Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Valdemax » lørdag, 24. feb, 2018 13:12

Hr. Drejer skrev:Årh, jeg så ikke lige YNWA’s indlæg.

Jeg tror Alisson bliver MEGET dyr. Omkring £60 M, Roma forlanger £90 M.
Hvis de vil havde 90 mill £ så vil jeg heller betale 1 £ mere og få Oblak

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 24. feb, 2018 13:38

Valdemax skrev:
Hr. Drejer skrev:Årh, jeg så ikke lige YNWA’s indlæg.

Jeg tror Alisson bliver MEGET dyr. Omkring £60 M, Roma forlanger £90 M.
Hvis de vil havde 90 mill £ så vil jeg heller betale 1 £ mere og få Oblak
Ja medmindre Oblak forlænger, så mener jeg også at hans nuværende frikøbsklausul er 100m€.

Hvad rygtemøllen ellers melder er, at Cortouis, ikke vil forlænge i Chelsea, fordi han gerne vi skifte.
Så skal de også ud og finde en ny målmand og hvis vi kigger på den øverste hylde, så er der vel ikke ret mange tilgængelig?

Øverst er Oblak og under tænker jeg Allison, Donnaruma hvis han kan købes fri?
Også ellers hvad der er til salg derude, Bernd Leno måske?

Arsenal står også inden længe og skal bruge en ny målmand.
Billede

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 24. feb, 2018 13:45

Xenne skrev:
Valdemax skrev:
Hr. Drejer skrev:Årh, jeg så ikke lige YNWA’s indlæg.

Jeg tror Alisson bliver MEGET dyr. Omkring £60 M, Roma forlanger £90 M.
Hvis de vil havde 90 mill £ så vil jeg heller betale 1 £ mere og få Oblak
Ja medmindre Oblak forlænger, så mener jeg også at hans nuværende frikøbsklausul er 100m€.

Hvad rygtemøllen ellers melder er, at Cortouis, ikke vil forlænge i Chelsea, fordi han gerne vi skifte.
Så skal de også ud og finde en ny målmand og hvis vi kigger på den øverste hylde, så er der vel ikke ret mange tilgængelig?

Øverst er Oblak og under tænker jeg Allison, Donnaruma hvis han kan købes fri?
Også ellers hvad der er til salg derude, Bernd Leno måske?

Arsenal står også inden længe og skal bruge en ny målmand.
PSG, Chelsea, Real, Arsenal og Juventus skal kigge på ny målmand. Det er ikke de nemmeste vi er oppe imod med så få rigtig gode målmænd i verden...

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 24. feb, 2018 14:27

Xenne skrev:
Prisen for de 4 ovennævnte kommer nok til at blive høj, jeg laver alligevel et gæt:
Allison 40m£, den kan nok også ende på 50m£.
Fabinho 40m£, denne kan også blive højere han har også 3 år tilbage, så måske er 50m£ også et scenarie vi kan ende i her.
Lemar 50m£, for en spiller med 2 år tilbage, der ikke har toppet helt i år, grundet skader og et generelt svagere hold, virker retfærdigt, medmindre desperate Arsenal kommer og smider om sig med pengene.
Malcom 40m£, er egentlig en høj pris, jeg håber vi kan få ham for mindre, hvis vi overhovedet går efter ham.
Jeg ville ikke blive overrasket hvis du skulle ligge minimum 50% på hver af dine mindstepriser. Alisson rygtes til at koste det samme som Oblak, nuvel det er rygter og i €, men ham tror jeg ikke du får for under 60m£. Fabinho er måske rigtigt nok sat, defensive midtbanespillere er ikke så sexede og dermed ikke så dyre, men problemet er vel mere at rygterne sender ham til PSG som erstatning for Thiago Motta. Vi skal nok undgå at gå i budkrig med PSG, der endda også kan knuse vores lønninger. Både Lemar og Malcom skulle have ligget på 90m€ her til vinters. Ja ok, de ville ikke sælge i vinters og det er dyrt at handle i januar, men jeg har godt nok svært ved at se hvorfor de skulle koste halvdelen til sommer, også selvom begge de 2 herrer ifølge rygter gerne vil væk. Alle ved du kan tage røven på PL klubberne.

Ellers er jeg meget enig i at det er 4 gode spillere. Jeg er i tvivl om, hvorvidt Klopp har ret i at Lemar vil være god som Coutinhos erstatning på midten, hvis det overhovedet er det han mener. Men en målmand og en defensiv midtbane anser jeg for værende de 2 vigtigeste indkøb vi kan lave for at sikre vores defensiv. Personlig så jeg også gerne køb af endnu en central forsvarsspiller med den fornødne klasse, samt en venstre back, men det har vi hverken råd til i budgettet, og Klopp har af uransagelige grunde tiltro til Lovren/Matip/Klavan og duoen Moreno/Robertson.

Offensivt er jeg som sådan enig. Jeg er som sagt i tvivl om Lemar er den kreative spiller der ved siden af Fabinho og Keita kan sætte vores fronttrio op. Han er i hvert fald god. Det samme er Malcom. Og begge spillere vil give os bredde offensivt. Salah har reelt spillet 9'er for os, og Mané har vel spillet angriber eller hængende angriber for både RB Salzburg og Saints, så det giver for mig rimelig bredde, hvis man også skulle finde på at bruge Ox/Origi/Woodburn/Kent/Ojo og hvad de nu ellers hedder.

Mit bud er dog, at vi maksimalt henter 2 af dem i Alisson og Lemar. Fabinho tror jeg ingenlunde på og Malcom synes jeg ikke rigtig vi rygtedes til. Min pessimistiske side kunne dog sagtens nævne at Klopp beslutter sig for at Karius er god nok og Lemar er for dyr, og Origi og Woodburn er jo næsten som 2 nye signings. Meget afhænger selvfølgelig af top 4 og CL. Vi skal ud ud og handle, men det vigtigeste bliver vel om vi kan holde på vores egne spillere.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 24. feb, 2018 16:02

sjampen skrev:
Xenne skrev:
Prisen for de 4 ovennævnte kommer nok til at blive høj, jeg laver alligevel et gæt:
Allison 40m£, den kan nok også ende på 50m£.
Fabinho 40m£, denne kan også blive højere han har også 3 år tilbage, så måske er 50m£ også et scenarie vi kan ende i her.
Lemar 50m£, for en spiller med 2 år tilbage, der ikke har toppet helt i år, grundet skader og et generelt svagere hold, virker retfærdigt, medmindre desperate Arsenal kommer og smider om sig med pengene.
Malcom 40m£, er egentlig en høj pris, jeg håber vi kan få ham for mindre, hvis vi overhovedet går efter ham.
Jeg ville ikke blive overrasket hvis du skulle ligge minimum 50% på hver af dine mindstepriser. Alisson rygtes til at koste det samme som Oblak, nuvel det er rygter og i €, men ham tror jeg ikke du får for under 60m£. Fabinho er måske rigtigt nok sat, defensive midtbanespillere er ikke så sexede og dermed ikke så dyre, men problemet er vel mere at rygterne sender ham til PSG som erstatning for Thiago Motta. Vi skal nok undgå at gå i budkrig med PSG, der endda også kan knuse vores lønninger. Både Lemar og Malcom skulle have ligget på 90m€ her til vinters. Ja ok, de ville ikke sælge i vinters og det er dyrt at handle i januar, men jeg har godt nok svært ved at se hvorfor de skulle koste halvdelen til sommer, også selvom begge de 2 herrer ifølge rygter gerne vil væk. Alle ved du kan tage røven på PL klubberne.

Ellers er jeg meget enig i at det er 4 gode spillere. Jeg er i tvivl om, hvorvidt Klopp har ret i at Lemar vil være god som Coutinhos erstatning på midten, hvis det overhovedet er det han mener. Men en målmand og en defensiv midtbane anser jeg for værende de 2 vigtigeste indkøb vi kan lave for at sikre vores defensiv. Personlig så jeg også gerne køb af endnu en central forsvarsspiller med den fornødne klasse, samt en venstre back, men det har vi hverken råd til i budgettet, og Klopp har af uransagelige grunde tiltro til Lovren/Matip/Klavan og duoen Moreno/Robertson.

Offensivt er jeg som sådan enig. Jeg er som sagt i tvivl om Lemar er den kreative spiller der ved siden af Fabinho og Keita kan sætte vores fronttrio op. Han er i hvert fald god. Det samme er Malcom. Og begge spillere vil give os bredde offensivt. Salah har reelt spillet 9'er for os, og Mané har vel spillet angriber eller hængende angriber for både RB Salzburg og Saints, så det giver for mig rimelig bredde, hvis man også skulle finde på at bruge Ox/Origi/Woodburn/Kent/Ojo og hvad de nu ellers hedder.

Mit bud er dog, at vi maksimalt henter 2 af dem i Alisson og Lemar. Fabinho tror jeg ingenlunde på og Malcom synes jeg ikke rigtig vi rygtedes til. Min pessimistiske side kunne dog sagtens nævne at Klopp beslutter sig for at Karius er god nok og Lemar er for dyr, og Origi og Woodburn er jo næsten som 2 nye signings. Meget afhænger selvfølgelig af top 4 og CL. Vi skal ud ud og handle, men det vigtigeste bliver vel om vi kan holde på vores egne spillere.
Måske er priserne lidt lavt sat, men jeg tror ikke Allison ryger for så mange penge.
Fordi så er alternativet Donnaruma eller Oblak mere oplagt til den pris, vil mene han ligger lidt under derfor de 50m£, men det kan sagtens være skudt ved siden af.
Jeg læste rygter om Malcom til 40m€, hvilket også vil være passende for et stort talent, men som stadig er ung og uprøvet på øverste niveau.
Mht. Lemar, så kan prisen sagtens være højere, men det at han selv gerne vil væk og har 2 år tilbage af sin kontrakt, spiller også en rolle, de 100m€, var jo også for meget og fik Liverpool til at afvige fra et køb, derfor tror jeg på en lavere pris nu.
Fabinho ja han er rygtet flere, men prisen tror jeg passer meget godt, han har dog ikke været linket til os, det var mere ønske tænkning.
Billede

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 24. feb, 2018 16:06

Xenne skrev:
sjampen skrev:
Xenne skrev:
Prisen for de 4 ovennævnte kommer nok til at blive høj, jeg laver alligevel et gæt:
Allison 40m£, den kan nok også ende på 50m£.
Fabinho 40m£, denne kan også blive højere han har også 3 år tilbage, så måske er 50m£ også et scenarie vi kan ende i her.
Lemar 50m£, for en spiller med 2 år tilbage, der ikke har toppet helt i år, grundet skader og et generelt svagere hold, virker retfærdigt, medmindre desperate Arsenal kommer og smider om sig med pengene.
Malcom 40m£, er egentlig en høj pris, jeg håber vi kan få ham for mindre, hvis vi overhovedet går efter ham.
Jeg ville ikke blive overrasket hvis du skulle ligge minimum 50% på hver af dine mindstepriser. Alisson rygtes til at koste det samme som Oblak, nuvel det er rygter og i €, men ham tror jeg ikke du får for under 60m£. Fabinho er måske rigtigt nok sat, defensive midtbanespillere er ikke så sexede og dermed ikke så dyre, men problemet er vel mere at rygterne sender ham til PSG som erstatning for Thiago Motta. Vi skal nok undgå at gå i budkrig med PSG, der endda også kan knuse vores lønninger. Både Lemar og Malcom skulle have ligget på 90m€ her til vinters. Ja ok, de ville ikke sælge i vinters og det er dyrt at handle i januar, men jeg har godt nok svært ved at se hvorfor de skulle koste halvdelen til sommer, også selvom begge de 2 herrer ifølge rygter gerne vil væk. Alle ved du kan tage røven på PL klubberne.

Ellers er jeg meget enig i at det er 4 gode spillere. Jeg er i tvivl om, hvorvidt Klopp har ret i at Lemar vil være god som Coutinhos erstatning på midten, hvis det overhovedet er det han mener. Men en målmand og en defensiv midtbane anser jeg for værende de 2 vigtigeste indkøb vi kan lave for at sikre vores defensiv. Personlig så jeg også gerne køb af endnu en central forsvarsspiller med den fornødne klasse, samt en venstre back, men det har vi hverken råd til i budgettet, og Klopp har af uransagelige grunde tiltro til Lovren/Matip/Klavan og duoen Moreno/Robertson.

Offensivt er jeg som sådan enig. Jeg er som sagt i tvivl om Lemar er den kreative spiller der ved siden af Fabinho og Keita kan sætte vores fronttrio op. Han er i hvert fald god. Det samme er Malcom. Og begge spillere vil give os bredde offensivt. Salah har reelt spillet 9'er for os, og Mané har vel spillet angriber eller hængende angriber for både RB Salzburg og Saints, så det giver for mig rimelig bredde, hvis man også skulle finde på at bruge Ox/Origi/Woodburn/Kent/Ojo og hvad de nu ellers hedder.

Mit bud er dog, at vi maksimalt henter 2 af dem i Alisson og Lemar. Fabinho tror jeg ingenlunde på og Malcom synes jeg ikke rigtig vi rygtedes til. Min pessimistiske side kunne dog sagtens nævne at Klopp beslutter sig for at Karius er god nok og Lemar er for dyr, og Origi og Woodburn er jo næsten som 2 nye signings. Meget afhænger selvfølgelig af top 4 og CL. Vi skal ud ud og handle, men det vigtigeste bliver vel om vi kan holde på vores egne spillere.
Måske er priserne lidt lavt sat, men jeg tror ikke Allison ryger for så mange penge.
Fordi så er alternativet Donnaruma eller Oblak mere oplagt til den pris, vil mene han ligger lidt under derfor de 50m£, men det kan sagtens være skudt ved siden af.
Jeg læste rygter om Malcom til 40m€, hvilket også vil være passende for et stort talent, men som stadig er ung og uprøvet på øverste niveau.
Mht. Lemar, så kan prisen sagtens være højere, men det at han selv gerne vil væk og har 2 år tilbage af sin kontrakt, spiller også en rolle, de 100m€, var jo også for meget og fik Liverpool til at afvige fra et køb, derfor tror jeg på en lavere pris nu.
Fabinho ja han er rygtet flere, men prisen tror jeg passer meget godt, han har dog ikke været linket til os, det var mere ønske tænkning.
Med VM i sigte så tror jeg ikke priserne falder til sommer. De plejer altid at få et godt hak opad efter slutrunder...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. feb, 2018 19:03

Måske går vi og snakker lidt med Alisson (agenten vel), da vi ikke kan vide os sikre på, om Karius overbeviser om, at han er det soleklare 1. valg næste sæson.

Alisson vil tilsyneladende helst til Liverpool:

https://www.thisisanfield.com/2018/02/b ... ogressing/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 24. feb, 2018 20:35

Jeg kunne ikke lade være med at tænke: "Wauuuu" til den Arnautovich jeg så på banen for Hammers i dag. Hvis han kunne holdes motiveret med en mere sporadisk rolle på et tophold, som en decideret Plan B løsning med skift til 4-4-2 i situationer, hvor der bare skal scores. Han har en fantastisk presence.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 24. feb, 2018 20:50

Cynwal skrev:Jeg kunne ikke lade være med at tænke: "Wauuuu" til den Arnautovich jeg så på banen for Hammers i dag. Hvis han kunne holdes motiveret med en mere sporadisk rolle på et tophold, som en decideret Plan B løsning med skift til 4-4-2 i situationer, hvor der bare skal scores. Han har en fantastisk presence.
Ja han var faktisk det eneste lyspunkt for Hammers, men tvivler på han vil være plan b.
Carrasco fra Atl. Madrid, skulle efter signende være på vej til Kina, det er mig helt ubegribeligt, så vil jeg da hellere være plan B.
Billede

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 24. feb, 2018 20:58

Ifølge Paul Joyce er vi interesseret i Jorginho som afløser for Can og som 6'er. Derudover Allison og en ny kreativ offensiv midt. Kunne Jorginho være løsningen til vores 6'er? Han er stærk i pasningspillet og er samtidig en god tackler.


Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 24. feb, 2018 21:04

Mads T. skrev:Ifølge Paul Joyce er vi interesseret i Jorginho som afløser for Can og som 6'er. Derudover Allison og en ny kreativ offensiv midt. Kunne Jorginho være løsningen til vores 6'er? Han er stærk i pasningspillet og er samtidig en god tackler.

Kender ikke Jorginho, men kan egentlig godt lide vi ikke går ud og køber 7-8 spillere. Men køber 3-4 rigtigt gode spillere.

Hvem mon erstatningen for Coutinho er. Lemar eller Pulisic?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 24. feb, 2018 21:07

Mads T. skrev:Ifølge Paul Joyce er vi interesseret i Jorginho som afløser for Can og som 6'er. Derudover Allison og en ny kreativ offensiv midt. Kunne Jorginho være løsningen til vores 6'er? Han er stærk i pasningspillet og er samtidig en god tackler.

Jeg tror først og fremmest at folk vil få øjnene op for at han er en fremragende 6er den dag han er væk. Han bidrager desuden med mange mål for den position.
Jeg tror ret beset ikke Jorginho er bedre, snarere tværtimod. Men jeg synes også Can er en fremragende spiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 24. feb, 2018 21:17

Jesper skrev:
Mads T. skrev:Ifølge Paul Joyce er vi interesseret i Jorginho som afløser for Can og som 6'er. Derudover Allison og en ny kreativ offensiv midt. Kunne Jorginho være løsningen til vores 6'er? Han er stærk i pasningspillet og er samtidig en god tackler.

Jeg tror først og fremmest at folk vil få øjnene op for at han er en fremragende 6er den dag han er væk. Han bidrager desuden med mange mål for den position.
Jeg tror ret beset ikke Jorginho er bedre, snarere tværtimod. Men jeg synes også Can er en fremragende spiller.
Jeg vil så mene, at Jorginho er bedre end Can og de har meget de samme spidskompetencer. Han har måske ikke helt samme fysiske presence, men han er mindst lige så god en tackler men en bedre pasningsspiller end Can. Og i modsætning til Can, så er han ikke 5 sek. om at aflevere bolden. Jorginho er god til de dybe afleveringer bag forsvaret og aflevere ofte uden at tage en berøring først, hvilket ofte fanger forsvaret i ubalance og giver farlige muligheder til hurtige folk - enter Salah og Mané.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 24. feb, 2018 21:19

Jesper skrev:
Mads T. skrev:Ifølge Paul Joyce er vi interesseret i Jorginho som afløser for Can og som 6'er. Derudover Allison og en ny kreativ offensiv midt. Kunne Jorginho være løsningen til vores 6'er? Han er stærk i pasningspillet og er samtidig en god tackler.

Jeg tror først og fremmest at folk vil få øjnene op for at han er en fremragende 6er den dag han er væk. Han bidrager desuden med mange mål for den position.
Jeg tror ret beset ikke Jorginho er bedre, snarere tværtimod. Men jeg synes også Can er en fremragende spiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jorginho er i mine øjne slet ikke samme type spiller som Can, så syntes ikke helt vi på den måde gardere os.
Jorginho spiller en mere dybdeliggende midtbanespiller, sådan en dirigerende, lidt ligesom Verrati spiller i PSG.
Sådan en spiller kan vi sagtens bruge, syntes Henderson til tider, spiller rollen fint, men det er ikke sådan en spiller Can er, han er mere boks til boks, selvom han ikke altid spiller den plads.

Dog vil vi med en ny offensiv midt + en defensiv midt og Keita have en helt ny konstellation på midten.
Hvilket jeg har svært ved at forstille mig Klopp har planner om.
Derudover vil vi have følgende spillere på bænken til samme position: Milner, Henderson, Wijnaldum, Chamberlain.
Det giver ret meget bredde, men måske vi vil være lidt over booket?
Billede

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 24. feb, 2018 21:23

Xenne du har også glemt Lallana. Så næste år kan vi have : Keita, Jorginho, Ox, Milner, Lallana, Hendo, Gini, Grujic og muligvis Can. Til 3 pladser er det lige lovligt overkill
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar