Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Thomas
Indlæg: 7
Tilmeldt: søndag, 07. jan, 2018 14:30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thomas » torsdag, 18. jan, 2018 14:23

cyj71 skrev:Vi skal købe aubameyang for vi mangler en bomber oppe foran.

De mål vi har lavet er der kommet flest fra midtbane spiller.

Og så en ny Målmand og en makker til vvd

Ps. Aubameyang han passer kanon til liverpool hvis man kigger på de farlige angriber vi har haft før såsom Suarez og Torres.

Jeg er slet ikke enig i betragtningen om at vi mangler en "bomber". Jeg er i tvivl om, hvad Firmino skal gøre mere for at overbevise kritikkerne om at han er god nok? Han er i min vegne designet til at være 9'er i Klopps system og gør det fantastisk! Han har gang i en rigtig fin sæson med et super snit for scoringer og assist - Og så synes jeg hans evne til at skabe plads til Salah og Mané undervurderes, og den plads skaber Auba ikke. Men det er jo en diskussion der har kørt længe.

Jeg er i øvrigt sikker på, at Klopp ikke køber flere i dette vindue med mindre han får Lemar til den pris han ønsker at betale. Lige nu er han prissat alt for højt og der har Klopp ved flere lejligheder vist, at så venter han hellere. Eller hvis RBL ombestemmer sig og sælger os Keita før tid til den pris vi vil give.

Jeg synes vi mangler en smule bredde i truppen, hvis Salah, Mané eller Ox bliver skadet, men foråret bliver knap så hektisk, så jeg forstår godt, hvis Klopp vælger at have is i maven og ikke betaler overpris for en spiller som måske ikke ender med at spille ret mange kampe.

Jeg tror truppen ville have godt af at sende Mignolet videre og lade Karius og Ward klare resten af sæsonen. Det vil give Karius ro til at være ubestridt nr 1, og så køber Klopp forhåbentlig en ny keeper til den kommende sæson som skal være klart førstevalg. Her ser jeg rigtig gerne Oblak, men Allison fra Roma er bestemt også interessant ;-)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. jan, 2018 14:26

cyj71 skrev:Vi skal købe aubameyang for vi mangler en bomber oppe foran.

De mål vi har lavet er der kommet flest fra midtbane spiller.

Og så en ny Målmand og en makker til vvd

Ps. Aubameyang han passer kanon til liverpool hvis man kigger på de farlige angriber vi har haft før såsom Suarez og Torres.
Salah og Firmino scorer da ret fint med mål og de spiller helt oppe på kanten af offside fælden. Mané er også ved at få tur i den igen.
Aubumeyang passer fint blandt de hurtige angribere, men det lyder til at han ikke er så sjov at arbejde med og der er ingen garanti for at han er mere effektiv end Firmino, til gengæld tror jeg ikke på at han kan gøre Mané og Salah lige så gode som Firmino gør dem. Jeg tror vi får et rigtigt Klopp projekt ind til den forreste linje til sommer, enten En ung kanon, Pulisic F.eks. eller en spiller i sin bedste alder der ikke lige har kunne få det til at spille på et andet storhold Lucas Moura eller J Rodriguez måske. Håber og tror mest på det første.

Makker til VvD måske, ellers et mere skades-stabil 3. Valg end Lovren/Matip.

Ny målmand ligner for mig første prioritet og der bør være en kort og eksklusiv liste af keepere som vi går benhårdt efter, helst med aftalen klar inden VM. Oblak er pt nummer 1 på listen tror jeg, men Atletico har jo flyttet dig frem i bussen siden vi fiskede Torres dernede, men Klopp er god til at overtale folk. Så må vi bare håbe det bliver uden ulovlige sms’er.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 18. jan, 2018 14:50

Filos of Isk skrev:ECHO skriver at klubben har besluttet IKKE at sende Woodburn på leje. Jeg kan ikke lige finde ud af at linke fra Echo app’en til Tapatalk, sorry.

Jeg skriver det her da det tyder på at den kant-angriber Niels K og jeg håbede på ikke kommer, men at han var der i forvejen.

Så begynder det at se endnu mere ud til at vi har gjort de indkøb der skulle gøres i dette vindue.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tolker også denne beslutning som, at vi ikke henter nogen ind til offensiven i dette vindue. Før vinduet åbnede, og brasilianeren blev solgt, lød det til, at Woodburn skulle ud og have noget spilletid. Nu ender det nok med, at han får det hos os :?

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » torsdag, 18. jan, 2018 15:19

Echo har flere gange skrevet at de mener ikke der kommer flere spillere ind i dette vindue.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 18. jan, 2018 15:19

cyj71 skrev:De mål vi har lavet er der kommet flest fra midtbane spiller.
Jeg er nødt til at spørge, hvor du har lært at tælle.
Af topscorerlisten i Prem League fremgår det, at følgende er de 4 mest scorende Liverpool spillere:

Salah: 18
Firmino: 10
Coutinho: 7
Mané: 6

Men du regner måske dem alle som midtbanespillere? - grundet deres pænt store løbepensum?
Coutinho har måske i 4-5 kampe været testet på noget der kunne minde om en offensiv midtbaneplads, men det rykker i min verden ikke noget i relation til din påstand.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. jan, 2018 16:10

Aggerdoo skrev:
Filos of Isk skrev:ECHO skriver at klubben har besluttet IKKE at sende Woodburn på leje. Jeg kan ikke lige finde ud af at linke fra Echo app’en til Tapatalk, sorry.

Jeg skriver det her da det tyder på at den kant-angriber Niels K og jeg håbede på ikke kommer, men at han var der i forvejen.

Så begynder det at se endnu mere ud til at vi har gjort de indkøb der skulle gøres i dette vindue.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tolker også denne beslutning som, at vi ikke henter nogen ind til offensiven i dette vindue. Før vinduet åbnede, og brasilianeren blev solgt, lød det til, at Woodburn skulle ud og have noget spilletid. Nu ender det nok med, at han får det hos os :?
Hvis han får spilletid fordi han gør sig fortjent til det, så er jeg egentlig glad nok.

Jeg er ret vild med at Klopp aldrig køber bare for at købe, selvom det også er frustrerende en gang imellem. Det kan godt være at vi kunne have købt Mahrez eller Lucas M nu her, men havde de så været så dyre at drømmen om Pulisic, Oblak eller Lemar til sommer brast?

Ja og hvis Woodie så render ind i et gennembrud i mellemtiden så er det jo bare super.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 18. jan, 2018 18:52

Filos of Isk skrev:
Aggerdoo skrev:
Filos of Isk skrev:ECHO skriver at klubben har besluttet IKKE at sende Woodburn på leje. Jeg kan ikke lige finde ud af at linke fra Echo app’en til Tapatalk, sorry.

Jeg skriver det her da det tyder på at den kant-angriber Niels K og jeg håbede på ikke kommer, men at han var der i forvejen.

Så begynder det at se endnu mere ud til at vi har gjort de indkøb der skulle gøres i dette vindue.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tolker også denne beslutning som, at vi ikke henter nogen ind til offensiven i dette vindue. Før vinduet åbnede, og brasilianeren blev solgt, lød det til, at Woodburn skulle ud og have noget spilletid. Nu ender det nok med, at han får det hos os :?
Hvis han får spilletid fordi han gør sig fortjent til det, så er jeg egentlig glad nok.

Jeg er ret vild med at Klopp aldrig køber bare for at købe, selvom det også er frustrerende en gang imellem. Det kan godt være at vi kunne have købt Mahrez eller Lucas M nu her, men havde de så været så dyre at drømmen om Pulisic, Oblak eller Lemar til sommer brast?

Ja og hvis Woodie så render ind i et gennembrud i mellemtiden så er det jo bare super.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Well, Solanke for relativt meget spilletid, og det gør han vel ikke fordi han er god nok, men nærmere fordi vi ikke rigtigt har andet med kvalitet. Det samme vil sandsynligvis gøre sig gældende med Woodburn, hvis vi ikke henter en Coutinho-erstatning i dette vindue.

Jeg synes Woodburn har et spændende potentiale, men lige nu er han slet ikke god nok til at gøre en forskel for os. Han vil have rigtigt godt af et lejeophold i Championship.

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » torsdag, 18. jan, 2018 19:12

Tror desværre ikke vi henter en erstatning for Coutinho før til sommer.. Det bliver nok Ox,og Lallana der kommer tll at kæmpe om den plads frem til sommer.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 18. jan, 2018 19:34

XabiAlonso#14 skrev:Tror desværre ikke vi henter en erstatning for Coutinho før til sommer.. Det bliver nok Ox,og Lallana der kommer tll at kæmpe om den plads frem til sommer.
Det giver desværre ikke meget kreativt fra midtbanen med de to. Skud udefra forsvandt desværre også med Coutinho.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 18. jan, 2018 19:43

Oomph242 skrev:
XabiAlonso#14 skrev:Tror desværre ikke vi henter en erstatning for Coutinho før til sommer.. Det bliver nok Ox,og Lallana der kommer tll at kæmpe om den plads frem til sommer.
Det giver desværre ikke meget kreativt fra midtbanen med de to. Skud udefra forsvandt desværre også med Coutinho.
Ja. Lorteskud Ox har. Kan slet ikke ramme udefra. Ligesom Salah. Hvis ikke han står på stregen, kan han jo ikke score. :doh1:

Vi har reelt ikke noget at bruge en erstatning af Coutinho til.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 18. jan, 2018 20:20

Bojangles skrev:
Oomph242 skrev:
XabiAlonso#14 skrev:Tror desværre ikke vi henter en erstatning for Coutinho før til sommer.. Det bliver nok Ox,og Lallana der kommer tll at kæmpe om den plads frem til sommer.
Det giver desværre ikke meget kreativt fra midtbanen med de to. Skud udefra forsvandt desværre også med Coutinho.
Ja. Lorteskud Ox har. Kan slet ikke ramme udefra. Ligesom Salah. Hvis ikke han står på stregen, kan han jo ikke score. :doh1:

Vi har reelt ikke noget at bruge en erstatning af Coutinho til.
Undskyld jeg spørger men hvor tit har du Oxlade skyde og scorer udefra ala Coutinho...

Siden du skriver det sådan, må du have set noget jeg ikke har.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » torsdag, 18. jan, 2018 21:48

Oomph242 skrev:
Bojangles skrev:
Oomph242 skrev:
XabiAlonso#14 skrev:Tror desværre ikke vi henter en erstatning for Coutinho før til sommer.. Det bliver nok Ox,og Lallana der kommer tll at kæmpe om den plads frem til sommer.
Det giver desværre ikke meget kreativt fra midtbanen med de to. Skud udefra forsvandt desværre også med Coutinho.
Ja. Lorteskud Ox har. Kan slet ikke ramme udefra. Ligesom Salah. Hvis ikke han står på stregen, kan han jo ikke score. :doh1:

Vi har reelt ikke noget at bruge en erstatning af Coutinho til.
Undskyld jeg spørger men hvor tit har du Oxlade skyde og scorer udefra ala Coutinho...

Siden du skriver det sådan, må du have set noget jeg ikke har.
Men måske begynder de på det nu, hvor Coutinho er væk. Måske har de alle tænkt at de hellere måtte lade Coutinho om den disciplin. Det kan vi da håbe.
Mon ikke der er andre der stepper up, nu hvor stjernen er væk ? Det kan vel godt tænkes.
...eller håbes :D

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 18. jan, 2018 21:58

Oomph242 skrev:
Undskyld jeg spørger men hvor tit har du Oxlade skyde og scorer udefra ala Coutinho...

Siden du skriver det sådan, må du have set noget jeg ikke har.
Jeg har set Coutinho skyde 6000 skud udefra, uden at det gav noget som helst.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 18. jan, 2018 22:22

Bojangles skrev:
Jeg har set Coutinho skyde 6000 skud udefra, uden at det gav noget som helst.
Det er muligt, men han er så også den spiller i PL siden 2013 der har scoret flest mål udenfor feltet. Så kan vi så snakke effektivitet og udnyttelsesprocent bagefter.



Jeg fatter simpelthen ikke de her insisteren på at lade som om at ligepludselig var Coutinho slet ikke specielt god og i øvrigt har vi andre spillere der er fuldt ud lige så gode. Begge tingene er simpelthen faktuelt forkert. Selvfølgelig kommer vi videre fra Coutinho. Det skal vi jo, vi har jo som sådan ikke noget valg. Men det er da noget decideret bræk at lukke ud, hvis man ikke kan anerkende at vi med Coutinho har mistet hans spidskompetencer, herunder kreativitet og langskudstruslen. Dermed ikke sagt at den er væk og at vi nu aldrig scorer et langskud eller kan gennemspille et angreb igen, men det er da klart en svækkelse.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 18. jan, 2018 22:33

Bojangles skrev:
Oomph242 skrev:
Undskyld jeg spørger men hvor tit har du Oxlade skyde og scorer udefra ala Coutinho...

Siden du skriver det sådan, må du have set noget jeg ikke har.
Jeg har set Coutinho skyde 6000 skud udefra, uden at det gav noget som helst.
Hold nu, Cou kunne det shit med at score fra distancen, Tvivler på at Ox kan få samme evne, og det behøver han jo heller ikke for Ox´s drive ind i feltet og score fra 7-10 meter havde Cou ikke, og begge giver kasse uanset hvor fedt målet er, tæller det kun for et. Jeg fatter ikke man skal gøre Cou så dårlig, bare fordi han er skiftet. Mener jeg hørte/læste at han var den der havde scoret flest mål uden for feltet i PL i de sidste 3-4 år. Aner ikke om det er sandt, men mange det har han dog scoret. Fede mål efter min mening, og som forsvaret burde kunne forsvare, men det lykkedes ikke.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar