Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 15. dec, 2018 09:05

Det ser ud til, at £ 50 mille kan gøre det, så jeg synes, vi skal nappe ham i januar, så han er 100% klar til den nye sæson, og så han kan være med til sæsonafslutningen, hvor vi forhåbentlig stadig er med i det hele:

https://www.footballfancast.com/premier ... est-report

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: LFC - Napoli >> Kamptråden [Efter: side 11]

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 15. dec, 2018 09:16

YNWA! skrev:
?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 15. dec, 2018 09:17

Rygterne er Klopp muligvis vil går efter en forsvarsspiller. CB. I januar vinduet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 15. dec, 2018 09:18

Niels K skrev:Det ser ud til, at £ 50 mille kan gøre det, så jeg synes, vi skal nappe ham i januar, så han er 100% klar til den nye sæson, og så han kan være med til sæsonafslutningen, hvor vi forhåbentlig stadig er med i det hele:

https://www.footballfancast.com/premier ... est-report
Kan simpelthen ikke blive enig med mig selv om jeg tænder på ham. Vandene er delt og er nok mest til nej tak.

Så hellere €100 for Asensio.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: LFC - Napoli >> Kamptråden [Efter: side 11]

Indlæg af YNWA! » lørdag, 15. dec, 2018 12:21

liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
| #BVB are open to Christian Pulisic leaving in the January transfer window if the price is right. (@MirrorFootball)

For £50m, who would like to see the American starlet in Liverpool red this January?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - Napoli >> Kamptråden [Efter: side 11]

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 15. dec, 2018 14:10

YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
| #BVB are open to Christian Pulisic leaving in the January transfer window if the price is right. (@MirrorFootball)

For £50m, who would like to see the American starlet in Liverpool red this January?
Origi +£25m ville være fair for begge parter. £50m synes jeg er meget meget dyrt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 15. dec, 2018 15:36

Det er 3,5 år siden, vi solgte Sterling for 49 mille, så det mener Dortmund vel også, at de skal have for Pulisic, og det forstår jeg godt. Solgte de Dembele for 100 mille ?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 16. dec, 2018 12:14



Tapatalk : Atletico Madrid tried to sign Pulisic last month but Dortmund told them they had already agreed a deal with an English club for next season [@La_SER]




Så var der en spansk journalist fra selv samme medie der skriver at det er os.

Tapatalk : Al Liverpool, Pulisic ya lo tiene cerrado el Liverpool.

Oversat : I Liverpool har Pulisic allerede lukket Liverpool. (Google oversæt)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » søndag, 16. dec, 2018 13:11

Lad os nu se, de der sydlandske medier rammer sjældent rigtigt...:-)

Neil Jones, jo tidligere ECHO er nu hos Goal, hvor han overtog Melissa Reddy’s job, da hun skiftede til Joe, har skrevet at LFC ikke er intesseret i Pulisic.

Raphael Honigstein ( Ham med Klopp bogen), har dette syn med Pulisic hvor han kunne ende :

https://t.co/9A2dzW777Y?amp=1

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 17. dec, 2018 21:51




Tapatalk : Adrien Rabiot has been excluded from playing matches for the PSG 1st team as contract talks break down completely.



Tapatalk : PSG Sporting Director Antero Henrique: "It appears to me that Adrien Rabiot & his representative have been misleading us for months."

Ville i tage Rabiot? Hans kontrakt udløber til sommer.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 17. dec, 2018 22:01

YNWA! skrev:


Tapatalk : Adrien Rabiot has been excluded from playing matches for the PSG 1st team as contract talks break down completely.



Tapatalk : PSG Sporting Director Antero Henrique: "It appears to me that Adrien Rabiot & his representative have been misleading us for months."

Ville i tage Rabiot? Hans kontrakt udløber til sommer.

Kunne være rart. Men mon ikke Spanien bliver hans næste hjem.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. dec, 2018 23:51

YNWA! skrev:


Tapatalk : Adrien Rabiot has been excluded from playing matches for the PSG 1st team as contract talks break down completely.



Tapatalk : PSG Sporting Director Antero Henrique: "It appears to me that Adrien Rabiot & his representative have been misleading us for months."

Ville i tage Rabiot? Hans kontrakt udløber til sommer.
Jeg er begyndt at tvivle en lille smule. Men igen vil det være et aktivt tilvalg for Rabiot at vælge LFC og Shitty, Chelsea, Juve og et par andre vil givetvis tilbyde ham en bedre løn. Så hvis han vælger os må det være fordi han VIL os, og sådan skal det også være.
Vi skal ikke ud og betale ham en Sanchez lønning og overbyde konkurrenterne. Men vil han LFC så er han da velkommen, vi har en spillestil der sætter store fysiske krav til midtbanespillerne og derfor har vi behov for en gid bredde lige netop på midten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 18. dec, 2018 08:32

Jeg tager i og for sig gerne imod Rabiot, men der skal jo være noget at lave for alle, og hvis Lallana holder sig skadefri og dermed ind i varmen hos Klopp igen, og vi får Oxen tilbage, så er der vel ikke rigtig plads og behov for yderligere tilføjelser ?
Skulle vi vælge at skille os af med fx Lallana, så mener jeg egentlig, at vi stadig er nok, men mon så ikke at Klopp har et øje på Marko Grujic, som får de flotteste ord med på vejen af deres træner og nu også af en scumfan, som også er meget glad for Hertha Berlin og vild med Grujic:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... or-grujic/

Jeg tror på ham, og der må have været mening med, at han blev Klopp's første køb.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 18. dec, 2018 09:37

Niels K skrev:Jeg tager i og for sig gerne imod Rabiot, men der skal jo være noget at lave for alle, og hvis Lallana holder sig skadefri og dermed ind i varmen hos Klopp igen, og vi får Oxen tilbage, så er der vel ikke rigtig plads og behov for yderligere tilføjelser ?
Skulle vi vælge at skille os af med fx Lallana, så mener jeg egentlig, at vi stadig er nok, men mon så ikke at Klopp har et øje på Marko Grujic, som får de flotteste ord med på vejen af deres træner og nu også af en scumfan, som også er meget glad for Hertha Berlin og vild med Grujic:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... or-grujic/

Jeg tror på ham, og der må have været mening med, at han blev Klopp's første køb.
Skal have vlre afløser for Milner, eller hvordan ser I ham i holdopstillingen. Tvivler på han vil sidde på bænken. Gini, Fabinho og Keita må stå før ham pt.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 18. dec, 2018 10:55

Niels K skrev:Jeg tager i og for sig gerne imod Rabiot, men der skal jo være noget at lave for alle, og hvis Lallana holder sig skadefri og dermed ind i varmen hos Klopp igen, og vi får Oxen tilbage, så er der vel ikke rigtig plads og behov for yderligere tilføjelser ?
Skulle vi vælge at skille os af med fx Lallana, så mener jeg egentlig, at vi stadig er nok, men mon så ikke at Klopp har et øje på Marko Grujic, som får de flotteste ord med på vejen af deres træner og nu også af en scumfan, som også er meget glad for Hertha Berlin og vild med Grujic:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... or-grujic/

Jeg tror på ham, og der må have været mening med, at han blev Klopp's første køb.
Men det bliver jo lidt et "let the best man win" scenarie. Oxlade, Lallana er vel også mere konkurrent til Keita(Shaqiri), hvor jeg ser Rabiot mere i Milner, Hendo, Gini kategorien, selvom det i nogle 4-3-3 udgaver af holdet er en meget hårfin grænse.

Men jeg er helt enig i at vi ikke skal give køb på noget for at få Rabiot til holdet, han er ikke den manglende brik der gør puslespillet færdigt og derfor skal vi ikke tilbyde ham så høj løn at Man City tænker det er for meget(som Man Utd gjorde med Sanchez). Men samtidig er han så god en spiller og så stort et talent at hvis han gerne vil til Liverpool og vægter det højere end at få en vanvidsløn*, så syntes jeg da at vi skal være interesserede.

Så vi skal ikke sætte alle sejl ind i jagten eller sætte en ny standard for hvad en Liverpool spiller tjener om ugen, men vi må da gerne tilbyde ham en kontrakt og en mulighed for at spille sig på holdet hvis han leverer hårdt arbejde på træningsbanen og velovervejde aktioner i kampe.

Jeg har desværre ikke et godt nok kendskab til klubbens økonomi til at jeg vil kunne sige præcist hvad vi bør kunne tilbyde ham om ugen.
https://www.totalsportek.com/money/live ... -salaries/ hvis denne liste ellers er nogenlunde retvisende** så er max vel omkring 130.000 £/uge, med det forbehold at hvis vores indtægter er steget tilstrækkeligt meget, så kan vores udgifter også godt stige lidt mere. Det virker urealistisk at han kan nøjes med det niveau når man tænker på interessen omkring ham og hvilken arbejdsgiver han har nu, men så går det nok også.

*jeg ved godt at han under alle omstændigheder vil få en ganske fornem kontrakt.
** Jeg har læst mange steder at Milner og Sturridge er på 150.000 £/uge, forskellen er nok noget med om man regner bonuser og sign-on-fees med og hvis man gør, hvordan det så figurerer.

Besvar