Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 22. mar, 2018 13:22

nikand skrev:Florentino Perez har sat prisskilt på Navas, Benzema, Ceballos (30 mio euro), Isco 80 mio euro, og Bale 120 mio euro.

Det lyder som et sted vi skal søge hen til.
Vi skal bare have en offensiv til angrebet som kan suppler Mané, Firmino og Salah. 1 verdens klasse offensiv som også kan udfordre dem. Derudover må vi bruges vores talenter.

Benzema, nej tak.
Isco, ja tak.
Caballos, ja tak.

Ind med Timo og udlej Solanke hele sæsonen og Ings indtil Vinter. Så har vi Timo og talenter til angrebet.

Lemar, Draxler eller Bailey til offensiven. Bailey som prio 1. og Isco til offensiven og Caballos til bænken. Så er vi dækket 100P ind på offensiv delen og kan udfordre ligesom City har en bred trup.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 22. mar, 2018 15:24

liverpoolfc86 skrev:
nikand skrev:Florentino Perez har sat prisskilt på Navas, Benzema, Ceballos (30 mio euro), Isco 80 mio euro, og Bale 120 mio euro.

Det lyder som et sted vi skal søge hen til.
Vi skal bare have en offensiv til angrebet som kan suppler Mané, Firmino og Salah. 1 verdens klasse offensiv som også kan udfordre dem. Derudover må vi bruges vores talenter.

Benzema, nej tak.
Isco, ja tak.
Caballos, ja tak.

Ind med Timo og udlej Solanke hele sæsonen og Ings indtil Vinter. Så har vi Timo og talenter til angrebet.

Lemar, Draxler eller Bailey til offensiven. Bailey som prio 1. og Isco til offensiven og Caballos til bænken. Så er vi dækket 100P ind på offensiv delen og kan udfordre ligesom City har en bred trup.
Fordelen ved Caballos er at han er dybt højreorienteret/royalist - og dermed hader Barcelona - og da vi i så tilfælde køber ham af Real, så er vi nogenlunde sikre på at han ikke søger bedre græsgange i Barca/Real.

Benzema - han er pisse ringe. Så vil jeg hellere hente Vorinin tilbage.
Bale er alt for skadet - vi har allerede en af hans kvalitet i truppen - han er pt skadet i hans udlejning. aka Sturridge
Isco - tjae tjoe. Et ok bud - og lige efter Cou10's afgang, så ville han være den de fleste ville pege på - men når man ser på, hvad vi kan uden ham, så er spørgsmålet om det er ham/den type vi har brug for? s

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 22. mar, 2018 15:40

Bojangles skrev:
liverpoolfc86 skrev:
nikand skrev:Florentino Perez har sat prisskilt på Navas, Benzema, Ceballos (30 mio euro), Isco 80 mio euro, og Bale 120 mio euro.

Det lyder som et sted vi skal søge hen til.
Vi skal bare have en offensiv til angrebet som kan suppler Mané, Firmino og Salah. 1 verdens klasse offensiv som også kan udfordre dem. Derudover må vi bruges vores talenter.

Benzema, nej tak.
Isco, ja tak.
Caballos, ja tak.

Ind med Timo og udlej Solanke hele sæsonen og Ings indtil Vinter. Så har vi Timo og talenter til angrebet.

Lemar, Draxler eller Bailey til offensiven. Bailey som prio 1. og Isco til offensiven og Caballos til bænken. Så er vi dækket 100P ind på offensiv delen og kan udfordre ligesom City har en bred trup.
Fordelen ved Caballos er at han er dybt højreorienteret/royalist - og dermed hader Barcelona - og da vi i så tilfælde køber ham af Real, så er vi nogenlunde sikre på at han ikke søger bedre græsgange i Barca/Real.

Benzema - han er pisse ringe. Så vil jeg hellere hente Vorinin tilbage.
Bale er alt for skadet - vi har allerede en af hans kvalitet i truppen - han er pt skadet i hans udlejning. aka Sturridge
Isco - tjae tjoe. Et ok bud - og lige efter Cou10's afgang, så ville han være den de fleste ville pege på - men når man ser på, hvad vi kan uden ham, så er spørgsmålet om det er ham/den type vi har brug for? s
Isco vil kunne bidrage med meget til holdet og en er en kreatør I offensiven og vil også kunne spille på kanterne. Tror dog det er usandsynligt vi henter ham. Desværre.

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » fredag, 23. mar, 2018 09:33

Dvs. udover en spiller til at rotere med de 3 forreste og måske en 6'er mere, hvis Can smutter, så må det være store talenter, vi skal fiske efter, og her er Sessegnon og Madisson (som jeg synes var fantastisk mod Chelsea) rigtig gode bud.
Jeg kan godt se hvad du mener, jeg er ville dog foretrække, at vi erstattede Coutinho. Jeg synes kampen mod Manchester, er et godt eksempel på hvorfor. Vi havde en masse boldbesiddelse omkring modstanderens felt, men var aldrig rigtig farlige, jeg medgiver gerne, at vi spillede under niveau den dag. Men jeg tror, at vi i fremtiden vil møde flere meget defensivt orienterede hold, når vi nu har vist, hvor farlige vi kan være frem ad banen. Det kan være, Lallana er nøglen.

Jeg så gerne, at vi hentede en 6'er uanset om Can smutter eller ej. Jeg har mistet troen på Henderson over en hel sæson. Han er stadig en fantastisk spiller, men jeg ser ham mere som reserve, når vi nu har det niveau vi har.

Men et ungt talent, som reserve til de forreste 3, er jeg enig i. Sessegnon, Maddison eller Leon Bailey det betyder ikke det store for mig. Det er rigtigt Ox kan spille på kanten, men jeg tror, at han er tiltænkt en mere central rolle.

Ings har fået lidt spilletid på det sidste, og jeg synes, at han viser gode takter. Mht. Solanke, så synes jeg, at det har været svært at bedømme. Han skal have mere spilletid for at bevise, hvad han kan.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 23. mar, 2018 11:28

Xick skrev:
Dvs. udover en spiller til at rotere med de 3 forreste og måske en 6'er mere, hvis Can smutter, så må det være store talenter, vi skal fiske efter, og her er Sessegnon og Madisson (som jeg synes var fantastisk mod Chelsea) rigtig gode bud.
Jeg kan godt se hvad du mener, jeg er ville dog foretrække, at vi erstattede Coutinho. Jeg synes kampen mod Manchester, er et godt eksempel på hvorfor. Vi havde en masse boldbesiddelse omkring modstanderens felt, men var aldrig rigtig farlige, jeg medgiver gerne, at vi spillede under niveau den dag. Men jeg tror, at vi i fremtiden vil møde flere meget defensivt orienterede hold, når vi nu har vist, hvor farlige vi kan være frem ad banen. Det kan være, Lallana er nøglen.

Jeg så gerne, at vi hentede en 6'er uanset om Can smutter eller ej. Jeg har mistet troen på Henderson over en hel sæson. Han er stadig en fantastisk spiller, men jeg ser ham mere som reserve, når vi nu har det niveau vi har.

Men et ungt talent, som reserve til de forreste 3, er jeg enig i. Sessegnon, Maddison eller Leon Bailey det betyder ikke det store for mig. Det er rigtigt Ox kan spille på kanten, men jeg tror, at han er tiltænkt en mere central rolle.

Ings har fået lidt spilletid på det sidste, og jeg synes, at han viser gode takter. Mht. Solanke, så synes jeg, at det har været svært at bedømme. Han skal have mere spilletid for at bevise, hvad han kan.
for det første velkommen til Xick! :flag5: :aliboronz8:

Som jeg ser det har vi flere muligheder for at forstærke midtbanen. Vi kan blive bedre ved at få en stærkere defensiv midt eller en mere kreativ spiller, eller begge dele hvis vi har mange penge at brænde af, dog lyder som tre ud af tre nye på midten som den perfekte måde at sikre en dårlig start på den nye sæson.

En stærkere defensiv midt vil gøre at den mest offensive midt vil have mere frihed til at være offensiv. en mere kreativ midt vil gøre den defensive midts arbejde nemmere ved at tage presset fra ham i pasningsspillet.

Derfor er det vigtigere at gå efter den bedste spiller og ikke stirre sig blind på hvilken af pladserne der lidt mere presserende end den anden.

En styrket midtbane vil også gøre os mindre sårbare overfor skader til de tre forreste da de vil få bedre arbejdsbetingelser og derfor vil det være nemmere for Ings og Solanke at gå ind på holdet. Eller evt. en Sessegnon. Jeg håber et eller andet sted også at vi henter et talent til den plads på midten vi ikke henter til. Altså henter vi f.eks. Jorginho til DM så kan vi også hente Maddison ind og køre ham i stilling på Lallana-pladsen.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 23. mar, 2018 11:36

Filos of Isk skrev:
Xick skrev:
Dvs. udover en spiller til at rotere med de 3 forreste og måske en 6'er mere, hvis Can smutter, så må det være store talenter, vi skal fiske efter, og her er Sessegnon og Madisson (som jeg synes var fantastisk mod Chelsea) rigtig gode bud.
Jeg kan godt se hvad du mener, jeg er ville dog foretrække, at vi erstattede Coutinho. Jeg synes kampen mod Manchester, er et godt eksempel på hvorfor. Vi havde en masse boldbesiddelse omkring modstanderens felt, men var aldrig rigtig farlige, jeg medgiver gerne, at vi spillede under niveau den dag. Men jeg tror, at vi i fremtiden vil møde flere meget defensivt orienterede hold, når vi nu har vist, hvor farlige vi kan være frem ad banen. Det kan være, Lallana er nøglen.

Jeg så gerne, at vi hentede en 6'er uanset om Can smutter eller ej. Jeg har mistet troen på Henderson over en hel sæson. Han er stadig en fantastisk spiller, men jeg ser ham mere som reserve, når vi nu har det niveau vi har.

Men et ungt talent, som reserve til de forreste 3, er jeg enig i. Sessegnon, Maddison eller Leon Bailey det betyder ikke det store for mig. Det er rigtigt Ox kan spille på kanten, men jeg tror, at han er tiltænkt en mere central rolle.

Ings har fået lidt spilletid på det sidste, og jeg synes, at han viser gode takter. Mht. Solanke, så synes jeg, at det har været svært at bedømme. Han skal have mere spilletid for at bevise, hvad han kan.
for det første velkommen til Xick! :flag5: :aliboronz8:

Som jeg ser det har vi flere muligheder for at forstærke midtbanen. Vi kan blive bedre ved at få en stærkere defensiv midt eller en mere kreativ spiller, eller begge dele hvis vi har mange penge at brænde af, dog lyder som tre ud af tre nye på midten som den perfekte måde at sikre en dårlig start på den nye sæson.

En stærkere defensiv midt vil gøre at den mest offensive midt vil have mere frihed til at være offensiv. en mere kreativ midt vil gøre den defensive midts arbejde nemmere ved at tage presset fra ham i pasningsspillet.

Derfor er det vigtigere at gå efter den bedste spiller og ikke stirre sig blind på hvilken af pladserne der lidt mere presserende end den anden.

En styrket midtbane vil også gøre os mindre sårbare overfor skader til de tre forreste da de vil få bedre arbejdsbetingelser og derfor vil det være nemmere for Ings og Solanke at gå ind på holdet. Eller evt. en Sessegnon. Jeg håber et eller andet sted også at vi henter et talent til den plads på midten vi ikke henter til. Altså henter vi f.eks. Jorginho til DM så kan vi også hente Maddison ind og køre ham i stilling på Lallana-pladsen.
Maddison liger en crazy Mofo, er han god nok til holdet, for pyh ha de videoer der ligger med ham rundt om er giftige. Hvilken type og hvad sammenligner I ham med? Hvad skal han spille i stedet for og er det realistisk vi henter ham i stedet for en af vores egne talenter?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » fredag, 23. mar, 2018 12:42

Filos of Isk skrev:or det første velkommen til Xick! :flag5: :aliboronz8:

Som jeg ser det har vi flere muligheder for at forstærke midtbanen. Vi kan blive bedre ved at få en stærkere defensiv midt eller en mere kreativ spiller, eller begge dele hvis vi har mange penge at brænde af, dog lyder som tre ud af tre nye på midten som den perfekte måde at sikre en dårlig start på den nye sæson.

En stærkere defensiv midt vil gøre at den mest offensive midt vil have mere frihed til at være offensiv. en mere kreativ midt vil gøre den defensive midts arbejde nemmere ved at tage presset fra ham i pasningsspillet.

Derfor er det vigtigere at gå efter den bedste spiller og ikke stirre sig blind på hvilken af pladserne der lidt mere presserende end den anden.

En styrket midtbane vil også gøre os mindre sårbare overfor skader til de tre forreste da de vil få bedre arbejdsbetingelser og derfor vil det være nemmere for Ings og Solanke at gå ind på holdet. Eller evt. en Sessegnon. Jeg håber et eller andet sted også at vi henter et talent til den plads på midten vi ikke henter til. Altså henter vi f.eks. Jorginho til DM så kan vi også hente Maddison ind og køre ham i stilling på Lallana-pladsen.
Mange tak.

Det er helt korrekt, at 3 nye på midten til sæsonstart ville være meget svært at få til at fungere. Jeg giver måske også for lidt credit til dem vi har. Men lige nu så måler jeg os mod Manchester City, og jeg har svært ved at se, hvem der fra vores midtbane kan gå ind på deres. Jeg synes vi mangler noget kvalitet, ingen tvivl om, at det er hårdtarbejdende spillere, der kæmper for klubben, og det tager jeg hatten af for. Med Keita og en eventuel Jorginho, så synes jeg, at vi ser langt bedre ud. Så måske vi ikke skal have 3 nye, men vi skal som minimum have 1 mere end Keita, og her er Jorginho et fantastisk bud.

Selvom jeg også har tiltro til Ings, så ved jeg ikke, om han er god i tilfælde af skade til Firmino. Han viser gode takter, når han får chancen, men han scorer ikke, og det bekymrer mig lidt. Det kommer måske, men indtil videre har han ikke vist sig som en måltyv.

James Maddison kunne være en super backup til Lallana, han er en god spiller og har masser af potentiale. Han spiller dog ikke på fløjen, hvor vi så ville kunne se lidt tynde ud. Det kræver så, at man henter en backup, der kan spille på fløjene.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 23. mar, 2018 14:23

Xick skrev:
Mange tak.

Det er helt korrekt, at 3 nye på midten til sæsonstart ville være meget svært at få til at fungere. Jeg giver måske også for lidt credit til dem vi har. Men lige nu så måler jeg os mod Manchester City, og jeg har svært ved at se, hvem der fra vores midtbane kan gå ind på deres. Jeg synes vi mangler noget kvalitet, ingen tvivl om, at det er hårdtarbejdende spillere, der kæmper for klubben, og det tager jeg hatten af for. Med Keita og en eventuel Jorginho, så synes jeg, at vi ser langt bedre ud. Så måske vi ikke skal have 3 nye, men vi skal som minimum have 1 mere end Keita, og her er Jorginho et fantastisk bud.

Selvom jeg også har tiltro til Ings, så ved jeg ikke, om han er god i tilfælde af skade til Firmino. Han viser gode takter, når han får chancen, men han scorer ikke, og det bekymrer mig lidt. Det kommer måske, men indtil videre har han ikke vist sig som en måltyv.

