Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 19. jul, 2018 09:57

Dembele kunne vel også være en mulighed på leje
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 19. jul, 2018 10:13

Kelly skrev:Dembele kunne vel også være en mulighed på leje
den Dembele Barcelona købte sidste sommer?

Ja, men arbejder han hårdt nok til Klopp?

nej, men han kan måske lære det.

Han er uden tvivl et giga talent der forsøger at få fodfæste på den store scene og har lidt svært ved det lige nu.

Jeg tror bare han skal have endnu en "dårlig" sæson i Barcelona for at han er klar til at stå i lære hos Mané og Salah. Og dertil kommer at vi lige har hentet Shaqiri som nok ville blive lidt overflødig hvis vi henter Dembele. en overflødig Shaqiri er ikke et kæmpe tab for os, men tror bare ikke vi ville have købt ham eller trukket handlen i langdrag for at se om vi kunne få Dembele.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 19. jul, 2018 10:25

Jeg tror landet ligger sådan: Fekir havde et dårligt knæ og vi trak os ud af den handel. Derefter er det vel egentlig kun Lyon, der ville handle. Og sladderpressen. På det tidspunkt tror jeg ikke vi var interesseret i en målmand eller Shaqiri. Så Fekir blev droppet og den meget billige model med Shaqiri blev løsningen (man kan jo tænke på hvad han ville have kostet uden en klausul).
Så viste det sig at Karius stadigvæk mentalt var påvirket igennem træninger og kamp (forståeligt), hvorfor vi gik all in på Alisson.
Og da Klopp anser at vi har alternative nok i front (her er jeg ikke enig) og at vi har fået 3 ind på midtbanen og to der i realiteten forsvinder, så er der dækning overalt.
Som Klopp ligeledes har fremhævet, så har det også været vigtigt at holde på spillere, hvilket man har gjort med kontraktforlængelser (flere penge) og ved at vise ambitioner på transfermarkedet.
Lig et yderst succesfuldt vindue, hvor der formentlig ikke sker mere på "ind siden". Kun et par lejeaftaler og et salg eller to vil fortsat ske.

Jeg ved det skuffer de transferliderlige, men det er optimalt at være i god tid. Se bare på Tottenham. De har intet gjort! Deslige ender vi ikke med Balotelli'er!


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 19. jul, 2018 10:35

Jesper skrev:Jeg tror landet ligger sådan: Fekir havde et dårligt knæ og vi trak os ud af den handel. Derefter er det vel egentlig kun Lyon, der ville handle. Og sladderpressen. På det tidspunkt tror jeg ikke vi var interesseret i en målmand eller Shaqiri. Så Fekir blev droppet og den meget billige model med Shaqiri blev løsningen (man kan jo tænke på hvad han ville have kostet uden en klausul).
Så viste det sig at Karius stadigvæk mentalt var påvirket igennem træninger og kamp (forståeligt), hvorfor vi gik all in på Alisson.
Og da Klopp anser at vi har alternative nok i front (her er jeg ikke enig) og at vi har fået 3 ind på midtbanen og to der i realiteten forsvinder, så er der dækning overalt.
Som Klopp ligeledes har fremhævet, så har det også været vigtigt at holde på spillere, hvilket man har gjort med kontraktforlængelser (flere penge) og ved at vise ambitioner på transfermarkedet.
Lig et yderst succesfuldt vindue, hvor der formentlig ikke sker mere på "ind siden". Kun et par lejeaftaler og et salg eller to vil fortsat ske.

Jeg ved det skuffer de transferliderlige, men det er optimalt at være i god tid. Se bare på Tottenham. De har intet gjort! Deslige ender vi ikke med Balotelli'er!


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Du kan meget vel have ret.

Jeg ser også 100 % Shaqiri handlen som en konsekvens af at man skiftede fokus tilbage imod en keeper(Alisson specifikt) og det kan endda være at Liverpool forhalede Fekir transferen fordi der kom en uventet åbning på Alisson fronten, som vi måtte vente med at udnytte til efter VM.
Uventet åbning på Alisson fronten kunne være at han troede Madrid var reelt interesserede, men så ville de heller Courtois/de Gea og havde brugt Alisson i forhandlings øjemed(eller også havde Don Balon bare skrevet at de var ude efter Alisson fordi det er det de gør). Så har Alisson tænkt "uhh RM, jeg venter da lige og ser hvad de byder ind med" og så er det gået op for ham at de ikke var så interesserede alligevel og derfor kom vi frem i køen igen.

Der kan opfindes mange sjove teorier når der sker sådan noget som med Fekir :lol:

Vi begynder også at have så amnge nye ansigter at det bliver svært at få en god start på sæsonen og det er helt sikkert også noget Klopp har med i overvejelserne.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 19. jul, 2018 11:48

Shaqiri er ikke et alternativ til Fekir, det er jeg helt sikker på. Jeg tror stadig vi er meget interesserede i Fekir, men vi vil omstrukturere aftalen, så vi ikke står med håret i postkassen såfremt der skulle blive problemer med hans knæ (som dog har holdt fint efter operationen).

Fekir er efter min mening tiltænkt pladsen som offensiv midtbane. Shaqiri vil primært dække begge kanter, selvom han også kan spille pladsen midt på banen.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 19. jul, 2018 12:17

Kvalitetsmæssigt er vi selvfølgelig styrket. Men jeg synes stadig truppen er for smal. Fabinho og Keita erstatter Can og Ox. Shaqiri kommer ekstra ind og styrker offensiven. Men vi kan stadig sagtens bruge endnu en offensiv spiller. Gerne Fekir eller en tilsvarende. Forsvaret ser stærkt nok ud. Der kan bestemt opgraderes, specielt CB, men mon ikke Gomez efterhånden bliver talt med der. Målmandsposten ser også ud til at blive styrket. Alle de spillere der kommer tilbage fra udledninger batter jo ikke rigtig noget og ryger sikkert videre. Origi, Sturridge, Markovic, Grujic m.fl.
Så jeg synes truppen stadig ser lidt smal ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 19. jul, 2018 14:18

Emmy skrev:Kvalitetsmæssigt er vi selvfølgelig styrket. Men jeg synes stadig truppen er for smal. Fabinho og Keita erstatter Can og Ox. Shaqiri kommer ekstra ind og styrker offensiven. Men vi kan stadig sagtens bruge endnu en offensiv spiller. Gerne Fekir eller en tilsvarende. Forsvaret ser stærkt nok ud. Der kan bestemt opgraderes, specielt CB, men mon ikke Gomez efterhånden bliver talt med der. Målmandsposten ser også ud til at blive styrket. Alle de spillere der kommer tilbage fra udledninger batter jo ikke rigtig noget og ryger sikkert videre. Origi, Sturridge, Markovic, Grujic m.fl.
Så jeg synes truppen stadig ser lidt smal ud.
Helt enig - eneste jeg ville tilføje er Lallana forhåbentligt kan komme ind og virke som en "ny" spiller han spillede meget lidt sidste sæson, og var reelt ikke tilgængelig i største delen af sæsonen.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 19. jul, 2018 15:03

Emmy skrev:Kvalitetsmæssigt er vi selvfølgelig styrket. Men jeg synes stadig truppen er for smal. Fabinho og Keita erstatter Can og Ox. Shaqiri kommer ekstra ind og styrker offensiven. Men vi kan stadig sagtens bruge endnu en offensiv spiller. Gerne Fekir eller en tilsvarende. Forsvaret ser stærkt nok ud. Der kan bestemt opgraderes, specielt CB, men mon ikke Gomez efterhånden bliver talt med der. Målmandsposten ser også ud til at blive styrket. Alle de spillere der kommer tilbage fra udledninger batter jo ikke rigtig noget og ryger sikkert videre. Origi, Sturridge, Markovic, Grujic m.fl.
Så jeg synes truppen stadig ser lidt smal ud.
Det synes jeg overhovedet ikke.

Fabinho tager over for Can - Og er forhåbentlig endnu bedre.
Lallana tager over for OX - Da Lallana (ligesom Ox i denne sæson) var ude hele sidste sæson.
Keita - Er ren styrkelse af både startelver og bredde.
Shaqiri - Er forstærkning af bredden og i nogle kampe måske også startelveren.
Alisson - Er forhåbentlig en forstærkning af startelveren

Derudover.

Clyne - Tilbage fra lang skade. TAA og Gomez' udvikling betyder, at han nok kun forstærker bredden. Men det er markant.
Sturridge - er tilbage fra lejeophold og er foreløbig en mulighed i forhold til at styrke bredden.
Origi - er tilbage fra lejeophold og er foreløbig en mulighed i forhold til at styrke bredden.
Matip - er tilbage fra den skade, der holdt ham ude i slutningen af sidste sæson.

Jeg synes, at vi potentielt er enormt styrket. Både i startelveren og i bredden. Den endelige konklusion bliver vi dog nødt til at vente med, indtil vi har set de nye spillere i aktion.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 19. jul, 2018 15:05

Fekir og Alisson ind, så synes jeg vi er dækket rigtig godt ind på samtlige pladser. Lovren fortjener også at fortsætte i midterforsvaret og Matip og Gomez er solide backups udover vi selvfølgelig også har Klavan. Robertson og Moreno på venstre back er fint, selvom Moreno formentlig skiftes ud på et tidspunkt. Midtbanen ser særdeles stærk ud og med rigeligt med backup. Til de tre forreste ser det lidt mere tvivlsomt ud. Shaqiri dækker begge fløje og til dels offensiv midt, men vi kunne godt bruge endnu en stærk spiller til vores fløje nu hvor Wilson er taget ud for at få spilletid. Det afhænger lidt af, hvad der skal ske med Origi, Sturridge og Solanke. Ings er uden tvivl på vej videre.

Fekir ville være den ideelle signing til offensiv midt, da han samtidig ville kunne dække alle tre pladser i front og spiller angrebspladsen på samme måde som Firmino. Han kan dog undværes såfremt man vælger at beholde Sturridge og Origi og Lallana kan holde sig nogenlunde skadesfri.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 19. jul, 2018 15:34



Hvor meget kan vi få for ham? Leicester sælger jo nok Schmeichel til Chelsea.
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jul, 2018 15:37

texy skrev:

Hvor meget kan vi få for ham? Leicester sælger jo nok Schmeichel til Chelsea.
Sky skriver 10 millioner pund. Neil Jones(tidligere Echo) skriver 12 millioner pund.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 19. jul, 2018 16:19

texy skrev:
Emmy skrev:Kvalitetsmæssigt er vi selvfølgelig styrket. Men jeg synes stadig truppen er for smal. Fabinho og Keita erstatter Can og Ox. Shaqiri kommer ekstra ind og styrker offensiven. Men vi kan stadig sagtens bruge endnu en offensiv spiller. Gerne Fekir eller en tilsvarende. Forsvaret ser stærkt nok ud. Der kan bestemt opgraderes, specielt CB, men mon ikke Gomez efterhånden bliver talt med der. Målmandsposten ser også ud til at blive styrket. Alle de spillere der kommer tilbage fra udledninger batter jo ikke rigtig noget og ryger sikkert videre. Origi, Sturridge, Markovic, Grujic m.fl.
Så jeg synes truppen stadig ser lidt smal ud.
Det synes jeg overhovedet ikke.

Fabinho tager over for Can - Og er forhåbentlig endnu bedre.
Lallana tager over for OX - Da Lallana (ligesom Ox i denne sæson) var ude hele sidste sæson.
Keita - Er ren styrkelse af både startelver og bredde.
Shaqiri - Er forstærkning af bredden og i nogle kampe måske også startelveren.
Alisson - Er forhåbentlig en forstærkning af startelveren

Derudover.

Clyne - Tilbage fra lang skade. TAA og Gomez' udvikling betyder, at han nok kun forstærker bredden. Men det er markant.
Sturridge - er tilbage fra lejeophold og er foreløbig en mulighed i forhold til at styrke bredden.
Origi - er tilbage fra lejeophold og er foreløbig en mulighed i forhold til at styrke bredden.
Matip - er tilbage fra den skade, der holdt ham ude i slutningen af sidste sæson.

Jeg synes, at vi potentielt er enormt styrket. Både i startelveren og i bredden. Den endelige konklusion bliver vi dog nødt til at vente med, indtil vi har set de nye spillere i aktion.
Vi er enige om at Shaqiri styrker bredden og truppen. Det er +1 spiller.
Fabinho og Keita erstatter Can og Ox som jo desværre må regnes ude hele sæsonen. Status quo ang trup str. Og styrket.

Origi og Sturridge tæller jeg ikke med. Origi forsvinder helt sikkert, det vil jeg vædde på. Og Sturridge kan man bare ikke regne med. Han forsvinder nok også. Lallana tør jeg heller ikke regne med over en hl sæson. Han kan jo ikke holde sig skadesfri. Så stadig status quo.

Det er fint Clyne er tilbage, ham havde jeg glemt. Det kan måske lukke op for at TAA kan spille andre positioner.

Så truppen er forøget med 1 spiller i Shaqiri og lad os give Lallana og Clyne 1 tilsammen også. Det er 2 spillere mere. Vores trup var papirstynd sidst på sæsonen, der var vel kun 12 senior spillere tilbage til de sidste kampe. Så jeg synes der mangler flere spillere, medmindre der for alvor bliver satset på nogle af de unge talenter. Hvor Wilson så allerede er udlejet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 19. jul, 2018 16:42

Altså, hvor mange spillere vil du have til hver position? På midten er der syv til tre pladser: Wijnaldum, Ox, Lallana, Henderson, Keita, Fabinho og Milner. Muligvis også Grujic.
Jeg gad virkelig også godt, vi hentede en god angriber mere - aller helst Fekir, fordi han kan dække mere eller mindre alle pladser oppe foran, men ellers er bredden da fint på plads efterhånden.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 19. jul, 2018 16:56

Tom_Jorsal skrev:Altså, hvor mange spillere vil du have til hver position? På midten er der syv til tre pladser: Wijnaldum, Ox, Lallana, Henderson, Keita, Fabinho og Milner. Muligvis også Grujic.
Jeg gad virkelig også godt, vi hentede en god angriber mere - aller helst Fekir, fordi han kan dække mere eller mindre alle pladser oppe foran, men ellers er bredden da fint på plads efterhånden.
Grujic bliver lejet ud. Lallana er der vel ikke rigtig nogen der tør regne med for alvor. Ox er væk hele sæsonen. Så er vi på 5 til 3 pladser. Med skader og karantæner, dårlig form m.m. så er det helt sikkert for lidt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 19. jul, 2018 17:09

Så du vil hente en ekstra ind for Ox? :roll:

Besvar