Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 11. dec, 2009 18:45

VivaLFC skrev:
Steven__Gerrard skrev:Bennayoun og Gerrard, vores mest kreative spiller

En lille sidebemærkning: er det ikke lige før at Johnson næsten har overgået de to hvad angår kreative indspark i løbet af denne sæson. Benna har vist en vilje rent offensivt men det er ikke lykkedes så ofte som det gjorde i sidste sæson.

Iøvrigt er der nogen der har følger Celtic, kunne godt tænkte mig at høre hvor McGeady befinder sig rent udviklingsmæssigt? Han var en spiller jeg har sukket meget efter. Og jeg synes at en regulær wing kunne være lige det holdet manglede.
Jeg er altså ikke sikker på Niveauet er højt nok deroppe Nord på, prøv og se hvordan de får huk ude i Europa.
Jeg har ikke set ham spille længe, men han er bestemt ikke en spiller der kunne tilføre holdet mere end Rierra i mine øjne.
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 11. dec, 2009 19:50

Han er helt uden tvivl en spiller der kan tilføre holdet mere end Riera i mine øjne (Hvordan kan man tilføre mindre?).

Han er måske gået i stå, men evnerne fejler ikke noget, og det er før set at en spiller er genopblomstret ved et klubskifte. Jeg tror heller ikke, at han er speciel dyr. Jeg kender dog intet til hans mentale tilstand, og er den ikke i orden vil Rafa helt sikkert ikke hente ham i frygt for at lave en ny Babel.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » fredag, 11. dec, 2009 20:58

Xenne skrev:
VivaLFC skrev:
Steven__Gerrard skrev:Bennayoun og Gerrard, vores mest kreative spiller

En lille sidebemærkning: er det ikke lige før at Johnson næsten har overgået de to hvad angår kreative indspark i løbet af denne sæson. Benna har vist en vilje rent offensivt men det er ikke lykkedes så ofte som det gjorde i sidste sæson.

Iøvrigt er der nogen der har følger Celtic, kunne godt tænkte mig at høre hvor McGeady befinder sig rent udviklingsmæssigt? Han var en spiller jeg har sukket meget efter. Og jeg synes at en regulær wing kunne være lige det holdet manglede.
Jeg er altså ikke sikker på Niveauet er højt nok deroppe Nord på, prøv og se hvordan de får huk ude i Europa.
Jeg har ikke set ham spille længe, men han er bestemt ikke en spiller der kunne tilføre holdet mere end Rierra i mine øjne.
Ja det er vel den uvished vi altid kommer til at leve med ved at hente spillere uden for PL uanset om de kommer fra nord, syd, øst eller vest. Men som sagt er det lang tid siden jeg har set ham i aktion så jeg kan kun gisne om hans formåen. Men jeg tør dog spå at han må være hurtigere end Riera hvilket vi godt kunne trænge til på den venstrefløj. Og som AJ siger så er han måske prismæssigt indenfor vores budgets rammer. Jeg kunne utrolig godt tænke mig noget fornyelse på den venstrefløj uanset om det skulle blive McGeady eller en anden, både Riera og Babel har fået chancen.

Edit: Her er prisen som transfermarkt foreslår: http://www.transfermarkt.co.uk/en/basic ... tr=McGeady
Senest rettet af JTN fredag, 11. dec, 2009 21:07, rettet i alt 2 gange.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » fredag, 11. dec, 2009 21:00

Hekkem skrev:
Hr. Drejer skrev:
Andichrist skrev:Dominguez er til gengæld (om Gud vil) årsagen til at vi får Mata iflg. Balague - fordi Valencia vil snuppe ham til en monsterløn, 3 gange Matas. Og det synes Mata ikke er så fedt, derfor vil han sælges. Og tada, så køber vi ham. Eneste problem er at vi ingen penge har.
Hvor meget er Mata værd pt.? £20 mill. (?). Men vi kan måske skaffe penge via salg af Dossena, Babel, Degen, Voro og/eller Riera. De 4/5 spiller bør være nok til at skaffe lidt penge til et køb. Men det lyder utrolig interessant med Mata på holdet.

Men som der står på Liverpool.no, så vil Mata's værdi stige fremover, det ved Valencia. Så de vil sikkert prøve at beholde ham lidt længere for at få flere penge for ham, hvorimod at Villa og Silva's værdi er på toppen nu, så de er sikkert mere interesseret i, at få dem afsat.

Men, bare kom til os, Mata.
Mata har lige forlænget sin kontrakt med Valencia. Han er pt. deres bedste spiller, og jeg tror ikke man skal forvente han skifter nu, eller for under £30 mio.
Jeg mener at have læst, at frikøbsklausulen er 50 mio. Men om det var £ eller €? (Men det er efterhånden også ret lige meget).
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » lørdag, 12. dec, 2009 13:32

Hvad med ham her? Han står i hvert fald højt på min personlige ønskeliste!

Billede

Brugeravatar
Ehlert
Indlæg: 562
Tilmeldt: søndag, 28. okt, 2007 14:20
Geografisk sted: Hillerød

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ehlert » lørdag, 12. dec, 2009 14:08

pimpefar skrev:Hvad med ham her? Han står i hvert fald højt på min personlige ønskeliste!

Billede
http://www.youtube.com/watch?v=jV_z97Oq2Fc

Quels buts! :flag12:
I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 12. dec, 2009 15:29

Er han ikke midtbane spiller offensiv midtbane?
Ingen tvivl om han er dygtig, men er det på den plads vi har brug for folk?
Hvis vi solgte en Bennayoun så kunne han godt gå ind og tage over, men jeg ser altså vi får nogle Wings ind.

Bastos er en spiller jeg bliver mere og mere vild med hvergang han spiller :)
han er dygtig, han skiftede godt nok sidste sæson til Lyon.
Billede

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 12. dec, 2009 15:41

http://www.bold.dk/nyt/Marseille-sender ... a-markedet

Ben Arfa :)

Køb køb, Han spillede en god sæson sidste år. Han blev desværre ramt af en skade i slutningen af sæsonen, det gjorde så at han tabte sin plads på holdet. Ikke desto mindre har der også været Træner udskiftning og Ben Arfa har kæmpet med at spille sig tilbage på holdet og ind i varmen hos den nye træner samtidig med at komme sig efter sin skade. Han er en arrogant spiller, men har samtidig også noget at have det i, jeg ser ham klart som en spiller der kan tilbyde holdet noget kreativitet på kanterne, han kan spille alle de offensive pladser. Men som der er nævnt i artiklen så er han en af de lidt mere dovne spiller når vi snakker deffensivt. Jeg ser ham som en af de spiller der kan gå ind og gøre en forskel mod de små hold der pakker sig ned. Hans kreativitet og andre styrker gør det ekstremt vanskeligt at spille overfor ham. Marseille gav ca. 100Mil. for ham, og eftersom han ikke haft spillet meget vil jeg tro at 10M.€ Ville kunne gøre det, det er mange penge, men det vil gavne os mod de mindre hold eller hold der står dybt i banen, hvor spillere som Kuyt ikke har evner til at komme igennem.

Jeg håber at vi kan skrabbe penge sammen til et køb af ham, evt. salg af Voronin, Dossena, og evt. Babel.
Billede

Kirk

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kirk » lørdag, 12. dec, 2009 17:01

Xenne skrev:http://www.bold.dk/nyt/Marseille-sender ... a-markedet

Ben Arfa :)

Køb køb, Han spillede en god sæson sidste år. Han blev desværre ramt af en skade i slutningen af sæsonen, det gjorde så at han tabte sin plads på holdet. Ikke desto mindre har der også været Træner udskiftning og Ben Arfa har kæmpet med at spille sig tilbage på holdet og ind i varmen hos den nye træner samtidig med at komme sig efter sin skade. Han er en arrogant spiller, men har samtidig også noget at have det i, jeg ser ham klart som en spiller der kan tilbyde holdet noget kreativitet på kanterne, han kan spille alle de offensive pladser. Men som der er nævnt i artiklen så er han en af de lidt mere dovne spiller når vi snakker deffensivt. Jeg ser ham som en af de spiller der kan gå ind og gøre en forskel mod de små hold der pakker sig ned. Hans kreativitet og andre styrker gør det ekstremt vanskeligt at spille overfor ham. Marseille gav ca. 100Mil. for ham, og eftersom han ikke haft spillet meget vil jeg tro at 10M.€ Ville kunne gøre det, det er mange penge, men det vil gavne os mod de mindre hold eller hold der står dybt i banen, hvor spillere som Kuyt ikke har evner til at komme igennem.

Jeg håber at vi kan skrabbe penge sammen til et køb af ham, evt. salg af Voronin, Dossena, og evt. Babel.
kan det passe jeg har læst et sted at han er gratis til sommer???

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 12. dec, 2009 18:02

Jeg tænker en del over hvem der skal afløse Carragher/aflaste Agger/sluses ind i truppen. Nu har Gary Cahill fra Bolton strejfet mine tanker. Han kom på det officielle årets hold i PL i sidste sæson, og selvom jeg ikke ligefrem ville have givet ham den hæder, så er han en rigtig god spiller. Meget bedre i fødderne end Skrtel og Carra og stærkere i luften end alle dem vi har nu. Han har scoret 5 mål i 60 kampe for Bolton. Dog læste jeg på et tidspunkt et rygte om at en af de andre storklubber var ude efter ham og at prisen nærmede sig de £ 20m. Kan dette have sin rigtighed?

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » lørdag, 12. dec, 2009 18:13

AJ skrev:Jeg tænker en del over hvem der skal afløse Carragher/aflaste Agger/sluses ind i truppen. Nu har Gary Cahill fra Bolton strejfet mine tanker. Han kom på det officielle årets hold i PL i sidste sæson, og selvom jeg ikke ligefrem ville have givet ham den hæder, så er han en rigtig god spiller. Meget bedre i fødderne end Skrtel og Carra og stærkere i luften end alle dem vi har nu. Han har scoret 5 mål i 60 kampe for Bolton. Dog læste jeg på et tidspunkt et rygte om at en af de andre storklubber var ude efter ham og at prisen nærmede sig de £ 20m. Kan dette have sin rigtighed?
Ja du får ham ikke får under 15 i hvert fald tror jeg. Gary Cahill er vel om nogen Mr. Bolton for tiden. Sælger Bolton svarer det vel lidt til at vi skulle sælge Gerrard.

Han har et højt bund-niveau, og ville være fremragende at få, men jeg tror ikke at han ville skifte bare for at sidde på bænken. Skifter han, er det for at blive fast mand, og det tror jeg ikke han kan blive hos os.
Næste år!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 12. dec, 2009 19:11

1) Han har spiller i Bolton siden januar 2008, så at sammenligne hans betydning for Bolton med Gerrards for Liverpool er da skudt forbi målet.

2) Han ville jo få masser af kampe, og skulle, efter min min mening, spilles langsomt ind på holdet. Når Carragher har formdyk, Agger har skadesproblemer osv.

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » søndag, 13. dec, 2009 00:30

AJ skrev:1) Han har spiller i Bolton siden januar 2008, så at sammenligne hans betydning for Bolton med Gerrards for Liverpool er da skudt forbi målet.

2) Han ville jo få masser af kampe, og skulle, efter min min mening, spilles langsomt ind på holdet. Når Carragher har formdyk, Agger har skadesproblemer osv.
Det er selvfølgelig overdrevet at sammenligne ham med Gerrard, men jeg vil nu mene at hans betydning for Bolton ikke skal undervurderes.

Jeg vil mene at hvis han skal ind må Skrtel ud. Det er hul i hovedet at betale 15-20 millioner pund for en midterforsvarer for at agere fjerdevalg til posten. Skal han agere tredjevalg vil jeg stadig mene at den slags penge er alt for meget for en midterforsvarer når nu vi har Darby, Kelly og Ayala i ungdomsrækkerne.
Næste år!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 13. dec, 2009 12:24

Henrik skrev:
AJ skrev:1) Han har spiller i Bolton siden januar 2008, så at sammenligne hans betydning for Bolton med Gerrards for Liverpool er da skudt forbi målet.

2) Han ville jo få masser af kampe, og skulle, efter min min mening, spilles langsomt ind på holdet. Når Carragher har formdyk, Agger har skadesproblemer osv.
Det er selvfølgelig overdrevet at sammenligne ham med Gerrard, men jeg vil nu mene at hans betydning for Bolton ikke skal undervurderes.

Jeg vil mene at hvis han skal ind må Skrtel ud. Det er hul i hovedet at betale 15-20 millioner pund for en midterforsvarer for at agere fjerdevalg til posten. Skal han agere tredjevalg vil jeg stadig mene at den slags penge er alt for meget for en midterforsvarer når nu vi har Darby, Kelly og Ayala i ungdomsrækkerne.
Darby er højre back og 173 cm høj. Derudover skulle Cahill selvfølgelig være 2./3. valg hvis vi købte ham. Hvis vi havde midlerne ville jeg mene, at det er værd at satse på. Carra bliver alligevel ikke ved for evigt og det kunne være rart allerede at have afløseren klar. Som det har set ud i nogen tid efterhånden, ser Skrtel ikke ud til at være denne opgave voksen.

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » søndag, 13. dec, 2009 13:22

AJ skrev:
Henrik skrev:
AJ skrev:1) Han har spiller i Bolton siden januar 2008, så at sammenligne hans betydning for Bolton med Gerrards for Liverpool er da skudt forbi målet.

2) Han ville jo få masser af kampe, og skulle, efter min min mening, spilles langsomt ind på holdet. Når Carragher har formdyk, Agger har skadesproblemer osv.
Det er selvfølgelig overdrevet at sammenligne ham med Gerrard, men jeg vil nu mene at hans betydning for Bolton ikke skal undervurderes.

Jeg vil mene at hvis han skal ind må Skrtel ud. Det er hul i hovedet at betale 15-20 millioner pund for en midterforsvarer for at agere fjerdevalg til posten. Skal han agere tredjevalg vil jeg stadig mene at den slags penge er alt for meget for en midterforsvarer når nu vi har Darby, Kelly og Ayala i ungdomsrækkerne.
Darby er højre back og 173 cm høj. Derudover skulle Cahill selvfølgelig være 2./3. valg hvis vi købte ham. Hvis vi havde midlerne ville jeg mene, at det er værd at satse på. Carra bliver alligevel ikke ved for evigt og det kunne være rart allerede at have afløseren klar. Som det har set ud i nogen tid efterhånden, ser Skrtel ikke ud til at være denne opgave voksen.
Det er vi enige i, men så er spørgsmålet hvor meget vi kan få for Skrtel, og hvem der ville være interesseret i ham... Det mest optimale ville helt sikkert være at få en englænder som Cahill ind. Han er desuden stadig ung, og er vel den næste i rækken til det engelske landshold. Jeg mener at han blev udtaget i stedet for Ferdinand i sommers, pga. Ferdinands skade.

Desværre er markedet bare sådan at man kommer til at betale over-the-top for engelske spillere. Heldigvis gør Boltons situation at de kan være tvunget til at sælge, men han bliver nok dyr
Næste år!

Besvar