Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 08. dec, 2009 22:28

Er lige kommet i tanke om han vist var ham jeg var helt tosset med under OL 08, men synes dog det er for få mål og assist han laver, men han er da absolut kreativ, og det savner vi i den grad. Kan huske jeg synes han minede noget om Messi under OL, men det er desvære en Messi uden målene. Og mener da prisen var 20-25 mill for et år siden? men det var nok da chelsea var efter ham.

Og nej jeg kan ikke lide Garcia.....Jeg eeeeeeeeeeeeeelsker ham :love3:

Men du har ret i jeg garanteret vil være tosset med Lavezzi i LFC trøjen, da det er den type spiller der skaber det flotte fodbold efter min mening, og det er i den grad mangelvare i øjeblikket. Og jeg er en af dem der ikke bare ser LFC få de tre point, jeg vil godt bare engang imellem underholdes, og dertil vil Lavezzi hjælpe.

Men konklussionen må kort og godt være, at jeg er splittet :D Hvis prisen er 10-15 mill, og han kan spille andre pladser end Kuyt pladsen(Det var den han primært spillede til OL), ville han være fin, især hvis goal ratio blev sat lidt op :? . Men hvis den er 20-25 mill er det en no go, men det kommer nok helt automatisk med vores transfer budget.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 08. dec, 2009 22:35

Thommo skrev:Er lige kommet i tanke om han vist var ham jeg var helt tosset med under OL 08, men synes dog det er for få mål og assist han laver, men han er da absolut kreativ, og det savner vi i den grad. Kan huske jeg synes han minede noget om Messi under OL, men det er desvære en Messi uden målene. Og mener da prisen var 20-25 mill for et år siden? men det var nok da chelsea var efter ham.

Og nej jeg kan ikke lide Garcia.....Jeg eeeeeeeeeeeeeelsker ham :love3:

Men du har ret i jeg garanteret vil være tosset med Lavezzi i LFC trøjen, da det er den type spiller der skaber det flotte fodbold efter min mening, og det er i den grad mangelvare i øjeblikket. Og jeg er en af dem der ikke bare ser LFC få de tre point, jeg vil godt bare engang imellem underholdes, og dertil vil Lavezzi hjælpe.

Men konklussionen må kort og godt være, at jeg er splittet :D Hvis prisen er 10-15 mill, og han kan spille andre pladser end Kuyt pladsen(Det var den han primært spillede til OL), ville han være fin, især hvis goal ratio blev sat lidt op :? . Men hvis den er 20-25 mill er det en no go, men det kommer nok helt automatisk med vores transfer budget.
Han kan spille venstre fløj, højre fløj, offensiv midtbane / second striker. Top angriber alene er han ikke.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 08. dec, 2009 22:37

Henrik skrev: Jeg må altså være enig med Thommo. I min bog skal en angriber enten skal score mål eller lave masser af assists, og Lavezzi gør hverken eller. Hans statistik for de seneste sæsoner: 07/08 - 34 kampe, 8 mål, 8 assists. 08/09 - 30 kampe, 7 mål, 8 assists. 09/10 - 12 kampe, 2 mål, 2 assists. Han er nu 24 år, så han har selvfølgelig masser af år foran sig, men til den pris der bliver snakket om er jeg slet ikke på for et køb.

Ser langt hellere en mand som Higuain i den røde trøje, selv om han nok er meget dyr. Han er til gengæld allerede en goal-getter, er yngre og højere end Lavezzi.
Lavezzi er ikke en topangriber.

Higuain koster det dobbelte eller måske endda det tredobbelte. Men ja, jeg kunne godt ønske mig Higuain.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 08. dec, 2009 22:39

Okay en mand efter Rafa´s hoved, altså og kan bruges flere steder.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » tirsdag, 08. dec, 2009 22:41

Thommo skrev:Okay en mand efter Rafa´s hoved, altså og kan bruges flere steder.
Præcis - og netop det vi har brug for, når vores transferbudget er så smalt, som man må antage det er pt. Kan vi ikke få Suárez, så er jeg meget for at vi går efter Lavezzi.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 08. dec, 2009 22:53

aarde skrev:
Thommo skrev:Okay en mand efter Rafa´s hoved, altså og kan bruges flere steder.
Præcis - og netop det vi har brug for, når vores transferbudget er så smalt, som man må antage det er pt. Kan vi ikke få Suárez, så er jeg meget for at vi går efter Lavezzi.
Det er hermed vedtaget. Jeg sender beskeden videre til Rafa ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » tirsdag, 08. dec, 2009 22:57

Hr. Drejer skrev:
aarde skrev:
Thommo skrev:Okay en mand efter Rafa´s hoved, altså og kan bruges flere steder.
Præcis - og netop det vi har brug for, når vores transferbudget er så smalt, som man må antage det er pt. Kan vi ikke få Suárez, så er jeg meget for at vi går efter Lavezzi.
Det er hermed vedtaget. Jeg sender beskeden videre til Rafa ;)
Please do. Gerne udformet i brevform ala det, Tue sendte Rafa for et rum tid siden :D
Det skulle vel ikke tilfældigvis stadig eksistere et sted..? Det var ren verdensklasse!

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » onsdag, 09. dec, 2009 01:26

aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:
aarde skrev:
Thommo skrev:Okay en mand efter Rafa´s hoved, altså og kan bruges flere steder.
Præcis - og netop det vi har brug for, når vores transferbudget er så smalt, som man må antage det er pt. Kan vi ikke få Suárez, så er jeg meget for at vi går efter Lavezzi.
Det er hermed vedtaget. Jeg sender beskeden videre til Rafa ;)
Please do. Gerne udformet i brevform ala det, Tue sendte Rafa for et rum tid siden :D
Det skulle vel ikke tilfældigvis stadig eksistere et sted..? Det var ren verdensklasse!
Jep den holdopstilling/taktik ville lune i en kold tid :)

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » onsdag, 09. dec, 2009 11:24

Hvordan ellers med en mand som Vagner Love som Torres Back-up. Ifølge den der Transfermarkt-hjemmeside ligger hans værdi på omkring 8 millioner pund.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/basic ... agner+love

Han er blevet udlejet til Palmeiras efter en dårlig sæson i Rusland, hvor han dog blev topscorer i Uefa-cuppen med 11 mål, og har tidligere været noget af en måltyv i Rusland!
Næste år!

Brugeravatar
Drezz
Indlæg: 149
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:13
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Drezz » onsdag, 09. dec, 2009 14:52

Personligt synes jeg altså, at N'gog har bevist, at han kan agere en fornem back-up for Torres. Forstår ikke alle den virak om at vi skal hente en angriber. Min klare 1.prioritet er at få hentet en verdensklasse venstrewing, og hvis pengene også er til det, må vi også godt hente en billig højrefløj, der er mere væver og uforudsigelig i sit spil end Dirken. Samtidig skal denne venstrewing også kunne acceptere at blive bænket i de store kampe, hvor Dirkens kompetencer kommer til sin ret.

Vil gerne have at Rafa kigger ned til Sevilla, hvor Diego Capel og Jesus Navas løber rundt. Et andet alternativ kunne i min optik være Christian Rodriguez fra Porto. Disse tre spiller kan nok erhverves for omkring 10-25 mio. pund. Et lidt billigere alternativ kunne også være Albin fra Getafe.

Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » onsdag, 09. dec, 2009 14:57

Er der nogen der har hørt navnet Stefan Kiessling før?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 09. dec, 2009 15:04

Jezzman skrev:Er der nogen der har hørt navnet Stefan Kiessling før?
En spiller der laver mål, og som Tipsbladet havde en artikel om for et par uger siden.
Han har altid arbejdet stenhårdt for holdet, og for at skabe sig chancer på 1. holdet. Fik tillid
da Patrick Helmes blev knæskadet sidste år. Laver mål, med både hoved, højre og venstre.
Er lige i udkanten af NationalElf.

Jesper er vi efter ham i januar?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 09. dec, 2009 15:40

Drezz skrev:Personligt synes jeg altså, at N'gog har bevist, at han kan agere en fornem back-up for Torres. Forstår ikke alle den virak om at vi skal hente en angriber. Min klare 1.prioritet er at få hentet en verdensklasse venstrewing, og hvis pengene også er til det, må vi også godt hente en billig højrefløj, der er mere væver og uforudsigelig i sit spil end Dirken. Samtidig skal denne venstrewing også kunne acceptere at blive bænket i de store kampe, hvor Dirkens kompetencer kommer til sin ret.

Vil gerne have at Rafa kigger ned til Sevilla, hvor Diego Capel og Jesus Navas løber rundt. Et andet alternativ kunne i min optik være Christian Rodriguez fra Porto. Disse tre spiller kan nok erhverves for omkring 10-25 mio. pund. Et lidt billigere alternativ kunne også være Albin fra Getafe.
Er det ikke Navas der har hjemve så det basker helt oppe i Atl. Bilbao :D
Mener der er et eller andet med ham, han er ellers en rigtig rigtig dygtig spiller. Capel er ikke min kop te.
Men derimod er Christian Rodriguez spændende :)
Hva med Maxi Rodriguez til en højre kant?
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 09. dec, 2009 15:52

nikand skrev:
Jezzman skrev:Er der nogen der har hørt navnet Stefan Kiessling før?
En spiller der laver mål, og som Tipsbladet havde en artikel om for et par uger siden.
Han har altid arbejdet stenhårdt for holdet, og for at skabe sig chancer på 1. holdet. Fik tillid
da Patrick Helmes blev knæskadet sidste år. Laver mål, med både hoved, højre og venstre.
Er lige i udkanten af NationalElf.

Jesper er vi efter ham i januar?
Og 12 mål i 7-9 kampe denne sæson er godkendt efter min mening.
Verden er smask fuld af hyklere....

Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » onsdag, 09. dec, 2009 15:58

nikand skrev:
Jezzman skrev:Er der nogen der har hørt navnet Stefan Kiessling før?
En spiller der laver mål, og som Tipsbladet havde en artikel om for et par uger siden.
Han har altid arbejdet stenhårdt for holdet, og for at skabe sig chancer på 1. holdet. Fik tillid
da Patrick Helmes blev knæskadet sidste år. Laver mål, med både hoved, højre og venstre.
Er lige i udkanten af NationalElf.

Jesper er vi efter ham i januar?
Måske ved de noget allerede dernede i Tyskland :D http://www.youtube.com/watch?v=GkXpgu9s78A
Nej jeg tror næppe vi henter ham i januar. Vi var ude efter ham i sommers og Rafa skulle være ret så vildt med ham, så måske hvis der er penge til sommer.... eller hvis vi kan få Dossena og Babel solgt??

Edit: Mon ikke ham her kan smide et godt ord for os om en evt. transfer?
Billede

Besvar