Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 23. okt, 2017 13:45

Hr. Drejer skrev:Klopp har begået en del fejl. Blandt andet har han fuldstændigt misset to transfervinduer, hvilket har tilladt Man U at gå forbi os. Det er en skandale!
Klopp forpassede muligheden for at få en anden ind i stedet for Lovren. Men jeg tror Klopp har fået nok af Lovren, jeg kan i hvert fald ikke mindes at han har taget en spiller ud i 1. halvleg, uden at han var skadet i sin tid i Liverpool.

Jeg er næsten enig med dig i at vi har den 6. stærkeste trup; de to Manchester klubber har en bedre trup, det samme har Spurs, Chelsea, men vi kan godt hamle op med Arsenal. Men vi skal være heldig med en top 4 placering. Og det er virkeligt ærgerligt. og det føre os tilbage til vores transfervinduer; Jeg synes vi var gået forbi Man U for 1 år siden, men de fik Mourinho, som bare er en vindertype, det må vi erkende. Og han har taget dem tilbage på vindersporet med to flotte pokaler i sidste sæson.

Jeg tror at Klopp og ledelsen har afskrevet denne sæson, da vi ikke fik vores toptargets i sommer. Men næste sommer kan vi risikere ikke at have CL at byde på, og så kender vi kvaliteten på de spillere, som vi kan tiltrække. Derfor håber jeg at vi kommer videre fra gruppespillet, og vi flytte sommervinduet 2018 til vintervinduet 2018, så vi stadig kan tilbyde CL, men det er altid vanskeligt at købe i januar.
Som jeg forstår det er det Michael Edwards og hans teams opgave, at finde spillerne og Klopp som vurdere om de kan bruges. Måske ligger fejlen i de manglende transfers mere hos Edwards. Hvem ved.

Jeg synes Arsenal ser stærkere ud end os. Det mest grundet de har to giftige spillere i front, som kan afgøre kampe og en langt bedre målmand.

Jeg har også en følelse af Klopp og ledelsen, allerede vidste der skulle mirakler til en top 4 igen i denne sæson med den trup.. hvis pengene havde været der, havde de nok handlet bedre ind og ikke bare ladet stå til.

Januar er selvfølgelig lidt besværlig, men vi har gjort vores bedste køb under FSG i Januar så alt er muligt.

Noget skal gøres ellers kommer vi endnu længere bagud i forhold til de andre tophold fra start næste sæson.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. okt, 2017 14:26

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Klopp har begået en del fejl. Blandt andet har han fuldstændigt misset to transfervinduer, hvilket har tilladt Man U at gå forbi os. Det er en skandale!
Klopp forpassede muligheden for at få en anden ind i stedet for Lovren. Men jeg tror Klopp har fået nok af Lovren, jeg kan i hvert fald ikke mindes at han har taget en spiller ud i 1. halvleg, uden at han var skadet i sin tid i Liverpool.

Jeg er næsten enig med dig i at vi har den 6. stærkeste trup; de to Manchester klubber har en bedre trup, det samme har Spurs, Chelsea, men vi kan godt hamle op med Arsenal. Men vi skal være heldig med en top 4 placering. Og det er virkeligt ærgerligt. og det føre os tilbage til vores transfervinduer; Jeg synes vi var gået forbi Man U for 1 år siden, men de fik Mourinho, som bare er en vindertype, det må vi erkende. Og han har taget dem tilbage på vindersporet med to flotte pokaler i sidste sæson.

Jeg tror at Klopp og ledelsen har afskrevet denne sæson, da vi ikke fik vores toptargets i sommer. Men næste sommer kan vi risikere ikke at have CL at byde på, og så kender vi kvaliteten på de spillere, som vi kan tiltrække. Derfor håber jeg at vi kommer videre fra gruppespillet, og vi flytte sommervinduet 2018 til vintervinduet 2018, så vi stadig kan tilbyde CL, men det er altid vanskeligt at købe i januar.
Som jeg forstår det er det Michael Edwards og hans teams opgave, at finde spillerne og Klopp som vurdere om de kan bruges. Måske ligger fejlen i de manglende transfers mere hos Edwards. Hvem ved.

Jeg synes Arsenal ser stærkere ud end os. Det mest grundet de har to giftige spillere i front, som kan afgøre kampe og en langt bedre målmand.

Jeg har også en følelse af Klopp og ledelsen, allerede vidste der skulle mirakler til en top 4 igen i denne sæson med den trup.. hvis pengene havde været der, havde de nok handlet bedre ind og ikke bare ladet stå til.

Januar er selvfølgelig lidt besværlig, men vi har gjort vores bedste køb under FSG i Januar så alt er muligt.

Noget skal gøres ellers kommer vi endnu længere bagud i forhold til de andre tophold fra start næste sæson.
Årsagen til at jeg siger det er Klopp som har begået fejlen, er fordi at det ser ud som om at pengene var tilgængelige til eksempelvis et køb af VVD. Vi kunne for eksempel have købt Höwedes - han er i hvert fald langt bedre end Lovren.

Desuden bærer Klopp hovedansvaret. Mignolet har haft 6 sæsoner i klubben, og han er bare ikke god nok. Tænk at efter 6 sæsoner, så laver han fejl på fejl og han er endnu ikke udskiftet. Vi fik af vide at Karius næsten var på niveau med Neuer, men det er i hvert fald ikke i at stå på mål. 4 ud af vores 5 forsvarsspillere i går, var købt under Rodgers. Hvad sker der! Hvorfor spiller de stadig i klubben. Vores forsvarsproblemer er ikke af ny dato. Det ´har stået på i 3 sæsoner efterhånden, og Klopp har endnu ikke kunne løse endsige gøre situationen bedre.

Ja, du har sq ret angående Arsenal. De har mere kvalitet på målmandsposten og i angrebet. Jeg har gennem et år råbt og skreget på en bedre afslutter, men fik af vide, at jeg ikke forstod moderne fodbold. Men jeg forstår i hvert fald en ting, og det er at der skal scores mål for at vinde en fodbold kamp!

Dette projekt tager laaaang tid, og vi har ikke de midler som Manchester klubberne har, så vi skal væbne os med tålmodighed. Og selvfølgelig siger de at vi ville kæmpe med om guld og hæder, men det er deres opgave. Deres opgave er i hvert fald ikke at tage håbet fra fansene!

Ja, hvordan Klopp tackler situationen fra nu af og frem til d. 31. januar 2018, vil determinere om han bliver en succes i Liverpool - tror jeg.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 23. okt, 2017 14:31

Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:Helt klart ift. Can, det er derfor jeg syntes han han skal spilles i en mere simpel rolle hvor han kan udnytte sin fysik bedre og skal overskue et mindre rum.
Eller smid ham på bænken. Hans kontraktsituation in mente, så rejser han højst sandsynlig snart. Og han bidrager med stort set ingenting. Han er frustrerende. Han har så stort et talent, men det ser ud som om han ikke kan få det til at virke. Vi kunne spille Grujic i stedet, og få ham modnet på 1. holdet.
Så Juve vil ikke have ham alligevel, hvis de tror at han er for ringe til at spille for os, og så bliver han nødt til at forlænge med os? :aliboronz5:

Ej forstår godt hvad du mener, jeg tænker bare at vi har sat ham på en meget svær opgave og spiller ham på positioner, hvor han ikke rigtigt får god mulighed for at bruge sin gode fysik defensivt. Han var ellers kommet lidt efter det i slutningen af sidste sæson og starten af denne, men han har selvfølgelig også været ramt af den kollektive nedtur.
Jeg syntes det er lettere umuligt at spå om hans tanker omkring forlængelse/skifte, jeg finder det meget sandsynligt at han venter til efter januar så han må tale med andre klubber og ser hvad de har at tilbyde, det betyder jo ikke at han ikke forlænger bare at han er fornuftig. Jeg tror ikke det fører noget godt med sig at vi straffer spillere for at respektere deres kontrakter.

Jeg syntes også han har bidraget med en del, især når han har spillet Hendersons plads har han brugt sin fysik godt, han har også taget nogle fornuftige løb ind i feltet, men det er ret sjældent at han bliver fodret med gode nok indlæg til at være målfarlig. han var ikke nogen god højreback i går. Jeg tror det er et stort problem for ham at han spiller en plads, hvor både offensiv og defensiv spilforståelse er meget vigtig, istedet for at vi lader ham spille mere defensivt og så kan han bygge på offensivt hen af vejen hvis han får overskuddet til det.

Problemet er også at Gini er ekstremt svingende, Milner er et spørgsmålstegn ift. alder og Spurs fik udnyttet hans manglende fart. Grujic tror jeg vil stå i samme problem som Can, han vil få det svært ved at skulle have en så vigtig rolle i begge ender af banen samtiddig.

anyways, vi kan ikke nødvendigvis købe vores defensive problemer væk med en spiller, der skal også noget til på midten, og målmandsposten kan også godt forstærkes, måske af Ward eller Karius, hvis Klopp har manglet en undskyldning for at bænke Migs så fik han den i går.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » mandag, 23. okt, 2017 16:20

Hr. Drejer skrev:Klopp har begået en del fejl. Blandt andet har han fuldstændigt misset to transfervinduer, hvilket har tilladt Man U at gå forbi os. Det er en skandale!
Klopp forpassede muligheden for at få en anden ind i stedet for Lovren. Men jeg tror Klopp har fået nok af Lovren, jeg kan i hvert fald ikke mindes at han har taget en spiller ud i 1. halvleg, uden at han var skadet i sin tid i Liverpool.

Jeg er næsten enig med dig i at vi har den 6. stærkeste trup; de to Manchester klubber har en bedre trup, det samme har Spurs, Chelsea, men vi kan godt hamle op med Arsenal. Men vi skal være heldig med en top 4 placering. Og det er virkeligt ærgerligt. og det føre os tilbage til vores transfervinduer; Jeg synes vi var gået forbi Man U for 1 år siden, men de fik Mourinho, som bare er en vindertype, det må vi erkende. Og han har taget dem tilbage på vindersporet med to flotte pokaler i sidste sæson.

Jeg tror at Klopp og ledelsen har afskrevet denne sæson, da vi ikke fik vores toptargets i sommer. Men næste sommer kan vi risikere ikke at have CL at byde på, og så kender vi kvaliteten på de spillere, som vi kan tiltrække. Derfor håber jeg at vi kommer videre fra gruppespillet, og vi flytte sommervinduet 2018 til vintervinduet 2018, så vi stadig kan tilbyde CL, men det er altid vanskeligt at købe i januar.
To lette pokaler. Der er ingen grund til at skrige Mourinho mere op end det. Men ja, jeg håber også, at vi går all-in på targets til januar, så de selv kan have en indflydelse på om vi skal i top 4 i denne sæson.
Corner taken quickly...

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 23. okt, 2017 17:27

Kasper88 skrev:
Hr. Drejer skrev:Klopp har begået en del fejl. Blandt andet har han fuldstændigt misset to transfervinduer, hvilket har tilladt Man U at gå forbi os. Det er en skandale!
Klopp forpassede muligheden for at få en anden ind i stedet for Lovren. Men jeg tror Klopp har fået nok af Lovren, jeg kan i hvert fald ikke mindes at han har taget en spiller ud i 1. halvleg, uden at han var skadet i sin tid i Liverpool.

Jeg er næsten enig med dig i at vi har den 6. stærkeste trup; de to Manchester klubber har en bedre trup, det samme har Spurs, Chelsea, men vi kan godt hamle op med Arsenal. Men vi skal være heldig med en top 4 placering. Og det er virkeligt ærgerligt. og det føre os tilbage til vores transfervinduer; Jeg synes vi var gået forbi Man U for 1 år siden, men de fik Mourinho, som bare er en vindertype, det må vi erkende. Og han har taget dem tilbage på vindersporet med to flotte pokaler i sidste sæson.

Jeg tror at Klopp og ledelsen har afskrevet denne sæson, da vi ikke fik vores toptargets i sommer. Men næste sommer kan vi risikere ikke at have CL at byde på, og så kender vi kvaliteten på de spillere, som vi kan tiltrække. Derfor håber jeg at vi kommer videre fra gruppespillet, og vi flytte sommervinduet 2018 til vintervinduet 2018, så vi stadig kan tilbyde CL, men det er altid vanskeligt at købe i januar.
To lette pokaler. Der er ingen grund til at skrige Mourinho mere op end det. Men ja, jeg håber også, at vi går all-in på targets til januar, så de selv kan have en indflydelse på om vi skal i top 4 i denne sæson.
Lette og lette, men åbenbart ikke lette nok til, vi har kunne tage nogen af dem i de sidste 7 år.

Jeg ville have været lykkelig, hvis vi havde.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » mandag, 23. okt, 2017 17:50

Jo, men hvis man kigger på Man Us vej til EL trofæet kontra vores vej til det, så er der altså en verden til forskel og det anerkender sågar de mest hardcore Man U fans, jeg kender. Deres vej til EL-trofæet er en af de letteste set i nyere tid.
Lur mig om Mourinho ikke begynder at krakelere før eller siden, synes vi så svage tegn på det mod Huddersfield og han plejer altid at gå loco i tredje sæson, hvorimod vi kan håbe, at Klopp gør som i Dortmund og får succes i tredje sæson. I øvrigt skal man jo ikke glemme, at vi endte som toer i to pokalturneringer i Klopps første fulde sæson, men det glemmer man hurtigt, især åbenbart når man sammenligner med "the special one".
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 25. okt, 2017 15:37

Nu får jeg desværre ikke set, så meget La Liga, men hvad med Laporte fra Atl. Bilbao?
Ham var tidligere linket til rigtigt mange klubber, han er 23 og fra Frankrig.

Derudover kan jeg lige nævne en liste til Jürgen, som er længere end 5:
Konstantinos Manolas fra Roma, til sommer har en et år tilbage.
Kalidou Koulibaly fra Napoli.
José Giménez fra Atl. Madrid, er gratis til sommer.
Stefan de Vrij fra Lazio, som også er gratis til sommer.

Hvis vi nu henter to og afsætter Klavan, så går korthuset op.
Derudover en målmand, så vi kan skippe Karius og Mignolet bort.
Billede

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 02. nov, 2017 14:06

Jeg føler mig ret overbevist om, at der er en realistisk sandsynlighed for, at vi sælge Can i januar og henter Goretzka - samt at ligningen går nogenlunde op. Begge har kontraktudløb til sommer. Og begge lader ikke til at ville forlænge med deresnuværende arbejdsgiver.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... r-11453971

Uden at kende Goretzka specielt godt, så lyder det i min optik som en udmærket løsning, når man nu ikke kan forlænge med Can. Og med Keita på vej til sommer, så ville det måske give et tiltrængt frisk pust på vores midtbane, med nogle spændende kombinationer at sammensætte ud fra Hendo, Milner, Keita, Goretzka, Grujic, Lallana og Coutinho.

En anden midtbanespiller, som jeg har set lidt mere end Goretzka (hvorfor kan man ikke se Bundesliga nogle steder længere?) er Rabiot i PSG. Han kunne også være et godt alternativ til Can, og har vel også selv været ude med bemærkninger designet til enten at få PL-klubber til at byde, eller PSG til at tilbyde ham en forbedret kontrakt.

http://www.goal.com/en/news/psgs-rabiot ... l3oj7y7exk

Jeg ser dog stadig ikke nogen spiller i det felt, hvis altoverskyggende kompetence er at fungere som brutal oprydder på midtbanen. Rabiot er nok det bedste bud på sådan en spiller, men han er nok reelt også mere 8er end 6er.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 02. nov, 2017 15:03

texy skrev:Jeg føler mig ret overbevist om, at der er en realistisk sandsynlighed for, at vi sælge Can i januar og henter Goretzka - samt at ligningen går nogenlunde op. Begge har kontraktudløb til sommer. Og begge lader ikke til at ville forlænge med deresnuværende arbejdsgiver.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... r-11453971

Uden at kende Goretzka specielt godt, så lyder det i min optik som en udmærket løsning, når man nu ikke kan forlænge med Can. Og med Keita på vej til sommer, så ville det måske give et tiltrængt frisk pust på vores midtbane, med nogle spændende kombinationer at sammensætte ud fra Hendo, Milner, Keita, Goretzka, Grujic, Lallana og Coutinho.

En anden midtbanespiller, som jeg har set lidt mere end Goretzka (hvorfor kan man ikke se Bundesliga nogle steder længere?) er Rabiot i PSG. Han kunne også være et godt alternativ til Can, og har vel også selv været ude med bemærkninger designet til enten at få PL-klubber til at byde, eller PSG til at tilbyde ham en forbedret kontrakt.

http://www.goal.com/en/news/psgs-rabiot ... l3oj7y7exk

Jeg ser dog stadig ikke nogen spiller i det felt, hvis altoverskyggende kompetence er at fungere som brutal oprydder på midtbanen. Rabiot er nok det bedste bud på sådan en spiller, men han er nok reelt også mere 8er end 6er.
William Carvalho synes jeg kunne være et ok bud på en oprydder vi har en realistisk chance for at hente. Rabiot bliver umuligt, især nu når han har fået fast spilletid i PSG.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 02. nov, 2017 15:58

@ Texy

Tror du, at vi kommer til at have Keita og Coutinho på samme tid?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 02. nov, 2017 20:01

AJ skrev:@ Texy

Tror du, at vi kommer til at have Keita og Coutinho på samme tid?
Ja, hvorfor ikke? Tænker du på, at Coutinho bliver solgt til sommer? Det håber jeg bestemt ikke. Vi har råd til at være kølige i endnu en sæson pga hans kontraktlængde.

Men der er jo også den mulighed, at vi får hentet Keita allerede til januar, hvis nu Leipzig ryger ud af CL...

Eller tænker du på, at de ikke begge ville kunne være på banen på samme tid? Det tror jeg ikke ville være et problem. Tværtimod.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 02. nov, 2017 21:39

Jeg er ret sikker på, at Coutinho er solgt senest til sommer. Jeg var glad for at vi beholdt ham i sommers, men jeg er grundlæggende imod, at man holder på en spiller som ønsker sig væk fra klubben og det er jeg næsten sikker på, at Coutinho vil blive ved med at gøre i de kommende transfervinduer.

Hvis PSG, som forventet, kommer på banen, så kunne en handel med f.eks. Rabiot og Draxler måske komme på tale grundet deres FFP-situation. En handel med Coutinho den ene vej og de to spillere den anden vej, ville jeg ikke have noget imod. Vi ville formentlig endda kunne få lidt penge med oveni.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 03. nov, 2017 07:11

texy skrev:
AJ skrev:@ Texy

Tror du, at vi kommer til at have Keita og Coutinho på samme tid?
Ja, hvorfor ikke? Tænker du på, at Coutinho bliver solgt til sommer? Det håber jeg bestemt ikke. Vi har råd til at være kølige i endnu en sæson pga hans kontraktlængde.

Men der er jo også den mulighed, at vi får hentet Keita allerede til januar, hvis nu Leipzig ryger ud af CL...
Ja, jeg går ud fra, at Coutinho bliver solgt. Alt andet vil være en kæmpe overraskelse for mig.

Jeg tror heller ikke på, at vi henter Keita i januar, men det er dog langt mindre usandsynligt end det første.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 03. nov, 2017 09:56

Mads T. skrev:Jeg er ret sikker på, at Coutinho er solgt senest til sommer. Jeg var glad for at vi beholdt ham i sommers, men jeg er grundlæggende imod, at man holder på en spiller som ønsker sig væk fra klubben og det er jeg næsten sikker på, at Coutinho vil blive ved med at gøre i de kommende transfervinduer.

Hvis PSG, som forventet, kommer på banen, så kunne en handel med f.eks. Rabiot og Draxler måske komme på tale grundet deres FFP-situation. En handel med Coutinho den ene vej og de to spillere den anden vej, ville jeg ikke have noget imod. Vi ville formentlig endda kunne få lidt penge med oveni.
Det er fair nok. Og kan delvis godt følge holdningen. Men så længe lønningerne er så vanvittige, så går jeg altså i den anden grøft og insisterer på, at den kontrakt der ligger til grundlag for en årsløn, der langt overstiger de flestes livsløn, den har man lov til at kræve overholdt. Hvis klubberne ikke har den ret, så vil Liverpool og mange andre klubber vedblive at være i en opbyggende projektfase. Så min holdning er, at de få (spillerne) må vige for de mange (fans'ne). Det er blandt andet DET, de bliver betalt så mange penge for.
Kloppite

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » fredag, 03. nov, 2017 10:34

texy skrev:
Mads T. skrev:Jeg er ret sikker på, at Coutinho er solgt senest til sommer. Jeg var glad for at vi beholdt ham i sommers, men jeg er grundlæggende imod, at man holder på en spiller som ønsker sig væk fra klubben og det er jeg næsten sikker på, at Coutinho vil blive ved med at gøre i de kommende transfervinduer.

Hvis PSG, som forventet, kommer på banen, så kunne en handel med f.eks. Rabiot og Draxler måske komme på tale grundet deres FFP-situation. En handel med Coutinho den ene vej og de to spillere den anden vej, ville jeg ikke have noget imod. Vi ville formentlig endda kunne få lidt penge med oveni.
Det er fair nok. Og kan delvis godt følge holdningen. Men så længe lønningerne er så vanvittige, så går jeg altså i den anden grøft og insisterer på, at den kontrakt der ligger til grundlag for en årsløn, der langt overstiger de flestes livsløn, den har man lov til at kræve overholdt. Hvis klubberne ikke har den ret, så vil Liverpool og mange andre klubber vedblive at være i en opbyggende projektfase. Så min holdning er, at de få (spillerne) må vige for de mange (fans'ne). Det er blandt andet DET, de bliver betalt så mange penge for.
Jeg tror næppe vi ville se samme performance fra Coutinho hvis han fik af vide han skulle spille for os de næste 4 år, på trods af han gerne ville væk. Hans motivation ville jo være komplet i bund. Og så kunne konklusionen være, at vi måtte bænke en af verdens potentielt bedste fodbolspillere for at få vores vilje og tage et standpunkt. Umiddelbart ikke en løsning jeg finder gavnligt for hverken Coutinho eller klubben.
Synes det er en helt fin løsning at vi stillede os på bagbenene i sommers og beholdte ham et år mere, under den forudsætning at han giver sig 100%, men så får sit skifte næste sommer.

Besvar