Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 20. apr, 2018 10:01

Niels K skrev:Godt skriv om Ruben Neves:

http://anfieldindex.com/34224/ruben-nev ... uctor.html

Klopp skulle have ringet til Dani Ceballos:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... nsfer-news
Det var da påtide Neves kommer i spil. Forstår ikke hvorfor vi ikke købte i sommers da han var billig.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 20. apr, 2018 10:07

Cynwal skrev:
Xick skrev:
Niels K skrev:Udover Klopp så kan van Dijk meget vel blive udslagsgivende for de Ligt's valg af fremtidig arbejdsgiver, men det er godt nok mange penge for en 18-årig:

http://www.anfieldedition.uk/2018/04/vi ... ompatriot/
Hvis det på nogen måde kan lade sig gøre, så siger jeg køb. Jeg har set en del hollandsk fodbold, og jeg kan kun sige, at han er noget specielt. Spilforståelse, fysik og pasningsspil regent i top, han spiller med en kæmpe autoritet, og han er kun 18. Jeg tror, at han kan blive en klassespiller.

Som bonus spillede han fremragende i venskabskapene ved siden af VvD.
Er han £ 60-70 mill. mere værd en Gomez, som har PL erfaring?
En fremtidig duo i vores centrale forsvar - Gomez og de Ligt. Det lyder da meget godt :)
Niels K skrev:Godt skriv om Ruben Neves:

http://anfieldindex.com/34224/ruben-nev ... uctor.html

Klopp skulle have ringet til Dani Ceballos:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... nsfer-news
Er det enten eller...? Er det enten Neves eller Ceballos? Eller er det både Neves og Ceballos?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » fredag, 20. apr, 2018 10:08

Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
Xick skrev:
Niels K skrev:Udover Klopp så kan van Dijk meget vel blive udslagsgivende for de Ligt's valg af fremtidig arbejdsgiver, men det er godt nok mange penge for en 18-årig:

http://www.anfieldedition.uk/2018/04/vi ... ompatriot/
Hvis det på nogen måde kan lade sig gøre, så siger jeg køb. Jeg har set en del hollandsk fodbold, og jeg kan kun sige, at han er noget specielt. Spilforståelse, fysik og pasningsspil regent i top, han spiller med en kæmpe autoritet, og han er kun 18. Jeg tror, at han kan blive en klassespiller.

Som bonus spillede han fremragende i venskabskapene ved siden af VvD.
Er han £ 60-70 mill. mere værd en Gomez, som har PL erfaring?
En fremtidig duo i vores centrale forsvar - Gomez og de Ligt. Det lyder da meget godt :)
Niels K skrev:Godt skriv om Ruben Neves:

http://anfieldindex.com/34224/ruben-nev ... uctor.html

Klopp skulle have ringet til Dani Ceballos:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... nsfer-news
Er det enten eller...? Er det enten Neves eller Ceballos? Eller er vi ude efter dem begge?
Ja, det kunne være en super duo.

Det er min opfattelse, at vi skulle være interesseret i begge.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 20. apr, 2018 10:10

Hvis vi får begge, så begynder vi sq for alvor at have kvalitet i dybden. Noget jeg synes vi har manglet.

edit: Men Neves virker lidt mere som en udviklingsspiller end Ceballos.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » fredag, 20. apr, 2018 10:48

Hr. Drejer skrev:Hvis vi får begge, så begynder vi sq for alvor at have kvalitet i dybden. Noget jeg synes vi har manglet.

edit: Men Neves virker lidt mere som en udviklingsspiller end Ceballos.
Jeg er enig. Hvis vi kan få begge, så ville de pynte gevaldigt. Jeg synes også, at det er det helt rigtige tidspunkt at hente Neves på. Jeg har kritiseret Henderson lidt, men han har bevist, at han stadig har mere i sig. Hvis Neves skal erstatte Henderson på sigt, så er det nu han skal ind. Så har de en sæson, hvor Neves får spillet sig ind, og så kan han tage over derefter. Derudover, så har Neves et lille minus i form a disciplin. Han har i denne sæson fået 11 gule og 1 rødt kort. Hvis han agerer backup for Henderson i 1 sæson, så betyder det ikke det store, og så modnes han lidt, og stopper måske nogle af de mange dumme kort.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. apr, 2018 12:01

Hr. Drejer skrev:Hvis vi får begge, så begynder vi sq for alvor at have kvalitet i dybden. Noget jeg synes vi har manglet.

edit: Men Neves virker lidt mere som en udviklingsspiller end Ceballos.
Afhængig af hvor man står i Henderson debatten, så er det vel egentlig også ganske fint. Henderson kan ikke tåle fuldt program, så vi skal have et godt alternativ, men han er stadig en vigtig spiller for os og når han er klar så spiller han.

Omvendt har vi manglet en mere kreativ midtbanespiller og derfor vil Ceballos komme under større pres når han er i aktion end Neves. Fordi der vil være situationer allerede i første sæson hvor han skal ind og gøre en forskel. Neves vil givetvis også skulle kæmpe lidt med Gini og/eller Grujic om pladsen, men det betyder også at han ikke får en tur som Can gjorde da Hendo havde sin juleskade, hvor han spiller for mange kampe på for kort tid.

Om Ceballos så bliver fast starter er jo op til ham selv, han har helt sikkert evner, men hvis Oxlade-C fortsætter opturen og Keita indfrier forventningerne, så er der hård konkurrence, selvom der er typeforskelle. Men der er meget spilletid til Ceballos uanset hvad. Og alene at have muligheden for at sætte ham ind fra bænken når midten trænger til kreativitet er jo en taktisk gave.
Jeg tvivler lidt på at Ceballos kan bryde igennem lige så hurtigt som Coutinho og Salah gjorde, jeg tror hans rolle på midten kræver lidt mere taktisk skoling og måske skal formen også finpudses og så er pladsen ikke tom på samme måde som den var for COutinho og Salah.

Ceballos og Neves forstærker helt sikkert nogle af vores svagheder på midten. for mig er Ceballos vigtigere lige nu fordi hullet han kan udfylde er større, Gini og Grujic kan også spille DM, men vores mest kreative midt er vel Oxlade-C og der forventer jeg at Cenallos kan gå til opgaven med mindre fysik og mere finesse. Men som Xick er inde på vil det være fornuftigt at have Hendo's afløser klar inden Hendo for alvor skal afløses.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. apr, 2018 12:18

Niels K skrev:Et bud til sommer kunne være:

Ind:

Matthijs de Ligt - 60 mille
Ruben Neves - 30 mille
Dani Ceballos - 30 mille
Thomas Lemar - 80 mille
(måske en Sessegnon)

I alt 200 mille

Ud (lavt sat):

Migs - 10
Bogdan - 0
Flanno - 0
Randall - 2
Klavan - 5
Can - 0
Chirivella - 3
Ejaria - 3
Lallana - 10
Kent - 5
Markovic - 5
Sturridge - 10
Origi - 10

I alt 63 mille

MM: Karius, Ward, Grabara

CF: VvD, Lovren, Matip, Gomez, de Ligt

HB: TAA, Clyne

VB: Robertson, Moreno

DM: Henderson, Neves

8'ere: Keita, Oxlade, Milner, Gini, Grujic

10'ere: Ceballos, Woodie

Wide men: Salah, Mané, Lemar, Wilson, Ojo

9'ere: Firmino, Ings, Solanke, Brewster
Jeg tror næsten hellere jeg vil sælge Matip end Klavan, hvis vi bruger så mange penge på de Ligt. Jeg tror Klavan er et bedre 4.-5. valg fordi han har så stor rutine og er vant til og indstillet på ikke at få meget spilletid. Samtiddig får Matip markant mere i løn(går jeg ud fra) og indbringer nok også en større sum.

Jeg er heller ikke super vild med Lemar, men det er en transfer i den størrelsesorden vi skal kigge på og det er meget muligt at de store omvæltninger i Monaco har været skyld i at han har haft en svær sæson mere end at han bare ikke var god nok. Dog brugte Hr. Drejer så meget energi sidste sommer på at overbevise mig om Fekir at jeg endelig er ved at være overbevist. Lemar er dog yngre og det tæller i den grad i plus kolonnen så vi får bedre alders-spredning på vores kanter, hvilket er vigtig når vi henter en konkurrent til dem vi har og ikke en erstatning.

Jeg har ikke set så meget til Neves, så ved ikke helt om han er det værd, men det vil være rart med et alternativ til Hendo med fysik (Grujic) og med teknik(Neves) på den måde har vi mange taktiske muligheder hvis Hendo er skadet. Og så er der selvfølgelig også Gini.

Jeg er også vild med at vi tænker Wilson, Woodie og Grujic ind i løsningen, det kræver lidt mod og indebærer en risiko, men det er nødvendigt hvis vi skal få noget ud af at dyrke talenter.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 20. apr, 2018 12:39

Dani Ceballos?

Den tror jeg ikke et sekund på. Og jeg håber det heller ikke. Det virker temmelig uambitiøst på mig, at hente en 21-årig spiller, der ikke har formået at få fuld spilletid i en eneste ligakamp i denne sæson. Han er blevet vejet og fundet for let i Real Madrid og skifter for at få spilletid. Slår han Ox, Keita, Milner, Lallana eller Gini af på 8eren? Jeg har svært ved at se det.

Jeg er med på, at han konkurrerer med Kroos og Modric i Real. Men selv Kovacic (som jeg dælme ikke er imponeret af) er foran Ceballos.

Hvis vi skal gå efter nogen i Real Madrid, så skal det i mine øjne være en lidt mere kreativ type som Isco. Eller måske endda Bale, hvis hans lønkrav ikke var hysteriske, hvad jeg forventer, at de er. Mit ræsesonement i forhold til Bale ville være, at han er en klassespiller, som på grund af hans skadeshistorik måske sagtens kunne acceptere at være en del af en fire-gruppe, som deles om tre pladser. Ved så ikke, om han I real Madrid har fået stjernenykker. For der er kun plads til spillere hos os, som er villige til at æde sig selv hver gang. Også en onsdag aften i slud ude imod Wolves.
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 20. apr, 2018 13:25

Bale? Nej tak.

Så hellere Asensio.

Kante er min drømmespiller på den defensive men jeg mener Asensio er den spiller fra RM som vi vil kunne få mest gavn af.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 20. apr, 2018 13:36

texy skrev:Dani Ceballos?

Den tror jeg ikke et sekund på. Og jeg håber det heller ikke. Det virker temmelig uambitiøst på mig, at hente en 21-årig spiller, der ikke har formået at få fuld spilletid i en eneste ligakamp i denne sæson. Han er blevet vejet og fundet for let i Real Madrid og skifter for at få spilletid. Slår han Ox, Keita, Milner, Lallana eller Gini af på 8eren? Jeg har svært ved at se det.

Jeg er med på, at han konkurrerer med Kroos og Modric i Real. Men selv Kovacic (som jeg dælme ikke er imponeret af) er foran Ceballos.

Hvis vi skal gå efter nogen i Real Madrid, så skal det i mine øjne være en lidt mere kreativ type som Isco. Eller måske endda Bale, hvis hans lønkrav ikke var hysteriske, hvad jeg forventer, at de er. Mit ræsesonement i forhold til Bale ville være, at han er en klassespiller, som på grund af hans skadeshistorik måske sagtens kunne acceptere at være en del af en fire-gruppe, som deles om tre pladser. Ved så ikke, om han I real Madrid har fået stjernenykker. For der er kun plads til spillere hos os, som er villige til at æde sig selv hver gang. Også en onsdag aften i slud ude imod Wolves.
Jeg ser også hellere vi går efter et "talent, som kan udvikle sig videre hos os og give konkurrence til Salah og Mane.
Noget ala Puslic, Leon Bailey, eller Malcom.
Alternativt er Draxler, han kan få en vigtigere rolle hos os end i PSG.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 20. apr, 2018 13:58

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Et bud til sommer kunne være:

Ind:

Matthijs de Ligt - 60 mille
Ruben Neves - 30 mille
Dani Ceballos - 30 mille
Thomas Lemar - 80 mille
(måske en Sessegnon)

I alt 200 mille

Ud (lavt sat):

Migs - 10
Bogdan - 0
Flanno - 0
Randall - 2
Klavan - 5
Can - 0
Chirivella - 3
Ejaria - 3
Lallana - 10
Kent - 5
Markovic - 5
Sturridge - 10
Origi - 10

I alt 63 mille

MM: Karius, Ward, Grabara

CF: VvD, Lovren, Matip, Gomez, de Ligt

HB: TAA, Clyne

VB: Robertson, Moreno

DM: Henderson, Neves

8'ere: Keita, Oxlade, Milner, Gini, Grujic

10'ere: Ceballos, Woodie

Wide men: Salah, Mané, Lemar, Wilson, Ojo

9'ere: Firmino, Ings, Solanke, Brewster
Jeg tror næsten hellere jeg vil sælge Matip end Klavan, hvis vi bruger så mange penge på de Ligt. Jeg tror Klavan er et bedre 4.-5. valg fordi han har så stor rutine og er vant til og indstillet på ikke at få meget spilletid. Samtiddig får Matip markant mere i løn(går jeg ud fra) og indbringer nok også en større sum.

Jeg er heller ikke super vild med Lemar, men det er en transfer i den størrelsesorden vi skal kigge på og det er meget muligt at de store omvæltninger i Monaco har været skyld i at han har haft en svær sæson mere end at han bare ikke var god nok. Dog brugte Hr. Drejer så meget energi sidste sommer på at overbevise mig om Fekir at jeg endelig er ved at være overbevist. Lemar er dog yngre og det tæller i den grad i plus kolonnen så vi får bedre alders-spredning på vores kanter, hvilket er vigtig når vi henter en konkurrent til dem vi har og ikke en erstatning.

Jeg har ikke set så meget til Neves, så ved ikke helt om han er det værd, men det vil være rart med et alternativ til Hendo med fysik (Grujic) og med teknik(Neves) på den måde har vi mange taktiske muligheder hvis Hendo er skadet. Og så er der selvfølgelig også Gini.

Jeg er også vild med at vi tænker Wilson, Woodie og Grujic ind i løsningen, det kræver lidt mod og indebærer en risiko, men det er nødvendigt hvis vi skal få noget ud af at dyrke talenter.
Enig, om det er Matip er Klavan betyder heller ikke det store for mig, og der er helt sikkert flere gryn i Matip, som sikkert også har en højere forventning om spilletid, end Klavan har, og Klavan leverer, når der er brug for ham.
Det samme med Thomas Lemar, som sagtens kan være en anden, så her tænker jeg udelukkende på, at det nærmest var officielt, at vi var på banen sidst, så jeg tænker umiddelbart, at interessen er intakt, og nu viser Monaco samtidig, at de er salgsklare. Jeg er iøvrigt rimelig overbevist om, at hans dalende niveau har med masseafgangen at gøre. Du bliver altså selv bedre med stærke medspillere, som du kender. Han har skulle vænne sig til nye medspillere, og der er sikkert også læsset endnu mere ansvar over på hans forholdsvis unge skuldre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 20. apr, 2018 14:00

Hr. Drejer skrev:Hvis vi får begge, så begynder vi sq for alvor at have kvalitet i dybden. Noget jeg synes vi har manglet.

edit: Men Neves virker lidt mere som en udviklingsspiller end Ceballos.
Jeg mener også, at der kan være tale om begge, da Neves skulle være et alternativ til Henderson, og Ceballos skulle være en 10'er type/offensiv midt - måske i stedet for Lallana.
De kan dog begge fint spille typisk 8'er / box-box, og for mig at se, er der et kæmpe udviklingspotentiale i dem begge.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 20. apr, 2018 14:21

Niels K skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis vi får begge, så begynder vi sq for alvor at have kvalitet i dybden. Noget jeg synes vi har manglet.

edit: Men Neves virker lidt mere som en udviklingsspiller end Ceballos.
Jeg mener også, at der kan være tale om begge, da Neves skulle være et alternativ til Henderson, og Ceballos skulle være en 10'er type/offensiv midt - måske i stedet for Lallana.
De kan dog begge fint spille typisk 8'er / box-box, og for mig at se, er der et kæmpe udviklingspotentiale i dem begge.
Men skal vi ikke væk fra at "hente talenter" og hente en kvalitet signings, som kan løfte os med det samme.
Med det hold vi har nu, mener jeg at der er gode chancer for vi kan komme op i toppen og etablere os, hvis vi henter de rigtige spillere.
Selvom de begge kan være lovende talenter, så mener jeg at vi prioritere forkert ved at hente dem.
Lallana, vil jeg på ingen måde af med, han er rigtig habil i bredden og alder, samt skadeshistorik taget i betragtning, er der ikke den store gensalgsværdi i ham.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 20. apr, 2018 15:08

Xenne skrev:
Niels K skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis vi får begge, så begynder vi sq for alvor at have kvalitet i dybden. Noget jeg synes vi har manglet.

edit: Men Neves virker lidt mere som en udviklingsspiller end Ceballos.
Jeg mener også, at der kan være tale om begge, da Neves skulle være et alternativ til Henderson, og Ceballos skulle være en 10'er type/offensiv midt - måske i stedet for Lallana.
De kan dog begge fint spille typisk 8'er / box-box, og for mig at se, er der et kæmpe udviklingspotentiale i dem begge.
Men skal vi ikke væk fra at "hente talenter" og hente en kvalitet signings, som kan løfte os med det samme.
Med det hold vi har nu, mener jeg at der er gode chancer for vi kan komme op i toppen og etablere os, hvis vi henter de rigtige spillere.
Selvom de begge kan være lovende talenter, så mener jeg at vi prioritere forkert ved at hente dem.
Lallana, vil jeg på ingen måde af med, han er rigtig habil i bredden og alder, samt skadeshistorik taget i betragtning, er der ikke den store gensalgsværdi i ham.
Jeg synes, det er rigtig svært at se, hvem der lige går ind og forstærker vores start 11, hvor jeg forventer, at Naby Keita bliver en af dem/den eneste. Ellers har vi da behov for at udvidde truppen/skabe konkurrence om pladserne, og så føler jeg mig temmelig sikker på, at Klopp gerne vil have unge spillere med et uomtvisteligt kæmpe talent, som han kan arbejde med, og at han vil hente spillere både til nu men også til fremtiden, og der synes jeg, at begge falder ind under.

Ceballos har spillet mere end 100 kampe for Real Betis, hvor han gik lige ind på 1. holdet, og både RM, Barca, Atletico M og Juve var ude efter ham, og vi, skulle også selv have haft spejdere på ham. Hans forbilleder er Isco og Iniesta, så hvis han bygger på, så passer det da vist meget godt med vores ønsker.
Ruben Neves er en ung spiller, men hvis man tjekker hans CV og hans betydning for Woves' oprykning i år, så mener jeg, at han er en spiller, der er klar til at gøre et stykke arbejde for os fra day 1:

https://www.fourfourtwo.com/features/in ... eplacement

Var det ikke Morten Olsen, der sagde, at hvis de er gode nok, er de gamle nok ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. apr, 2018 15:31

Xenne skrev:
Niels K skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis vi får begge, så begynder vi sq for alvor at have kvalitet i dybden. Noget jeg synes vi har manglet.

edit: Men Neves virker lidt mere som en udviklingsspiller end Ceballos.
Jeg mener også, at der kan være tale om begge, da Neves skulle være et alternativ til Henderson, og Ceballos skulle være en 10'er type/offensiv midt - måske i stedet for Lallana.
De kan dog begge fint spille typisk 8'er / box-box, og for mig at se, er der et kæmpe udviklingspotentiale i dem begge.
Men skal vi ikke væk fra at "hente talenter" og hente en kvalitet signings, som kan løfte os med det samme.
Med det hold vi har nu, mener jeg at der er gode chancer for vi kan komme op i toppen og etablere os, hvis vi henter de rigtige spillere.
Selvom de begge kan være lovende talenter, så mener jeg at vi prioritere forkert ved at hente dem.
Lallana, vil jeg på ingen måde af med, han er rigtig habil i bredden og alder, samt skadeshistorik taget i betragtning, er der ikke den store gensalgsværdi i ham.
Vi skal hente spillere der gør holdet bedre. Ikke hænge os i om de er talenter eller ej. Vi skal også huske at vi har et stærkt hold her og nu og det gør det svært at hente spillere der kan gå ind og forstærke start 11'eren fra dag 1. Samtiddig har vi allerede sikret os Keita til midten og hvis vi har to eller tre nye midtbaner i start 11'eren 1. september, så kunne det godt betyde en dårlig sæson start.

Ceballos tror jeg ikke bare forstærker bredden, men han er et typemæssigt alternativ til Oxlade og Keita, en mand man kan sætte ind i de kampe hvor vi skal åbne et tætpakket forsvar. Han vil kunne være den indskiftningsumlighed Klopp har manglet hele sæsonen. Det er rigtigt at vi ikke kan være sikre på at han er en klar forstærkning, som i en der er sikret en plads i start 11'eren uanset hvilken type modstander vi møder, men han vil kunne bidrage rigtig meget i nogle af de kampe hvor vi har haft det svært og hvor Can eller Milner har været den mest kreative midtbanespiller.

Klopp har også en meget krævende spillestil, hvor især midtbanespillerne har en meget kompleks opgave. Se bare hvor lang tid der gik før Oxlade fik spilletid på midten. Det gør også at hvis vi henter store stjerner til, så vil de måske ikke gå til opgaven med den ydmyghed der skal til at lære spillestilen rigtigt at kende, men omvendt en spiller der ikke er færdigudviklet vil Klopp bedre kunne præge til sin og holdets spillestil. Men netop fordi vi har AOC, Keita, Hendo, Gini, Lallana og Milner så har vi ikke som sådan et svagt led på midten og derfor behøver vi heller ikke søge erstatninger, men supplement

Besvar