Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 22. okt, 2018 13:00

YNWA! skrev:
Cynwal skrev:Jeg bliver mere og mere lun på Martial på en fri til sommer, alternativt en pre-contract til Januar, og så viser Verden hvad han er værd under en ordentlig træner, som også kan spille angrebsfodbold.
Er det ikke noget med at det der pre-contract ikke må ske i januar fordi vi spiller i samme liga? Mener jeg læste det omkring Aaron Ramsey. Så vi skal rent faktisk vente helt til sommer før vi " må " begynde at snakke med ham.
jo, men vores folk kan jo godt indikere overfor hans folk at vi gerne vil lege.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 22. okt, 2018 13:03

sjampen skrev:
liverpoolfc86 skrev:Er James overhovedet en mulighed og har nogen hørt viber interesseret.

Er han godt nok til start 11.
James Rodriguez? Det er en umulighed indtil næste sæson. Han er stadig på udlån til Bayern fra Real Madrid, og de har en købsoption og så vidt jeg husker er de forpligtet til at udnytte den til sommer, så det er tidligst der vi kan hente ham. Og det er uden at tage stilling til at Bayern vil sælge. Reglerne for spillerregistrering gør at vi ikke kan hente ham før til sommer og der sælger Bayern selvfølgelig ikke uden at lave massiv profit ift. deres købsoption som er på €42m + et loan fee på €13m.

Anderledes sagt. Glem alt om James Rodriguez. Selvom han ville være ualmindelig spændende.
den meget lille mulighed er at hverken Bayern eller Real ikke kan tvinge Rodriguez til at underskrive en ny kontrakt med Bayern efter at de har indløst købsoptionen. det kan være Bayern bliver nærige eller at Rodriguez får den skøre ide at Liverpool gerne vil have ham.
Det er en meget lille mulighed, jeg ved det godt, men den er der, til sommer.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. okt, 2018 13:17

Filos of Isk skrev:
sjampen skrev:
liverpoolfc86 skrev:Er James overhovedet en mulighed og har nogen hørt viber interesseret.

Er han godt nok til start 11.
James Rodriguez? Det er en umulighed indtil næste sæson. Han er stadig på udlån til Bayern fra Real Madrid, og de har en købsoption og så vidt jeg husker er de forpligtet til at udnytte den til sommer, så det er tidligst der vi kan hente ham. Og det er uden at tage stilling til at Bayern vil sælge. Reglerne for spillerregistrering gør at vi ikke kan hente ham før til sommer og der sælger Bayern selvfølgelig ikke uden at lave massiv profit ift. deres købsoption som er på €42m + et loan fee på €13m.

Anderledes sagt. Glem alt om James Rodriguez. Selvom han ville være ualmindelig spændende.
den meget lille mulighed er at hverken Bayern eller Real ikke kan tvinge Rodriguez til at underskrive en ny kontrakt med Bayern efter at de har indløst købsoptionen. det kan være Bayern bliver nærige eller at Rodriguez får den skøre ide at Liverpool gerne vil have ham.
Det er en meget lille mulighed, jeg ved det godt, men den er der, til sommer.

James ligner en som har fået spilleglæden tilbage i Bayern og mon ikke Bayern hellere vil flippe ham, hvis de ikke selv ønsker ham. Under alle omstændigheder bliver han væsentligt dyrere end den pris Bayern skal betale.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 22. okt, 2018 13:28

Martial ville være genial under Klopp, hvis han arbejdede lidt på hans attitude. Og så ville jeg elske den United meltdown hvis Martial kom til os. :D
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 22. okt, 2018 13:56

Oomph242 skrev: James ligner en som har fået spilleglæden tilbage i Bayern og mon ikke Bayern hellere vil flippe ham, hvis de ikke selv ønsker ham. Under alle omstændigheder bliver han væsentligt dyrere end den pris Bayern skal betale.
flippe ?
- altså købe ham og sælge videre eller ophæve kontrakten tidligt med RM?

anyways prisen er svær at gætte på, han er ikke super ung længere og det trækker ned, men ja Real prissætter urealistisk højt i disse år.

YNWA! skrev:Martial ville være genial under Klopp, hvis han arbejdede lidt på hans attitude. Og så ville jeg elske den United meltdown hvis Martial kom til os. :D
Det ville være ret vildt, så urealistisk er det vel heller ikke. Og han er stadig ret ung. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen lad os nu se om ikke han ender i Juventus.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 22. okt, 2018 17:45

YNWA! skrev:
Cynwal skrev:Jeg bliver mere og mere lun på Martial på en fri til sommer, alternativt en pre-contract til Januar, og så viser Verden hvad han er værd under en ordentlig træner, som også kan spille angrebsfodbold.
Er det ikke noget med at det der pre-contract ikke må ske i januar fordi vi spiller i samme liga? Mener jeg læste det omkring Aaron Ramsey. Så vi skal rent faktisk vente helt til sommer før vi " må " begynde at snakke med ham.
Det giver vel egentlig meget god mening, mht hvor en spillers loyalitet ligger henne i kampe, der kan påvirke hans nye klub.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. okt, 2018 17:59

Filos of Isk skrev:
Oomph242 skrev: James ligner en som har fået spilleglæden tilbage i Bayern og mon ikke Bayern hellere vil flippe ham, hvis de ikke selv ønsker ham. Under alle omstændigheder bliver han væsentligt dyrere end den pris Bayern skal betale.
flippe ?
- altså købe ham og sælge videre eller ophæve kontrakten tidligt med RM?

anyways prisen er svær at gætte på, han er ikke super ung længere og det trækker ned, men ja Real prissætter urealistisk højt i disse år.

YNWA! skrev:Martial ville være genial under Klopp, hvis han arbejdede lidt på hans attitude. Og så ville jeg elske den United meltdown hvis Martial kom til os. :D
Det ville være ret vildt, så urealistisk er det vel heller ikke. Og han er stadig ret ung. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen lad os nu se om ikke han ender i Juventus.
Ja det ville da være dumt af Bayern ikke at spendere de kr315m på ham. Han kan snildt sælges til kr500m i disse tider. Han er jo en eftertragtet spillertype og dygtig samt i sin bedste alder.

Men som han har spillet i Bayern, kan jeg ikke forestille mig de uden kamp går af med ham.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 22. okt, 2018 18:09

Martial ville være en super signing.

Tror dog han ryger til Bayern, Psg eller Italien, hvis han smutter

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 23. okt, 2018 06:33

Guedes kunne være fin. I stedet for Lallana.

Og Icardi i stedet for Origi og Solaka.

Martial kommer ikke.

Men der mangler en playmaker.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 23. okt, 2018 08:00

Personligt er jeg 99% tilhænger af Klopps tilgang til enten at bruge de unge eller vente og få den helt rigtige. Derfor forventer jeg at der trækkes en lille kanin op af hatten til jul. En vi ikke forventer på nuværende tidspunkt.

Klopps oprindelige plan har jo først været at vi skulle peake næste år. Så lad os se hvad det kan bringe.

Ryan er jo også klar til jul ca, og ham forventer jeg mig meget af. Ham og Jones håber jeg får noget tid i nogle af kampene.
Vi bør i en stor del af kampene kunne bruge 1-2 af de unge fra start. Dvs enten Ryan eller Jones fx. Med den rutine der er oppe foran, så kan de godt løfte de unge og hjælpe dem m ed noget vigtig erfaring.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 23. okt, 2018 10:32

ilusio skrev:Personligt er jeg 99% tilhænger af Klopps tilgang til enten at bruge de unge eller vente og få den helt rigtige. Derfor forventer jeg at der trækkes en lille kanin op af hatten til jul. En vi ikke forventer på nuværende tidspunkt.

Klopps oprindelige plan har jo først været at vi skulle peake næste år. Så lad os se hvad det kan bringe.

Ryan er jo også klar til jul ca, og ham forventer jeg mig meget af. Ham og Jones håber jeg får noget tid i nogle af kampene.
Vi bør i en stor del af kampene kunne bruge 1-2 af de unge fra start. Dvs enten Ryan eller Jones fx. Med den rutine der er oppe foran, så kan de godt løfte de unge og hjælpe dem m ed noget vigtig erfaring.
Mon den kanin kan blive Brewster? Ham har jeg meget store forventninger til. Ville være rart, hvis han kunne levere noget uventet i stil med Jadon Sancho i Dortmund.

Ellers er det i øjeblikket svært at afgøre, hvor vi har brug for at handle. For i mine øjne har Keita og Fabinho endnu ikke haft tid nok til at vise deres potentiale. Ligeledes har Shaqiri stadig kun fået begrænset spilletid. Og dermed ved vi ikke med sikkerhed, om vi reelt mangler noget på midtbanen eller ej.

Moreno's kontrakt udløber til sommer, så en venstre back er vel eneste åbenlyse prioritet at have på plads til den tid. På den plads, er jeg mest imponeret af Philipp Max i Augsburg. Han er som jeg ser det fuldt ud på niveau med Robbo. Samtidig vil han i en periode med mangel på alternativer til kanten sagtens kunne spille den position.

EDIT: Det gik lige op for mig at Ryan muligvis refererer til Rhian Brewster :-)
Senest rettet af texy tirsdag, 23. okt, 2018 10:51, rettet i alt 2 gange.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. okt, 2018 10:34

Kelly skrev:Guedes kunne være fin. I stedet for Lallana.

Og Icardi i stedet for Origi og Solaka.

Martial kommer ikke.

Men der mangler en playmaker.
Jeg finder det mere sandsynligt at Martial er villig til at skifte til os til 20.000 pund om ugen, end at Icardi er villig til at skifte til os uden at få mere end den spilletid Origi og Solanke får. Han må vel være en a favoritterne til at blive headhuntet til Barcelona for at overtage Suarez' plads inden for ganske få sæsoner.

Der mangler helt sikkert en playmaker, Shaqiri er lidt i gang med at steppe up på den front, men selv hvis Shaqiri bliver bedre end Coutinho(og det gør han jo nok ikke, sorry Shaqiri), så skal vi jo stadig have en dedikeret backupløsning til så vigtig en plads på holdet. Der er bare ikke super mange playmakere derude, der er fab-3 værdige. Vi skal jo helt op i:
Dybala
Fekir
Rodriguez
Eriksen
Kroos
Modric
De Bruynne
David Silva
Isco
og de typer, lidt afhængig af hvad man leder efter, for at få en spiller der "fra dag 1" kan gå ind på holdet og bidrage positivt. Kommer Shaqiri godt i gang kan vi bedre tåle at investere i et talent og udvikle ham. Jeg ved ikke om vi kan finde en ny COutinho kanin, for det var jo helt vildt.

Hvis Spurs slutter uden for top 4, og det kunne de godt risikere, så er Eriksen pludselig en hel del nemmere at få ind end han er lige nu, men det er vi jo nok ikke de eneste der opdager, men at fiske en af vores rivalers stjerne ville altså være ret fedt(jeg er smålig lige nu, ved det godt).

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 23. okt, 2018 10:56

@Filos of Isk

Hvis man leder efter en dygtig playmaker, som MÅSKE vil acceptere en lidt backup-lignende rolle, så er Mata også transferfri til sommer.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. okt, 2018 11:20

texy skrev:@Filos of Isk

Hvis man leder efter en dygtig playmaker, som MÅSKE vil acceptere en lidt backup-lignende rolle, så er Mata også transferfri til sommer.
spændende...

Jeg var vild med Mata for 10 år siden, da han var Valencia's hemmelighed, der i virkeligheden var endnu mere talentfuld end Silva. Det var sådan en helt ægte fodbold-hipster ting at tro.

Den er svær, han er ikke for gammel, det syntes jeg ikke vi kan sige. Vi ved jo ikke hvordan landskabet ligger når vi når 1. januar/juli.

Hvis vi antager at Shaqiri kommer godt i gang, så syntes jeg stadig at vi skal kigge på en yngre reserve, der forhåbentlig kan spille Shaqiri af i løbet af noget tid.

Antager vi derimod at Shaqiri spiller sig til en decideret stjernerolle i løbet af denne sæson(så meget at vi ikke tror på at f.eks. Eriksen/Fekir eller lign. kunne slå ham af), så ville Mata på den frie være et godt og fornuftigt "køb".

Der er også den ubekendte faktor der hedder Oxlade-Chamberlain, der måske vender tilbage for en eller anden ukendt styrke næste sommer. Keita kunne jo også pludselig begynde at lave vilde ting.

Så sandsynligvis vil jeg vurdere at Mata vil koste mere end han er værd for os til sommer, men samtidig er det virkelig svært at forudse hvordan vores midtbanes kreative situation ser ud om 6 måneder.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 23. okt, 2018 11:37

Filos of Isk skrev:
texy skrev:@Filos of Isk

Hvis man leder efter en dygtig playmaker, som MÅSKE vil acceptere en lidt backup-lignende rolle, så er Mata også transferfri til sommer.
spændende...

Jeg var vild med Mata for 10 år siden, da han var Valencia's hemmelighed, der i virkeligheden var endnu mere talentfuld end Silva. Det var sådan en helt ægte fodbold-hipster ting at tro.

Den er svær, han er ikke for gammel, det syntes jeg ikke vi kan sige. Vi ved jo ikke hvordan landskabet ligger når vi når 1. januar/juli.

Hvis vi antager at Shaqiri kommer godt i gang, så syntes jeg stadig at vi skal kigge på en yngre reserve, der forhåbentlig kan spille Shaqiri af i løbet af noget tid.

Antager vi derimod at Shaqiri spiller sig til en decideret stjernerolle i løbet af denne sæson(så meget at vi ikke tror på at f.eks. Eriksen/Fekir eller lign. kunne slå ham af), så ville Mata på den frie være et godt og fornuftigt "køb".

Der er også den ubekendte faktor der hedder Oxlade-Chamberlain, der måske vender tilbage for en eller anden ukendt styrke næste sommer. Keita kunne jo også pludselig begynde at lave vilde ting.

Så sandsynligvis vil jeg vurdere at Mata vil koste mere end han er værd for os til sommer, men samtidig er det virkelig svært at forudse hvordan vores midtbanes kreative situation ser ud om 6 måneder.
Ikke Mata.

Jeg så gerne Dybala, og at de smider boksen efter ham bigtime.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar