Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 22. apr, 2008 11:57

ilusio skrev: Det KAN være jeg undervurderer Iniesta, men medmindre han er decideret fløjspiller, angriber, i Messi-klassen/Torres-klassen, så er 250 mio alt for meget for stort set hvilken som helst spiller.

Vi fik Torres for mindre og Babel for under det halve, og SÅ god kan han heller ikke være på en plads hvor vi også har en verdensstjerne som Gerrard.
Iniesta er i Messi/Torres klassen. Det vil dog være ærgerligt at anvende så dygtig en allround - med styrker i positionsspillet og pasningsspillet - spiller som fast venstre fløj eller højre fløj, selvom drible egenskaberne og mand mod mand egenskaberne er af stor international klasse ligeledes.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » tirsdag, 22. apr, 2008 12:02

ilusio skrev:Det KAN være jeg undervurderer Iniesta, men medmindre han er decideret fløjspiller, angriber, i Messi-klassen/Torres-klassen, så er 250 mio alt for meget for stort set hvilken som helst spiller.

Vi fik Torres for mindre og Babel for under det halve, og SÅ god kan han heller ikke være på en plads hvor vi også har en verdensstjerne som Gerrard.
En pris på 250 millioner for Iniesta er egentlig meget forståelig. Han er tæt på at have den samme betydning for Barcas spil som Gerrard har for os og ville i lade Gerrard gå for mindre end 300. Jeg ved godt at Gerrard har nogle ekstra features som hans målmageri men for at bringe tingene lidt i perspektiv. Men måske lidt svært at sætte pris på vores kaptajn da ingen gider at tænke den tanke til ende. Men er enig i at Iniesta ikke er interessant for os medmindre vi kunne få ham billigere.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 22. apr, 2008 13:08

VivaLFC skrev:
ilusio skrev:Det KAN være jeg undervurderer Iniesta, men medmindre han er decideret fløjspiller, angriber, i Messi-klassen/Torres-klassen, så er 250 mio alt for meget for stort set hvilken som helst spiller.

Vi fik Torres for mindre og Babel for under det halve, og SÅ god kan han heller ikke være på en plads hvor vi også har en verdensstjerne som Gerrard.
En pris på 250 millioner for Iniesta er egentlig meget forståelig. Han er tæt på at have den samme betydning for Barcas spil som Gerrard har for os og ville i lade Gerrard gå for mindre end 300. Jeg ved godt at Gerrard har nogle ekstra features som hans målmageri men for at bringe tingene lidt i perspektiv. Men måske lidt svært at sætte pris på vores kaptajn da ingen gider at tænke den tanke til ende. Men er enig i at Iniesta ikke er interessant for os medmindre vi kunne få ham billigere.
Jeg accepterer fuldstændig at jeg ikke kender nok til Iniesta (fuldte ham indtil for 2-3 år siden men ikke på det sidste). Mit problem er bare at der er så mange der vil smide en kvart milliard efter en spiller der spiller samme plads som vores aller bedste spiller i mange år lige nu regerer med hård hånd.

Igen: var han fløj eller angriber siger jeg ja tak! Som central eller alm offensiv midt, nej tak.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » tirsdag, 22. apr, 2008 13:45

ilusio skrev:Det er fuldstændig hul i hovedet at spekulere i Xavi frem for Alonso. Først og fremmest mener jeg ikke Xavi er bedre til den rolle som Alonso har i Liverpool. Desuden mener jeg der er alt for stor risiko for at Xavi ikke vil kunne klare at spille i PL. Der har han ikke tiden til at holde på bolden på samme måde som i Spanien.

Derudover så ser det jo mere og mere ud til at vi FÅR Rafinha, hvorfor det ikke kan betale sig at spekulere i andre højre backs.

Til sidst skal det lige nævnes at det ikke er optimalt at have Carra på backpladsen. Vi skal have ham i det centrale forsvar, både fordi hans evner der retfærdiggører det, men også fordi han er for langsom til at spille på backen.
Hul i hovedet er et stært ord, mest fordi din kritik er helt hen i vejret og ikke gennemtænkt. Enig i at Alonso er en bedre i den rolle han har hos Liverpool, men det er en rolle som der ikke længere er brug for. Med købet af Mascherano kan vi godt tillade os at have en midtbanespiller med lidt bedre kvaliteter frem af banen - Alonso slår nogle af PL's bedste lange afleveringer, mens i det korte spil og i afslutningerne mener jeg Xavi er bedre - specielt set i lyset af Alonsos form.
Hvad der taler mod Xavi er at han nok skal vænne sig til den engelske spillestil, men vi har før set spanske spillere klare det udemærket.

Hvorfor kan det ikke betale sig at spekulere så længe der ikke er noget konkret på bordet. Det kan godt være vi får Rafinha, men derfor vil Lahm være en drømmesigning alligevel.

Hvad Carragher ikke har i hurtighed har han i rutine - hvis man ikke kan kompensere på den måde så ville det se skidt ud for Hyppen - uanset hvor på banen han placerede sig. Mener stadig Carra vil gøre det udemærket som back.

Carra---Skrtel---Agger----XXXXX

Det er sgu da ikke helt tosset, specielt ikke hvis Skretel kan holde sig niveau, og Agger kan finde sit igen....kan ikke vente til han kommer tilbage. Tror det vil løfte hele holdet....
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 22. apr, 2008 14:07

Uden Macherano til at dække op for Carra så bliver han løbet over ende for ofte. Han er en satans god backup, ingen tvivl, men vi skal satse på spillere der er gode med bolden til at føre den frem af banen, ikke kun nogen der er verdensklasse defensivt.

Nu lød forslaget på £15 mio + Alonso for Xavi, og det giver for mig ingen mening.

Angående Alonso's rolle, så læs mine andre indlæg om hans rolle og styrker.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » tirsdag, 22. apr, 2008 17:57

Lahm definitivt færdig i Bayern ifl FCB web

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82706

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 22. apr, 2008 18:19

Jæger skrev:Lahm definitivt færdig i Bayern ifl FCB web

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82706
Kan han ikke dække venstresiden lige så godt?
I så fald kan jeg godt leve med at Aurelio blev solgt.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 22. apr, 2008 18:36

ilusio skrev:
Jæger skrev:Lahm definitivt færdig i Bayern ifl FCB web

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82706
Kan han ikke dække venstresiden lige så godt?
I så fald kan jeg godt leve med at Aurelio blev solgt.
Eftersom han er venstreback skulle det vel ikke være det helt store problem!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 22. apr, 2008 18:46

Emmy skrev:
ilusio skrev:
Jæger skrev:Lahm definitivt færdig i Bayern ifl FCB web

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82706
Kan han ikke dække venstresiden lige så godt?
I så fald kan jeg godt leve med at Aurelio blev solgt.
Eftersom han er venstreback skulle det vel ikke være det helt store problem!
Christian Lell har gjort det så godt at Lahm er blevet på sin venstre back. Meningen var ellers at Lahm skulle spille højre back og nyindkøbte Marcell Jansen skulle placeres som venstre back. Marcell Jansen har dog ikke indfriet forventningerne og da Christian Lell fik chancen på højre back, så var sagen klar.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig den lille Philipp Lahm som vores kommende venstre back. Han rygtes dog til FC Barcelona.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » tirsdag, 22. apr, 2008 19:24

Jæger skrev:Lahm definitivt færdig i Bayern ifl FCB web

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82706
Det kan godt være at Scum og Barcelona er favoritterne til at overtage ham men når sådan en fantastisk back er ledig på markedet ville det være direkte til grin ikke at smide et bud på ham efter min mening.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » tirsdag, 22. apr, 2008 23:21

ilusio skrev: Nu lød forslaget på £15 mio + Alonso for Xavi, og det giver for mig ingen mening.
Det må være dit forslag - der har været talt om Iniesta i den handel, men ikke Xavi.
Tror ikke Carra ender på bænken, og fremtiden er Skrtel og Agger i midterforsvaret - så tror Carre bliver "faset ud" på en backplads...og så skidt er han trods alt ikke...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 23. apr, 2008 08:36

Steven__Gerrard skrev:
ilusio skrev: Nu lød forslaget på £15 mio + Alonso for Xavi, og det giver for mig ingen mening.
Det må være dit forslag - der har været talt om Iniesta i den handel, men ikke Xavi.
Tror ikke Carra ender på bænken, og fremtiden er Skrtel og Agger i midterforsvaret - så tror Carre bliver "faset ud" på en backplads...og så skidt er han trods alt ikke...
Jeg tror mere vi skal være glade for at vi har 3 verdensklasse spillere til den centrale backplads og Hyypia som reserve. Carra skal ikke på backen af den grund.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jordan
Indlæg: 267
Tilmeldt: mandag, 10. mar, 2008 09:52
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jordan » onsdag, 23. apr, 2008 09:31

Styf skrev:
Jæger skrev:Lahm definitivt færdig i Bayern ifl FCB web

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82706
Det kan godt være at Scum og Barcelona er favoritterne til at overtage ham men når sådan en fantastisk back er ledig på markedet ville det være direkte til grin ikke at smide et bud på ham efter min mening.
Helt enig. Lahm er en klasseback, og vi kunne helt sikkert godt bruge ham. Jeg tror dog også han er en løntung spiller, men hvis vi har midlerne ville det være hul i hovedet ikke at byde. Han er nok en af de bedste venstre backs der er tilgængelig på markedet lige pt..

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC Søren » onsdag, 23. apr, 2008 16:39

Nu blev Aurelio igen skadet, og han er "kun" 28 år. Jeg tror desværre resten af Aurelio karriere bliver fyldt med skader, og derfor bliver vi nok nød til at se efter en mere holdbar løsning på den plads, så må det være op til Rafa at vudere om det skal være Riise eller Aurelio, som skal være back up.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel K » onsdag, 23. apr, 2008 20:10

Det ville være en falliterklæring ikke at forsøge at hente Lahm når han er tæt på ledig på markedet.
Billede

Besvar