Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 23. jun, 2018 16:15

Vi skulle have budt £160 m. for Asensio :lol:


Det er VM og lite aktivitet på overgangsfronten, men den spanske avisen Mundo Deportivo hevder lørdag at Liverpool har lagt inn bud på Marco Asensio i Real Madrid. Og budet skal være på vanvittige 180 millioner euro – som tilsvarer nesten 160 millioner pund!

Avisen skriver videre at «Real Madrid har tilbudet på bordet og skal vurdere det».
Kontrakten hans i den spanske hovedstadsklubben, som ble forlenget i september i fjor, strekker seg til 2023, og utkjøpsklausulen lyder ifølge avisen på 700 millioner euro. Den ferske Madrid-manageren, Julen Lopetegui, verdsetter Asensio, og vil neppe gi grønt lys for salg av 22-åringen.

Mundo Deportivo

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... aa-asensio
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 23. jun, 2018 16:47

det må være ærveligt ikke at kunne sætte komma og punktum korrekt i spanien.

det må være 16.0m £

Nu har jeg kun set ham meget lidt men jeg vudere at han er en spiller som bør koste mellem 25-50 mil pund
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 23. jun, 2018 17:02

Wormie skrev:
Nu har jeg kun set ham meget lidt men jeg vudere at han er en spiller som bør koste mellem 25-50 mil pund
£160m er for meget, nok også alt for meget, men det er decideret dumt at tro Asensio kan være i nærheden af 25m værd. Vi kan starte buddet på de 50m, og jeg tror stadig Real ville søge det dobbelte. Han smutter så ingen steder og har næsten lige skrevet under på en ny kontrakt med en frikøbsklausul på små £450m. Så skal man have ham, skal man nok op og byde de 160, men så skal man også være helt sikker på hans potentiale. For det er kæmpe stort og er vel kun matchet af navne som Mbappe, Dembele, Gabriel Jesus etc.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 23. jun, 2018 17:12

sjampen skrev:
Wormie skrev:
Nu har jeg kun set ham meget lidt men jeg vudere at han er en spiller som bør koste mellem 25-50 mil pund
£160m er for meget, nok også alt for meget, men det er decideret dumt at tro Asensio kan være i nærheden af 25m værd. Vi kan starte buddet på de 50m, og jeg tror stadig Real ville søge det dobbelte. Han smutter så ingen steder og har næsten lige skrevet under på en ny kontrakt med en frikøbsklausul på små £450m. Så skal man have ham, skal man nok op og byde de 160, men så skal man også være helt sikker på hans potentiale. For det er kæmpe stort og er vel kun matchet af navne som Mbappe, Dembele, Gabriel Jesus etc.

Vi er en forretning og ville ikke byde i nærheden af det beløb. Så en journalist med en livlig fantasi må have været på spil....

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 23. jun, 2018 17:26

Oomph242 skrev: Vi er en forretning og ville ikke byde i nærheden af det beløb. Så en journalist med en livlig fantasi må have været på spil....
Enig, men at sige at Asensio kunne være £25m værd, er vel der samme som at sige at TAA er det samme værd. Sindsygt unge spillere der har bevist sig på storhold og har røven fuld af potentiale. City betalte 50m for både Mendy og Walker og fucking 30m for Danilo, så hvis vi solgte TAA for 25m ville vi jo være til grin.

Tilsvarende, 25m for Asensio... Gylfi kostede de bitre 45m og Lemar er lige handlet for 50m. Mit bud er at Asensio er bedre end dem begge og har mere potentiale end Lemar. Men igen, manden er ikke til salg og Real har ingen grund til at sælge ham. Så derfor lyder det nu meget plausibelt at skal man overtale dem, kræver det de £160m. At vi så ikke har råd det til, hvilket gør det til et ualmindeligt dårligt rygte, er jo så noget helt andet.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 23. jun, 2018 18:45

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/k ... al-madrid/

Måske Kovacic kan være et alternativ til Fekir hvis der hentes en angriber også.

Lozano er spændende kunne godt se ham i Liverpool
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 23. jun, 2018 19:26

Gaggioli (Asensio’s agent): "Madrid have received two offers for Marco Asensio, up to €150m (£131m), but the club rejected them. You can imagine that they come from England because they can afford it without any problems. They could even raise it."


Tvivler på det er LFC, men efter Virgil handlen kan man jo ikke helt afvise at LFC er en af de klubber der har budt, hvis agenten taler sandt.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 23. jun, 2018 19:49

YNWA96 skrev:Gaggioli (Asensio’s agent): "Madrid have received two offers for Marco Asensio, up to €150m (£131m), but the club rejected them. You can imagine that they come from England because they can afford it without any problems. They could even raise it."


Tvivler på det er LFC, men efter Virgil handlen kan man jo ikke helt afvise at LFC er en af de klubber der har budt, hvis agenten taler sandt.
VvD handlen kom jo kun grundet Coutinho salget. Hvis budet skulle være kommet fra os, tør jeg ikke tænke tanken videre.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 23. jun, 2018 20:08

Som sagt tvivler jeg på det er LFC der har budt det beløb for en spiller. Men jeg er ikke enig i, at Virgil er kommet til fordi Coutinho blev solgt og der var råd til den handel. Det er sådan jeg læser dit indlæg ?
Planen var jo at hente både Virgil og Keita sidste sommer, men meget atypisk sagde 2 “mindre klubber” nej til at sælge. Planen var jo ikke at sælge Coutinho til Barca.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 23. jun, 2018 20:14

Asensio vil jo ikke have en chance for gå ind i vores start opstilling alligevel. syntes virkelig ikke han er et så stort talent.

totalt overhype'd i real madrid pga han "one of their owns" imo

han er åbenbart ikke god nok til at spille for real madrid i CL finalen, han fik 1 min når alt var sikret og de ikke kunne tabe.

syntes 50 mil pund ville være en høj og fair pris for ham men hvis real madrid tænker han er en 150 mil pund spillere så held og lykke og beløb ham i al evig tid.
Senest rettet af Scherwin lørdag, 23. jun, 2018 20:20, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 23. jun, 2018 20:19

Wormie skrev:Asensio vil jo ikke have en chance for gå ind i vores start opstilling alligevel. syntes virkelig ikke han er et så stort talent.

totalt overhype'd i real madrid pga han "one of their owns" imo
Ikke et stort talent? Knægten har et kæmpe stort potentiale. Han er et lige så stort talent som Dembele og Mbappe. Han er VIRKELIG god.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 23. jun, 2018 20:21

YNWA! skrev:
Wormie skrev:Asensio vil jo ikke have en chance for gå ind i vores start opstilling alligevel. syntes virkelig ikke han er et så stort talent.

totalt overhype'd i real madrid pga han "one of their owns" imo
Ikke et stort talent? Knægten har et kæmpe stort potentiale. Han er et lige så stort talent som Dembele og Mbappe. Han er VIRKELIG god.
som jeg siger har kun set ham en 10 gange. og han har været usynlig i samtlige kampe

jeg følger ikke Real madrid eller barca i all 38 kampe på en season.

og nej jeg syntes ikke han er i nærheden af Mbappe ikke engang 1 % af hvad mbappe er.
Dembele har jeg nærmest ikke set.

Desunden er "knægten" 22 år. det vidst over med at være "talent" og skal til at være stjerne istedet.
syntes når man bliver 20 så kan man ikke "leve" på talent mere.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 23. jun, 2018 20:25

Wormie skrev:
YNWA! skrev:
Wormie skrev:Asensio vil jo ikke have en chance for gå ind i vores start opstilling alligevel. syntes virkelig ikke han er et så stort talent.

totalt overhype'd i real madrid pga han "one of their owns" imo
Ikke et stort talent? Knægten har et kæmpe stort potentiale. Han er et lige så stort talent som Dembele og Mbappe. Han er VIRKELIG god.
som jeg siger har kun set ham en 10 gange. og han har været usynlig i samtlige kampe

jeg følger ikke Real madrid eller barca i all 38 kampe på en season.

og nej jeg syntes ikke han er i nærheden af Mbappe ikke engang 1 % af hvad mbappe er.
Dembele har jeg nærmest ikke set.

Desunden er "knægten" 22 år. det vidst over med at være "talent" og skal til at være stjerne istedet.
syntes når man bliver 20 så kan man ikke "leve" på talent mere.

Asensio kan sagtens blive en af verdens bedste fodboldspillere. Han er altså rigtig god.

Hvordan kan du sige du ikke rigtigt har set Asensio men alligevel sige han ikke er i nærheden af Mbappe?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 23. jun, 2018 20:28

YNWA96 skrev:Som sagt tvivler jeg på det er LFC der har budt det beløb for en spiller. Men jeg er ikke enig i, at Virgil er kommet til fordi Coutinho blev solgt og der var råd til den handel. Det er sådan jeg læser dit indlæg ?
Planen var jo at hente både Virgil og Keita sidste sommer, men meget atypisk sagde 2 “mindre klubber” nej til at sælge. Planen var jo ikke at sælge Coutinho til Barca.

Hvor ved du med sikkerhed, at planen ikke var at sælge Coutinho?

Rygter var massive sommeren igennem og købet blev gennemført ret hurtig efter vinter vinduet åbnede.
Samt blev VvD købt få dage før Coutinho salget, det tror jeg ikke var tilfældigt.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 23. jun, 2018 20:31

YNWA! skrev:
Wormie skrev:
YNWA! skrev:
Wormie skrev:Asensio vil jo ikke have en chance for gå ind i vores start opstilling alligevel. syntes virkelig ikke han er et så stort talent.

totalt overhype'd i real madrid pga han "one of their owns" imo
Ikke et stort talent? Knægten har et kæmpe stort potentiale. Han er et lige så stort talent som Dembele og Mbappe. Han er VIRKELIG god.
som jeg siger har kun set ham en 10 gange. og han har været usynlig i samtlige kampe

jeg følger ikke Real madrid eller barca i all 38 kampe på en season.

og nej jeg syntes ikke han er i nærheden af Mbappe ikke engang 1 % af hvad mbappe er.
Dembele har jeg nærmest ikke set.

Desunden er "knægten" 22 år. det vidst over med at være "talent" og skal til at være stjerne istedet.
syntes når man bliver 20 så kan man ikke "leve" på talent mere.

Asensio kan sagtens blive en af verdens bedste fodboldspillere. Han er altså rigtig god.

Hvordan kan du sige du ikke rigtigt har set Asensio men alligevel sige han ikke er i nærheden af Mbappe?
Fordi jeg har ca. set det samme til begge 2. og mbappe imponere mens Asensio er usynlig. ? :)

Er virkelig ikke imponeret,

Hvis jeg går til youtube for at se det bedste show han kan give mig, så får jeg 8 min med 5 gode mål og 20 lige ved og næsten aflevering som ikke blev til noget. og lidt andet kravl fra 2018.

Hvis man ikke engang kan overbevise på youtube så må man ikke have gjort det særlig godt.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar