Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 15. maj, 2018 13:37

liverpoolfc86 skrev:
Bojangles skrev:De bedste spillere i denne sæson i de fem største ligaer.
http://www.football-observatory.com/IMG ... 17/227/en/

Går man den igennem og ser på: Hvem er ung (under 25år) og ikke spiller fast på et af de allerstørste hold i forvejen (eller en af vores nærmeste konkurrenter, der jo nok ikke bliver nemt at hente nogen hos). Så er det da en ganske udmærket måde, at finde den spiller vi skal have fat i.

Der er nogen stykker fra Napoli på 26år - ved ikke om det er til at fravriste spillere fra dem, til en fornuftig pris? Men ellers må den første på listen, der møder de førnævnte kriterier næsten være

nummer 32: Nabil Fekir AM/24/Lyon
Hvem af dem tænker du på? 26 år eller der under, på den liste, der ikke spiller fast?
Nu spiller alle på den liste jo af gode grunde fast (ellers ville de ikke havde været vurderet som de bedste). Men nu skrev jeg jo fast på et af de allerstørste hold... med andre ord, så er det som Niels K også påpeger de fleste League1 spillere (minus psg) de fleste italienske, qua de store øknomiske rod, der har ændret en del på styrkeforholdene - og derfor jeg nævner Napoli, som trods en 2.plads ikke er et normalt superhold i Europa. - Hvorimd spillere fra Bayern - top 6 i PL, Real, Juve, Barca og som allerede nævnt PSG er ikke sådan lige til at fravriste spillere - slet ikke hvis det er unge spillere, der i denne sæson har været blandt de bedste. Perifære spillere er en anden snak der - men de er så ikke at finde på den foregående liste.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 16. maj, 2018 10:32

Carragher synes jeg plejer at være spot on i sine analyser, og han har det vel som de fleste herinde, der mener, at en multi anvendelig offensiv spiller, er det vi primært skal lede efter, men at der ikke er mange af dem derude, der kan matche dem, vi har i forvejen:

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... ll+Feed%29

Fekir må stadig være mit bedste bud...

Brugeravatar
matty
Indlæg: 674
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:47
Geografisk sted: østofte...
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af matty » torsdag, 17. maj, 2018 01:30

Læste lige at sporting lissabon spillerne blev angrebet til træning af deres egne ultras forleden, efter de missede cl kvalifikation. Og flere af spillerne prøver nu at få ophævet deres kontrakter. Fuldstændig uhørt og sindssyg opførsel af ultras'ne. Og jeg må indrømme der er et par stykker af deres spillere jeg gerne så vi frelste, bruno fernandez, gelson martins, og rafael leao.
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 17. maj, 2018 08:39

matty skrev:Læste lige at sporting lissabon spillerne blev angrebet til træning af deres egne ultras forleden, efter de missede cl kvalifikation. Og flere af spillerne prøver nu at få ophævet deres kontrakter. Fuldstændig uhørt og sindssyg opførsel af ultras'ne. Og jeg må indrømme der er et par stykker af deres spillere jeg gerne så vi frelste, bruno fernandez, gelson martins, og rafael leao.
Er det gode nok ?. De er jeg meget i tvivl om.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 17. maj, 2018 10:09

Der bliver skrevet en del om Ousmane Dembele pt. Barca skulle have tilbudt ham til diverse storklubber deriblandt Liverpool. Jeg læser købsprisen, Barca betalte for ham som både 75 mille og 135 mille. Mon de 75 er up front og resten betinget af diverse kriterier ?

http://sport360.com/article/football/ba ... -liverpool

Jeg kan ikke se andet, end at Klopp må være meget interesseret i ham og forhåbentligt, at det er gensidigt på det personlige plan, og der er vel ikke mange klubber, som kan være med på 75 mille, hvilket burde bringe os helt i front i denne handel.

Hvad tænker I om Dembele til Liverpool ?

PS. Kilden skulle være rimelig troværdig, og Barca er jo kendte for at lade medierne buldre frem med deres ønsker og intentioner:

http://www.empireofthekop.com/2018/05/1 ... -by-barca/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 17. maj, 2018 11:21

Klopp-møde med Mino Raiola om Gianluigi Donnarumma og Justin Kluivert ?

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... ier-League

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 17. maj, 2018 11:27

Så har jeg siddet og leget football manager så vi kan få styr på truppen til næste sæson 

Jeg starter med målmandsposten

Karius har gjort det fornuftigt, og viser tegn på fremgang så han bliver uden tvivl. Men man sidder med følelsen af der er langt op til spillere som De Gea og Ederson. Mignolet er jeg overbevist om er fortid i løbet af sommeren og Ward har jeg svært ved at se som målmand på et tophold.
Hvis der bliver mulighed for at hente enten Oblak, Alisson eller Donnarumma synes jeg vi skal sprænge banken, tænk hvis vi kunne få en målmand som De Gea der hvert år ”tjener” 8-12 point til klubben. Med en af de 3 først nævnte vil vi have en målmand til de næste 8-10 år – jeg savner virkelig en målmand der kan dominere feltet for os og skabe mere ro – tror vi har størst chance for at lokke Alisson – men Roma har lige sikret sig Champions League igen til næste år så der skal en stor stak pund på bordet.
Hvis det ikke er muligt at hente en af de helt store må vi en hylde eller to ned og finde en der er på niveau med Karius eller lidt bedre – mine bud er Bernd Leno (Leverkusen missede CHL så han kunne godt være fristet af at skifte til en bedre klub), Nick Pope (Synes har haft en vanvittig flot sæson for Burnley og er lige udtaget til den engelske vm trup, 3 og sidst bud er Jack Butland (han er ligeledes udtaget til det engelske landshold, ja ved godt han spillede for en nedrykker og Stoke indkasserede 68 mål, men med sine 1,96 fylder han virkeligt godt mellem stængerne han er god i feltet og han er en målmand som man slår sig på – og selvom Stoke rykkede så har han virkelig haft nogle flotte redninger ind imellem, jeg tror han kan blomstre på en bedre hold. Leno, Pope og Butland er alle i midt 20’erne og kan derfor være i klubben i mange år.
Min drøm er Oblak eller Alisson, men jeg tror vi ender med ender med Butland eller Pope.

Højre back

Jeg tror ikke vi handler til denne position, Alexander Arnold har virkeligt forbedret sig i år, der er stadig plads til forbedringer specielt i forhold til positionering og overblik, men det ser ud til at han lærer hurtigt.
Backup pt er Clyne – lige kommet tilbage efter den lange pause og mangler tydeligt at finde tilbage til niveau fra året før. Clyne er bedst defensivt og Arnold er bedst defensivt – perfekt mix der kan tilpasses modstander – og derudover er der jo også Joe Gomez i truppen – men tror dog han næste år får kampe ved siden af Van Dijk i pokalturneringerne for at se om han er god nok der.

Venstre back

Ohhh Andy Andy. Andy Andy Andy Andy ANDY ROBERTSON – jeg er fan KÆMPE fan, hvor jeg på den anden back ser en hård kamp mellem Clyne og Arnold, så tror jeg klubben har fundet et klart valg til venstre back i mange år- og derfor drejer det sig mere her om at finde en der kan leve med at være backup til Robertson.
Så enten kan man vælge at forsætte med Moreno som backup (som jo faktisk gjorde det glimrende i starten af sæsonen) eller man kan finde en ny der kunne være backup) Hvis der skal en ny ind er mit bud Ryan Sessegnon, kæmpe talent fra Fulham – kun 17 år men 16 mål og 7 assist i år for Fulham WAUW – hvis han forsætter sin udvikling bliver han fast mand for en top 6 klub og landholdsspiller. Spørgsmålet er så hvilken plads han er bedst på for i år har han spillet både venstre back, venstre midt og venstre wing, hvilket så samtidig potentielt kan løse andet problem, for han kan også være en backup til Mane.
Han bliver sikkert dyr men jeg er helt med på at bytte Moreno for Sessegnon, hvis Liverpool ikke signer ham er jeg sikker på vi kommer til at møde ham på et af de andre tophold som feks United eller Tottenham.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 17. maj, 2018 12:02

Niels K skrev:Der bliver skrevet en del om Ousmane Dembele pt. Barca skulle have tilbudt ham til diverse storklubber deriblandt Liverpool. Jeg læser købsprisen, Barca betalte for ham som både 75 mille og 135 mille. Mon de 75 er up front og resten betinget af diverse kriterier ?

http://sport360.com/article/football/ba ... -liverpool

Jeg kan ikke se andet, end at Klopp må være meget interesseret i ham og forhåbentligt, at det er gensidigt på det personlige plan, og der er vel ikke mange klubber, som kan være med på 75 mille, hvilket burde bringe os helt i front i denne handel.

Hvad tænker I om Dembele til Liverpool ?

PS. Kilden skulle være rimelig troværdig, og Barca er jo kendte for at lade medierne buldre frem med deres ønsker og intentioner:

http://www.empireofthekop.com/2018/05/1 ... -by-barca/
Med mindre klubben er ved at sælge Salah tror jeg simpelthen ikke på vi springer banken på at købe en backup spiller, og tror heller ikke Dembele er interesseret i at være backup, vi mangler også mere forstærkninger til den centrale midt, både en defensiv hvis Can som forventet smutter og en erstatning for Coutinho eller kvalitets backup til Firmino, Dembele er super spændende spiller men tror vi bruger pengene på andre positioner (men ok det ville da være lidt sjovere at have Dembele på bænken end Ings :shock: )
YNWA

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 17. maj, 2018 12:31

Niels K skrev:Der bliver skrevet en del om Ousmane Dembele pt. Barca skulle have tilbudt ham til diverse storklubber deriblandt Liverpool. Jeg læser købsprisen, Barca betalte for ham som både 75 mille og 135 mille. Mon de 75 er up front og resten betinget af diverse kriterier ?

http://sport360.com/article/football/ba ... -liverpool

Jeg kan ikke se andet, end at Klopp må være meget interesseret i ham og forhåbentligt, at det er gensidigt på det personlige plan, og der er vel ikke mange klubber, som kan være med på 75 mille, hvilket burde bringe os helt i front i denne handel.

Hvad tænker I om Dembele til Liverpool ?

PS. Kilden skulle være rimelig troværdig, og Barca er jo kendte for at lade medierne buldre frem med deres ønsker og intentioner:

http://www.empireofthekop.com/2018/05/1 ... -by-barca/
Hvis man nu lige læser efter, er kilden til oplysningen om, at Liverpool skulle være en af de interesserede klubber, jo ikke den troværdige journalist fra RAC1, men...Metro :wall:

Puha, det bliver igen et langt transfervindue...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 17. maj, 2018 12:52

Niels K skrev:Der bliver skrevet en del om Ousmane Dembele pt. Barca skulle have tilbudt ham til diverse storklubber deriblandt Liverpool. Jeg læser købsprisen, Barca betalte for ham som både 75 mille og 135 mille. Mon de 75 er up front og resten betinget af diverse kriterier ?

http://sport360.com/article/football/ba ... -liverpool

Jeg kan ikke se andet, end at Klopp må være meget interesseret i ham og forhåbentligt, at det er gensidigt på det personlige plan, og der er vel ikke mange klubber, som kan være med på 75 mille, hvilket burde bringe os helt i front i denne handel.

Hvad tænker I om Dembele til Liverpool ?

PS. Kilden skulle være rimelig troværdig, og Barca er jo kendte for at lade medierne buldre frem med deres ønsker og intentioner:

http://www.empireofthekop.com/2018/05/1 ... -by-barca/
Jeg skrev for en måned siden at vi kraftigt skulle overveje et køb af Dembele og det mener jeg stadig.

Han er bedst som kant og kanterne er det sted hvor vores trup er tyndest. Dette er en god mulighed for at "redde" ham fra et trist ophold i Barcelona og få ham 25 % billigere end hvis vi ellers skulle have købt ham.

Vi har levet livet farligt i år allerede inden Coutinho blev solgt havde vi for få der kunne spille på kanten og efter han blev solgt har vi kun Mané og Salah tilbage. Vi har også presset de to liiidt rigeligt fordi vi ikke havde alternativer.

Vil han være utilfreds med at være reserve?
JA!, det skal han da værre ellers er han slet ikke god nok eller også har han dybe selvtillids problemer. Dembele kan true Mané og Salah på pladserne, næsten fra dag 1, og måske endda også Firmino med tiden. I denne sæson har der været rigeligt spilletid til at vi kunne have haft tre store spillere til de to kanter. Den måde vi spiller på og den liga vi gør det i, åbner for noget mere rotation end Barcelona bruger.
Dembele er en spiller der vil gå ind i en fair konkurrence om pladserne helt fra start og det mener jeg vi har brug for på kanterne mere end noget andet sted på banen.
Det kommer lidt an på prisen osv. de skal jo ikke have alle Coutinho pengene tilbage på det her.

Brugeravatar
matty
Indlæg: 674
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:47
Geografisk sted: østofte...
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af matty » torsdag, 17. maj, 2018 13:00

Kelly skrev:
matty skrev:Læste lige at sporting lissabon spillerne blev angrebet til træning af deres egne ultras forleden, efter de missede cl kvalifikation. Og flere af spillerne prøver nu at få ophævet deres kontrakter. Fuldstændig uhørt og sindssyg opførsel af ultras'ne. Og jeg må indrømme der er et par stykker af deres spillere jeg gerne så vi frelste, bruno fernandez, gelson martins, og rafael leao.
Er det gode nok ?. De er jeg meget i tvivl om.
Bruno Fernandez er jeg ikke i tvivl om er god nok til at forstærke os, Gelson Martins er en lynhrtig driblestærk højrekant med et rimeligt hug fra distancen,han er dog en usleben diamant, men han ville imo være en supersub til både Salah og Mane.
Leao er et vildskud, han er ung (19 år mener jeg) lynhurtig, og en spiller vi ville kunne udvikle på, men ikke en spiller jeg anser som en garanteret succes.

Men både Bruno og Gelson kan vi se mere til for portugal til vm
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 17. maj, 2018 13:18

matty skrev:
Kelly skrev:
matty skrev:Læste lige at sporting lissabon spillerne blev angrebet til træning af deres egne ultras forleden, efter de missede cl kvalifikation. Og flere af spillerne prøver nu at få ophævet deres kontrakter. Fuldstændig uhørt og sindssyg opførsel af ultras'ne. Og jeg må indrømme der er et par stykker af deres spillere jeg gerne så vi frelste, bruno fernandez, gelson martins, og rafael leao.
Er det gode nok ?. De er jeg meget i tvivl om.
Bruno Fernandez er jeg ikke i tvivl om er god nok til at forstærke os, Gelson Martins er en lynhrtig driblestærk højrekant med et rimeligt hug fra distancen,han er dog en usleben diamant, men han ville imo være en supersub til både Salah og Mane.
Leao er et vildskud, han er ung (19 år mener jeg) lynhurtig, og en spiller vi ville kunne udvikle på, men ikke en spiller jeg anser som en garanteret succes.

Men både Bruno og Gelson kan vi se mere til for portugal til vm
Det er synd at de få Ultras skal ødelægge det for de andre, så allerhelst skulle de jo findes og smides i spjældet, men udover det ville de da have godt af at få en lorte sæson eller tre fordi de har ødelagt det for deres eget hold.
Gelson MArtins og Wilson som reserver for Mané og Salah? tjoo, jeg håber på en større signing til kanten, men ved godt at det ikke er nemt at købe dyrt ind til kanten heller ikke når vi har to så gode og så kunne to unge talentfulde gutter være en fin løsning.

Bruno Fernandez kender jeg ikke meget til, men ligner da en lidt billig løsning som alternativ til Maddison eller Ceballos.

Leão ved jeg ikke meget om, men han er så ung at han sagtens kunne hentes ind hvis man lejer Solanke og Brewster(eller mister Brewster) ud. Dog kan jeg se Leão er skadet, så var han overhovedet til stede?

Men hvis de går fri, så tror jeg næsten de vil se sig om efter mere spilletid, en midterklub i Spanien, Tyskland, England eller en klub tættere på toppen i Italien eller Frankrig eller noget i den stil. Vi kan selvfølgelig tilbyde en del mere i forhold til at spille CL og mulighed for pokalhøst, men hvis Leão tager fire-fem år i Soton og scorer 15+ mål i sæsonen inden hans kontrakt udløber, så kan han jo virkelig skumme fløden.

Men får de kontrakterne ophævet så skal vi da have kontakt med dem og se om de vil til nordvest eller hvad de tænker og om deres drømme og hvad de gerne vil osv. Klopp skal bruge spillere med rette mentalitet især for rotationsspillere som de tre ville starte med at være.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 17. maj, 2018 16:47

AJJ skrev:
Niels K skrev:Der bliver skrevet en del om Ousmane Dembele pt. Barca skulle have tilbudt ham til diverse storklubber deriblandt Liverpool. Jeg læser købsprisen, Barca betalte for ham som både 75 mille og 135 mille. Mon de 75 er up front og resten betinget af diverse kriterier ?

http://sport360.com/article/football/ba ... -liverpool

Jeg kan ikke se andet, end at Klopp må være meget interesseret i ham og forhåbentligt, at det er gensidigt på det personlige plan, og der er vel ikke mange klubber, som kan være med på 75 mille, hvilket burde bringe os helt i front i denne handel.

Hvad tænker I om Dembele til Liverpool ?

PS. Kilden skulle være rimelig troværdig, og Barca er jo kendte for at lade medierne buldre frem med deres ønsker og intentioner:

http://www.empireofthekop.com/2018/05/1 ... -by-barca/
Hvis man nu lige læser efter, er kilden til oplysningen om, at Liverpool skulle være en af de interesserede klubber, jo ikke den troværdige journalist fra RAC1, men...Metro :wall:

Puha, det bliver igen et langt transfervindue...
Nu har jeg jo ikke personligt tjekket efter, at det ER journalisten's ord, men hvis vi går ud fra, at den er god nok, så viderebringer Metro jo blot hans udtalelser og tolker på den, så jeg kan ikke se problemet ?
Denne her tråd dør dog i øvrigt hurtigt, hvis det kun er James Pearce, der må linkes til, og når en transfer er endeligt bekræftet...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 17. maj, 2018 17:24

Niels K skrev:
AJJ skrev:
Niels K skrev:Der bliver skrevet en del om Ousmane Dembele pt. Barca skulle have tilbudt ham til diverse storklubber deriblandt Liverpool. Jeg læser købsprisen, Barca betalte for ham som både 75 mille og 135 mille. Mon de 75 er up front og resten betinget af diverse kriterier ?

http://sport360.com/article/football/ba ... -liverpool

Jeg kan ikke se andet, end at Klopp må være meget interesseret i ham og forhåbentligt, at det er gensidigt på det personlige plan, og der er vel ikke mange klubber, som kan være med på 75 mille, hvilket burde bringe os helt i front i denne handel.

Hvad tænker I om Dembele til Liverpool ?

PS. Kilden skulle være rimelig troværdig, og Barca er jo kendte for at lade medierne buldre frem med deres ønsker og intentioner:

http://www.empireofthekop.com/2018/05/1 ... -by-barca/
Hvis man nu lige læser efter, er kilden til oplysningen om, at Liverpool skulle være en af de interesserede klubber, jo ikke den troværdige journalist fra RAC1, men...Metro :wall:

Puha, det bliver igen et langt transfervindue...
Nu har jeg jo ikke personligt tjekket efter, at det ER journalisten's ord, men hvis vi går ud fra, at den er god nok, så viderebringer Metro jo blot hans udtalelser og tolker på den, så jeg kan ikke se problemet ?
Denne her tråd dør dog i øvrigt hurtigt, hvis det kun er James Pearce, der må linkes til, og når en transfer er endeligt bekræftet...
Man kan lave en "hvem kommer ind" tråd til dem der er mere interesseret i at forudsige transfers end at diskutere mulige transfers :dontknow: .

Når det er sagt er det da fint at AJJ udviser lidt sund kildekritik.

Jeg tror heller ikke super meget på at vi henter Dembele, men han er en af de bedste spillere vi har mulighed for at hente til frontlinjen og derfor syntes jeg vi skal sende et bud afsted og se hvad der sker.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » torsdag, 17. maj, 2018 17:48

Jeg var helt vild med ham journalisten fra Guinea, han var da troværdig ....-:)

Besvar