Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 09. jul, 2018 23:35

Giv mig Kasper Schmeichel, Harry Maguire, Shaqiri og en offensiv midt a la Fekir/Coutinho, og jeg vil være glad og tilfreds.

Kasper Schmeichel vil nogen nok undre sig over. Jeg synes, han er en fin keeper, og han har ikke mindst en virkelig stærk mentalitet og tro på egne evner, som vil hjælpe ham kolossalt hos os. Regner nemlig ikke med, at vi kan hente folk som Oblak eller Alisson.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 10. jul, 2018 00:02

Aggerdoo skrev:Giv mig Kasper Schmeichel, Harry Maguire, Shaqiri og en offensiv midt a la Fekir/Coutinho, og jeg vil være glad og tilfreds.

Kasper Schmeichel vil nogen nok undre sig over. Jeg synes, han er en fin keeper, og han har ikke mindst en virkelig stærk mentalitet og tro på egne evner, som vil hjælpe ham kolossalt hos os. Regner nemlig ikke med, at vi kan hente folk som Oblak eller Alisson.
Jeg er også pro Schmiechel og det grundet mentaliteten. Han vil vinde kampe og yde sit bedste hver gang, det stråler ud af ham.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 10. jul, 2018 06:21

Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:Giv mig Kasper Schmeichel, Harry Maguire, Shaqiri og en offensiv midt a la Fekir/Coutinho, og jeg vil være glad og tilfreds.

Kasper Schmeichel vil nogen nok undre sig over. Jeg synes, han er en fin keeper, og han har ikke mindst en virkelig stærk mentalitet og tro på egne evner, som vil hjælpe ham kolossalt hos os. Regner nemlig ikke med, at vi kan hente folk som Oblak eller Alisson.
Jeg er også pro Schmiechel og det grundet mentaliteten. Han vil vinde kampe og yde sit bedste hver gang, det stråler ud af ham.
Mon ikke de fleste der dyrker elitesport vil yde deres bedste og vinde hver gang.
We need a new Fowler...

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 10. jul, 2018 07:26

Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:Giv mig Kasper Schmeichel, Harry Maguire, Shaqiri og en offensiv midt a la Fekir/Coutinho, og jeg vil være glad og tilfreds.

Kasper Schmeichel vil nogen nok undre sig over. Jeg synes, han er en fin keeper, og han har ikke mindst en virkelig stærk mentalitet og tro på egne evner, som vil hjælpe ham kolossalt hos os. Regner nemlig ikke med, at vi kan hente folk som Oblak eller Alisson.
Jeg er også pro Schmiechel og det grundet mentaliteten. Han vil vinde kampe og yde sit bedste hver gang, det stråler ud af ham.
Junior har ganske rigtigt ligesom senior den der fandenivoldskhed og her bestemmer jeg attitude - (omend ikke på samme niveau) - som jeg efterlyser hos vores keeper. Jeg syntes ikke Schmeichel som sådan er nogen opgradering, men han har et lederskab af sit målfelt, som både Migs og Karius ims ikke rigtigt besidder. Jeg syntes dog at Karius voksede med denne opgave også i løbet af foråret, efterhånden som han stod flere og flere gode kampe.

Målmand hos Liverpool er en forfærdelig tjans - både pga. vores spillestil, men også fordi at bare en eneste lille fejl, er nok til at mange vender sidsteskansen ryggen. På de danske fora kan der dog komme lidt ro, hvis det er en dansker. Ligesom at Agger også kunne spille som Lovren på sine dårligste dage, og alligevel få ros.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 10. jul, 2018 08:27

Målmanden i liverpool skal være god med fødderne, kunne stå højt i banen, stærk i feltet og på stregen.
Og være stærk mentalt. Med andre ord der kræver meget. Allison tror jeg passer ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 10. jul, 2018 08:39

Ind med en gammel kending.

JERZY DUDEK

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 10. jul, 2018 08:53

Kelly skrev:Maguire kunne forstærke Liverpool i mange år. Så er midterforsvaret på plads.

Jeg synes de skal kigge mod Milan og smide boksen efter deres 19 årige målmand.

Hente Zaha og Fekir
Jeg tør slet ikke tænke på hvor dyr Maguire er efter et godt VM og jeg er ikke overbevist om at han kan dække de store rum som vores høje pres efterlader bag sig nogle gange.
Men han er dygtig og når man ser ham kan man jo slet ikke begribe at han er så bevægelig som han er.

Donnaruma er nok det naturlige valg når Oblak og Allisson er uden for rækkevidde. Sådan i forhold til hvor kendte spillerne er.

Men han bliver også dyr medmindre vi kan få presset AC Milan pga. FFP. Og jeg er lidt bekymret for om han kan håndtere presset, måske er et skifte ud af Italien det han har brug for og måske falder han helt igennem.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 10. jul, 2018 13:41

Har vi ikke brændt tungen nok mht engelske spillere? Tror Harry Maguire ville være risiko

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » tirsdag, 10. jul, 2018 14:10

De gange vi har spillet mod Leicester har jeg været imponeret af ham - jeg tror ikke han er et one-season-wonder.
MEN
Nu koster han da so absolut 60m pund. Og det synes jeg stadig han er for uprøvet til at være den satsning værd.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 10. jul, 2018 15:48

zalcos skrev:De gange vi har spillet mod Leicester har jeg været imponeret af ham - jeg tror ikke han er et one-season-wonder.
MEN
Nu koster han da so absolut 60m pund. Og det synes jeg stadig han er for uprøvet til at være den satsning værd.
Det er vildt at man kan sige det om en engelsk landsholdspiller der er en vigtig spiller forud for en VM semifinale, men det er fuldstændigt rigtigt.

I øvrigt er jeg ret glad for Lovren og tror at Klopp kan genopbygge Matips selvtillid og lære Gomez at være bedre i luftrummet og selvom jeg ofte forsvarer Karius så ville jeg helt sikkert købe en ny keeper før jeg brugte 60 millioner på en ny midtstopper, medmindre det var van Dijks endnu mere talentfulde tvilling eller en 24 årig carragher og jeg er bare ikke helt overbevist om at Harry falder ned i den kategori.

Men jeg vil da tillade mig at ærgre mig over at vi ikke lavede et dobbelt swoop i Hull for et års tid siden.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 10. jul, 2018 16:36

Fowler89 skrev:Har vi ikke brændt tungen nok mht engelske spillere? Tror Harry Maguire ville være risiko
Jeg synes da vi har haft meget god succes med en lang række engelske spillere og har da også en del af dem i truppen stadig. Henderson, Clyne, Lallana, Sturridge og Milner har da alle gjort en god figur hos os.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 10. jul, 2018 18:52

nikand skrev:
Mon ikke de fleste der dyrker elitesport vil yde deres bedste og vinde hver gang.
Man kan sgu godt blive i tvivl når man ser mange af de danske spillere....
jeg er helt klart også pro Kasper. Han udstråler det hvergang.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 10. jul, 2018 19:33

Mads T. skrev:
Fowler89 skrev:Har vi ikke brændt tungen nok mht engelske spillere? Tror Harry Maguire ville være risiko
Jeg synes da vi har haft meget god succes med en lang række engelske spillere og har da også en del af dem i truppen stadig. Henderson, Clyne, Lallana, Sturridge og Milner har da alle gjort en god figur hos os.
Klart, de har været gode men du ved lige så vel som jeg, at listen med dem som har floppet er længere, udover det kan man også sige at alle dem du nævner (undtagen Henderson) var gode i mere end en sæson, så det var spillere der havde bevist sig selv.

Bare for 3 år siden var vi kendt for vores dårlige handler på transfermarkedet og det var netop pga. handler som Lambert, Downing, Charlie Adam osv.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 10. jul, 2018 19:50

Fowler89 skrev:.

Bare for 3 år siden var vi kendt for vores dårlige handler på transfermarkedet og det var netop pga. handler som Lambert, Downing, Charlie Adam osv.
Men der er problemet jo at klubben ikke havde gjort sit hjemme arbejde og købte spillere der ikke havde de kvaliteter som holdet havde brug for.

Lambert var en langsom angriber og vi havde brug for en hurtig.
Downing var en gammeldags venstrekant og vi havde brug for en mere moderne kantspiller der søgte ind i banen, og så havde Kenny en uvane med at spille ham i højre side når Carroll var angriber og i venstre når det var Suarez. (Det kan godt være det kun skete få gange og jeg bare oplevede det som flere fordi jeg var lidt frustreret over LFC projektet dengang).
Adam... ja han var vel et billigt kast med terningerne.

Alle de spillere kunne jo lige så godt være købt i Serie A og floppet lige så meget.

Så er der Lallana der egentlig også var et hovedløst køb fordi vi igen manglede hurtige spillere oppe foran. Men så fandt han som plads og blev en god spiller for os mere centralt.

Det handler mere om hvordan man køber og købte end hvor mam gjorde det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 10. jul, 2018 20:43

Fowler89 skrev:
Mads T. skrev:
Fowler89 skrev:Har vi ikke brændt tungen nok mht engelske spillere? Tror Harry Maguire ville være risiko
Jeg synes da vi har haft meget god succes med en lang række engelske spillere og har da også en del af dem i truppen stadig. Henderson, Clyne, Lallana, Sturridge og Milner har da alle gjort en god figur hos os.
Klart, de har været gode men du ved lige så vel som jeg, at listen med dem som har floppet er længere, udover det kan man også sige at alle dem du nævner (undtagen Henderson) var gode i mere end en sæson, så det var spillere der havde bevist sig selv.

Bare for 3 år siden var vi kendt for vores dårlige handler på transfermarkedet og det var netop pga. handler som Lambert, Downing, Charlie Adam osv.
Synes bare ikke det er noget brugbart argument, at han er englænder. Vores track record med engelske spillere er vel lige så god som alle andre nationaliteter. At der så kan være en risiko ved Maguire kan jeg bedre forstå, selvom han har ligget på et stabilt højt niveau de sidste tre år og de sidste to sæsoner i Premier League.

Besvar