Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 19. jul, 2018 17:25

Tja det kan vi godt sige. Ihvertfald en offensiv midt/10’er
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. jul, 2018 11:09

Emmy skrev:
Tom_Jorsal skrev:Altså, hvor mange spillere vil du have til hver position? På midten er der syv til tre pladser: Wijnaldum, Ox, Lallana, Henderson, Keita, Fabinho og Milner. Muligvis også Grujic.
Jeg gad virkelig også godt, vi hentede en god angriber mere - aller helst Fekir, fordi han kan dække mere eller mindre alle pladser oppe foran, men ellers er bredden da fint på plads efterhånden.
Grujic bliver lejet ud. Lallana er der vel ikke rigtig nogen der tør regne med for alvor. Ox er væk hele sæsonen. Så er vi på 5 til 3 pladser. Med skader og karantæner, dårlig form m.m. så er det helt sikkert for lidt.
Men undlader man at leje Grujic ud, så har du 6 mand til 3 pladser og så er vi meget fint med...

Grujic startede sidste sæson ret tæt på førsteholdet, det gør han måske igen. Så det kan lade sig gøre.

Men er enig i at det ikke ville være dumt at lave en handel til midtbanen, og gerne en mere kreativ type så vi ikke er 100 % afhængige af Lallana. Jeg tror dog også at pengekassen er ved at være lidt småtom, ja der er spiller salg, men jeg tror altså ikke at vi kan sælge Sturridge og Origi for 30 millioner stykket.

Dani Ceballos i en loan-to-buy fra Real Madrid måske? Så har vi antallet indtil Oxlade er tilbage og mulighed for at få ham permanent hvis han er rigtig god. Eller er det mon for kortsigtet for Klopp/FSG med den slags?
En god ung spiller der kommer til et tophold og sultes for spilletid og derfor er gået lidt i stå, lyder som noget Klopp kan arbejde med.

Gini kunne vel også vende tilbage til sin mere offensive ungdom.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » lørdag, 21. jul, 2018 11:23

http://www.skysports.com/football/news/ ... out-a-club

Max Meyer er uden klub, mon Klopp kunne finde på at hente ham på en fri? Vi har været meldt interesseret i ham før.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 21. jul, 2018 11:29

Skovdal skrev:http://www.skysports.com/football/news/ ... out-a-club

Max Meyer er uden klub, mon Klopp kunne finde på at hente ham på en fri? Vi har været meldt interesseret i ham før.
Han krævede for meget til at vi ville signe ham. (løn eller noget)

Mener Pearce allerede har skudt den ned for et par måneder siden.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 21. jul, 2018 11:33

Wormie skrev:
Skovdal skrev:http://www.skysports.com/football/news/ ... out-a-club

Max Meyer er uden klub, mon Klopp kunne finde på at hente ham på en fri? Vi har været meldt interesseret i ham før.
Han krævede for meget til at vi ville signe ham. (løn eller noget)

Mener Pearce allerede har skudt den ned for et par måneder siden.
Synes heller ikke vi mangler netop ham, men jo på fri, så er det fint.

Han har ikke været god længe og er nu blevet defensiv midt. Der har vi spillere

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 21. jul, 2018 13:42

Max Meyer kunne være en ok backup for Oxlade i et års tid, men det går ikke hvis han kræver en håbløs dyr kontrakt.

Dog tænker jeg at da han stadig er klubløs, så sænkes lønkravene måske løbende.

Han har godt nok spillet DM i lidt over et år, men som kreativ 8’er bør han også kunne gøre et stykke arbejde.

Men ja. Vi kan sagtens undvære ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 21. jul, 2018 15:29

Filos of Isk skrev:Max Meyer kunne være en ok backup for Oxlade i et års tid, men det går ikke hvis han kræver en håbløs dyr kontrakt.

Dog tænker jeg at da han stadig er klubløs, så sænkes lønkravene måske løbende.

Han har godt nok spillet DM i lidt over et år, men som kreativ 8’er bør han også kunne gøre et stykke arbejde.

Men ja. Vi kan sagtens undvære ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi ved heller ikke i hvilket tilstand Oxlade kommer tilbage. Det er efterhånden mange skader han har haft i de knæ.. så jeg så gerne vi fik en stærk spiller ind til pladsen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 21. jul, 2018 17:30

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:Max Meyer kunne være en ok backup for Oxlade i et års tid, men det går ikke hvis han kræver en håbløs dyr kontrakt.

Dog tænker jeg at da han stadig er klubløs, så sænkes lønkravene måske løbende.

Han har godt nok spillet DM i lidt over et år, men som kreativ 8’er bør han også kunne gøre et stykke arbejde.

Men ja. Vi kan sagtens undvære ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi ved heller ikke i hvilket tilstand Oxlade kommer tilbage. Det er efterhånden mange skader han har haft i de knæ.. så jeg så gerne vi fik en stærk spiller ind til pladsen.
Omvendt så har Oxlade stor erfaring med genoptræning ;).

Men en rigtig stærk spiller bliver dyr og vi har måske først råd igen om et år.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 21. jul, 2018 20:34

Filos of Isk skrev:
Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:Max Meyer kunne være en ok backup for Oxlade i et års tid, men det går ikke hvis han kræver en håbløs dyr kontrakt.

Dog tænker jeg at da han stadig er klubløs, så sænkes lønkravene måske løbende.

Han har godt nok spillet DM i lidt over et år, men som kreativ 8’er bør han også kunne gøre et stykke arbejde.

Men ja. Vi kan sagtens undvære ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi ved heller ikke i hvilket tilstand Oxlade kommer tilbage. Det er efterhånden mange skader han har haft i de knæ.. så jeg så gerne vi fik en stærk spiller ind til pladsen.
Omvendt så har Oxlade stor erfaring med genoptræning ;).

Men en rigtig stærk spiller bliver dyr og vi har måske først råd igen om et år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hehe, good point men desværre er realiteten vel, at en skadeshistorik som Oxens meget let kan sætte sig sine spor både fysisk og mentalt
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 21. jul, 2018 22:25

Sledgehammer skrev:
Filos of Isk skrev:
Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:Max Meyer kunne være en ok backup for Oxlade i et års tid, men det går ikke hvis han kræver en håbløs dyr kontrakt.

Dog tænker jeg at da han stadig er klubløs, så sænkes lønkravene måske løbende.

Han har godt nok spillet DM i lidt over et år, men som kreativ 8’er bør han også kunne gøre et stykke arbejde.

Men ja. Vi kan sagtens undvære ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi ved heller ikke i hvilket tilstand Oxlade kommer tilbage. Det er efterhånden mange skader han har haft i de knæ.. så jeg så gerne vi fik en stærk spiller ind til pladsen.
Omvendt så har Oxlade stor erfaring med genoptræning ;).

Men en rigtig stærk spiller bliver dyr og vi har måske først råd igen om et år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hehe, good point men desværre er realiteten vel, at en skadeshistorik som Oxens meget let kan sætte sig sine spor både fysisk og mentalt
Helt klart. Men der syntes jeg også at det er super fedt at vi tager alt pres fra og først venter ham tilbage om et år.
Og om det år har vi også bedre overblik over Oxens situation mentalt såvel som fysisk. Derfor er en billig løsning som Meyer(hvis han går med til en fair løn) eller F.eks Ceballos i en loan-to-buy aftale(tvivlsomt om det kan lade sig gøre, men det er gratis at spørge), også værd at overveje.

Men det går ikke vi har Meyer i fem år til en løn der er så høj at vi aldrig får ham solgt igen, hvis han ikke er god nok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 21. jul, 2018 22:32

Ziyech er vel også stadig en mulighed til midtbanen. Jeg ville ikke være trist, hvis han kom ind.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 21. jul, 2018 22:33

Jeg ser ikke en grund til at købe flere spillere inden vi aflaster nogen fra truppen

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 21. jul, 2018 22:45

Fowler89 skrev:Jeg ser ikke en grund til at købe flere spillere inden vi aflaster nogen fra truppen
Der ser jeg det lidt omvendt. Først sælge når rette afløser er på plads.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 22. jul, 2018 08:37

Oomph242 skrev:
Fowler89 skrev:Jeg ser ikke en grund til at købe flere spillere inden vi aflaster nogen fra truppen
Der ser jeg det lidt omvendt. Først sælge når rette afløser er på plads.
Lige ned Ziyech tænker jeg at han vil kunne tilføre noget boldsikkerhed og kreativitet til midtbanen og det er vel lidt noget vi mangler. Jo vi har Lallana, men når han er skadet?

Men det er også rigtigt at midtbanespillerne begynder at hope sig op. Men hvis vi lejet Grujic ud og ser bort fra Oxlade det næste års tid, så er vi vel hvor vi skal være.

I realiteten foregår det jo lidt samtidigt. Men det er fornuftigt nok at vi ikke solgte Gini og Lallana inden vi fik Fekir.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 22. jul, 2018 15:23

Man kan aldrig få for mange midtbanespillere
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar