Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cee-Jay
Indlæg: 120
Tilmeldt: fredag, 02. maj, 2008 17:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cee-Jay » tirsdag, 13. nov, 2018 22:42

Fowler89 skrev:
Jesper skrev:Jeg har aldrig set eller for den sags skyld hørt om knægten, men tjek lige den her artikel.. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... onali.html


Sent from my iPad using Tapatalk
Han er allerede en legende i Football Manager 19.
Ligesom Vaclev Kadlec engang var, og han var en stor profil i FCM... Køb køb køb!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 14. nov, 2018 10:03

Cee-Jay skrev:
Fowler89 skrev:
Jesper skrev:Jeg har aldrig set eller for den sags skyld hørt om knægten, men tjek lige den her artikel.. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... onali.html


Sent from my iPad using Tapatalk
Han er allerede en legende i Football Manager 19.
Ligesom Vaclev Kadlec engang var, og han var en stor profil i FCM... Køb køb køb!
Han var endda gratis, men det var efter at talentudvikling i FM krævede en indsats, så når man glemte ham i 4 år på reserveholdet indtil han blev 20, så var han ikke så hot alligvel.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 14. nov, 2018 10:17

Man Utd-linked Arnautovic 'ready for the next step' as agent talks up West Ham exit
https://www.goal.com/en-gb/news/man-utd ... gys670yk5h

Vi talte lidt om Arnautovic tidligere, nu skal vi jo lige se hvad der sker med Sturridge og den sag, men som 2. valg og konkurrent til Firmino, så syntes jeg at Arnautovic er rigtig spændende.
Uanset om det er Firmino der spiller bagved en hurtig angriber i et 4-2-3-1 system (Salah).
Eller det er Firmino der arbejder hårdt i forreste kæde og til tider trækker væk fra centerforward positionen for at skabe plads for Mané og Salah.
Med sine 192 cm kan han også bringe en lidt anden trussel til angrebet, uden at være en ubevægelig klods. Han kan også spille på kanten, en egenskab jeg nok primært syntes er god i det en del af arbejdsbeskrivelsen vil være at søge ud på kanten for at skabe plads for de hurtige kanters løb ind i feltet. En gang imellem vil han jo få bolden på kanten og så er det godt han ved hvad han skal bruge den til derude. Jeg ser ham ikke som et super godt alternativ til Mané og Salah.

Samtidig har han også en alder der gør at han er moden, men også at vores unge spillere ikke mister alt håb om at komme på førsteholdet.

Der er selvfølgelig spørgsmål om Brewster, Sturridge, Solanke og Wilson. Jeg tænker lidt at Brewster og Wilson i første omgang vil komme i betragtning på kanterne, men det ved Klopp nok lidt mere om. Vi skal heller ikke afskrive Sturridge før sagen er afsluttet.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1678
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 14. nov, 2018 12:14

Cee-Jay skrev:
Fowler89 skrev:
Jesper skrev:Jeg har aldrig set eller for den sags skyld hørt om knægten, men tjek lige den her artikel.. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... onali.html


Sent from my iPad using Tapatalk
Han er allerede en legende i Football Manager 19.
Ligesom Vaclev Kadlec engang var, og han var en stor profil i FCM... Køb køb køb!
Freddy Adu!!!
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 14. nov, 2018 12:49

Mysjkin skrev:
Freddy Adu!!!
Det var altså vildt med Adu, mere ude i virkeligheden, men i 2007 kunne FCK virkelig komme frem i verden med køb af amerikanerne Freddy Adu og Eddie Johnson.

Men ellers i Championship Manager 3 var det obligatorisk at købe Trinnidad og Tobaco angriberen Peter Prospar, om ikke andet for at sælge ham videre for 20 x profit.

I CM 4 var der mange engelske guldkalve, Darren Kenton og Lee Naylor var vilde hvis man skulle styrke defensiven og ikke havde 28 millioner til at købe Lucio.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 14. nov, 2018 15:49

Dembele rygtes der nu en anelse mere nuanceret til end tidligere. Hvad siger i?
Personligt synes jeg det lyder spændende omend det er mange penge.


https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... nuary.html
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 14. nov, 2018 15:54

ilusio skrev:Dembele rygtes der nu en anelse mere nuanceret til end tidligere. Hvad siger i?
Personligt synes jeg det lyder spændende omend det er mange penge.


https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... nuary.html
Det rygte stamme fra The xxx...så ikke videre troværdigt

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 14. nov, 2018 15:57

Jesper skrev:
ilusio skrev:Dembele rygtes der nu en anelse mere nuanceret til end tidligere. Hvad siger i?
Personligt synes jeg det lyder spændende omend det er mange penge.


https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... nuary.html
Det rygte stamme fra The xxx...så ikke videre troværdigt

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Shit, det så jeg ikke :oops:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 14. nov, 2018 17:50

Filos of Isk skrev:
Man Utd-linked Arnautovic 'ready for the next step' as agent talks up West Ham exit
https://www.goal.com/en-gb/news/man-utd ... gys670yk5h

Vi talte lidt om Arnautovic tidligere, nu skal vi jo lige se hvad der sker med Sturridge og den sag, men som 2. valg og konkurrent til Firmino, så syntes jeg at Arnautovic er rigtig spændende.
Uanset om det er Firmino der spiller bagved en hurtig angriber i et 4-2-3-1 system (Salah).
Eller det er Firmino der arbejder hårdt i forreste kæde og til tider trækker væk fra centerforward positionen for at skabe plads for Mané og Salah.
Med sine 192 cm kan han også bringe en lidt anden trussel til angrebet, uden at være en ubevægelig klods. Han kan også spille på kanten, en egenskab jeg nok primært syntes er god i det en del af arbejdsbeskrivelsen vil være at søge ud på kanten for at skabe plads for de hurtige kanters løb ind i feltet. En gang imellem vil han jo få bolden på kanten og så er det godt han ved hvad han skal bruge den til derude. Jeg ser ham ikke som et super godt alternativ til Mané og Salah.

Samtidig har han også en alder der gør at han er moden, men også at vores unge spillere ikke mister alt håb om at komme på førsteholdet.

Der er selvfølgelig spørgsmål om Brewster, Sturridge, Solanke og Wilson. Jeg tænker lidt at Brewster og Wilson i første omgang vil komme i betragtning på kanterne, men det ved Klopp nok lidt mere om. Vi skal heller ikke afskrive Sturridge før sagen er afsluttet.
Jeg er ikke fan af idéen Arnautovic som Liverpool-spiller. Han kan være aggressiv, rimelig boldfast og har et godt spark. Men jeg oplever ham som lidt tung, meget svingende i sine præstationer og sit humør, og som en person med en temmelig dårlig attitude. Ved ikke, om den vurdering holder, men det sådan jeg oplever ham.

Vi hellere have, at vi går efter en spiller med fremtid i, end en spiller der nærmer sig karierrens efterår.

Jeg regner med, at vi får set, hvad Brewster kan i det nye år. Men hvis vi skal handle til angrebet, så håber jeg, at vi går efter en top-signing i den yngre ende (25 år eller yngre). Med andre ord den næste Mané eller Salah.

Det er min holdning - vel vidende, at jeg om få dage begynder at foreslå ældre klassespillere som eksempelvis Mata på frie transfers til at agere backup i vores trup.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 14. nov, 2018 18:19

texy skrev:
Det er min holdning - vel vidende, at jeg om få dage begynder at foreslå ældre klassespillere som eksempelvis Mata på frie transfers til at agere backup i vores trup.
Hehe, det er også en fin holdning. Jeg har da også mine tvivl om ham, jeg regner med at han er blevet mere moden med alderen. Og ja det er ikke sikkert at vi skal handle til angrebet, jeg ved dog ikke om Brewster kan nå at komme i god form i denne sæson ovenpå en lang skade.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 14. nov, 2018 18:59

Der kommer til at gå lang tid før Brewster vil være klar til 1. holdet. Såfremt han indfrier sit potentiale. Og med lang tid hentyder jeg til flere sæsoner. Talentet er uomtvisteligt, men knægten er 18 år, har ikke spillet en eneste seniorkamp og efterhånden siddet ude med en skade i snart et år. Brewster er ikke løsningen på kort sigt, hvorfor der skal hentes offensiv kvalitet ind, der fra første dag kan levere på et internationalt højt niveau.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 14. nov, 2018 19:21

Robbie_God_Fowler skrev:Der kommer til at gå lang tid før Brewster vil være klar til 1. holdet. Såfremt han indfrier sit potentiale. Og med lang tid hentyder jeg til flere sæsoner. Talentet er uomtvisteligt, men knægten er 18 år, har ikke spillet en eneste seniorkamp og efterhånden siddet ude med en skade i snart et år. Brewster er ikke løsningen på kort sigt, hvorfor der skal hentes offensiv kvalitet ind, der fra første dag kan levere på et internationalt højt niveau.
Så vidt jeg har forstået, så er Brewster nærmest lovet at få lidt spilletid i forbindelse med, at han skrev kontrakt med os.

Han udtalte da også dette i forbindelse med signeringen af den nye kontrakt.

"“I’m looking forward to getting back fit and making some appearances."

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-14920830
Kloppite

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 14. nov, 2018 19:54

texy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Der kommer til at gå lang tid før Brewster vil være klar til 1. holdet. Såfremt han indfrier sit potentiale. Og med lang tid hentyder jeg til flere sæsoner. Talentet er uomtvisteligt, men knægten er 18 år, har ikke spillet en eneste seniorkamp og efterhånden siddet ude med en skade i snart et år. Brewster er ikke løsningen på kort sigt, hvorfor der skal hentes offensiv kvalitet ind, der fra første dag kan levere på et internationalt højt niveau.
Så vidt jeg har forstået, så er Brewster nærmest lovet at få lidt spilletid i forbindelse med, at han skrev kontrakt med os.

Han udtalte da også dette i forbindelse med signeringen af den nye kontrakt.

"“I’m looking forward to getting back fit and making some appearances."

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-14920830
Det er meget muligt. Men medmindre Brewster har verdens største klemme på Jürgen Klopp, kommer der til at gå noget tid før knægten vil kunne levere på det niveau, som er påkrævet for at være fast inventar på et tophold i Premier League. Og den tid og tillid skal Brewster helt sikkert have, for talentet er som sagt åbenlyst.

Jeg påpeger blot, at der niveaumæssigt er meget langt til fast bestanddel på første holdet omstændighederne taget i betragtning. Klopp og trænerteamet hverken kan og skal vente med at forstærke sig i front pga. Brewster, da der formentlig går et par år eller mere før Brewster vil være i betragtning til en startplads.

AJJ
Indlæg: 2400
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 15. nov, 2018 08:32

Jesper skrev:
ilusio skrev:Dembele rygtes der nu en anelse mere nuanceret til end tidligere. Hvad siger i?
Personligt synes jeg det lyder spændende omend det er mange penge.


https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... nuary.html
Det rygte stamme fra The xxx...så ikke videre troværdigt

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Pearce er ude i Echo at skyde alle rygter om Dembele og interesse i ham ned. Som jeg tidligere har skrevet, så virker det heller ikke som om, knægten hovedet skruet ordentligt på. Og så ved vi godt, at Klopp vender tommelfingeren ned - uagtet talent.

Nå, men vi slipper vel ikke for at høre om det i januar.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 15. nov, 2018 08:54

AJJ skrev:
Jesper skrev:
ilusio skrev:Dembele rygtes der nu en anelse mere nuanceret til end tidligere. Hvad siger i?
Personligt synes jeg det lyder spændende omend det er mange penge.


https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... nuary.html
Det rygte stamme fra The xxx...så ikke videre troværdigt

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Pearce er ude i Echo at skyde alle rygter om Dembele og interesse i ham ned. Som jeg tidligere har skrevet, så virker det heller ikke som om, knægten hovedet skruet ordentligt på. Og så ved vi godt, at Klopp vender tommelfingeren ned - uagtet talent.

Nå, men vi slipper vel ikke for at høre om det i januar.
Hold da op en analyse. Hvordan kan du dømme Dembele på denne måde?, kender du ham personligt?. Jeg ser helt anderledes på det og ser ham meget gerne i Liverpool i mange år.

https://www.plbold.dk/nyhed/medie-liver ... na-spiller
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar