Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 10. nov, 2018 08:13

Kelly skrev:https://www.90min.com/posts/5783618-liv ... ntial-move
Kai Havertz har været i Liverpool. Han er et stort talent og kommende landsholdsspiller. Måske den nye ballack.
Det er en artikel fra novmeber 2017
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 10. nov, 2018 10:24

Cynwal skrev:
Kelly skrev:https://www.90min.com/posts/5783618-liv ... ntial-move
Kai Havertz har været i Liverpool. Han er et stort talent og kommende landsholdsspiller. Måske den nye ballack.
Det er en artikel fra novmeber 2017
Korrekt. Det er jo et tegn på at klubben har fulgt ham noget tid.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Fowler89
Indlæg: 1285
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 10. nov, 2018 12:28

Kelly skrev:
Niels K skrev:Brian McBride har tilsyneladende anbefalet Pulisic at skifte til Liverpool:

http://thekoptimes.com/2018/02/10/forme ... er-united/

Mon ikke Pulisic står foran Lemar, hvis de skal koste det samme ? Han kender ham, og det amerikanske marked er lukrativt ud fra et markedsføringsmæssigt synspunkt.

Så må der også gerne være en prioriteret liste vedr. den offensive midt/10er mellem Isco, James og Fekir eller måske en stille og rolig overraskelse i James Maddison ?

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 43656.html

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... l-12000895

Asier Illarramendi til at supplere Henderson på 6'eren.

Allison på kassen alt efter, hvordan Karius slutter sæsonen af.

Allison er ikke en forstærkning.
Det skulle lige quotes. :lol: :lol:

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 10. nov, 2018 17:05

Tolisso, Bayern
Tadic, Ajax
Ziyech, Ajax
Fekir, Lyon
Bertrand Traore, Lyon
Reus, Dortmund
Draxler, Psg
Asensio, Real
Rafinha, Barca
Plea, Gladbach
Maddison, Leicester
Pulisic, Dortmund
Rodriguez, Bayern
Dembele, Barca
Werner, Lei

Nogen er total ligegyldige og andre kan vi ikke få, men der er flere spændende muligheder og giver lidt debat og alle offensive kræfter debat vi mangler.

Flere

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 11. nov, 2018 09:43

liverpoolfc86 skrev:Tolisso, Bayern
Tadic, Ajax
Ziyech, Ajax
Fekir, Lyon
Bertrand Traore, Lyon
Reus, Dortmund
Draxler, Psg
Asensio, Real
Rafinha, Barca
Plea, Gladbach
Maddison, Leicester
Pulisic, Dortmund
Rodriguez, Bayern
Dembele, Barca
Werner, Lei

Nogen er total ligegyldige og andre kan vi ikke få, men der er flere spændende muligheder og giver lidt debat og alle offensive kræfter debat vi mangler.

Flere

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Der er ikke nogle af dem der er direkte umulige, men flere af dem ville kræve at spilleren går med en drøm om at spille på Klopps LFC.

Men jeg tror at vores agenter også er godt i gang, og længe har været i gang med, at forsyne klopp med en liste over spillere der måske kan lokkes til.

Eriksen kunne vel også være en mulighed, Tottenhams lønpolitik taget i betragtning. Det ville kræve at vi igen har en bedre sæson end Spurs og nok også at Spurs ikke spiller godt nok til at RM/Fcb vil se Eriksen som et stort mok køb. Ikke super sandsynligt, det er klart, men da Van Dijk snakken startede så det også umuligt ud at være mere attraktive end Chelsea og man City.

Leverkusen har også en god trio af offensive talenter med Brandt, Bailey og Havertz.

Tilgængelighed er det store spørgsmål.

Jeg tror desvære at Asensio spiller for meget i RM til at man kan lokke ham væk uden at man tilbyder ham garantier som “du bestemmer selv hvornår du spiller og om du skal skiftes ind/ud”.

Rodriguez manglede for Bayern i går og der har været raslet lidt. Så hvis han selv vil noget andet end Bayern, så siger han nej til Bayerns kontrakttilbud og så har vi da en mulighed for at byde på ham. det er rimelig usandsynligt, men Bayern har det svært og RM vil vel gerne af med ham og hente Neymar eller Hazard.

Dortmund har gang i en gid sæson hjemme i det tyske så måske sælger de ud til sommer, Pulisic ville være kanon for vores bredde og vores offensive setup og han er så ung at han først topper når Salah/Mané begynder at miste topfarten.

Jeg tror Fekir transferen er død, men der er jo ingen offentligt tilgængelige beviser, så det er bare min mening.

En mand som Ziyech er spændende da Ajax nok er nemmere at tale med i januar.
Draxler kunne også være en mulighed i januar, især hvis PSG ryger ud af CL og skal ud og handle spillere. Han er en spiller som vel har underpræsteret fordi PSG hentede ham uden at vide hvad de ville med ham. Klopp tror jeg kunne få meget ud af Draxler.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 11. nov, 2018 23:41

Mon ham Luka Jovic bliver dyr?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 12. nov, 2018 09:37

Oomph242 skrev:Mon ham Luka Jovic bliver dyr?
Nej men er han god nok?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 12. nov, 2018 15:48

Er der egentlig nogen der har en formodning om at vi har tænkt os (potentielt) at bruge mange penge i januar?

Under alle omstændigheder tror jeg kun vi køber hvis der er mulighed for den helt rigtige transfer.

Men vi handlede ret kraftigt ind i sommer perioden og jeg føler at vi stadig mangler at få integreret de nye spillere ordentligt i truppen, især Keita og Fabinho - Alisson og Shaqiri er ved at være der. Men en ny transfer yderligere risikerer jo lidt at gøre holdet mindre harmonisk også selvom det er en stor stjerne eller et super talent.

Jeg tror egentlig mest på at vi løber sæsonen ud og så handler derefter.

Jeg tænker lidt at Alisson blev købt for (nogle af) Fekir-pengene og at vi derfor ikke har super meget på kistebunden, måske FSG er klar til at spæde til hvis den helt rigtige transfer kommer forbi.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 12. nov, 2018 16:27

Klopp har jo for nyligt udtalt at han ikke forventer handler i januar, så jeg tror det højst usandsynligt at vi henter nogen med mindre den rette handel byder sig, eller at vi får yderligere skader.

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 12. nov, 2018 16:42

Kelly skrev:
Oomph242 skrev:Mon ham Luka Jovic bliver dyr?
Nej men er han god nok?.
Er det ikke mere spørgsmålet om potentialet? Han er kun 20 år og scorer ganske godt. Men han kan selvfølgelig ende med være en ny Solanke eller Origi. Dog har ingen af de to scoret så mange mål som ham på højt niveau.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 12. nov, 2018 17:01

Klavan scorede vistnok dobbelt så mange mål, i LFC som Solanke har scoret i LFC....Klavan scorede 2, så vidt jeg husker at have læst i LFC bladet. Så forstår ikke man bruger Solanke som målepind, for alle angribere har vel en bedre stat?
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 12. nov, 2018 17:31

Thommo skrev:Klavan scorede vistnok dobbelt så mange mål, i LFC som Solanke har scoret i LFC....Klavan scorede 2, så vidt jeg husker at have læst i LFC bladet. Så forstår ikke man bruger Solanke som målepind, for alle angribere har vel en bedre stat?
Har vi andre unge angrebstalenter han kan måles imod?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 12. nov, 2018 23:25

Jeg har aldrig set eller for den sags skyld hørt om knægten, men tjek lige den her artikel.. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... onali.html


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 13. nov, 2018 07:47

Jesper skrev:Jeg har aldrig set eller for den sags skyld hørt om knægten, men tjek lige den her artikel.. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... onali.html


Sent from my iPad using Tapatalk
Fornemme ord må man sige. Kender ham heller ikke, men han lyder da som en type vi kan bruge.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1285
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 13. nov, 2018 21:23

Jesper skrev:Jeg har aldrig set eller for den sags skyld hørt om knægten, men tjek lige den her artikel.. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... onali.html


Sent from my iPad using Tapatalk
Han er allerede en legende i Football Manager 19.

Besvar