Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 18. okt, 2017 22:38

Hvor ville jeg ønske at liverpool køber 3 verdensklassespillere.
Midterforsvarer. Defensiv midt. 9'er en måltyv.
At de smider boksen og melder sig fast ind i top 4.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » torsdag, 19. okt, 2017 08:38

Kelly skrev:Hvor ville jeg ønske at liverpool køber 3 verdensklassespillere.
Midterforsvarer. Defensiv midt. 9'er en måltyv.
At de smider boksen og melder sig fast ind i top 4.
Enig.!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 19. okt, 2017 09:47

Men søde venner. Sådan hænger fodboldverdenen bare ikke sammen længere. Der er ingen længere, der "bare kan smide kassen" og så får de dem de vil have. For det første er der så mange penge i sporten, at de færreste klubber er tvunget til at sælge - ofte vil højere placeringer være mere værd end en overpris på en nøglespiller. Derudover så skal spillerne også ønske at skifte - og her spiller både muligheder for trofæer, komme de holdkammerater og løn ind. For det tredje, så vil et overdrevet forbrug på transfers og løn få klubber i klemme ifht. Finansiel fair play - hvos ikke man forstår at lave fixfakserier med sponsoraftaler med ens egne formaer osv., der får pengene til at passe.

Vi har pengene, og vi har vist os villige til at bruge dem - der er bare ikke nogen der vil tage imod dem

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. okt, 2017 19:47

Dayot Upamecano fra Leipzig har jeg kun hørt godt om. 18 årig franskmand der er central forsvarsspiller. Alle snakker om at han slet overhovedet ikke spiller som en på 18 år. Han spiller vidst fast nede i Leipzig. Nogen der har set nogen kampe med ham eller noget?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. okt, 2017 09:45

YNWA! skrev:Dayot Upamecano fra Leipzig har jeg kun hørt godt om. 18 årig franskmand der er central forsvarsspiller. Alle snakker om at han slet overhovedet ikke spiller som en på 18 år. Han spiller vidst fast nede i Leipzig. Nogen der har set nogen kampe med ham eller noget?
Åh Gud, Red Bull igen....
Men som 18-årig er det måske okay hvis vi først får ham et år senere end vi gerne ville og for 20 millioner Teuro ekstra end vi er sikre på han er værd.


Sent from my iPhone using Tapatalk

cyj71
Indlæg: 16
Tilmeldt: lørdag, 26. jul, 2014 22:15

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af cyj71 » søndag, 22. okt, 2017 20:18

Jeg synes vi skal købe aubameyang i angreb og van Dijk i forsvar og så.lige Joe Hart i målet så holdet er

Aubameyang
Mane. Firmino. Salah
Coutinho
Can. Keira
Moreno matip dijk. Clyne
Hart

mortenbak
Indlæg: 3094
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » søndag, 22. okt, 2017 20:53

Jeg synes vi skal købe nogle forsvarere og et par midtbane spillere og en rigtig angriber.
Jeg er fuldstændig ligeglad hvad de hedder og hvor de kommer fra.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt at der ikke findes mindst 50/75 bedre forsvarsspillere end dem der løber rundt og tjener kassen i Liverpool.
Det samme gælder midtbanen.
Angriber er måske lidt mere bøvlet, da klopp jo tilsyneladende ikke vil spille med en rigtig goalgetter/spydspids.

Hvem foreslår jeg.. Ingen det er vel det vores scouting team får kassen for at finde ud af.
Vores trup er nogenlunde, men der bør findes rigtigt mange spillere der kan forstærke den.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » søndag, 22. okt, 2017 21:30

Jeg glæder mig til at Naby kommer til klubben. Hvis muligt så gerne til januar. Måske kan Keita gøre Hendo, Can og Gini bedre, men jeg ser de 3 mere og mere som breddespillere, så en ny midtbane makker til Naby ser jeg gerne. Sådan en lidt mere boldvindende type.

Forsvaret, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Moreno er vel den eneste i forsvaret der ikke har kostet mål i denne sæson. Hvordan ungår man alle de personlige fejl? Hører de op når Dick van Dyke kommer? Jeg ved det sgu ikke. Men det har kostet helt urimeligt, og Klopp vil fremstå som en idiot, hvis ikke der handles på det problem. Når der snakkes Liverpool, så er det ikke vores på papiret fantastiske offensiv, men vores defensiv der får al opmærksomheden.

Det er træls at bruge en telefon til at skrive på..

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 23. okt, 2017 10:12

Rasputin skrev:Jeg glæder mig til at Naby kommer til klubben. Hvis muligt så gerne til januar. Måske kan Keita gøre Hendo, Can og Gini bedre, men jeg ser de 3 mere og mere som breddespillere, så en ny midtbane makker til Naby ser jeg gerne. Sådan en lidt mere boldvindende type.

Forsvaret, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Moreno er vel den eneste i forsvaret der ikke har kostet mål i denne sæson. Hvordan ungår man alle de personlige fejl? Hører de op når Dick van Dyke kommer? Jeg ved det sgu ikke. Men det har kostet helt urimeligt, og Klopp vil fremstå som en idiot, hvis ikke der handles på det problem. Når der snakkes Liverpool, så er det ikke vores på papiret fantastiske offensiv, men vores defensiv der får al opmærksomheden.

Det er træls at bruge en telefon til at skrive på..
Jeg tror du kan gøre forsvaret bedre ved bare at få bedre styr på midten, i mine øjne burde vi spille Can og Hendo bagved en offensiv midt(Coutinho, Lallana, Gini). Nogle gange med Gini istedet for Can når vi skal være mere offensive. For at gøre især Cans arbejde mere simpelt, for han skal for meget på en gang pt.

Så vil Clyne selvfølgelig gøre det mere stabilt når han er tilbage.

Jeg tror kun VvD kan gøre en forskel under de rette forhold, Lovren er ikke så dårlig som han spiller, det er Klavan heller ikke. Ok de er heller ikke fantastiske og som de har spillet i år er der plads til ret store forbedringer før de bare er middelmådige.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. okt, 2017 10:49

Problemet med Can, er at han ikke er dygtig nok rent taktisk. Han efterlader store åbne rum på midten, og det skaber plads, som de andre hold har lært at udnytte. Gini er den klart bedste taktiske midtbanespiller vi har, sammen med Milner. Hendo er ved at komme efter det.

Vores forsvarsproblemer skal også findes i sammensætningen af vores midtbane. Ofte efterlades vores forsvarsspillere i mand-mod-mand situationer, og det går ikke altid godt.

Jeg håber inderligt at Keita viser sig bedre rent taktisk end de spillere vi har. Han har i hvert fald et enormt drive, og jeg tror at han vil blive den styrmand på midten som vi har savnet.
Senest rettet af Hr. Drejer mandag, 23. okt, 2017 11:21, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 23. okt, 2017 10:54

Vi har PL 6 stærkeste trup. Spørgsmålet er hvor meget vi kan forvente. Sidste efterår spillede vi over evne og alt kørte som smurt. Men den form ligner på ingen måde truppens egentlige niveau. Selvfølgelg vil holdet glimte i perioder af denne sæson men det bliver nok lidt en rutsjebane tur...

Klopp synes jeg heller ikke virker som en mand som tror på holdet. Smiler og fjoller lidt i noget som ligner afmagt i interviews efter nederlag.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. okt, 2017 11:20

Klopp har begået en del fejl. Blandt andet har han fuldstændigt misset to transfervinduer, hvilket har tilladt Man U at gå forbi os. Det er en skandale!
Klopp forpassede muligheden for at få en anden ind i stedet for Lovren. Men jeg tror Klopp har fået nok af Lovren, jeg kan i hvert fald ikke mindes at han har taget en spiller ud i 1. halvleg, uden at han var skadet i sin tid i Liverpool.

Jeg er næsten enig med dig i at vi har den 6. stærkeste trup; de to Manchester klubber har en bedre trup, det samme har Spurs, Chelsea, men vi kan godt hamle op med Arsenal. Men vi skal være heldig med en top 4 placering. Og det er virkeligt ærgerligt. og det føre os tilbage til vores transfervinduer; Jeg synes vi var gået forbi Man U for 1 år siden, men de fik Mourinho, som bare er en vindertype, det må vi erkende. Og han har taget dem tilbage på vindersporet med to flotte pokaler i sidste sæson.

Jeg tror at Klopp og ledelsen har afskrevet denne sæson, da vi ikke fik vores toptargets i sommer. Men næste sommer kan vi risikere ikke at have CL at byde på, og så kender vi kvaliteten på de spillere, som vi kan tiltrække. Derfor håber jeg at vi kommer videre fra gruppespillet, og vi flytte sommervinduet 2018 til vintervinduet 2018, så vi stadig kan tilbyde CL, men det er altid vanskeligt at købe i januar.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 23. okt, 2017 12:01

Hr. Drejer skrev:Problemet med Can, er at han ikke er dygtig nok rent taktisk. Han efterlader store åbne rum på midten, og det skaber plads, som de andre hold har lært at udnytte. Gini er den klart bedste taktiske midtbanespiller vi har, sammen med Milner. Hendo er ved at komme efter det.

Vores forsvarsproblemer skal også findes i sammensætningen af vores midtbane. Ofte efterlades vores forsvarsspillere i mand-mod-mand situationer, og det går ikke altid godt.

Jeg håber inderligt at Keita viser sig bedre rent taktisk end de spillere vi har. Han har i hvert fald et enormt drive, og jeg tror at han vil blive den styrmand på midten som vi har savnet.
Helt klart ift. Can, det er derfor jeg syntes han han skal spilles i en mere simpel rolle hvor han kan udnytte sin fysik bedre og skal overskue et mindre rum.
Gini har et fantastisk fodbold hoved, men nogle gange mangler han hjertet og lunter tænkende rundt. Men heldigvis er Gini bedst i de svære kampe, så vi kunne nok godt have brugt ham imod spurs.

Men uanset hvordan vi vender og drejer den er vores tre centrale midtbaner hverken gode nok til at føre bolden frem eller til at beskytte forsvaret, var de bare gode til den ene disciplin havde vi noget at arbejde med.

Keita kan selvfølgelig blive løsningen på begge, eller en del af løsningen, men vi kan nok ikke forvente at han kan det hele på samme tid fra dag 1.

Jeg vil sige at det er lidt vildt som det har ramlet for os siden 5-0 kampen, selv om vi ikke har forstærket os markant blandt de bagerste 6 spillere så bør vi kunne gøre det bedre og det er jeg rimelig sikker på at vi også kommer til at gøre. Men derfra til så at lukke hullet op til top 4... den bliver svær. Spurs har gjort det rigtig godt, men hvis Kane får en skidt periode vil de få det svært.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » mandag, 23. okt, 2017 12:40

cyj71 skrev:Jeg synes vi skal købe aubameyang i angreb og van Dijk i forsvar og så.lige Joe Hart i målet så holdet er

Aubameyang
Mane. Firmino. Salah
Coutinho
Can. Keira
Moreno matip dijk. Clyne
Hart
Tror ikke vi får lov at spille med 12 på banen

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. okt, 2017 13:42

Filos of Isk skrev:Helt klart ift. Can, det er derfor jeg syntes han han skal spilles i en mere simpel rolle hvor han kan udnytte sin fysik bedre og skal overskue et mindre rum.
Eller smid ham på bænken. Hans kontraktsituation in mente, så rejser han højst sandsynlig snart. Og han bidrager med stort set ingenting. Han er frustrerende. Han har så stort et talent, men det ser ud som om han ikke kan få det til at virke. Vi kunne spille Grujic i stedet, og få ham modnet på 1. holdet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar