, og det han har vist, ville jeg ikke engang bytte ham for ham den lille dværg vi havde som keeper på mit serie 5 hold.Men han har de sidste tre kampe spillet fortrinligt. Han blev inden vi købte ham, kåret til bundesligaens anden bedste keeper, bag verdens vel bedste keeper. Og der må jo være en grund til det - det kan vi håber er det, han viser nu - og bliver han ved med det, resten af sæsonen, så er jeg egentlig ganske tryk ved at beholde ham som førstekeeper - men viser han bare en gang et billede af noget af det lort han har vist tidligere, så skal vi 100% have en ny keeper.
Jeg er tildels enig, jeg vil gerne beholde ham som anden målmand, så må han jo slå vores nye målmand af, hvis han er så god.
Min påstand er bare, hvis vi havde haft Oblak, så havde vi de flere point, det der kan være med til at rykke os helt op i toppen.
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 24. feb, 2018 10:36

Alisson vil gerne til Liverpool ifølge den norske.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 24. feb, 2018 10:57

Hr. Drejer skrev:Alisson vil gerne til Liverpool ifølge den norske.
Ja de citerer også det Tweet, som YNWA har postet længere oppe.

Den signing krydser jeg så meget fingre for sker.
Så skal vi bare hente en til den defensive midt, en offensiv midt og en kant til bredden.

Så ser det sådan her ud til sommer:

Allison fra Roma.
Fabinho fra Monaco.
Lemar fra Monaco.
Malcom fra Bordeaux.

- Allison har været i Roma i 2 sæsoner til sommer og har 3 år tilbage af sin kontrakt, men ikke desto mindre tror jeg godt den 25 årig målmand, vil til en større klub og et mere spændende projekt.
- Fabinho kom ikke afsted i sommers, hvilket han var rigtig skuffet og utilfreds over. Han er et oplagt til en ægte defensiv midt, som vi mangler, hvis Can forlader os.
- Lemar er også klar til, at komme videre fra Monaco, han har 2 år tilbage af sin kontrakt. Om det bliver ham vi henter, ved jeg ikke, men han vil være et rigtig godt og spændende bud, selvom vi efter sigende har droppet interessen.
- Malcom er 20 år og stadig et ungt talent, men han gør det rigtig godt i Bordeaux, deres træner har selv været ude og udtale sig, at han var bange for at miste ham her i januar vinduet. Han kan være med til at give lidt bredde og samtidig udvikle sig og presse vores start 11'er.

Prisen for de 4 ovennævnte kommer nok til at blive høj, jeg laver alligevel et gæt:
Allison 40m£, den kan nok også ende på 50m£.
Fabinho 40m£, denne kan også blive højere han har også 3 år tilbage, så måske er 50m£ også et scenarie vi kan ende i her.
Lemar 50m£, for en spiller med 2 år tilbage, der ikke har toppet helt i år, grundet skader og et generelt svagere hold, virker retfærdigt, medmindre desperate Arsenal kommer og smider om sig med pengene.
Malcom 40m£, er egentlig en høj pris, jeg håber vi kan få ham for mindre, hvis vi overhovedet går efter ham.

Jeg tror generelt de engelske klubber kommer hurtigt ud og handler grundet VM og det afkortet transfervindue.
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 24. feb, 2018 11:55

Årh, jeg så ikke lige YNWA’s indlæg.

Jeg tror Alisson bliver MEGET dyr. Omkring £60 M, Roma forlanger £90 M.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar