Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » fredag, 16. nov, 2018 12:59

De Ligt og Eriksen.... jamen kom da bare.

Ser gerne en dansker med klasse igen i Liverpool. Det vil også fjerne de danske sportsjournalisters liderlighed ifht den sølle londonklub. :gunfire:

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 16. nov, 2018 13:25

mortenbak skrev:De Ligt og Eriksen.... jamen kom da bare.

Ser gerne en dansker med klasse igen i Liverpool. Det vil også fjerne de danske sportsjournalisters liderlighed ifht den sølle londonklub. :gunfire:
Vil nu også mene at journalisterne er meget glade for os. Men ift hvor lidt Tottenham har opnået så synes jeg virkelig de får ALT for meget ros. Det er noget af det der irriterer mig mest ved den klub.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 18. nov, 2018 08:40

Klopp vil have Pulisic - også selvom det kan betyde salg af Fabinho ?

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... av-pulisic

Mirror taler her om, at Chelsea står til måske at blive ramt af et 2 årigt transferforbud gældende fra sommeren 2019, så de vil have travlt med at skulle forstærke sig til januar og vil være villige til at byde høje priser for at få deres ønskespillere nu her.
På samme tid får Pulisic begrænset spilletid bl.a. grundet Jadon Sanchez, så Dortmund mener, at hans pris givetvis peaker lige nu.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13603468

Hvis Klopp vælger at lade et salg af Fabinho finansiere et køb af Pulisic, så må det være fordi, Fabinho ikke har overbevist Klopp om, at han er så stærk, som vi alle troede, og at han ikke rykker os fremad ift. at vi har Henderson og Gini til at spille 6'eren og måske Grujic ?
Det kan selvfølgelig også være fordi, at Fabinho vil være nem og hurtig at sælge i stedet for Origi, Lallana, Moreno, Clyne og Kent og måske spillere som en Matip for at få de samme penge hjem her i januar ?

Jeg kunne i hvert fald godt have en idé om, at Klopp ikke vil lade Pulisic smutte, hvis Dortmund er i salgs mode, og Chelsea ser ham vel som en Hazard-erstatter, hvis han vil væk lige pludselig ?

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 18. nov, 2018 08:52

Niels K skrev:Klopp vil have Pulisic - også selvom det kan betyde salg af Fabinho ?

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... av-pulisic

Mirror taler her om, at Chelsea står til måske at blive ramt af et 2 årigt transferforbud gældende fra sommeren 2019, så de vil have travlt med at skulle forstærke sig her til januar og vil være villige til at byde høje priser for at få deres ønskespillere nu her.
På samme tid får Pulisic begrænset spilletid bl.a. Jadon Sanchez, så Dortmund mener, at hans pris givetvis peaker lige nu.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13603468

Hvis Klopp vælger at lade et salg af Fabinho finansiere et køb af Pulisic, så må det være fordi, Fabinho ikke har overbevist Klopp om, at han er så stærk, som vi alle troede, og at han ikke rykker os fremad ift. at vi har Henderson og Gini til at spille 6'eren og måske Grujic også, og det kan selvfølig også være fordi, at Fabinho vil være nem og hurtig at sælge i stedet for Origi, lallana, Moreno, Clyne og måske spillere som Clyne, Kent og en Matip for at få de samme penge hjem her i januar ?

Jeg kunne i hvert fald godt have en idé om, at Klopp ikke vil lade Pulisic smutte, hvis Dortmund er i salgs mode, og Chelsea ser ham vel som en Hazard-erstatter, hvis han vil væk lige pludselig ?
Jeg synes Fabinho er en super spiller, men måske passer han ikke til det engelske. Jeg havde hellere set vi var gået efter Ruben Neves til pladsen. Et Fabinho salg tror jeg også vil give et godt overskud, hvis et par af de store spanske klubber eller PSG melder sig på banen. Gnier Juventus håber jeg ikke er den eneste store bejler.

Så dog hellere pengene brugt på Dembele fremfor Pulisic.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 18. nov, 2018 09:50

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Klopp vil have Pulisic - også selvom det kan betyde salg af Fabinho ?

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... av-pulisic

Mirror taler her om, at Chelsea står til måske at blive ramt af et 2 årigt transferforbud gældende fra sommeren 2019, så de vil have travlt med at skulle forstærke sig her til januar og vil være villige til at byde høje priser for at få deres ønskespillere nu her.
På samme tid får Pulisic begrænset spilletid bl.a. Jadon Sanchez, så Dortmund mener, at hans pris givetvis peaker lige nu.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13603468

Hvis Klopp vælger at lade et salg af Fabinho finansiere et køb af Pulisic, så må det være fordi, Fabinho ikke har overbevist Klopp om, at han er så stærk, som vi alle troede, og at han ikke rykker os fremad ift. at vi har Henderson og Gini til at spille 6'eren og måske Grujic også, og det kan selvfølig også være fordi, at Fabinho vil være nem og hurtig at sælge i stedet for Origi, lallana, Moreno, Clyne og måske spillere som Clyne, Kent og en Matip for at få de samme penge hjem her i januar ?

Jeg kunne i hvert fald godt have en idé om, at Klopp ikke vil lade Pulisic smutte, hvis Dortmund er i salgs mode, og Chelsea ser ham vel som en Hazard-erstatter, hvis han vil væk lige pludselig ?
Jeg synes Fabinho er en super spiller, men måske passer han ikke til det engelske. Jeg havde hellere set vi var gået efter Ruben Neves til pladsen. Et Fabinho salg tror jeg også vil give et godt overskud, hvis et par af de store spanske klubber eller PSG melder sig på banen. Gnier Juventus håber jeg ikke er den eneste store bejler.

Så dog hellere pengene brugt på Dembele fremfor Pulisic.
Vi ved jo ikke, hvem der reelt er til salg, men hvis vi antager, at vi kan vælge mellem Pulisic og Dembele, så vil jeg bakke Klopp's valg op 100%, da han kender dem begge bedre end de fleste. Til Pulisic fordel taler givetvis noget omkring arbejdsmoral og det at være en holdspiller, ja - givetvis alt det man kan forvente og ønske sig af en professionel fodboldspiller, og det ser ud til, at Dembele tager lidt mere lemfældigt på tingene.
Pulisic løber mere - også uden bold, og han tager gerne del i det defensive arbejde. Offensivt synes jeg fint, at han mod England illustrerede, hvordan han egenhændigt kunne rive forsvaret fra hinanden i begge sider, men der er givetvis lidt mere saft, kraft og fart over Dembele i denne afdeling, men mon ikke Pulisic har bedre blik for sine medspillere og ikke vil det hele selv ?

Jeg beholder også helst Fabinho, og jeg mener, at vi har nogle ydermandater i truppen, som vi bør sælge før Fabinho, så vi kan gøre alle interesserede klubber klar over, at Origi, Lallana, Clyne, Moreno, Kent og Ojo er til salg her til januar og Matip for den sags skyld også.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 18. nov, 2018 12:13

YNWA! skrev:
mortenbak skrev:De Ligt og Eriksen.... jamen kom da bare.

Ser gerne en dansker med klasse igen i Liverpool. Det vil også fjerne de danske sportsjournalisters liderlighed ifht den sølle londonklub. :gunfire:
Vil nu også mene at journalisterne er meget glade for os. Men ift hvor lidt Tottenham har opnået så synes jeg virkelig de får ALT for meget ros. Det er noget af det der irriterer mig mest ved den klub.
Vi har jo vundet mange trofæer på det sidste.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 18. nov, 2018 14:40

Klopp sælger ikke Fabinho. Det tror jeg ikke et eneste sekund på. Og hvis Chelsea får karantæne så skal man svække dem ved ikke at sælge til dem.
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 18. nov, 2018 14:42

Emmy skrev:Klopp sælger ikke Fabinho. Det tror jeg ikke et eneste sekund på. Og hvis Chelsea får karantæne så skal man svække dem ved ikke at sælge til dem.
Det er fucked up og retarderet at sælge Fabinho.

Medmindre vi får min 800 mio. og henter 2 nye der kan gå i start 11 eller konkurrencer med de andre.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » søndag, 18. nov, 2018 16:06

Det lugter lidt af at Klopp ikke køber nogen i vinter transfervinduet, som altid var jeg ved at sige :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » søndag, 18. nov, 2018 16:08

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Klopp vil have Pulisic - også selvom det kan betyde salg af Fabinho ?

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... av-pulisic

Mirror taler her om, at Chelsea står til måske at blive ramt af et 2 årigt transferforbud gældende fra sommeren 2019, så de vil have travlt med at skulle forstærke sig her til januar og vil være villige til at byde høje priser for at få deres ønskespillere nu her.
På samme tid får Pulisic begrænset spilletid bl.a. Jadon Sanchez, så Dortmund mener, at hans pris givetvis peaker lige nu.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13603468

Hvis Klopp vælger at lade et salg af Fabinho finansiere et køb af Pulisic, så må det være fordi, Fabinho ikke har overbevist Klopp om, at han er så stærk, som vi alle troede, og at han ikke rykker os fremad ift. at vi har Henderson og Gini til at spille 6'eren og måske Grujic også, og det kan selvfølig også være fordi, at Fabinho vil være nem og hurtig at sælge i stedet for Origi, lallana, Moreno, Clyne og måske spillere som Clyne, Kent og en Matip for at få de samme penge hjem her i januar ?

Jeg kunne i hvert fald godt have en idé om, at Klopp ikke vil lade Pulisic smutte, hvis Dortmund er i salgs mode, og Chelsea ser ham vel som en Hazard-erstatter, hvis han vil væk lige pludselig ?
Jeg synes Fabinho er en super spiller, men måske passer han ikke til det engelske. Jeg havde hellere set vi var gået efter Ruben Neves til pladsen. Et Fabinho salg tror jeg også vil give et godt overskud, hvis et par af de store spanske klubber eller PSG melder sig på banen. Gnier Juventus håber jeg ikke er den eneste store bejler.

Så dog hellere pengene brugt på Dembele fremfor Pulisic.
Dembele virker til at være Baloteli v2.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 18. nov, 2018 17:27

Wormie skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Klopp vil have Pulisic - også selvom det kan betyde salg af Fabinho ?

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... av-pulisic

Mirror taler her om, at Chelsea står til måske at blive ramt af et 2 årigt transferforbud gældende fra sommeren 2019, så de vil have travlt med at skulle forstærke sig her til januar og vil være villige til at byde høje priser for at få deres ønskespillere nu her.
På samme tid får Pulisic begrænset spilletid bl.a. Jadon Sanchez, så Dortmund mener, at hans pris givetvis peaker lige nu.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13603468

Hvis Klopp vælger at lade et salg af Fabinho finansiere et køb af Pulisic, så må det være fordi, Fabinho ikke har overbevist Klopp om, at han er så stærk, som vi alle troede, og at han ikke rykker os fremad ift. at vi har Henderson og Gini til at spille 6'eren og måske Grujic også, og det kan selvfølig også være fordi, at Fabinho vil være nem og hurtig at sælge i stedet for Origi, lallana, Moreno, Clyne og måske spillere som Clyne, Kent og en Matip for at få de samme penge hjem her i januar ?

Jeg kunne i hvert fald godt have en idé om, at Klopp ikke vil lade Pulisic smutte, hvis Dortmund er i salgs mode, og Chelsea ser ham vel som en Hazard-erstatter, hvis han vil væk lige pludselig ?
Jeg synes Fabinho er en super spiller, men måske passer han ikke til det engelske. Jeg havde hellere set vi var gået efter Ruben Neves til pladsen. Et Fabinho salg tror jeg også vil give et godt overskud, hvis et par af de store spanske klubber eller PSG melder sig på banen. Gnier Juventus håber jeg ikke er den eneste store bejler.

Så dog hellere pengene brugt på Dembele fremfor Pulisic.
Dembele virker til at være Baloteli v2.
På hvilken måde virker han som Baloteli?

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 18. nov, 2018 17:39

Dembele virker bare lidt uintelligent, hvis man har set interviews med ham. Han er ikke en ballademager som Balotelli så vidt jeg ved.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 18. nov, 2018 20:26

Sturridge casen virker squ til, at være ret bad.

I værste tilfælde er det vidst godt Origi ikke er solgt af de fleste herinde endnu.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 19. nov, 2018 08:57

Kelly skrev:
Niels K skrev:VvD taler varmt om Matthijs de Ligt og mener, at han allerede står på Liverpool's transferliste. Hvis vores scouts beder ham om en udtalelse, skal de nok få det :D

https://liverpooloffside.sbnation.com/2 ... -barcelona
Ham har jeg skrevet om før. Han er et MEGA stort talent, og ville være helt fantastisk at få til Liverpool. Sikker et forsvar vi kan få i fremtiden og hvor godt vi vil være dækket ind i forhold til skader. Stort ja tak fra mig.
Det ser ud som om, at han nærmest er afsat til Barca, så vi holder også et vågent øje med Dael Fry fra M'brough:

http://www.anfieldedition.uk/2018/11/li ... he-league/

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 19. nov, 2018 11:04

Vi skal heller ikke fokusere på indkøb til bagerste geled. Vi er godt garderet med VVD, Gomez og Lovren. Hvis Matip sælges til sommer, kan der hentes en ungt talent, eller en rutineret ræv, ind som 4. valg.

Det store checkhæfte skal bruges på positionerne længere fremme på banen. Udover min evindelige klagesang i forhold til vores mangler på den centrale midtbane, kunne jeg godt tænke mig at se en offensiv klassespiller hentet ind til angrebet. Vi er for afhængige af den nuværende frontrio, hvorfor det vil være fint at have en fuldgod erstatning for Firmino eller Mane, når disse ramler ind i et større formdyk som det pt. er tilfældet.

Timo Werner er den arbejdsomme og dynamiske spiller, der passer som hånd i handske til Klopp’s filosofi. Jeg er dog ikke helt overbevist omkring Werner’s evner som afslutter. Men han er en alsidig spiller, der vil kunne spille de tre forreste positioner, og Klopp elsker som sagt denne fleksibilitet.

Mauro Icardi kunne også være et bud. Han er modsat Werner hamrende effektiv inde i og omkring feltet og har gennem de seneste fire sæsoner scoret 91 mål for Inter. Icardi har sine spidskompetencer som afslutter, men er også habil som opspilsstation og det generelle spil i fødderne. Jeg er overbevist om, at Icardi nok skulle fortsætte takterne fra Inter i Liverpool. Dog med den risiko, at Salah bliver mindre effektiv, eftersom Icardi søger mange af de samme rum i ryggen på modstanderens forsvar.

Luka Jovic ligner også en spændende spiller ud fra de begrænsede minutter jeg har set ham spille. Men han er meget ung og har behov for spilletid for at udvikle sig yderligere. Spørgsmålet er om han ville få det i Liverpool.

Besvar