James Maddison kunne være en super backup til Lallana, han er en god spiller og har masser af potentiale. Han spiller dog ikke på fløjen, hvor vi så ville kunne se lidt tynde ud. Det kræver så, at man henter en backup, der kan spille på fløjene.
Helt enig ang. Jorginho, jeg tror han vil pynte. Og ja det virker som et svagt punkt i forhold til City, men på den anden side så var vores midtbane meget dominerende imod Man City's ditto i Anfield kampen, de første 70-80 minutter. Der manglede de selvfølgelig også Silva.

Jeg kan godt lide Ings og tror bestemt at hans målscorring vil stige i næste sæson pga. mere spilletid, og så skal vi huske at det ikke er mange måneder siden at det virkede urealistisk for ham at komme tilbage på holdet i det hele taget. Han har også mest fået minutter sent i afgjorte kampe, så det er ikke altid han har haft ret gode betingelser for at få succes. I næste sæson vil der sandsynligvis være bedre forhold for ham. Han har mange fællestræk med Firmino, men er selvfølgelig ikke på helt samme niveau, men det var Firmino selv jo heller ikke for et år siden. Solanke tror jeg ret meget på, han er ret atletisk og mangler lidt overblik i det høje tempo og så et par heldige mål.

Jeg tror at en tredjemand til fløjen er ret vigtigt for os at hente og jeg tror også vi skal passe på med at gå for meget op i om han kan spille andre pladser også for der skal en del rotation til oppe foran over en hel sæson. Vi har selvfølgelig også talenter og Origi der kan spille kant, men det er en lidt usikker vej at gå.

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » fredag, 23. mar, 2018 20:44

Filos of Isk skrev:Jeg kan godt lide Ings og tror bestemt at hans målscorring vil stige i næste sæson pga. mere spilletid, og så skal vi huske at det ikke er mange måneder siden at det virkede urealistisk for ham at komme tilbage på holdet i det hele taget. Han har også mest fået minutter sent i afgjorte kampe, så det er ikke altid han har haft ret gode betingelser for at få succes. I næste sæson vil der sandsynligvis være bedre forhold for ham. Han har mange fællestræk med Firmino, men er selvfølgelig ikke på helt samme niveau, men det var Firmino selv jo heller ikke for et år siden. Solanke tror jeg ret meget på, han er ret atletisk og mangler lidt overblik i det høje tempo og så et par heldige mål.
Ja, han minder meget om Firmino, og jeg håber virkelig han kommer i gang. Jeg synes dog stadig, at der skal hentes en, der er foran Ings på holdkortet. Ings har været hos os siden 2015, han har 10 kampe og 2 mål. Jeg er fuldt ud klar over, at det skyldes skader. Men står vi og mangler en stand in for Firmino af den ene eller anden grund, så synes jeg, det er risikabelt at satse på Ings. Der er ingen der ved, om han bliver ramt af skade igen, og hans historik tyder på det kan ske. Man kan argumentere for, at vi har Solanke, men han mangler stadig en del efter min mening. Mht. Origi, så har han bestemt ikke imponeret i Tyskland, så tvivler på han er her efter sommeren, enten efter eget eller klubbens ønske.

Så jeg synes, at vi mangler noget mere bredde forrest. Problemet er bare, at hvis vi henter en, så er det som reserve. Og hvor finder man fantastisk angriber, der gider sidde på bænken, når vi stadig ikke har vundet noget. Det er jo ikke ligefrem fordi, vi kan love trofæer som det er lige nu. Vi kommer helt sikkert nærmere, men vi mangler lige det sidste.

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » fredag, 23. mar, 2018 21:21

Er jeg den eneste der gerne vil have Toby i Spurs, tænker bare ham og VVD ville være en mur sammen, så kan Matip blive solgt hvis det står til mig.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 23. mar, 2018 22:48

khede skrev:Er jeg den eneste der gerne vil have Toby i Spurs, tænker bare ham og VVD ville være en mur sammen, så kan Matip blive solgt hvis det står til mig.
Jeg tror ikke der er nogen der ikke vil have ham. Hvis det er en mulighed at han vil til Liverpool, så er det en no-brainer. Han havde været den perfekte afløser for Agger den gang han blev solgt hvor jeg også foreslog ham. Er lidt træt af, at at klubben ikke lyttede ;)

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » fredag, 23. mar, 2018 23:56

Mads T. skrev:
khede skrev:Er jeg den eneste der gerne vil have Toby i Spurs, tænker bare ham og VVD ville være en mur sammen, så kan Matip blive solgt hvis det står til mig.
Jeg tror ikke der er nogen der ikke vil have ham. Hvis det er en mulighed at han vil til Liverpool, så er det en no-brainer. Han havde været den perfekte afløser for Agger den gang han blev solgt hvor jeg også foreslog ham. Er lidt træt af, at at klubben ikke lyttede ;)
Godt at se jeg ikke er den eneste der tænker det :hello1:

Synes at VVD har stabiliseret forsvaret meget og at vi faktisk er mere stabile end da vi havde Cou.

Der står at Toby kan købes for knap 400

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5551
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 24. mar, 2018 06:55

khede skrev:
Mads T. skrev:
khede skrev:Er jeg den eneste der gerne vil have Toby i Spurs, tænker bare ham og VVD ville være en mur sammen, så kan Matip blive solgt hvis det står til mig.
Jeg tror ikke der er nogen der ikke vil have ham. Hvis det er en mulighed at han vil til Liverpool, så er det en no-brainer. Han havde været den perfekte afløser for Agger den gang han blev solgt hvor jeg også foreslog ham. Er lidt træt af, at at klubben ikke lyttede ;)
Godt at se jeg ikke er den eneste der tænker det :hello1:

Synes at VVD har stabiliseret forsvaret meget og at vi faktisk er mere stabile end da vi havde Cou.

Der står at Toby kan købes for knap 400
Jeg vil da også melde mig som en af dem, der gerne havde set Aldersweireld (staveplade...) i klubben allerede dengang :hello1: Vi "jagtede" ham vist også, men han valgte jo desværre anderledes.

Jeg kender ikke noget til hans nuværende kontraktforhold, men hvis jeg var Tottenham ville jeg tænke mig om to gange inden jeg solgte til en direkte rival.

I øvrigt enig i, at vi ikke synes at være blevet svækkede af Cou´s exit, nærmere tværtimod. Vi mangler måske hans spektakulære aktioner, men forsvarets nyfundne stabilitet mere end opvejer det, hvilket i høj grad er VvD´s fortjeneste. Lur mig om ikke han også har sin del af æren for Karius´ opblomstring.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. mar, 2018 15:19

Xick skrev:
Dvs. udover en spiller til at rotere med de 3 forreste og måske en 6'er mere, hvis Can smutter, så må det være store talenter, vi skal fiske efter, og her er Sessegnon og Madisson (som jeg synes var fantastisk mod Chelsea) rigtig gode bud.
Jeg kan godt se hvad du mener, jeg er ville dog foretrække, at vi erstattede Coutinho. Jeg synes kampen mod Manchester, er et godt eksempel på hvorfor. Vi havde en masse boldbesiddelse omkring modstanderens felt, men var aldrig rigtig farlige, jeg medgiver gerne, at vi spillede under niveau den dag. Men jeg tror, at vi i fremtiden vil møde flere meget defensivt orienterede hold, når vi nu har vist, hvor farlige vi kan være frem ad banen. Det kan være, Lallana er nøglen.

Jeg så gerne, at vi hentede en 6'er uanset om Can smutter eller ej. Jeg har mistet troen på Henderson over en hel sæson. Han er stadig en fantastisk spiller, men jeg ser ham mere som reserve, når vi nu har det niveau vi har.

Men et ungt talent, som reserve til de forreste 3, er jeg enig i. Sessegnon, Maddison eller Leon Bailey det betyder ikke det store for mig. Det er rigtigt Ox kan spille på kanten, men jeg tror, at han er tiltænkt en mere central rolle.

Ings har fået lidt spilletid på det sidste, og jeg synes, at han viser gode takter. Mht. Solanke, så synes jeg, at det har været svært at bedømme. Han skal have mere spilletid for at bevise, hvad han kan.
Jeg forholder mig mest til, hvad jeg tror, bliver Klopp's foretrukne midtbane, og det mener jeg bliver:

--- Keita ---- Oxlade --

------ Henderson ------

Så jeg tror ikke, at vi vil hente en erstatning for Coutinho som 8'er, og jeg ser heller ikke for mig, at vi skal have en 6'er i stedet for Henderson, selvom en del gerne vil have ham skiftet ud. Han er vores anfører, og Klopp taler altid i meget rosende vendinger om ham
Spm er så, hvis Can smutter, om vi skal have en anden 6'er, som er den forudseende, teknisk dygtige, boldsikre type, der kan gå med frem og som har gode, præcise stikninger frem til de forreste, eller om det mere skal være en atletisk, krops- og løbestærk oprydder.
Førstnævnte type synes jeg at Illarramendi er et pragteksemplar af, og af sidstnævnte type ville Ndidi givetvis være et rigtig fornuftigt køb.
Jeg tror, vi får svært ved at hente spillere i Napoli og hvis, så bliver de nok urimeligt dyre.
Personligt hælder jeg mest til førstnævnte type, men jeg ser også et stort potentiale i Ndidi.

Jeg tror også, at det presspil vi vil se ikke blot fra vores 3 forreste men med Ox, Keita og Hendo, at vi vil vinde så mange bolde, når modstanderen forsøger sig fremad banen, at vi meget ofte ofte vil være i gunstige positioner, hvor modstanderne netop ikke står 100% organiserede, og hvis vi får lidt flere bidrag fra vores backs, så vil det være svært at modstå vores pres over en hel kamp, hvor vores 3 forreste kan deres tricks, finter og samspil på små områder, så jeg ser ikke nødvendigvis det store behov for en Cou-erstatter på midtbanen, selvom der vil komme (få) kampe, hvor vi ikke lykkes.

Jeg håber, vi beholder Lallana, Milner og Gini, men skulle vi skille os af med en af dem, så kunne han da fint erstattes af en James Rodriguez eller Isco-type, uden det gjorde mig noget ;)
Dani Ceballos er også denne type offensive midtbanespiller, og han er givetvis langt mere tilgængelig, og rygterne fortæller, at han rigtig gerne vil os/Klopp, og prisen skulle være omkring de 30 mio. euro. Så er der Max Meyer på samme alder, som både kan spille 10'er og 6'er (og sikkert en fornuftig 8'er også), og han er ganske "gratis".
En spiller som Anderson Talisca ser altså også fremragende ud (på Youtube :shock: ) med hans fysik, hurtighed, vendinger, teknik, hovedstød og skud udefra:

https://turkish-football.com/liverpool- ... als-seaon/

Det allervigtigste må dog være at finde en spiller, der kan veksle med de 3 forreste, og spillere som Timo og Fekir kan spille alle 3 pladser, så de må være oplagte at gå efter.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 24. mar, 2018 18:42

Jeg nævnte ham for et par mdr. siden, Arturo Vidal, han har et år tilbage, og Leon Goretzka skal jo desværre ikke til LFC, men til Vidals klub, så måske det åbner døren, for et Vidal exit dernede. Han har den rette alder, og hårdhed. Jeg læste i LFC bladet, at vi ligger i bunden/toppen kald det hvad du vil på fair play listen, det ser jeg absolut ikke som noget positivt, Keita virker som en der går til vaflerne, så det hjælper jo lidt på det, men det er stadig for "pænt" på midten, er min påstand. Vidal ja tak, i mangel af Leon G :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar