Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 05. okt, 2018 16:09

liverpoolfc86 skrev:Fekir ind i vinter vinduet.

650 mio

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon ikke prisen er væsentlig lavere nu. Efter vi har sat ham og hans knæ i dårligt lys.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 05. okt, 2018 16:11

Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Fekir ind i vinter vinduet.

650 mio

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon ikke prisen er væsentlig lavere nu. Efter vi har sat ham og hans knæ i dårligt lys.

Og hans kontrakt udløber om halvandet år til januar.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 05. okt, 2018 16:12

YNWA! skrev:
Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Fekir ind i vinter vinduet.

650 mio

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon ikke prisen er væsentlig lavere nu. Efter vi har sat ham og hans knæ i dårligt lys.

Og hans kontrakt udløber om halvandet år til januar.
Dont care. Ind med ham eller en anden offensiv troldemand

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 05. okt, 2018 17:19

Jeg har skrevet før, at jeg er ekstremt begejstret for Keita, men så som liverpoolfc86, gerne en troldmand(på midtbanen), for selv om Keita i den grad pynter er han jo ikke en troldmand a la Coutinho. Og jeg synes godt nok der mangler to nye på den midtbane, stadigvæk :shock: ....Jeg har allerede kæmpe tvivl med Fabinho, han kan kun overraske mig med den start han har fået. Og selv om Gini har forbedret sig, bør han godt nok ikke være starter hvis mesterskabet er målet, og det forventer jeg det er målet. Gini bliver pludseligt omtalt som værende verdensklasse og det er han altså bare ikke. Hvor god han end tales op til. Jeg tvivler på Fekir er svaret med det knæ han fedter rundt med, vi har allerede Ox,Lallana,Matip,Sturr og flere andre som er krykhusarer.

Jeg håbede Gini blev solgt i sommers, jeg håber nu han bliver solgt til nytår, det har et par håndfulde hæderlige kampe ikke ændret på, ovenpå 2 elendige år. Det er det samme som med Karius, hans styrke var at han var LFC´er og derfor fik han sympati fra fans. Jeg så gerne Shaq på midten, sammen med Keita og Milner. Jeg kan ikke tro Shaqiri er dårligere kreativt end de nuværende, eller en dårligere CM end Gini :dontknow: .

Og er med på vi har fået en god start, men det er med lodder og trisser af og til.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 05. okt, 2018 17:32

Thommo skrev:Jeg har skrevet før, at jeg er ekstremt begejstret for Keita, men så som liverpoolfc86, gerne en troldmand(på midtbanen), for selv om Keita i den grad pynter er han jo ikke en troldmand a la Coutinho. Og jeg synes godt nok der mangler to nye på den midtbane, stadigvæk :shock: ....Jeg har allerede kæmpe tvivl med Fabinho, han kan kun overraske mig med den start han har fået. Og selv om Gini har forbedret sig, bør han godt nok ikke være starter hvis mesterskabet er målet, og det forventer jeg det er målet. Gini bliver pludseligt omtalt som værende verdensklasse og det er han altså bare ikke. Hvor god han end tales op til. Jeg tvivler på Fekir er svaret med det knæ han fedter rundt med, vi har allerede Ox,Lallana,Matip,Sturr og flere andre som er krykhusarer.

Jeg håbede Gini blev solgt i sommers, jeg håber nu han bliver solgt til nytår, det har et par håndfulde hæderlige kampe ikke ændret på, ovenpå 2 elendige år. Det er det samme som med Karius, hans styrke var at han var LFC´er og derfor fik han sympati fra fans. Jeg så gerne Shaq på midten, sammen med Keita og Milner. Jeg kan ikke tro Shaqiri er dårligere kreativt end de nuværende, eller en dårligere CM end Gini :dontknow: .

Og er med på vi har fået en god start, men det er med lodder og trisser af og til.
Hvorfor skulle vi sælge vores bedste defensive midtbanespiller ? Det synes jeg ikke giver mening, hvis vi skal fremad... Hvem skal spille 6'er af Keita, Milner og Shaqiri ?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 05. okt, 2018 19:50

Niels K skrev:
Thommo skrev:Jeg har skrevet før, at jeg er ekstremt begejstret for Keita, men så som liverpoolfc86, gerne en troldmand(på midtbanen), for selv om Keita i den grad pynter er han jo ikke en troldmand a la Coutinho. Og jeg synes godt nok der mangler to nye på den midtbane, stadigvæk :shock: ....Jeg har allerede kæmpe tvivl med Fabinho, han kan kun overraske mig med den start han har fået. Og selv om Gini har forbedret sig, bør han godt nok ikke være starter hvis mesterskabet er målet, og det forventer jeg det er målet. Gini bliver pludseligt omtalt som værende verdensklasse og det er han altså bare ikke. Hvor god han end tales op til. Jeg tvivler på Fekir er svaret med det knæ han fedter rundt med, vi har allerede Ox,Lallana,Matip,Sturr og flere andre som er krykhusarer.

Jeg håbede Gini blev solgt i sommers, jeg håber nu han bliver solgt til nytår, det har et par håndfulde hæderlige kampe ikke ændret på, ovenpå 2 elendige år. Det er det samme som med Karius, hans styrke var at han var LFC´er og derfor fik han sympati fra fans. Jeg så gerne Shaq på midten, sammen med Keita og Milner. Jeg kan ikke tro Shaqiri er dårligere kreativt end de nuværende, eller en dårligere CM end Gini :dontknow: .

Og er med på vi har fået en god start, men det er med lodder og trisser af og til.
Hvorfor skulle vi sælge vores bedste defensive midtbanespiller ? Det synes jeg ikke giver mening, hvis vi skal fremad... Hvem skal spille 6'er af Keita, Milner og Shaqiri ?
Det skal Fabinho
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 05. okt, 2018 20:02

Gini har vist sig som den bedste midtbanespiller i år, med Milner tæt efter sig. Så jeg håber ikke at de forlader os. Men Milner holder ikke evigt, og spørgsmålet er om Hendo's fysik kan klare mange flere år på topplan. Og spørgsmålet er om Oxen kan nå sig niveau fra foråret, efter sin slemme skade? Keita er fremtidens mand, men han skal lige vænne sig til PL. Men jeg har store forventninger til ham.

Men jeg håber da vi får mere flair på midtbanen, og vi mangler en lille tryllerik på midten. Men hvad med at kigge i egne rækker? Hvilken type er Curtis Jones? Kan Harry Wilson eller Woodburn være bud på en ny tryllerik?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 06. okt, 2018 00:03

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 06. okt, 2018 13:40

YNWA! skrev:
Har aldrig set ham spille, tror jeg. Men potenitelt en interessant spiller, som åbenbart er aktuel for det brasilianske landshold.

Men kan han få opholdstilladelse i England? For selvom han er landsholdsaktuel i Brasilien, så har han kun fået to kampe. Ved ikke, om det er nok?

En anden spiller, der har kontraktudløb i sommeren 2020 er Eriksen. Spurs tøver i øjeblikket med at give ham en kontrakt i den størrelse, som han ønsker. Hvis det ikke snart falder på plads, så tror jeg, at han vil være et af de varmeste navne på rygtebørsen til vinter. Nok mest i forhold til Barca og Real, men det skal da ikke afholde os fra at deltage. For umiddelbart passer han med sit enorme løbearbejde og sikre boldspil godt til vores type fodbold, hvis vi ønsker en mere kreativ type på midtbanen.

Og så er der Fekir. Ham tvivler jeg dog lidt på, da det var os selv, der standsede handlen. Han har allerede siddet og lavet interviews, hvor han sikkert fortæller om, hvorfor han er så vild med LFC og glad for sit skifte. Og så rev vi tæppet væk under ham. Forestiller mig, at han ryger til en af vores konkurrenter. Chelsea, Spurs og Arsenal er gode bud, men spanske og italienske klubber vil vel også være inde i billedet. Især efter hans præstation imod Man City.
Kloppite

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 06. okt, 2018 14:29

Lidt fra Sam McGuire om Paqueta :

https://t.co/3yvSuIBde6?amp=1

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 06. okt, 2018 17:09

Hold da op, hvor er ham Philipp Max, der render rundt og spiller venstre back i Augsburg god. Som i vanvittigt god.

Han ville dælme være en god erstatning for Moreno, der har kontraktudløb til sommer. Robbo ville være presset til det yderste, som jeg ser det.
Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 06. okt, 2018 17:30

texy skrev:Hold da op, hvor er ham Philipp Max, der render rundt og spiller venstre back i Augsburg god. Som i vanvittigt god.

Han ville dælme være en god erstatning for Moreno, der har kontraktudløb til sommer. Robbo ville være presset til det yderste, som jeg ser det.
Han kan ihvertfald finde ud af at lave assists da.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 08. okt, 2018 18:46

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 08. okt, 2018 23:00

Altså Jadon Sancho der lige, som i for få dage siden, har forlænget med Dortmund. Hold da kæft hvor er det dårligt journalistarbejde. Nu skal i høre, den her engelske potentielle superstjerne, han er interessant for de engelske storklubber. Han kunne faktisk godt gå hen og blive solgt til en af dem i løbet af de næste par år. Dortmund, der notorisk altid sælger deres spillere hvis pengene er store nok, kunne godt overveje og sælge ham for den rette pris. No shit Sherlock.

Mon hans kilder også siger noget om hvorvidt der kunne risikere at komme et folketingsvalg indenfor de næste par år?
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 09. okt, 2018 06:04

Formmæssigt er de 2 ebdste midt vi har Milner og Gini. Tåbeligt at forslå at sælge Gini før vi er sikre på vi har andre på plads.
Fabinho kommer nok op i niveau engang, men før det, så er det direkte useriøst end at overveje det andet.

Vi skal passe på med at ville "af med" nogle spillere bare fordi det er den eneste position på banen (midt) at vi ikke er 100% verdensklasse.
Vi har brug for bredden og dvs 6 spillere der alle er klar på rotation og til at spille på højeste niveau.

Lige nu ser det jo nogenlunde såldes ud med en defensiv, en box-to-box/central og en offensiv.

----- Gini/Fabinho -----
Milner/Hendo - Keita/ ?? (AOC)

Det vi tit skriger efter i disse dage er en offensiv da vores 2 bedste kort er hhv skadet (AOC) og kun på vej op i form (Keita).

Jeg er 100% på at vi skal have en offensiv midt der kan binde vores længdespil sammen ala Coutinho. Dem er der ikke mange af og det er vigtigt at finde den rigtige og ikke et "navn".
Vi har ganske simpelt ikke råd til at eksperimentere med vores koncept og denne sæson.

Når AOC er skadesfri, Fabinho og Keita begge er helt oppe i niveau, så skal vi (og først da) se på hvem der skal ud.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar