Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 11. jul, 2019 13:02

richs skrev:
torsdag, 11. jul, 2019 10:14
eller en chanceskabende/mål farlig midtbane mand som også kan arbejde.
Ham har Barcelona iøvrigt været på udkig efter siden Iniesta rundede 30.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 11. jul, 2019 14:15

Filos of Isk skrev:
torsdag, 11. jul, 2019 13:02
richs skrev:
torsdag, 11. jul, 2019 10:14
eller en chanceskabende/mål farlig midtbane mand som også kan arbejde.
Ham har Barcelona iøvrigt været på udkig efter siden Iniesta rundede 30.
:D Vi må håbe vi finder ham først

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 11. jul, 2019 14:21

MP skrev:
torsdag, 11. jul, 2019 11:27
richs skrev:
Jesper skrev:
torsdag, 11. jul, 2019 08:31
Så kom den nye signing jf Klopp logik. Vi har fået Lallana, Brewster, Ox og Gomez grundet skader og nu har Origi skrevet en langtidskontrakt, og da han vel ellers var på vej væk, så må ham føles som ny mand.
Nu er Klopp jo heldigvis en dejlig sarkastisk mand, når han kommenterer på transfers, og til dels har han jo også ret.
Jeg er også helt på det rene med at den her forlængelse sportsligt og økonomisk giver mening. Jeg synes dog stadigvæk vi mangler mere reel konkurrence på specielt venstre back og angrebet.
I virkeligheden drømmer jeg stadigvæk om et mere kreativt offensivt islæt, men det gør Klopp ikke, så den tanke skal vist droppes.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg håber også kraftigt på min. en stor signing og gerne til den offensive del. Ja klopp er tilfreds med sin trup og forsøger at tale spillere vi allerede har op som tilgange - hvilket vel er et klart signal om at der ikke kommer til at ske noget vildt - desværre. Når han laver den slags udtalelser, glemmer han at sige at vi sandsynligvis får andre spillere på langtidsskader i 19/20 (det er usandsynligt at udgå).

Jeg mener bestemt vi skal satse lidt mere, vi har et mål om at vinde ligaen (J. Henry har udtalt det) , vores konkurrenter opruster mens vi sidder på hænderne.
Bevares vi kan da spille en kanon sæson igen uden nævneværdige skader, men er det sandsynligt? er vi bredde nok ? mangler vi enkelte brikker? . Efter min menig skal bredden styrkes og vi kan også forbedres på enkelte positioner. Evt en klasse angriber (og firminino på offensv midt) eller en chanceskabende/mål farlig midtbane mand som også kan arbejde.

Foretager vi os intet kan vi nemt blive overhalet af et par klubber og som det står nu er Manchester City stadig bedre stillet end os.
Hvem i alverden skulle overhale os?
Chelsea er svækket. Arsenal og United’s niveau minder om vores i 2012. Det kan et enkelt transfervindue ikke ændre på.
Et køb af Ndombele ser jeg ikke hente 26 point på os. Især ikke med tanke på situationen med Eriksen.

Det eneste spørgsmål for mig, er om vi er stærke nok til at overhale City.
Jeg har stadig en kæmpe fidus til Keita, som jeg tror bliver et friskt pust denne sæson. Ox’en, Brewster og Lallana tror jeg primært kommer i spil i cup kampene. Dog har Ox’en potentialet til at generobre en startplads.

Langstidsskader til Robbo, Mané eller Salah ville være katastrofalt, da vi ikke har naturlige afløsere. Vi ville mere eller mindre skulle ændre spillestil med de reserver vi har tilgængelige.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja vi endte 25,26 og 27 foran chelsea, tottenham & Arsenal. Sæsonen før var vi -2 til tottenham og -6 til Man U.
Sæsonen starter ved 0 point og styrke forholdet kan hurtig ændre sig ved spillerkøb og skader.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 11. jul, 2019 15:48

richs skrev:
Filos of Isk skrev:
torsdag, 11. jul, 2019 13:02
richs skrev:
torsdag, 11. jul, 2019 10:14
eller en chanceskabende/mål farlig midtbane mand som også kan arbejde.
Ham har Barcelona iøvrigt været på udkig efter siden Iniesta rundede 30.
:D Vi må håbe vi finder ham først
Naby er vel et ok bud.
Så er der Bruno Fernandes - jeg tænker bare han er lidt et hype-job. Men jeg følger ikke med i den portugisiske liga, så jeg ved det ikke.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 12. jul, 2019 08:15

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-17996636
Lidt mere Klopp logik..
Ja, gad vide om deres hænder er låst af ledelsen.
Ellers har vi en helt uhørt talentmasse, det fra dag 1 kan gå ind og afløse ved skader og formnedgang..jeg synes det er en kende usammenhængende ift ambitionsniveau.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 12. jul, 2019 08:38

Jesper skrev:
fredag, 12. jul, 2019 08:15
https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-17996636
Lidt mere Klopp logik..
Ja, gad vide om deres hænder er låst af ledelsen.
Ellers har vi en helt uhørt talentmasse, det fra dag 1 kan gå ind og afløse ved skader og formnedgang..jeg synes det er en kende usammenhængende ift ambitionsniveau.
Jeg tror ikke, der skal lægges så forfærdeligt meget i Klopps udtalelser. På mig virker det som om han har den holdning, at han respekterer pressens trang til at spørge ind til nyheder og overskrifter, men han gider på ingen måde at deltage til rygtestrømmen. Derfor er han - iflg. min hukommelse - stort set altid afvisende i "den tidlige rygte fase" af en transfer, og han vil helt klart helst have det sådan, at et spillerkøb først omtales i pressen, når blækket er tørt på spillerens kontrakt, og lægetesten er overstået.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 12. jul, 2019 11:05

Cynwal skrev:
fredag, 12. jul, 2019 08:38
Jesper skrev:
fredag, 12. jul, 2019 08:15
https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-17996636
Lidt mere Klopp logik..
Ja, gad vide om deres hænder er låst af ledelsen.
Ellers har vi en helt uhørt talentmasse, det fra dag 1 kan gå ind og afløse ved skader og formnedgang..jeg synes det er en kende usammenhængende ift ambitionsniveau.
Jeg tror ikke, der skal lægges så forfærdeligt meget i Klopps udtalelser. På mig virker det som om han har den holdning, at han respekterer pressens trang til at spørge ind til nyheder og overskrifter, men han gider på ingen måde at deltage til rygtestrømmen. Derfor er han - iflg. min hukommelse - stort set altid afvisende i "den tidlige rygte fase" af en transfer, og han vil helt klart helst have det sådan, at et spillerkøb først omtales i pressen, når blækket er tørt på spillerens kontrakt, og lægetesten er overstået.
Og hvad skulle han egentlig have sagt i stedet for det, han sagde? "Ja, vi er på udkig efter offensive forstærkninger, for dem vi har i 2. geled ikke gode nok."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 13. jul, 2019 09:42



Det foreslåes, at man omdirigere tweets om store nyindkøb til Brewster, da de mener, at han er årsagen til, at Klopp ikke er interesseret.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 13. jul, 2019 13:46

Tjah hvis bare Brewster vader ind på den store scene som owen i sin tid, så er jeg tilfreds....Lidt mindre kan også gøre det, men nøj det ville være fedt, især hvis hovedet er skruet mere rigtigt på, end det var på owen. Jeg skal dog stadig se det i voksenbold, før jeg tror det naturligvis.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 14. jul, 2019 15:10

Bold nævner en pris på 225 mill for Fekir :shock: Hvorfor er han mon ikke på vej til LFC i så fald? Hvis ikke hans knæ falder helt af, kan LFC om ikke andet score mønt på manden, om et år eller to. Men vi kan jo bare hente Lo Celso, for der mangler mål fra vores midtbane.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ryg ... e-stjerne/
Nabil Fekir er tæt på Real Betis-skifte
Joachim Andersen er netop skiftet til Lyon, men noget tyder på, at den danske stoppers nye klub snart kan blive en stor profil fattigere.

Det franske medie Le Parisien mener at vide, at Lyon-stjernen er tæt på et skifte til Real Betis for en overgangssum i omegnen af 225 millioner kroner.

Nabil Fekir skulle angiveligt være tæt på at underskrive en femårig kontrakt med den andalusiske La Liga-klub.

En vigtig mellemregning i den mulige handel mellem de to klubber er dog Giovani Lo Celsos fremtid. Real Betis-profilen er sat i forbindelse med et skifte væk fra de grønblusede denne sommer, og Nabil Fekir er udset som erstatning for den offensive argentiner.

Et muligt skifte kan derfor være afhængigt af Lo Celsos fremtid i La Liga-klubben.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 14. jul, 2019 17:03

Jeg tænker at det siger rigtig meget at Fekir ender i Real Betis. Det er ikke kun os det holder os væk, det er også hold som Milano klubberne og Arsenal der har meget mere brug for en Fekir-type end vi har.

Hvis vi havde meldt os skulle vi helt sikkert have betalt 40% ekstra fordi vi er en PL klub.


Sent from my iPhone using Tapatalk

lunderskov
Indlæg: 77
Tilmeldt: mandag, 05. jan, 2015 09:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lunderskov » mandag, 15. jul, 2019 09:35

egentlig har vi vel ikke brug for de store transfers??
brewster overtager sturridge plads, og tror på en fremragende sæson fra hans side.
ox bliver som en ny spiller, som klopp har været inde på han var væk hele sidste sæson næsten.
origi er blevet bedre, og tror kun han fortsætter sin udvikling.
vi har 4 gode midter forsvarer,
højre back er dækket med clyne og trent.
venstre back er lidt mere åben men vi har et par fine talenter der kan spille pladsen i cup kampe, og milner eller gomez kan tage den hvis der bliver brug for det.

og har klopp planer om at bruge wilson, så tror jeg også vore offensiv er fint dækket ind, selvfølgelig vil en spiller som pepe være fantastisk, men jeg ser os ikke tvunget til og gå ud og bruge 500mil

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 15. jul, 2019 12:10

lunderskov skrev:
mandag, 15. jul, 2019 09:35
egentlig har vi vel ikke brug for de store transfers??
brewster overtager sturridge plads, og tror på en fremragende sæson fra hans side.
ox bliver som en ny spiller, som klopp har været inde på han var væk hele sidste sæson næsten.
origi er blevet bedre, og tror kun han fortsætter sin udvikling.
vi har 4 gode midter forsvarer,
højre back er dækket med clyne og trent.
venstre back er lidt mere åben men vi har et par fine talenter der kan spille pladsen i cup kampe, og milner eller gomez kan tage den hvis der bliver brug for det.

og har klopp planer om at bruge wilson, så tror jeg også vore offensiv er fint dækket ind, selvfølgelig vil en spiller som pepe være fantastisk, men jeg ser os ikke tvunget til og gå ud og bruge 500mil

Jeg har meget svært ved, se Oxlade som en ny spiller. Samt kan han holde sig skadesfri, med den efterhånden meget skræmmende skadeshistorik. Ham og Lallana er vel mere bredde spillere som kan bruges når de ind imellem er nogenlunde fit.


Jeg havde gerne set vi havde spillet med musklerne og hentet stærke unge folk ind til hver kæde. Eks. de Ligt, Dembele og Kai Havertz. Det havde gjort ondt på City og sikret os både nu og i fremtiden.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 15. jul, 2019 13:34

Ox bliver vel som en ny spiller om et års tid, når han er helt ovenpå efter skaden....Hvis han overhovedet kommer ovenpå igen, jeg tvivler da han vel bliver endnu mere ramt af skader end han gjorde i forvejen.
Og igen, vores 11´ bør forstærkes hvis det er guldet der er målet, stilstand er reelt tilbagegang. Jeg synes godt nok den der, in Klopp we trust er for fremherskende, ikke at den nævnes tit, men at det er fint nok med den gamle garde, for det siger Klopp jo.
Men det er da muligt, bare ikke sandsynligt, hvis ikke Keita lige pludselig scorer 8-10 stykker i PL, og lige så mange assist, og Firmino laver 28-30 assist/mål i PL,
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » mandag, 15. jul, 2019 13:45

Jeg er 95 % sikker på det er Klopp som ikke køber ind og ikke klubben.

Vi har latterlig mange penge til rådighed hvis ønskes. men Klopp tror på de unge og trup harmoni betyder alfa omega for Klopp.

Og vi har vanvittig mange world-class talenter på vej.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar