Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 29. jul, 2020 20:56

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 29. jul, 2020 17:49
Sarr fra Watford. Han er ung, senegaleser (mane overtaler ham), og har kørte fuldstændigt rundt med Robbo da de slog os.
Det er rigtigt. Men Minamino kørte også rundt med hele vores forsvar i begge CL kampe vi spillede mod Salzburg.

Eftersom vi allerede har hentet Minamino, er jeg ikke videre hooked på at hente Sarr. Jeg vil faktisk hellere bruge Elliott, som jeg tror meget på.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 29. jul, 2020 23:23

Så skal vi vist slå til:

Bayern ‘drop Thiago price tag’ in big chance for Liverpool to seal cut-price deal

Bayern Munich have reportedly dropped their valuation of Thiago Alcantara by €10 million, with their new price tag significantly closer to the fee outlined by Liverpool.

https://www.thisisanfield.com/2020/07/b ... rice-deal/

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. jul, 2020 23:27

texy skrev:
onsdag, 29. jul, 2020 20:56
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 29. jul, 2020 17:49
Sarr fra Watford. Han er ung, senegaleser (mane overtaler ham), og har kørte fuldstændigt rundt med Robbo da de slog os.
Det er rigtigt. Men Minamino kørte også rundt med hele vores forsvar i begge CL kampe vi spillede mod Salzburg.

Eftersom vi allerede har hentet Minamino, er jeg ikke videre hooked på at hente Sarr. Jeg vil faktisk hellere bruge Elliott, som jeg tror meget på.
Elliott har heller ikke set for godt ud. Men han er ung og jeg tror stadig på ham. Men øvelsen bestod i, at vi købte en spiller fra en nedrykkerklub. Hvem vil vi købe? Mit argument er at vi er i markedet efter en offensiv spiller, eftersom Klopp gerne vil have Werner (og det er efter vi købte Minamino), som jo er offensiv. Men ham fik vi ikke. Så jeg prøver at kæde disse to faktorer sammen; vi er i markedet efter en offensiv spiller, og de sidste år har vi købt en spiller fra en nedrykkerklub.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 29. jul, 2020 23:32

Hr. Drejer skrev:
texy skrev:
onsdag, 29. jul, 2020 20:56
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 29. jul, 2020 17:49
Sarr fra Watford. Han er ung, senegaleser (mane overtaler ham), og har kørte fuldstændigt rundt med Robbo da de slog os.
Det er rigtigt. Men Minamino kørte også rundt med hele vores forsvar i begge CL kampe vi spillede mod Salzburg.

Eftersom vi allerede har hentet Minamino, er jeg ikke videre hooked på at hente Sarr. Jeg vil faktisk hellere bruge Elliott, som jeg tror meget på.
Elliott har heller ikke set for godt ud. Men han er ung og jeg tror stadig på ham. Men øvelsen bestod i, at vi købte en spiller fra en nedrykkerklub. Hvem vil vi købe? Mit argument er at vi er i markedet efter en offensiv spiller, eftersom Klopp gerne vil have Werner (og det er efter vi købte Minamino), som jo er offensiv. Men ham fik vi ikke. Så jeg prøver at kæde disse to faktorer sammen; vi er i markedet efter en offensiv spiller, og de sidste år har vi købt en spiller fra en nedrykkerklub.
Nedrykker/ oprykkere

Matheus Pereira

Said Benrahma

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 30. jul, 2020 05:54

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 29. jul, 2020 23:27
texy skrev:
onsdag, 29. jul, 2020 20:56
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 29. jul, 2020 17:49
Sarr fra Watford. Han er ung, senegaleser (mane overtaler ham), og har kørte fuldstændigt rundt med Robbo da de slog os.
Det er rigtigt. Men Minamino kørte også rundt med hele vores forsvar i begge CL kampe vi spillede mod Salzburg.

Eftersom vi allerede har hentet Minamino, er jeg ikke videre hooked på at hente Sarr. Jeg vil faktisk hellere bruge Elliott, som jeg tror meget på.
Elliott har heller ikke set for godt ud. Men han er ung og jeg tror stadig på ham. Men øvelsen bestod i, at vi købte en spiller fra en nedrykkerklub. Hvem vil vi købe? Mit argument er at vi er i markedet efter en offensiv spiller, eftersom Klopp gerne vil have Werner (og det er efter vi købte Minamino), som jo er offensiv. Men ham fik vi ikke. Så jeg prøver at kæde disse to faktorer sammen; vi er i markedet efter en offensiv spiller, og de sidste år har vi købt en spiller fra en nedrykkerklub.
Men jeg tror bare ikke, at Klopp vil nøjes. Werner ville have været ideel, og han ville have kostet samlet 100 mio. Der skal alligevel en temmelig god spiller til at gøre det en god del bedre end Origi og Shaqiri.

Jeg er enig i, at det skal være en rigtig god spiller, ellers er det jo lige meget, og da økonomien ser usikker ud pt., så vil jeg hellere vente til næste sommer og så købe den helt rigtige. En ældre free agent kan også være en fin løsning.

Elliott omtales både af seniorspillere og trænere som vores juvel, så han må jo vise et eller andet, og jeg ser også Brewster som sådan en.
Senest rettet af Niels K torsdag, 30. jul, 2020 16:14, rettet i alt 1 gang.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 30. jul, 2020 07:52

Jeg er med på at vi gerne ville have en offensiv spiller i Timo, men vi valgte at hoppe fra. Ser vi på hvordan vi har brugt truppen og Klopps seneste kommentar omkring størrelsen på truppen osv, så er jeg faktisk tilbøjelig til at holde fast i at vi ikke køber nogen.
(Mirror spekulerer i at vi vil købe Sancho hvis vi sælger Salah, men jeg lader Salah stå der indtil videre)

Jeg tænker med det vi har set indtil videre at vi sælger Origi og Shaqiri. Det giver os følgende spillere:

Salah - Firmino - Mane
Minamino - Brewster - AOC

Og derudover så Elliot og Jones som kan få tid i cup kampe, indhop osv.

Helt seriøst, så tror jeg ikke Klopp ønsker flere offensive spillere da jeg tror han vil holde vejen åben for de unge til at vise noget. Henter vi en stærk spiller, så er der meget langt til spilletid for dem og det vil kræve udlån.
Så min konklusion er at låner vi ikke nogen af de 3 unge ud, så køber vi heller ikke nogen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 30. jul, 2020 10:18

Så må vi bare bede til, at de tre forreste ikke oplever skader i næste sæson. Der er immervæk kæmpe forskel på a og b-kæderne.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 30. jul, 2020 10:26

Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 30. jul, 2020 10:18
Så må vi bare bede til, at de tre forreste ikke oplever skader i næste sæson. Der er immervæk kæmpe forskel på a og b-kæderne.
Præcis, men det har jo nogenlunde været tilfældet de sidste 3 år.
Det er relativt få kampe de misser og nogle af dem skyldes rotation for netop at holde dem skarpe. Altså en kalkuleret pause når det passer holdet. Ikke pga skader.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 30. jul, 2020 13:33

Alaba og Alcantara fra Bayern, så er vi dækket ind på samtlige pladser hvor vi mangler. Venstreback, centerforsvarer og på midten. Det vil give den helt rette bredde.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 30. jul, 2020 14:37

ilusio skrev:
torsdag, 30. jul, 2020 10:26
Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 30. jul, 2020 10:18
Så må vi bare bede til, at de tre forreste ikke oplever skader i næste sæson. Der er immervæk kæmpe forskel på a og b-kæderne.
Præcis, men det har jo nogenlunde været tilfældet de sidste 3 år.
Det er relativt få kampe de misser og nogle af dem skyldes rotation for netop at holde dem skarpe. Altså en kalkuleret pause når det passer holdet. Ikke pga skader.
Det er vel i og for sig rigtig nok, men jeg synes godt nok, det er farligt at satse på det, når man kunne hente Werner. Ok, måske var det for mange penge at smide, men hvor dyrt bliver det, hvis vi lader være at forstærke os, og lader konkurrenterne lugte blod..?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 30. jul, 2020 14:43

Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 30. jul, 2020 14:37
ilusio skrev:
torsdag, 30. jul, 2020 10:26
Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 30. jul, 2020 10:18
Så må vi bare bede til, at de tre forreste ikke oplever skader i næste sæson. Der er immervæk kæmpe forskel på a og b-kæderne.
Præcis, men det har jo nogenlunde været tilfældet de sidste 3 år.
Det er relativt få kampe de misser og nogle af dem skyldes rotation for netop at holde dem skarpe. Altså en kalkuleret pause når det passer holdet. Ikke pga skader.
Det er vel i og for sig rigtig nok, men jeg synes godt nok, det er farligt at satse på det, når man kunne hente Werner. Ok, måske var det for mange penge at smide, men hvor dyrt bliver det, hvis vi lader være at forstærke os, og lader konkurrenterne lugte blod..?
Problemet med Werner var jo også timingen, det gav ingen mening at pålægge sig selv så stor en omkostning på det tidspunkt i pandemien, hvor vi ikke engang vidste om der kunne spilles fodbold inden der var en vaccine. Medmindre man er ejet af en oliesheik eller en Oliegak

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 30. jul, 2020 15:13

Who dares wins.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 30. jul, 2020 16:19

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 30. jul, 2020 15:13
Who dares wins.
Det mener jeg sådan set, ikke er rigtigt. Satser du hele butikken, kan det også gå grueligt galt, og jeg mener sådan set, at tiden med FSG og særligt med Klopp ved roret har været kendetegnet ved, at vi har leveret ved dygtighed og benhårdt arbejde. Vi har været ved at gå konkurs og lige nu, er vi ved at etablere os i den økonomiske elite, og det skal der ikke gambles med under en pandemi, hvor ingen kender svarene på, hvordan fremtiden ser ud.

Vi blev fuldstændig suveræne mestre, er verdensmestre og CL vindere, og vi fortsætter med samme trup og træner, hvor pilen kun har vendt eén retning indtil videre, næste sæson. Hvor galt kan det lige gå ?

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 31. jul, 2020 08:18

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 30. jul, 2020 15:13
Who dares wins.
Leeds? ;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 31. jul, 2020 09:39

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 30. jul, 2020 15:13
Who dares wins.
Det passer jo så bare kun hvis du kun kigger på de vindere der har satset og været heldige.
oh well, vi kunne selvfølgelig abre have solgt van Dijk hvis det var et sårligt sats, er sikker på det havde været det værd.

Besvar