Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 02. jan, 2019 14:24

YNWA! skrev:
Fowler89 skrev:65 millioner for en reserve spiller i BVB, shit. Han er nok den mest overvurderede unge spiller nogensinde.

Har du nogensinde hørt om Freddy Adu eller Martin Ødegaard? :D
El Hadji Diouf?
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 02. jan, 2019 14:36

Pulisic:
  • Alt for dyr med 18 måneder tilbage af kontrakt
    Ville kun være en squad player
    Ikke et reelt transfermål siden købet af Shaq
Når det er must have players (VvD, Alisson) går vi til gengæld all in.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... c-15618715

Vores ageren på transfermarkedet i disse år er altså voldsomt imponerende, jf. også ovenfor linkede artikel.

EDIT:Klopp om transferen


Han ved, Chelsea har betalt overpris...
Senest rettet af AJJ onsdag, 02. jan, 2019 14:52, rettet i alt 2 gange.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. jan, 2019 14:41

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
jacobmouritsen skrev:Jeg er også meget hellere med på Werner. En virkelig hurtig spiller, der kan være med til at aflaste, men som i høj grad også er en fremtidens mand. Jeg tror virkelig på ham, og han er, i min optik, en drømmesigning for dette vindue.
Jeg tør dog ikke håbe..
Jeg tvivler også stærkt på at de vil afstå ham, de ligger på 4.-pladsen, men har kun 3 point ned til UEFA Cup-5.-pladsen og 6 point ned til 7.pladsen, der slet ikke sender dem i Europa. Så det er nok ikke nemt for dem at sælge topscoreren. De må selvfølgelig gerne få Origi den anden vej så de har en anden spiller at sætte ind, der endda typemæssigt minder lidt om ham.
Hvis du tænker her til januar så nej. Jeg tror slet ikke, at vi henter spillere i januar medmindre, vi kan få fat i et eller andet stort talent derude, eller en spiller på vores liste pludselig skulle være tilgængelig.

Timo Werner har vist kontrakt udløb sommeren 2020, så hvis han selv gerne vil videre, så skriver han ikke under på en ny aftale, og hvis RBL gerne vil have penge i kassen for ham, så bør han være tilgængelig til sommer, og vi ville jo så egentlig kunne lave en Pulisic med at købe ham nu og leje ham ud til RBL resten af denne sæson, hvis vi vil sikre os hans underskrift før fx. Bayern München får kløe i fingrene ?

Den relativt lave estimerede pris for Werner skal nok ses i lyset af, at hans kontrakt snart udløber, men flere interesserede pengestærke klubber kan vel sagtens presse prisen op, når han meldes officielt til salg ?

Ifølge L'Equipe skulle vi have holdt flere møder med Rabiot's agentmor om en overgang, og kan vi få Werner og Rabiot til sommer for sammenlagt 45 mio. £, så ligner det et fremragende sommervindue:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... med-rabiot

De skal vel begge ligge på et lønniveau på omkring de 150.000 £ i ugen, og det modsvares vel meget godt med afgangen på lønningslisten af Sturridge og Lallana/Milner ?

Vi får vel også solgt spillere op mod de 45 mille, så kassen kommer til at stemme glimrende, hvad transfers angår.
Ja, jeg mente selvfølgelig en januar transfer.

Vi lavede jo en lignenden aftale med dem ang. Keita, så det tror jeg ville være en rigtig god mulighed. Hvis RBL indser at de ikke får forlænget med ham, så kan de lige så godt finde en køber med det samme så han ikke bruger tid på at gå og tænke over hvilken af 10 gode klubber han helst vil til og hvor meget mere den ene klub skal tilbyde end den anden før han kigger den vej osv.
Det var vidst også bare det bud Liverpool (måske eftersigende og muligvis )har tænkt sig at afgive, så vender Leipzig nok tilbage med et forslag på 50 eller hvad de syntes er mere fair. på transfermarkt står han til 65 millioner euro og der ved de vel også at han har 1,5 sæson tilbage på kontrakten?
- men de der nævnte priser i artikler er jo oftest ren spekulation. i løbet af 2018 tror jeg Pulisic har skullet koste 60, 70 og 90 millioner pund.
Hvis RBL er villige til at sælge i januar uden alt for store meromkostninger, så vil vi da bestemt se på det, men et hurtigt blik på tabellen fortæller os jo at det ikke ligefrem er en hastesag.

Jeg er bange for at Rabiot kommer til at koste for meget i løn og sign-on fee(på grund af konkurrence fra andre rige klubber), men lad os nu se, hvis penge var alt, så blev han jo nok i Paris.
Niels K skrev:Som Hvis ovennævnte var et korrekt citeret Klopp-udsagn om,
Jeg er ret sikker på at det er spekulation om Klopps tanker da der står "as Jurgen Klopp feels" og enten har de læst hans tanker eller også har Klopp fortalt hvordan han føler, men så havde de nok citeret det han sagde istedet for følelserne. Men jeg tror det er ret godt spekuleret.
Niels K skrev: Jeg har hele tiden troet, at Klopp ville gå efter en Coutinho-agtig erstatning, hvilket Fekirsagen også viste, og der syntes jeg jo, at Pulisic var et godt match, men måske kigger vi i virkeligheden mere på en spiller, der også kan erstatte Firmino, og som er endnu mere målsøgende end en traditionel playmaker, og så ligner Timo Werner en drømmesigning, hvilket han længe har været for mig.
Jeg er sikker på at vi har overvejet Pulisic som en mulig Coutinho-agtig erstatning(kombineret med Mané-reserve) og så undervejs fundet ud af at han ikke ville være god nok.
Jeg tror mere vi ser på kvalitet end på type. Ja Pulisic er mere en playmaler type end Werner, men hvis Klopp-Edwards har mistet troen på at Pulisic kan blive så god en playmaker som det kræves, så er det naturligt at de hellere vil have en hurtig angriber der kan sikre at vi også har farten (og generel kvalitet) i angrebet også selvom Salah eller Mané er skadet. Shaqiri har selvfølgelig også noget med det at gøre, men hvis der var en playmaker på Coutinho-niveau der havde en stor vilje for at arbejde for Klopp og havde den rette indstilling og mentale attributter og hvis pris ikke var for høj til vores økonomi, så ville vi helt sikker være villige til at hente ham ind.
Jeg syntes vi er på forkant med transfermarkedet lige nu fordi vi har en ret komplet trup, ja vi kan udpege en håndfuld pladser hvor bredden er ringere end de øvrige 6, men sådan vil virkeligheden jo altid se ud. Det gør at Klopp-Edwards kan se mere efter de gode transfers og ikke har den der tilgang med at nu skal vi ud og hente en VB, en angriber og en playmaker, hvis Werner viser sig at være en forkælet møgunge under kontraktforhandlingerne eller hvis lægerne siger at Fekir med 70 % sandsynlighed ikke kan tåle PL, så kan vi rejse os og gå fra bordet og stadig have et hold der kan blive mestre.
texy skrev:Jeg forstår ikke, at Coutinho af og til dukker op, som en transfer-mulighed. Uanset, om han så skulle sidde på bænken i Barcelona, så prioriterede han jo det højere end at spille fast i Liverpool. Endda i sådan en grad, at han opfandt skader, hver gang at transfervinduet åbnede. Jeg kan ikke forestille mig, at han på nogen måde vil sætte sig selv i en situation, hvor han tillader sig selv at tabe så meget ansigt, som han vil gøre, hvis han skulle vende tilbage til Liverpool. Det var jo pludseligt så hårdt for ham at bo i byen, at han var på grådens rand hver gang han blev stillet i udsigt, at han skulle blive og spille for verdens bedste hold.

Jeg elsker Coutinho som spiller og ville sindssygt gerne have en motiveret og glad version af ham tilbage. Men der er ganske enkelt ikke et eneste muligt scenario, hvor jeg kan forestille mig, at det ville være en mulighed. Så jeg vil langt hellere fantasere om mere realistiske muligheder. Og dem er der efterhånden uhyre mange af. Spørgsmålet er kun, om de er gode nok til os.
Det var også derfor jeg startede min post med en disclaimer om at det var ret usandstynligt. Jeg syntes ikke det er helt umuligt at han ville vende hjem hvis hans BArcelona karriere viste sig at være et sandt helvede, så ved han hvad han har i Liverpool og derfor ville vi være det sikre valg og det er slet ikke usandsynligt, imø, at han i givet fald ville opdage hvor godt han havde det i LFC, men der er meget langt fra at han sidder lidt på bænken til et sandt helvede, den situation opstår kun hvis Barcelona aktivt begynder at ødelægge det for Coutinho.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » onsdag, 02. jan, 2019 16:56

texy skrev:
YNWA! skrev:
Fowler89 skrev:65 millioner for en reserve spiller i BVB, shit. Han er nok den mest overvurderede unge spiller nogensinde.

Har du nogensinde hørt om Freddy Adu eller Martin Ødegaard? :D
El Hadji Diouf?
Troede ikke vi måtte bande i trådene herinde!
Mugge ? Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 02. jan, 2019 17:51

YNWA! skrev:
Fowler89 skrev:65 millioner for en reserve spiller i BVB, shit. Han er nok den mest overvurderede unge spiller nogensinde.

Har du nogensinde hørt om Freddy Adu eller Martin Ødegaard? :D
De har aldrig kostet mere end 5-6 millioner.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 03. jan, 2019 13:02

Fra ECHO's rygtemølle:
Werner Update
RB Leipzig CEO Oliver Mintzlaff has warned Timo Werner that he will be sold if he declines to sign a contract extension before the end of this season.

The striker - who has bagged 11 goals this term - is out of contract in 2020 with a host of top European clubs including Bayern Munich circling.

“Of course we have to know at the latest after the end of the season,” Mintzlaff told Kicker. “A club like us cannot afford to go with Timo Werner in a final contract year.

“It’s logical that such a player should be courted by clubs that have a very different sporting perspective and different financial possibilities than we have.

“But as long as we develop as a club, and of course the Champions League participation would be very helpful, I believe that Werner is still in good hands with us.

“If Timo does not strive for the highest possible salary, then it would be a good investment in his sporting future.”
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-15539482

Det tyder jo på at der tænkes i et sommerskifte fra alle parter, hvilket også giver mest mening.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 06. jan, 2019 17:59

Aner ikke hvem han er? https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13815881

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » søndag, 06. jan, 2019 18:10

Jesper skrev:Aner ikke hvem han er? https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13815881

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
En tyrkisk udgave af David Silva, som jeg har forstået det.. Hvor god han er ved jeg ikke

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 06. jan, 2019 18:24

Jeg følger meget med i Tyrkisk fodbold, jeg kan sige at han er pisse farlig når han har bolden, med det sagt ved jeg ærlig talt ikke om han har niveau til top fodbold, han er ret svag fysisk.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 06. jan, 2019 18:31

Fowler89 skrev:Jeg følger meget med i Tyrkisk fodbold, jeg kan sige at han er pisse farlig når han har bolden, med det sagt ved jeg ærlig talt ikke om han har niveau til top fodbold, han er ret svag fysisk.
Fysik kan man jo træne op
En tyrkisk David Silva skal man jo være varsom med at gå glip af, ligesom vi gjorde med den spanske.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 06. jan, 2019 20:16

Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:Jeg følger meget med i Tyrkisk fodbold, jeg kan sige at han er pisse farlig når han har bolden, med det sagt ved jeg ærlig talt ikke om han har niveau til top fodbold, han er ret svag fysisk.
Fysik kan man jo træne op
En tyrkisk David Silva skal man jo være varsom med at gå glip af, ligesom vi gjorde med den spanske.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Omvendt så har vi haft den nye Zidane (Le Tallec), hvilket vist har lært os ikke at lægge den store værdi i den slags labels...

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... ow-7621073
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 06. jan, 2019 21:59

texy skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:Jeg følger meget med i Tyrkisk fodbold, jeg kan sige at han er pisse farlig når han har bolden, med det sagt ved jeg ærlig talt ikke om han har niveau til top fodbold, han er ret svag fysisk.
Fysik kan man jo træne op
En tyrkisk David Silva skal man jo være varsom med at gå glip af, ligesom vi gjorde med den spanske.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Omvendt så har vi haft den nye Zidane (Le Tallec), hvilket vist har lært os ikke at lægge den store værdi i den slags labels...

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... ow-7621073
Men det var jo ikke den tyrkiske Zidane :D

Men ja, man skal altid passe på med de der prædikater. Klopp har også klaret sig imponerende længe uden sin hjerne.

Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 06. jan, 2019 22:11

F1rm1no skrev:
Jesper skrev:Aner ikke hvem han er? https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13815881

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
En tyrkisk udgave af David Silva, som jeg har forstået det.. Hvor god han er ved jeg ikke

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
F..k Silva. Han stinker. Så hellere Aspas tilbage

Har lige tjekket et par videoer på Youtube (i Know, alle er gode på youtube) så dumme kommentar er ikke nødvendige.

Meeen han ser dælme godt nok giftig ud og 300 mio. Nogen må dælme mene har er et mofo talent

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Merseyside Boys » søndag, 06. jan, 2019 22:13

texy skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:Jeg følger meget med i Tyrkisk fodbold, jeg kan sige at han er pisse farlig når han har bolden, med det sagt ved jeg ærlig talt ikke om han har niveau til top fodbold, han er ret svag fysisk.
Fysik kan man jo træne op
En tyrkisk David Silva skal man jo være varsom med at gå glip af, ligesom vi gjorde med den spanske.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Omvendt så har vi haft den nye Zidane (Le Tallec), hvilket vist har lært os ikke at lægge den store værdi i den slags labels...

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... ow-7621073
Var det ikke Bruno Cheyrou, der var den nye Zidane?
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. jan, 2019 22:48

Jesper skrev:Aner ikke hvem han er? https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13815881

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis vi skal ud at unge spillere, så ser Nicolo Barella heller ikke helt skidt ud...

Besvar