Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jul, 2018 00:03

liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
Fåårk no. Vi vil have en mere ind.

Ellers må han have tiltro til vores talenter, Sturridge og Origi.

Tror det er bullshit. Vores førsteprioritet var en offensiv midtbanespiller. Hvorfor skulle vi lige pludselig ikke ville have sådan en? Også hvis man tænker på at Ox er ude hele sæsonen.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 19. jul, 2018 00:03

liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
Fåårk no. Vi vil have en mere ind.

Ellers må han have tiltro til vores talenter, Sturridge og Origi.
Jeg tror det er spil for galleriet. Klopp vil stadig have Fekir, og Fekir vil stadig Liverpool. Så jeg tror det er for at presse Lyon, som nok pt. står fast på den sidst aftalte deal.

I henhold til det, så er nyheden om Ox enten mærkelig eller genial timet af klubben.
Senest rettet af Skovdal torsdag, 19. jul, 2018 00:09, rettet i alt 1 gang.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » torsdag, 19. jul, 2018 00:08

Poul Joecy er også med på den.

Havde gerne set en 10'er komme ind til at nedbryde de hold som står dybt, fekir ville havde fået perfekt. specielt når Ox er ude i et års tid.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jul, 2018 00:09

Wormie skrev:Poul Joecy er også med på den.

Havde gerne set en 10'er komme ind til at nedbryde de hold som står dybt, fekir ville havde fået perfekt.
Tror du seriøst på det? Jeg tror stadig vi henter en 10'er. De engelske journalister får intet afvide mere.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » torsdag, 19. jul, 2018 00:21

YNWA! skrev:
Wormie skrev:Poul Joecy er også med på den.

Havde gerne set en 10'er komme ind til at nedbryde de hold som står dybt, fekir ville havde fået perfekt.
Tror du seriøst på det? Jeg tror stadig vi henter en 10'er. De engelske journalister får intet afvide mere.
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal tro

men jeg håber vi gå efter en 10'er
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 19. jul, 2018 00:22

Wormie skrev:
YNWA! skrev:
Wormie skrev:Poul Joecy er også med på den.

Havde gerne set en 10'er komme ind til at nedbryde de hold som står dybt, fekir ville havde fået perfekt.
Tror du seriøst på det? Jeg tror stadig vi henter en 10'er. De engelske journalister får intet afvide mere.
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal tro

men jeg håber vi gå efter en 10'er
Er ox ude 1 år fra nu

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jul, 2018 00:25

liverpoolfc86 skrev:
Wormie skrev:
YNWA! skrev:
Wormie skrev:Poul Joecy er også med på den.

Havde gerne set en 10'er komme ind til at nedbryde de hold som står dybt, fekir ville havde fået perfekt.
Tror du seriøst på det? Jeg tror stadig vi henter en 10'er. De engelske journalister får intet afvide mere.
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal tro

men jeg håber vi gå efter en 10'er
Er ox ude 1 år fra nu

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja. Klopp siger at alt spilletid i denne sæson fra Ox ville være en kæmpe bonus.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 19. jul, 2018 00:26

YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Wormie skrev:
YNWA! skrev:
Wormie skrev:Poul Joecy er også med på den.

Havde gerne set en 10'er komme ind til at nedbryde de hold som står dybt, fekir ville havde fået perfekt.
Tror du seriøst på det? Jeg tror stadig vi henter en 10'er. De engelske journalister får intet afvide mere.
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal tro

men jeg håber vi gå efter en 10'er
Er ox ude 1 år fra nu

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja. Klopp siger at alt spilletid i denne sæson fra Ox ville være en kæmpe bonus.
Det er for crazy med den dreng. Trist og æv. Så skal vi squ have en ny ind.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 19. jul, 2018 06:32

Med det beløb vi hentede Alisson for, troede jeg faktisk også det ville blive vores sidste signing. Kan ikke se os smide yderligere 60M i et enkelt vindue


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 19. jul, 2018 07:35

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 19. jul, 2018 07:50

Skovdal skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
Fåårk no. Vi vil have en mere ind.

Ellers må han have tiltro til vores talenter, Sturridge og Origi.
Jeg tror det er spil for galleriet. Klopp vil stadig have Fekir, og Fekir vil stadig Liverpool. Så jeg tror det er for at presse Lyon, som nok pt. står fast på den sidst aftalte deal.

I henhold til det, så er nyheden om Ox enten mærkelig eller genial timet af klubben.
Det er jo ikke en gavebod. Nu fik man Shaqiri og kunne så gå all in på Alisson.
Synes det giver god mening.
Og vi holder på stjernerne samtidigt modsat mange andre vinduer. Mane skal bare også drive under på en ny kontrakt.
I den ideelle verden havde jeg hellere set en konkurrent til Firmino. Men vi skal være realister. Vi er samtidigt I gang som klub med at opgradere træningsfaciliteter og snart skal den ene tribune vel også udvides. Vi har taget et stort skridt videre, og det er større end jeg hade håbet på.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 19. jul, 2018 08:12

Jeg tror der kommer en mere. En offensiv spiller. Men så bliver der solgt ud.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 19. jul, 2018 09:10

Der er stadig mange på Twitter, som også har været ret sikre omkring Alisson, som stadig mener Fekir er på vej.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 19. jul, 2018 09:13

Kelly skrev:Jeg tror der kommer en mere. En offensiv spiller. Men så bliver der solgt ud.
Det ville give god mening at signe en spiller der kan indtage en lidt mere Coutinhoagtig rolle inde på midten, så midtbanen bliver stærkere med bolden. Fekir er måske stadig drømmen, men det er godt nok vildt, Coutinho money or not at vi bruge så mange penge, men det er vel en "time is right" betragtning kombineret med at de forbedrede resultater har gjort os mere attraktive og dermed er muligheden for at overtale så dyre spillere større.

Ceballos var en billig mulighen i januar måned men Real Madrid ville afvente, han lever vel endnu.(leje med købsoption måske? så minimerer vi risikoen). Jeg tror desværre at flere har fået øje på ham og derfor risikerer han at være mindre billig.

Max Meyer er også stadig uden kontrakt. Jeg tror altså han vil kunne passe godt ind på Klopps midtbane. Men han skal finde ind til det talent han viste for nogle år siden. rygterne sagde han havde for høje lønkrav :dontknow:, så måske en kort kontrakt med option på forlængelse eller noget.

Så hvis pengene er små og Klopp vil bringe en anden type midtbanespiller ind, så har han nogle "billige" løsningsmuligheder. Hvis vi husker at Lallana stadig er i klubben.

Bruno Fernandes lykkedes ikke med at få ophævet sin Sporting kontrakt eller kører den sag stadig?

Men begge(alle 3) spillere er nogen der som udgangspunkt vil starte bagved Lallana i køen og så måske spille sig ind på holdet over en længere periode. Og der er jo også kampe hvor Klopp vil have det strålende med en midtbane med Keita-Fabinho-Hendo (udskift gerne med Gini eller Milner som i selv syntes).

Det kan være at en ung offensiv spiller Bailey, Pulisic, Brandt, Fekir(kan måske knebent komme med i den kategori) eller noget i den dur bliver set som så god en investering at FSG lader Klopp kigge efter den slags spiller, selvom der er brugt mange penge :dontknow: . Der skal selvfølgelig også korrigeres for fodbold inflation, så måske vi kun har brugt for 30 millioner pund i 2008 fodbold-pund

Jeg tror det er for tidligt, men Trent tror jeg altså vil blive en rigtig god midtbanespiller en dag(hvis han har motivationen til at spille på midten). Men han er også godt i gang med at blive en rigtig god HB, så det må han og Klopp jo selv lege med.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 19. jul, 2018 09:42

Fedt , fedt og atter fedt.

---- -Alisson-----

AA ---Lovren--VanDjik---Robbo

--------------Fabinho/Milner-------

-----------Keita-------Hendo

Mané--------Firmino-----Mo.Salah

:love3:

Stærkt hold og man kan sammenligne det her 18-19 mandskab med de tidligere sæsoner med BR som slet ikke havde en defensiv leder, eller noget der mindede om en klasse keeper.

Det har Liverpool FC aka Klopp fået midlerne til.
Hvad bringer det her ind på? Kæmpe med om 7 pladsen sammen med Everton eller kæmpe med om nr 1 med ManS klubberne og London klubberne.

We Go Again(!!!!)
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar