Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. dec, 2017 10:10

Niels K skrev:Aubameyang var tilsyneladende til salg i sommers:

http://metro.co.uk/2017/10/11/pierre-em ... r-6993452/

Klopp skulle have drøm om at hente ham, og så skal Sturridge finde en anden klub:

http://www.empireofthekop.com/2017/12/0 ... n-january/

Den er sikkert langt væk, men Klopp burde da om nogen kunne tiltrække ham, og sælger vi Sturridge og fx Ings, så er financieringen nærmest på plads.
Det vil jo være nærmest grotesk med den fart vores forreste spillere vil have, og så med vores 2 brassere oven i - puha...

Jeg tror FSG ser ham som alt for dyr. £65m for en 28 årig der tror jeg Klopp får et rungende NEJ!

Et Timo Werner bud ville de nok kigge lidt mere blidt på.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 03. dec, 2017 10:28

Den drøm Klopp skulle have for at hente ham, hvor har han udtalt det?

Skule vi skille os af med Sturridge, Ings og Origi næste sommer, så skal vi nok hente an angriber, men ellers tror jeg ikke det er her vi vil se de store signings.

Måske endnu en der kan spille på fløjen.

Offensiven:
Salah/AOC - Firmino/Solanke - Mane/NY

Ellers kan jeg ikke se vi skulle bruge penge på det offensive.
Jeg anser også Coutinho for at indgå i spekulationerne for midtbanen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 03. dec, 2017 10:34

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Aubameyang var tilsyneladende til salg i sommers:

http://metro.co.uk/2017/10/11/pierre-em ... r-6993452/

Klopp skulle have drøm om at hente ham, og så skal Sturridge finde en anden klub:

http://www.empireofthekop.com/2017/12/0 ... n-january/

Den er sikkert langt væk, men Klopp burde da om nogen kunne tiltrække ham, og sælger vi Sturridge og fx Ings, så er financieringen nærmest på plads.
Det vil jo være nærmest grotesk med den fart vores forreste spillere vil have, og så med vores 2 brassere oven i - puha...

Jeg tror FSG ser ham som alt for dyr. £65m for en 28 årig der tror jeg Klopp får et rungende NEJ!

Et Timo Werner bud ville de nok kigge lidt mere blidt på.
Det vil heller ikke være dumt, men Aubameyang ligner en med en fysik, der min. kan holde 5 år mere på toppen. I Ings og Sturridge har vi 2 spillere, der ikke har spillet mange kampe for os, og de vil måske indbringe os 45 ud af de 55-65 mio., som Aubameyang vil koste. Hvis det overhovedet er en mulighed at få fat i ham, så er det da bare om at slå til.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. dec, 2017 10:50

Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Aubameyang var tilsyneladende til salg i sommers:

http://metro.co.uk/2017/10/11/pierre-em ... r-6993452/

Klopp skulle have drøm om at hente ham, og så skal Sturridge finde en anden klub:

http://www.empireofthekop.com/2017/12/0 ... n-january/

Den er sikkert langt væk, men Klopp burde da om nogen kunne tiltrække ham, og sælger vi Sturridge og fx Ings, så er financieringen nærmest på plads.
Det vil jo være nærmest grotesk med den fart vores forreste spillere vil have, og så med vores 2 brassere oven i - puha...

Jeg tror FSG ser ham som alt for dyr. £65m for en 28 årig der tror jeg Klopp får et rungende NEJ!

Et Timo Werner bud ville de nok kigge lidt mere blidt på.
Det vil heller ikke være dumt, men Aubameyang ligner en med en fysik, der min. kan holde 5 år mere på toppen. I Ings og Sturridge har vi 2 spillere, der ikke har spillet mange kampe for os, og de vil måske indbringe os 45 ud af de 55-65 mio., som Aubameyang vil koste. Hvis det overhovedet er en mulighed at få fat i ham, så er det da bare om at slå til.
FSG kigger jo nok lige så meget på evt. gensalgspris og der vil Aubameyang prisen falde væsentligt bare efter en sæson.

Jeg kan desværre ikke se Ings og Sturrige indbringe i nærheden af £45m. Hvem ville turde satse på dem til de priser? Sturridge løn er endnu et problem. Den ene har været skadet nær 50% af tiden i LFC og den anden 90% det vil være et kæmpe sats for en hver klub.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 03. dec, 2017 11:12

Jeg tror også vi skal være glade hvor hvad vi end kan få for Ings/Sturridge.

Men som sagt, så skal vi ikke hente offensive spillere her til januar, men en CB og evt. en def midt.
Til sommer kan vi så rydde op i dem som ligger uden for reel spilletid.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 03. dec, 2017 11:12

Jeg vil faktisk være mere end godt tilfreds hvis vi kan hente VVD til januar.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 03. dec, 2017 11:59

ilusio skrev:Jeg tror også vi skal være glade hvor hvad vi end kan få for Ings/Sturridge.

Men som sagt, så skal vi ikke hente offensive spillere her til januar, men en CB og evt. en def midt.
Til sommer kan vi så rydde op i dem som ligger uden for reel spilletid.
Jeg har tidligere postet et indlæg fra en PL-træner, som jeg ikke lige husker, hvem var - måske Bilic, som sagde, at bund,-midter og sub-top klubber ofte var nød til at tage chancen på en klasse spiller, som godt nok havde døjet med skader tidligere, hvor de så måtte håbe det bedste, da de ellers "aldrig" vil komme i nærheden af at kunne tiltrække sådanne spillere. Den kategori falder Ings og Sturridge jo ind under, og jeg tror ikke, at vi vil slippe dem for mindre, og jeg er sikker på, at der vil være rift om dem.
Vi har masser af spillere med høj gensalgsværdi, men en spiller som Aubameyang skal vi jo have på en 5 årig aftale, og vi vil være hans sidste stop. Jeg mener, at vi er et sted, hvor vi godt kan købe en ældre spiller, som med nærmest statsgaranti vil gå ind og gøre et fantastisk stykke arbejde for os fra første arbejdsdag.
Jeg er samtidig enig i, at en cf er første prioritet, men man takker da ikke nej til Aubameyang, hvis muligheden byder sig.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. dec, 2017 13:54

Niels K skrev:
ilusio skrev:Jeg tror også vi skal være glade hvor hvad vi end kan få for Ings/Sturridge.

Men som sagt, så skal vi ikke hente offensive spillere her til januar, men en CB og evt. en def midt.
Til sommer kan vi så rydde op i dem som ligger uden for reel spilletid.
Jeg har tidligere postet et indlæg fra en PL-træner, som jeg ikke lige husker, hvem var - måske Bilic, som sagde, at bund,-midter og sub-top klubber ofte var nød til at tage chancen på en klasse spiller, som godt nok havde døjet med skader tidligere, hvor de så måtte håbe det bedste, da de ellers "aldrig" vil komme i nærheden af at kunne tiltrække sådanne spillere. Den kategori falder Ings og Sturridge jo ind under, og jeg tror ikke, at vi vil slippe dem for mindre, og jeg er sikker på, at der vil være rift om dem.
Vi har masser af spillere med høj gensalgsværdi, men en spiller som Aubameyang skal vi jo have på en 5 årig aftale, og vi vil være hans sidste stop. Jeg mener, at vi er et sted, hvor vi godt kan købe en ældre spiller, som med nærmest statsgaranti vil gå ind og gøre et fantastisk stykke arbejde for os fra første arbejdsdag.
Jeg er samtidig enig i, at en cf er første prioritet, men man takker da ikke nej til Aubameyang, hvis muligheden byder sig.

Men at tage chancen med Sturridge til £25/30m og £100.000 om ugen er sku et gamble. Jeg kan ikke lige se hvem køberen skulle være. En Ings som nærmest har været skadet i de sidste 2-3 år og primært har spille erfaring fra bundhold bliver heller ikke nem, at få £15-20m for.

Samt tror jeg, at hvis der havde været bud af den størrelse i sommers så var begge solgt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 03. dec, 2017 19:09

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:
ilusio skrev:Jeg tror også vi skal være glade hvor hvad vi end kan få for Ings/Sturridge.

Men som sagt, så skal vi ikke hente offensive spillere her til januar, men en CB og evt. en def midt.
Til sommer kan vi så rydde op i dem som ligger uden for reel spilletid.
Jeg har tidligere postet et indlæg fra en PL-træner, som jeg ikke lige husker, hvem var - måske Bilic, som sagde, at bund,-midter og sub-top klubber ofte var nød til at tage chancen på en klasse spiller, som godt nok havde døjet med skader tidligere, hvor de så måtte håbe det bedste, da de ellers "aldrig" vil komme i nærheden af at kunne tiltrække sådanne spillere. Den kategori falder Ings og Sturridge jo ind under, og jeg tror ikke, at vi vil slippe dem for mindre, og jeg er sikker på, at der vil være rift om dem.
Vi har masser af spillere med høj gensalgsværdi, men en spiller som Aubameyang skal vi jo have på en 5 årig aftale, og vi vil være hans sidste stop. Jeg mener, at vi er et sted, hvor vi godt kan købe en ældre spiller, som med nærmest statsgaranti vil gå ind og gøre et fantastisk stykke arbejde for os fra første arbejdsdag.
Jeg er samtidig enig i, at en cf er første prioritet, men man takker da ikke nej til Aubameyang, hvis muligheden byder sig.

Men at tage chancen med Sturridge til £25/30m og £100.000 om ugen er sku et gamble. Jeg kan ikke lige se hvem køberen skulle være. En Ings som nærmest har været skadet i de sidste 2-3 år og primært har spille erfaring fra bundhold bliver heller ikke nem, at få £15-20m for.

Samt tror jeg, at hvis der havde været bud af den størrelse i sommers så var begge solgt.
Alverdens engelske hold ønsker Ings ifølge rygtebørsen, og Milan nævnes oftest ifm Sturridge. Sturridge var landsholdsspiller til for ikke så længe siden. Kører han denne sæson skadesfrit igennem, og kommer Ings i form igen uden at få nye skader, så er det helt sikkert de priser, vi taler.

Her er den fra Bilic:

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... aven-Bilic

Det lader til, at Liverpool vurderer Ings til 15 mio, og Sturridge blev af Liverpool sat til 40 mio. før sommerens transfervindue ifølge diverse medier.
Senest rettet af Niels K søndag, 03. dec, 2017 19:41, rettet i alt 1 gang.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » søndag, 03. dec, 2017 19:32

Alle veje føre til Vvd.

Han skal hentes til vinter

hvis hvis vi skal hente en spiller til offensiven så er Aubameyang HELT klart drømmespilleren

Også selv om han kun holder 5 år. så få vi en Suarez i 5 år. han er der oppe.

men vi SKAL have fat i Vvd til vinter
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 04. dec, 2017 14:30

Kunne N'Zonzi være et bud på en Dm ? Spiller på et teknisk stærkt hold og kender PL. Sevilla er måske interesseret i en bytter med Sturridge:

http://www.hitc.com/en-gb/2017/12/04/sh ... hange-dea/

Det kunne måske åbne op for, at vi kunne få penge for Can i januar, men jeg ved ikke, om det er for satset at stole på N'Zonzi fra day 1 og skille sig af med Can midt i sæsonen ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 05. dec, 2017 11:26

Niels K skrev:Kunne N'Zonzi være et bud på en Dm ? Spiller på et teknisk stærkt hold og kender PL. Sevilla er måske interesseret i en bytter med Sturridge:

http://www.hitc.com/en-gb/2017/12/04/sh ... hange-dea/

Det kunne måske åbne op for, at vi kunne få penge for Can i januar, men jeg ved ikke, om det er for satset at stole på N'Zonzi fra day 1 og skille sig af med Can midt i sæsonen ?
Mjaa, måske men det er ikke noget jeg tror vi vinder ret meget på, Can er cup tied i Europa, han er nok ikke super meget værd på den måde og som du siger er det satset at stole på at en ny signing bare er klar fra dag 1. og så tror keg Kloppe køber N'Zonzi, hvis Klopp tror at N'Zonzi er den rette spiller til at løse opgaven og ikke tænker alt for meget på om han så kan tjene lidt håndører på Can.

Plus Can har jo stadig ikke lavet nogen aftale hverken den ene eller den anden vej, så vi skal jo ikke tage for givet at han smutter, jeg kan godt lide ham og håber stadig at han bliver, hele holdet har været igennem noget af en tur med dårlige resultater og genrejsning og en masse hårde kampe og han er stadig en ung mand og det hele sker forfærdeligt hurtigt, det er slet ikke urealistisk at han skubber beslutningen foran sig lidt tid endnu.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 05. dec, 2017 17:55

Vintervinduet er aldrig det letteste at handle ind i. Mine ønsker er dog som følger:
- To centrale forsvarsspillere
- En central midt, gerne med defensive kvaliteter
- En angriber, der kan udfordre Firmino
(På sigt også gerne en keeper og en VB, men nu vil jeg jo ikke være urimelig i mine ønsker ;))

Dertil må vi gerne sige farvel til Sturridge, Ings, Markovic, Grujic på leje, Flanagan og evt. Klavan. Desuden kunne jeg godt frygte, at Coutinho ryger til Barca, og så skal vi naturligvis have en erstatning. Måske Lemar.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » tirsdag, 05. dec, 2017 18:54

Tror lige så godt vi kan forlige os med tanken om, at der ikke kommer til at ske noget i januar. Højst en spiller ud på leje måske (Grujic). Muligvis også Sturridge ud på lån eller salg, men tvivler.

Dels har FSG vist sig sjældent at gøre noget i januar. Dels har Klopp ingen tid til at køre nye spillere ind i systemet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 05. dec, 2017 19:13

Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:
ilusio skrev:Jeg tror også vi skal være glade hvor hvad vi end kan få for Ings/Sturridge.

Men som sagt, så skal vi ikke hente offensive spillere her til januar, men en CB og evt. en def midt.
Til sommer kan vi så rydde op i dem som ligger uden for reel spilletid.
Jeg har tidligere postet et indlæg fra en PL-træner, som jeg ikke lige husker, hvem var - måske Bilic, som sagde, at bund,-midter og sub-top klubber ofte var nød til at tage chancen på en klasse spiller, som godt nok havde døjet med skader tidligere, hvor de så måtte håbe det bedste, da de ellers "aldrig" vil komme i nærheden af at kunne tiltrække sådanne spillere. Den kategori falder Ings og Sturridge jo ind under, og jeg tror ikke, at vi vil slippe dem for mindre, og jeg er sikker på, at der vil være rift om dem.
Vi har masser af spillere med høj gensalgsværdi, men en spiller som Aubameyang skal vi jo have på en 5 årig aftale, og vi vil være hans sidste stop. Jeg mener, at vi er et sted, hvor vi godt kan købe en ældre spiller, som med nærmest statsgaranti vil gå ind og gøre et fantastisk stykke arbejde for os fra første arbejdsdag.
Jeg er samtidig enig i, at en cf er første prioritet, men man takker da ikke nej til Aubameyang, hvis muligheden byder sig.

Men at tage chancen med Sturridge til £25/30m og £100.000 om ugen er sku et gamble. Jeg kan ikke lige se hvem køberen skulle være. En Ings som nærmest har været skadet i de sidste 2-3 år og primært har spille erfaring fra bundhold bliver heller ikke nem, at få £15-20m for.

Samt tror jeg, at hvis der havde været bud af den størrelse i sommers så var begge solgt.
Alverdens engelske hold ønsker Ings ifølge rygtebørsen, og Milan nævnes oftest ifm Sturridge. Sturridge var landsholdsspiller til for ikke så længe siden. Kører han denne sæson skadesfrit igennem, og kommer Ings i form igen uden at få nye skader, så er det helt sikkert de priser, vi taler.

Her er den fra Bilic:

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... aven-Bilic

Det lader til, at Liverpool vurderer Ings til 15 mio, og Sturridge blev af Liverpool sat til 40 mio. før sommerens transfervindue ifølge diverse medier.

Jo men var der nogle bud på dem? Jeg har stadig svært ved, at køberne til de priser. Skaderne taget i betragtning.

Besvar