Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » lørdag, 20. jul, 2019 10:12

[quote=Cynwal post_id=524037 time=1563603556 user_id=771]
[quote=texy post_id=524030 time=1563578882 user_id=502]
Sindssygt venstre ben. Bedre offensivt end Robbo. Dårligere defensivt.[/quote]
Så passer han vel meget godt ind, som erstatning for Moreno :D
[/quote]
Ikke da hvis han er bedre offensivt end Robbo:-)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. jul, 2019 10:21

Men hvorfor bruge så mange penge på en spiller der ikke kommer til at spille medmindre Robbo bliver skadet? Milner og Gomez kan nemt dække af på venstrebacken
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » lørdag, 20. jul, 2019 10:54

Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 10:21
Men hvorfor bruge så mange penge på en spiller der ikke kommer til at spille medmindre Robbo bliver skadet? Milner og Gomez kan nemt dække af på venstrebacken
Som jeg ser det, så er det vel fordi at han har erfaring (Det er vigtigt for en reserve) og så fordi at Klopp vel helt sikkert også ser ham som backup til wing-angriberpladsen også - tænker både højre og venstre.

Jeg mindes ikke at have set Gomez på venstreback - har han spillet der? Derudover, så kan vi ikke blive ved med at tænke Milner som venstre back - for det første vil han helst ikke spille der, for det andet, så tænker jeg, at trods hans sindsyge fysik, så er han stadig kommet op i årene - og eksplosions styrken er blevet mindre og ergo er han langsommere ud af starthullerne - det må han ikke være på en backposition, hvor det er super vigtigt at man hurtigt kan vende og fange de lynhurtige fløjspillere, som man står overfor.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. jul, 2019 11:17

Bojangles skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 10:21
Men hvorfor bruge så mange penge på en spiller der ikke kommer til at spille medmindre Robbo bliver skadet? Milner og Gomez kan nemt dække af på venstrebacken
Som jeg ser det, så er det vel fordi at han har erfaring (Det er vigtigt for en reserve) og så fordi at Klopp vel helt sikkert også ser ham som backup til wing-angriberpladsen også - tænker både højre og venstre.

Jeg mindes ikke at have set Gomez på venstreback - har han spillet der? Derudover, så kan vi ikke blive ved med at tænke Milner som venstre back - for det første vil han helst ikke spille der, for det andet, så tænker jeg, at trods hans sindsyge fysik, så er han stadig kommet op i årene - og eksplosions styrken er blevet mindre og ergo er han langsommere ud af starthullerne - det må han ikke være på en backposition, hvor det er super vigtigt at man hurtigt kan vende og fange de lynhurtige fløjspillere, som man står overfor.
Gomez startede sin Liverpool karriere på venstreback og var aldeles solid. Milner spiller hvor træneren siger og kan sagtens tage en enkelt eller to kampe på en sæson.

Max kan måske godt bruges på en kant, men jeg vil hellere have en ægte kantspiller fremfor en back der kan rykkes frem i banen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 20. jul, 2019 11:38

Og jeg vil hellere have en ægte back end en midtbanespiller eller midterforsvarer der rykkes ud af position. £ 18 mil. er jo ingen penge i dagens fodboldverden. City har fire backs der hver har kostet ca. £ 50 mil.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. jul, 2019 13:38

Jeg vil skide på hvad city har
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. jul, 2019 14:27

Vi har rigtig mange spillere til de 3 centrale midtbanepladser, så det vil kun være fint, hvis Milner snupper en håndfuld kampe for Robbo i PL, og så håber jeg, at Larouci overbeviser Klopp om, at han er god nok til Liga- og FA Cup kampene.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 20. jul, 2019 15:04

Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 13:38
Jeg vil skide på hvad city har
Så kan du jo passende skide på PL trofæet.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. jul, 2019 15:38

Mads T. skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 13:38
Jeg vil skide på hvad city har
Så kan du jo passende skide på PL trofæet.
Jeg kan fylde den hvis de vinder igen. Og er for at du fatter det, ligeglad med hvad den elendige snydeklub har af spillere
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 20. jul, 2019 18:13

AJJ skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 10:12
Cynwal skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 08:19
texy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 01:28
Sindssygt venstre ben. Bedre offensivt end Robbo. Dårligere defensivt.
Så passer han vel meget godt ind, som erstatning for Moreno :D
Ikke da hvis han er bedre offensivt end Robbo:-)
...men der må jo gerne opgraderes en smule ;-)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 20. jul, 2019 20:53

Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 15:38
Mads T. skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 13:38
Jeg vil skide på hvad city har
Så kan du jo passende skide på PL trofæet.
Jeg kan fylde den hvis de vinder igen. Og er for at du fatter det, ligeglad med hvad den elendige snydeklub har af spillere
Så er du vel også ligeglad med hvor i tabellen de slutter? DEt afgøres jo i høj grad af de spillere de har til rådighed.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Aalen
Indlæg: 66
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aalen » søndag, 21. jul, 2019 08:55

Sledgehammer skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 20:53
Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 15:38
Mads T. skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 13:38
Jeg vil skide på hvad city har
Så kan du jo passende skide på PL trofæet.
Jeg kan fylde den hvis de vinder igen. Og er for at du fatter det, ligeglad med hvad den elendige snydeklub har af spillere
Så er du vel også ligeglad med hvor i tabellen de slutter? DEt afgøres jo i høj grad af de spillere de har til rådighed.
Jeg er bare nød til at give Emmy ret. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad Man C gør og hvad de har af spillere. Så længe de uden konsekvenser kan åbne pengepungen og købe ind for priser, der er umulige for os andre at matche (os andre der følger reglerne), så kan de gøre hvad de vil. Man C vil igen i næste sæson vinde mesterskabet og vi andre må spille om andenpladsen. Jeg vil hjertensgerne være mester, og jeg håber vi kan overraske (eller nok mere at Man C vil overraske ved at tabe), men når Man C igen har vundet mesterskabet, vil det rage mig en papand. Har ingen respekt for hvad de gør og hvad de vinder. Lidt ligesom den årrække Armstrong "vandt" touren.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 21. jul, 2019 09:35

Aalen skrev:
søndag, 21. jul, 2019 08:55
Sledgehammer skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 20:53
Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 15:38
Mads T. skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 13:38
Jeg vil skide på hvad city har
Så kan du jo passende skide på PL trofæet.
Jeg kan fylde den hvis de vinder igen. Og er for at du fatter det, ligeglad med hvad den elendige snydeklub har af spillere
Så er du vel også ligeglad med hvor i tabellen de slutter? DEt afgøres jo i høj grad af de spillere de har til rådighed.
Jeg er bare nød til at give Emmy ret. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad Man C gør og hvad de har af spillere. Så længe de uden konsekvenser kan åbne pengepungen og købe ind for priser, der er umulige for os andre at matche (os andre der følger reglerne), så kan de gøre hvad de vil. Man C vil igen i næste sæson vinde mesterskabet og vi andre må spille om andenpladsen. Jeg vil hjertensgerne være mester, og jeg håber vi kan overraske (eller nok mere at Man C vil overraske ved at tabe), men når Man C igen har vundet mesterskabet, vil det rage mig en papand. Har ingen respekt for hvad de gør og hvad de vinder. Lidt ligesom den årrække Armstrong "vandt" touren.
Jeg er også på Jeres hold, men jeg mener nu godt, at Klopp, staff og gutterne kan gøre det med lovlige midler, hvilket sidste sæson var et levende bevis på. Det er dog klart, at vi ikke sæson efter sæson kan hamle op med et voldsomt overforbrug af transfermidler - særligt ikke når Klopp er væk, så der skal naturligvis sanktioneres virkelig hårdt overfor Man City.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 21. jul, 2019 14:33

Niels K skrev:
søndag, 21. jul, 2019 09:35
Aalen skrev:
søndag, 21. jul, 2019 08:55
Sledgehammer skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 20:53
Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 15:38
Mads T. skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 20. jul, 2019 13:38
Jeg vil skide på hvad city har
Så kan du jo passende skide på PL trofæet.
Jeg kan fylde den hvis de vinder igen. Og er for at du fatter det, ligeglad med hvad den elendige snydeklub har af spillere
Så er du vel også ligeglad med hvor i tabellen de slutter? DEt afgøres jo i høj grad af de spillere de har til rådighed.
Jeg er bare nød til at give Emmy ret. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad Man C gør og hvad de har af spillere. Så længe de uden konsekvenser kan åbne pengepungen og købe ind for priser, der er umulige for os andre at matche (os andre der følger reglerne), så kan de gøre hvad de vil. Man C vil igen i næste sæson vinde mesterskabet og vi andre må spille om andenpladsen. Jeg vil hjertensgerne være mester, og jeg håber vi kan overraske (eller nok mere at Man C vil overraske ved at tabe), men når Man C igen har vundet mesterskabet, vil det rage mig en papand. Har ingen respekt for hvad de gør og hvad de vinder. Lidt ligesom den årrække Armstrong "vandt" touren.
Jeg er også på Jeres hold, men jeg mener nu godt, at Klopp, staff og gutterne kan gøre det med lovlige midler, hvilket sidste sæson var et levende bevis på. Det er dog klart, at vi ikke sæson efter sæson kan hamle op med et voldsomt overforbrug af transfermidler - særligt ikke når Klopp er væk, så der skal naturligvis sanktioneres virkelig hårdt overfor Man City.
Som fans kan vi jo ikke stille det store op, men derfra og til at være "ligeglad" er der nu i alligevel et spring. Så længe City får lov at agere som de gør, så kan man da ikke være "ligeglad" med, at vi sandsynligvis må nøjes med sekundære PrL placeringer. Jeg kan i hvert fald ikke være ligeglad med at vi ikke bliver mestre.

Og jeg håber da, at vi som klub gør hvad vi kan, gennem de kanaler vi nu end har adgang til, for at City bliver stillet til ansvar for deres synder.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 21. jul, 2019 18:59

Med det hold og den træner, vi har, tænker jeg ikke særlig meget over, hvad alle vores konkurrenter gør - ikke kun når det drejer sig om Man City. Jeg tror, at de med rette har mere travlt med at se til os, og jeg mener ikke, at Man City har købt sig stærkere til denne sæson. Det mener jeg faktisk også, at de har svært ved, og det samme kan siges om os.

De har/havde et sammenspillet hold, og det kan man først for alvor tale om nu for vores vedkommende, så jeg mener, at vi kan blive endnu stærkere af, at vi bliver mere sammenspillede og rutinerede. Vi får forhåbentlig flere afgørende kendelser vores vej næste sæson, og så skal vi gerne stå med 4 eller 6 point efter vores 2 indbyrdes kampe mod Man City, så mener jeg, at den tipper over til os.

Besvar