Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » onsdag, 09. apr, 2008 11:42

Jeg kunne godt tænke mig at Gareth Barry kom på indkøbslisten til sommer. Han er den bedste anfører i Premier League udover Stevie selvfølgelig. Engelske spillere går for er være dyre men det er vigtigt at få en etableret venstebenet spiller fra Premier League så vi ikke begår endnu en "Mark Gonzales". Desuden kan Barry bruges på venstre kanten, på midten og også som venstreback hvor han spillede fremragende store dele af 06/07 sæsonen. Er det helt urealistisk at få ham væk fra Villa?

Jeg håber ikke der går for meget svingdør i den til sommer. Vi mangler som jeg ser det kun at forbedre venstrekanten.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » torsdag, 10. apr, 2008 16:19

VivaLFC skrev:Jeg håber ikke der går for meget svingdør i den til sommer. Vi mangler som jeg ser det kun at forbedre venstrekanten.
Hvad med vores backs? :?
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Rodriguez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rodriguez » torsdag, 10. apr, 2008 16:36

hva med en angriber?

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » torsdag, 10. apr, 2008 21:31

Styf skrev:
VivaLFC skrev:Jeg håber ikke der går for meget svingdør i den til sommer. Vi mangler som jeg ser det kun at forbedre venstrekanten.
Hvad med vores backs? :?
Hvis vi får Rafinha vil vi have Finnan og ham til at dække højrebacken og Arbeloa kunne evt træde til hvis vi bliver ramt af skader. På venstrebacken ville vi have Aurelio, Arbeloa og hvis mit ønske om at få Barry til klubben går i opfyldelse ville han også kunne spiller en udmærket back hvis nødvendigt. Og hvis Agger bliver klar har vi også en del centerbacks at tage af.

Det ville måske være nødvendigt med en mere offensiv venstrekantspiller, her kunne McGeady, som har være omtalt som transferemne herinde, være en mulighed.

Hvad angår angribere så håber jeg at Babel kan blive prøvet mere oppe foran.

Jeg undlod at nævne Riise men det kan jo også være han ender med at blive i klubben.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » torsdag, 10. apr, 2008 21:41

VivaLFC skrev:
Styf skrev:
VivaLFC skrev:Jeg håber ikke der går for meget svingdør i den til sommer. Vi mangler som jeg ser det kun at forbedre venstrekanten.
Hvad med vores backs? :?
Hvis vi får Rafinha vil vi have Finnan og ham til at dække højrebacken og Arbeloa kunne evt træde til hvis vi bliver ramt af skader. På venstrebacken ville vi have Aurelio, Arbeloa og hvis mit ønske om at få Barry til klubben går i opfyldelse ville han også kunne spiller en udmærket back hvis nødvendigt. Og hvis Agger bliver klar har vi også en del centerbacks at tage af.

Det ville måske være nødvendigt med en mere offensiv venstrekantspiller, her kunne McGeady, som har være omtalt som transferemne herinde, være en mulighed.

Hvad angår angribere så håber jeg at Babel kan blive prøvet mere oppe foran.

Jeg undlod at nævne Riise men det kan jo også være han ender med at blive i klubben.
Jeg mener bare ingen af de spillere som du nævner er gode nok til at spille fast lige bortset fra Rafinha selvfølgelig.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » torsdag, 10. apr, 2008 21:49

Styf skrev:
VivaLFC skrev:
Styf skrev:
VivaLFC skrev:Jeg håber ikke der går for meget svingdør i den til sommer. Vi mangler som jeg ser det kun at forbedre venstrekanten.
Hvad med vores backs? :?
Hvis vi får Rafinha vil vi have Finnan og ham til at dække højrebacken og Arbeloa kunne evt træde til hvis vi bliver ramt af skader. På venstrebacken ville vi have Aurelio, Arbeloa og hvis mit ønske om at få Barry til klubben går i opfyldelse ville han også kunne spiller en udmærket back hvis nødvendigt. Og hvis Agger bliver klar har vi også en del centerbacks at tage af.

Det ville måske være nødvendigt med en mere offensiv venstrekantspiller, her kunne McGeady, som har være omtalt som transferemne herinde, være en mulighed.

Hvad angår angribere så håber jeg at Babel kan blive prøvet mere oppe foran.

Jeg undlod at nævne Riise men det kan jo også være han ender med at blive i klubben.
Jeg mener bare ingen af de spillere som du nævner er gode nok til at spille fast lige bortset fra Rafinha selvfølgelig.
Heller ikke Barry?
Billede

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » torsdag, 10. apr, 2008 21:54

DaBonks skrev:
Styf skrev:
VivaLFC skrev:
Styf skrev:
VivaLFC skrev:Jeg håber ikke der går for meget svingdør i den til sommer. Vi mangler som jeg ser det kun at forbedre venstrekanten.
Hvad med vores backs? :?
Hvis vi får Rafinha vil vi have Finnan og ham til at dække højrebacken og Arbeloa kunne evt træde til hvis vi bliver ramt af skader. På venstrebacken ville vi have Aurelio, Arbeloa og hvis mit ønske om at få Barry til klubben går i opfyldelse ville han også kunne spiller en udmærket back hvis nødvendigt. Og hvis Agger bliver klar har vi også en del centerbacks at tage af.

Det ville måske være nødvendigt med en mere offensiv venstrekantspiller, her kunne McGeady, som har være omtalt som transferemne herinde, være en mulighed.

Hvad angår angribere så håber jeg at Babel kan blive prøvet mere oppe foran.

Jeg undlod at nævne Riise men det kan jo også være han ender med at blive i klubben.
Jeg mener bare ingen af de spillere som du nævner er gode nok til at spille fast lige bortset fra Rafinha selvfølgelig.
Heller ikke Barry?
Jamen vi køber jo ikke Barry. I øvrigt er han jo først og fremmest central midtbanespiller og ikke back så det er i mine øjne slet ikke noget som skal diskuteres da det ikke er relevant.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » torsdag, 10. apr, 2008 22:03

Styf skrev:
DaBonks skrev:Heller ikke Barry?
Jamen vi køber jo ikke Barry. I øvrigt er han jo først og fremmest central midtbanespiller og ikke back så det er i mine øjne slet ikke noget som skal diskuteres da det ikke er relevant.
Undskyld mig, men hvor ved du fra at vi har købt Rafinha og aldrig kommer til at købe Barry ?

Barry har desuden spillet venstre back, venstre fløj og central midtbanespiller i mange år i PL, på et rigtig højt niveau. Som jeg ser det er han perfekt til at erstatte en spiller som Riise, med hans evne til at præstere overalt han bliver præsteret. Ser Barry som en holdspiller af det niveau som vi bør ligge på.
Billede

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » torsdag, 10. apr, 2008 22:18

Jeg mener bare ingen af de spillere som du nævner er gode nok til at spille fast lige bortset fra Rafinha selvfølgelig.

Jeg tror ikke det er realistisk at vi køber to stjernebacks a la Daniel Alves til at dække de to backs. Dertil mener jeg også at det er vigtigere at vi får en solid venstrekantsspiller. Vi kan ikke opgive alle vores nuværende backs. Benitez må forsøge at trække det bedste ud af dem.

Desuden så kan det godt være at Finnan har haft en svag sæson men jeg synes at tidligere præstationer gør ham til et værdigt alternativ til Rafinha hvis vi altså køber ham.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hafsteinsson » fredag, 11. apr, 2008 09:55

Ultra skrev:Van Der Vaart
Bentley
Keane
Og en venstre back...
Ville sige:

Van der Vaart
Ribery
Keane

;)

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hafsteinsson » fredag, 11. apr, 2008 09:56

El Nino9 skrev:det er virkelig useriøst at forbinde johan elmander med liverpool fc, og det er pinligt.
Fuldstændig enig - der er nok et par BIF's imellem dem der.....

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hafsteinsson » fredag, 11. apr, 2008 09:58

Styf skrev:
texnymann skrev:
El Nino9 skrev:det er virkelig useriøst at forbinde johan elmander med liverpool fc, og det er pinligt.
Ja, en spiller som både Barcelona, Real Madrid og senest Juventus har været interesseret i er dybt useriøst at overveje i Liverpool.

Hans præstationer på et ikke særligt prangende Toullouse-hold har været fremragende. Han er energisk, stærk, hurtig og kan score mål. Han ville passe perfekt på den plads Gerrard spiller i øjeblikket. Så kunne vi få Stevie lidt længere tilbage på banen, hvor vi kan drage bedre nytte af hans gode pasninger.

Læg nu eventuelle danske klubforhold på hylden.

Mvh.

Texnymann
Texnyman skev egentlig hvad jeg vil skrive men udover de mange andre storklubbers interesse er det jo fakta at vi tidligere har fulgt ham så det kan da godt være at vi stadig gør det. Jeg har ham dog kun sidste sidstevalg under "Billige angribere" men ville i mine øjne være en ganske god spiller at få til Liverpool hvis vi ikke har så mange penge at købe ind. Elmander er som jeg ser det bygget til at spille i Premier League.
Han er ikke bedre end Voronin, ingen forbedring i at købe Elmander i mine øjne

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hafsteinsson » fredag, 11. apr, 2008 10:09

AJ skrev:
Belloni skrev:En ret crazy indkøbsseddel. Benzema er ikke i nærheden af at være 400 mill. værd. Det er der ingen spillere der er, ikke engang C. Ronaldo
Jeg ville nu glædeligt betale 400 mill.(eller måske endda mere) for en spiller som Ronaldo, hvis han bare undlod at filme og ikke var ulækker.
Jeg tror sgu du får et problem, for fuckeren kan ikke undgå at gøre begge dele som jeg ser det - især det der med at se ulækker ud - den rammer helt perfekt - ham og Rio Ferdinand må lide af ekstrem XXsse-mangel, hvis de ikke var berømte

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hafsteinsson » fredag, 11. apr, 2008 10:10

Er der nogen der har gættet at jeg er syg idag, og derfor har for vildt meget tid til, at skrive indlæg? :lol:

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 11. apr, 2008 11:36

PT har vi ingen klassebacks eller wings.

Fløje:
Pennant nærmer sig når han er i form, og jeg synes han skal have chancen. Kuyt kæmper, men er ikke løsningen på sigt. Babel er fin, men det er en overgangsposition for ham. Han skal lære af det, men på sigt ind som angriber.

Klassefløj til begge sider ind
Benni + Kewell + Riise....ud
Babel + Pennant = reserver(2. valg)

Backs: Finnan er en god backup og det samme er Arbeloa som endda kan dække begge sider. Aurelio er mere afbalanceret end Riise (som skal langt langt væk), men Aurelio er stadig ikke god nok. Insuia kan være den sidste backup til venstre side.

Klasseback til begge sider ind
Riise + Aurelio....ud
Arbeloa + Finnan + Insuia = reserver (2. valg)

Angribere:
Den er mere tricky. Torres er en selvfølgelighed. Kuyt kæmper gevaldigt og redder indirekte flere kampe en sæson på det. Crouch er unik, engelsk og målscorer. Det er næstent for dumt at slippe ham. Voronin tilfører os ikke noget vi ikke har.

Derfor vil jeg næsten mene vi skal kun sælge Voronin og beholde resten samt bruge Babel i angrebet.

Reina/?? (ikke Itandje, er du gal han sutter havelåge!)
Ny/Finnan - Carra/Skrtel - Agger/Hyypia - Ny/Arbeloa/Insuia
Ny/Pennant - Gerrard/Alonso - Macherano/Lucas/Plessis - Ny/Babel
Torres/Kuyt - Babel/Crouch
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar