Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. okt, 2020 09:28

TG12 skrev:
mandag, 19. okt, 2020 19:56

Jeg tror også at Ali klart hjælper til et mindre tab, og jeg håber dybt og inderligt VVD's tid på holdet har "lært" de andre lidt om hvad det er han gør og hvilket hul han efterlader så de kan udfylde hullet efter bedste evne. At de måske ikke kan udføre perfekt hvad VVD har gjort/gør er forventeligt, men at de måske kan imitere noget af det så det ikke fremkommer som et 100% tab.
Der er jo sket meget siden VvD kom til, Robbo spiller i stedet for Moreno, Trent og Gomez er blevet ældre, Allie, Fabinho og Thiago er kommet til.
Så jeg tror da stadig der er forudsætnignerne for at have en solid defensiv, men det sker selvfølgelig ikke af sig selv.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. okt, 2020 12:01

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 20. okt, 2020 09:28
TG12 skrev:
mandag, 19. okt, 2020 19:56

Jeg tror også at Ali klart hjælper til et mindre tab, og jeg håber dybt og inderligt VVD's tid på holdet har "lært" de andre lidt om hvad det er han gør og hvilket hul han efterlader så de kan udfylde hullet efter bedste evne. At de måske ikke kan udføre perfekt hvad VVD har gjort/gør er forventeligt, men at de måske kan imitere noget af det så det ikke fremkommer som et 100% tab.
Der er jo sket meget siden VvD kom til, Robbo spiller i stedet for Moreno, Trent og Gomez er blevet ældre, Allie, Fabinho og Thiago er kommet til.
Så jeg tror da stadig der er forudsætnignerne for at have en solid defensiv, men det sker selvfølgelig ikke af sig selv.
Vil bruke van Dijks skadefravær som motivasjon

Liverpool-kaptein Jordan Henderson sier Virgil van Dijks skade vil gjøre troppen enda mer samlet i jakten på nye trofeer.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... otivasjon/

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 20. okt, 2020 22:08

Upamecanos frikøbsklausul skulle efter sigende blive mindre i det nye år. Han har vidst altid været i planerne som et køb til næste sommer, men lad os håbe at det rykkes frem til januar nu og at det lykkes os at hente ham for næsen af alle de store klubber i Europa.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 21. okt, 2020 06:16

Mads T. skrev:Upamecanos frikøbsklausul skulle efter sigende blive mindre i det nye år. Han har vidst altid været i planerne som et køb til næste sommer, men lad os håbe at det rykkes frem til januar nu og at det lykkes os at hente ham for næsen af alle de store klubber i Europa.
Men træder den ikke først i kræft til sommer?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 25. okt, 2020 15:45

Skal være i samtaler med Schalke om kjøp av midtstopper

Mirror melder at Liverpool har satt i gang samtaler med Schalke om et kjøp av den 20 år gamle midtstopperen Ozan Kabak i januar. Liverpool skal være villig til å betale 20 millioner pund. Schalke ønsket i utgangspunktet det dobbelte, men etter at pandemien har svekket klubbens økonomi skal det være muligheter for forhandling, melder Mirror.

De skriver videre at Jürgen Klopp er en stor fan av den tyrkiske stopperen, og at et bud i sommer ville vært aktuelt hadde det vært mer penger å rutte med.

OZAN KABAK: 19/20 STATISTICS FOR LIVERPOOL'S POTENTIAL VAN DIJK REPLACEMENT

The 20-year-old impressed in an underwhelming Schalke side in the 2019/20 Bundesliga campaign

https://www.footballcritic.com/features ... ement/1163

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » søndag, 25. okt, 2020 19:26

Er der nogen, der følger tysk fodbold, som kan give en beskrivelse af ham Ozan Kabak?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 26. okt, 2020 01:20

Mugge skrev:
søndag, 25. okt, 2020 19:26
Er der nogen, der følger tysk fodbold, som kan give en beskrivelse af ham Ozan Kabak?
Den her kunne være et bud:

Ozan Kabak’s next step, Liverpool or Leicester? – scout report

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 26. okt, 2020 20:44

Mugge skrev:
søndag, 25. okt, 2020 19:26
Er der nogen, der følger tysk fodbold, som kan give en beskrivelse af ham Ozan Kabak?
Jeg kan self ikke huske kilden, men læste tidligere i dag, at det skulle være en and og "kreativt agent-arbejde" og at vi tilsyneladende slet ikke overvejer ham.

Fandt en kilde, "sources inside the club" er lidt vagt dog
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-19162850

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 27. okt, 2020 08:04

pow9199 skrev:
mandag, 26. okt, 2020 20:44
Mugge skrev:
søndag, 25. okt, 2020 19:26
Er der nogen, der følger tysk fodbold, som kan give en beskrivelse af ham Ozan Kabak?
Jeg kan self ikke huske kilden, men læste tidligere i dag, at det skulle være en and og "kreativt agent-arbejde" og at vi tilsyneladende slet ikke overvejer ham.

Fandt en kilde, "sources inside the club" er lidt vagt dog
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-19162850
Sådan er det jo, indtil det er bekræftet. Vi kan dog alle se, at vi har solgt Lovren uden at hente en senior erstatter, og at sæsonen ser ud til at være slut for Virgil. Derfor må en ekstra CB være i spil på den ene eller anden måde pt. Kabak er dukket op flere gange, og han ER et af de mest spændende unge navne derude, hvor prisen ser ud til at være sat ned, da Schalke tilsyneladende har brug for at få flere penge i kassen i januar.
Han er som altid sikkert et af flere mål, men jeg tror, at han står på vores liste.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 29. okt, 2020 08:23

Liverpool handed major transfer boost amid potential David Alaba deal

https://www.footballfancast.com/liverpo ... l-van-dijk

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » torsdag, 29. okt, 2020 08:56

Jeg husker David Alaba som helt fantastisk, men indtrykket af ham er ved at have nogle år på bagen. Er han blevet overhalet indenom, eller er han stadig en spiller som vil pynte på ethvert hold?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 29. okt, 2020 10:46

Rasputin skrev:
torsdag, 29. okt, 2020 08:56
Jeg husker David Alaba som helt fantastisk, men indtrykket af ham er ved at have nogle år på bagen. Er han blevet overhalet indenom, eller er han stadig en spiller som vil pynte på ethvert hold?
Han spiller ret fast for Bayern, så er man ret god :D

Alders profilen passer vel ikke rigtigt på hvad vi er på udkig efter.

Meget afhænger selvfølgelig hvordan Upamecano-jagten går.
Alaba forlanger nok en pæn hyre, men vigtigere så vil han jo nok geren have en lang kontrakt, hvilket i og for sig er helt fint, men det binder bare en masse penge op i 4-5 år, penge der måske var brugt bedre på en udfordrer og fremtidig makker til Joemez.

Omvendt så kan det jo være at Alaba, bare syntes det vil være det vildeste i verden at komme til Liverpool

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 29. okt, 2020 10:51

Filos of Isk skrev:
Rasputin skrev:
torsdag, 29. okt, 2020 08:56
Jeg husker David Alaba som helt fantastisk, men indtrykket af ham er ved at have nogle år på bagen. Er han blevet overhalet indenom, eller er han stadig en spiller som vil pynte på ethvert hold?
Han spiller ret fast for Bayern, så er man ret god :D

Alders profilen passer vel ikke rigtigt på hvad vi er på udkig efter.

Meget afhænger selvfølgelig hvordan Upamecano-jagten går.
Alaba forlanger nok en pæn hyre, men vigtigere så vil han jo nok geren have en lang kontrakt, hvilket i og for sig er helt fint, men det binder bare en masse penge op i 4-5 år, penge der måske var brugt bedre på en udfordrer og fremtidig makker til Joemez.

Omvendt så kan det jo være at Alaba, bare syntes det vil være det vildeste i verden at komme til Liverpool
Han er lige straks 29. Medmindre hans speed er faldet gevaldigt de sidste par år, så siger jeg: sæt i gang. Så har vi squ tid til at køre 1 eller 2 af vores egen i stilling. Stik manden en 3 årig aftale.

Så er han mere eller mindre altid fast mand.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 29. okt, 2020 10:58

Rasputin skrev:Jeg husker David Alaba som helt fantastisk, men indtrykket af ham er ved at have nogle år på bagen. Er han blevet overhalet indenom, eller er han stadig en spiller som vil pynte på ethvert hold?
Han er blevet overhalet indenom af yngre kræfter på backen. Og spiller derfor som midtstopper nu. Hurtigheden er nedadgående, men han holder stadig høj klasse. Dog har der været en del svipsere der har kostet mål i tilvænningsperioden på den nye plads.
Jeg synes nok han har toppet og vi måske burde lede efter noget andet. Fordelen er dog at han er så polyvalent
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 30. okt, 2020 14:13

liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 29. okt, 2020 10:51
Filos of Isk skrev:
Rasputin skrev:
torsdag, 29. okt, 2020 08:56
Jeg husker David Alaba som helt fantastisk, men indtrykket af ham er ved at have nogle år på bagen. Er han blevet overhalet indenom, eller er han stadig en spiller som vil pynte på ethvert hold?
Han spiller ret fast for Bayern, så er man ret god :D

Alders profilen passer vel ikke rigtigt på hvad vi er på udkig efter.

Meget afhænger selvfølgelig hvordan Upamecano-jagten går.
Alaba forlanger nok en pæn hyre, men vigtigere så vil han jo nok geren have en lang kontrakt, hvilket i og for sig er helt fint, men det binder bare en masse penge op i 4-5 år, penge der måske var brugt bedre på en udfordrer og fremtidig makker til Joemez.

Omvendt så kan det jo være at Alaba, bare syntes det vil være det vildeste i verden at komme til Liverpool
Han er lige straks 29. Medmindre hans speed er faldet gevaldigt de sidste par år, så siger jeg: sæt i gang. Så har vi squ tid til at køre 1 eller 2 af vores egen i stilling. Stik manden en 3 årig aftale.

Så er han mere eller mindre altid fast mand.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
En treårig kunne være fornuftigt, afhængig af lønnen selvfølgelig, men jeg tvivler sgu på at han syntes det er fedt. han fylder først 29 i juni måned, så nu skal han han have en femårig, så han har et godt job i den sidste gode periode af karrieren.

Problemet er bare at så har vi igen tre midtstoppere i slut-20'erne.
Men ja, det er selvfølgelig ikke noget problem hvis Williams eller Kuometio er gode nok til at tage over når de er 21. Men det er et problem, hvis vi gerne vil bruge penge på en yngre midtstopper, hvis vi så skal betale en høj hyre til Alaba.

Jeg er bare bange for at vi kommer til at betale en for høj løn i for lang tid. Men det kan da godt være jeg tager fejl og Alaba bare er vild for at få lov til at spille i den røde trøje.

Besvar