Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 26. maj, 2019 23:01

Mads T. skrev:Er stadig overbevist om at vi henter Depay efter CL-finalen.
Det er jeg nu temmelig overbevist om IKKE sker...

Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 27. maj, 2019 00:33

texy skrev:
Mads T. skrev:Er stadig overbevist om at vi henter Depay efter CL-finalen.
Det er jeg nu temmelig overbevist om IKKE sker...

Færdigheder: Hakim Ziyech
Attitude: Messi

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 27. maj, 2019 08:45

Cynwal skrev:Før hans selvpro(vo)merende video i helt rødt suite spankulerede hen mod en hel-rød private jeg, var jeg for at købe ham. Nu tror jeg ikke han passer i ånden og mentaliteten i Klubben, og Møn ikke Klopp og Edwards ser det ligeså
Den dér havde forbigået min opmærksomhed, og det synes jeg heller ikke ligner prototypen på en Liverpoolspiller men mere i Balotelli afdelingen, som vist ikke var den mest vellidte i omklædningsrummet ?

Men vi er jo efterhånden ved at have mange spændende spillere på listen over en offensiv profil, men Klopp holder naturligvis kortene helt stramt ind til kroppen, så det bliver vi sikkert meget klogere på lige efter finalen, hvor der sikkert også bliver en del afgange annonceret.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 27. maj, 2019 18:47

Fowler89 skrev:
texy skrev:
Mads T. skrev:Er stadig overbevist om at vi henter Depay efter CL-finalen.
Det er jeg nu temmelig overbevist om IKKE sker...

Færdigheder: Hakim Ziyech
Attitude: Messi
Kæmpe nej herfra
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 27. maj, 2019 21:02

Niels K skrev:
Cynwal skrev:Før hans selvpro(vo)merende video i helt rødt suite spankulerede hen mod en hel-rød private jeg, var jeg for at købe ham. Nu tror jeg ikke han passer i ånden og mentaliteten i Klubben, og Møn ikke Klopp og Edwards ser det ligeså
Den dér havde forbigået min opmærksomhed, og det synes jeg heller ikke ligner prototypen på en Liverpoolspiller men mere i Balotelli afdelingen, som vist ikke var den mest vellidte i omklædningsrummet ?

Men vi er jo efterhånden ved at have mange spændende spillere på listen over en offensiv profil, men Klopp holder naturligvis kortene helt stramt ind til kroppen, så det bliver vi sikkert meget klogere på lige efter finalen, hvor der sikkert også bliver en del afgange annonceret.
Helt enig!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 28. maj, 2019 00:54

Ved godt snakken går på at vi ikke køber stort ind men syntes stadig vi skulle skille os af med Lovren og få en ny starter ind på CB, klubben vil angiveligt ikke bruge penege på De ligt da Gomez er mindst lige så god. men kan han holde sig skades fri.

Hentede vi De ligt kunne gomez vikere på begge back positionerne for at aflaste skader eller rotation.
Vi mangler en ACM Coutinho style spiller til de svære kampe hvor modstanderen kæmer røven ud af bukserne og forsvare med 11 mand. (Ox kommer ind på holdet men vi ved ikke om han bare kan løfte det hele alene) og så mangler vi et rigtigt alternativ til Firmino/salah/mane. Salah og mane kan begge spille angriber så det behøver ikke være en angriber per say.

Kunne godt tænke mig vi hentede De ligt og Fekir, og så kaldte det, det.

Fekir kan spille alle 4 positioner, ACM, højre og venstre kant samt angriber.
Ligt kan lave verden bedste CB med VVD og Gomez kan spille backup/rotation på backs.

så har vi løst 5 positioner med 2 spiller indkøb som også forbedre vores start 11'er

pris?, ca 110-120 mil pund. hvilket er peanuts for os.

Sælg Lovren(20-25m), Harry Wilson (25m) sælg Lallana (5 mil) så snakker vi måske 50 mil for Ligt og Fekir

GK: Allison, Mignolet
CB: Ligt, VVD, Matip, Gomez
Backs: Robo, Trent, Gomez, Milner
Defensiv midt: Gini, Fabinho
8'er: Milner, Henderson, Keita
10'er: Ox, Fekir, Keita
Front 3: Mane, Salah Firmino, Fekir, Shaqiri, Origi.

20 spillere + 5 akademi spillere for at holde Home grown oppe. (woodburn, Randall, Kent)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Valdemax » tirsdag, 28. maj, 2019 01:03

Wormie skrev:Ved godt snakken går på at vi ikke køber stort ind men syntes stadig vi skulle skille os af med Lovren og få en ny starter ind på CB, klubben vil angiveligt ikke bruge penege på De ligt da Gomez er mindst lige så god. men kan han holde sig skades fri.

Hentede vi De ligt kunne gomez vikere på begge back positionerne for at aflaste skader eller rotation.
Vi mangler en ACM Coutinho style spiller til de svære kampe hvor modstanderen kæmer røven ud af bukserne og forsvare med 11 mand. (Ox kommer ind på holdet men vi ved ikke om han bare kan løfte det hele alene) og så mangler vi et rigtigt alternativ til Firmino/salah/mane. Salah og mane kan begge spille angriber så det behøver ikke være en angriber per say.

Kunne godt tænke mig vi hentede De ligt og Fekir, og så kaldte det, det.

Fekir kan spille alle 4 positioner, ACM, højre og venstre kant samt angriber.
Ligt kan lave verden bedste CB med VVD og Gomez kan spille backup/rotation på backs.

så har vi løst 5 positioner med 2 spiller indkøb som også forbedre vores start 11'er

pris?, ca 110-120 mil pund. hvilket er peanuts for os.

Sælg Lovren(20-25m), Harry Wilson (25m) sælg Lallana (5 mil) så snakker vi måske 50 mil for Ligt og Fekir

GK: Allison, Mignolet
CB: Ligt, VVD, Matip, Gomez
Backs: Robo, Trent, Gomez, Milner
Defensiv midt: Gini, Fabinho
8'er: Milner, Henderson, Keita
10'er: Ox, Fekir, Keita
Front 3: Mane, Salah Firmino, Fekir, Shaqiri, Origi.

20 spillere + 5 akademi spillere for at holde Home grown oppe.
Ligt for vi ikke for under 70 mill

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 28. maj, 2019 06:41

Det er fint nok at vi spekulerer i at Lovren kan sælges for 25 millioner, men vil Lovren overhovedet videre?
Ok måske hvis en af Milano klubberne eller Atletico vil have ham. Men ellers?
Den korte periode hvor hele vores forsvar var skadesfri, der spillede Lovren altså en hel del minutter.

Jeg tror ikke at han har travlt ned at komme videre. og så hat vi ligepludselig en ekstra løntung CB hvis vi køber en ny gut. Ok Koulibaly eller de Ligt ville måske motivere Lovren til at søge nye græsgange, men det kunne jo også motivere Gomez til at ville videre.

Edit: så jeg tænker kun vi skal hente en ny CB hvis vi virkelig syntes vi får valuta for pengene.

En back der kan spille i begge sider eller den ene back plus DM, ville ikke være af vejen til gengæld.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 28. maj, 2019 08:25

Valdemax skrev:
Wormie skrev:Ved godt snakken går på at vi ikke køber stort ind men syntes stadig vi skulle skille os af med Lovren og få en ny starter ind på CB, klubben vil angiveligt ikke bruge penege på De ligt da Gomez er mindst lige så god. men kan han holde sig skades fri.

Hentede vi De ligt kunne gomez vikere på begge back positionerne for at aflaste skader eller rotation.
Vi mangler en ACM Coutinho style spiller til de svære kampe hvor modstanderen kæmer røven ud af bukserne og forsvare med 11 mand. (Ox kommer ind på holdet men vi ved ikke om han bare kan løfte det hele alene) og så mangler vi et rigtigt alternativ til Firmino/salah/mane. Salah og mane kan begge spille angriber så det behøver ikke være en angriber per say.

Kunne godt tænke mig vi hentede De ligt og Fekir, og så kaldte det, det.

Fekir kan spille alle 4 positioner, ACM, højre og venstre kant samt angriber.
Ligt kan lave verden bedste CB med VVD og Gomez kan spille backup/rotation på backs.

så har vi løst 5 positioner med 2 spiller indkøb som også forbedre vores start 11'er

pris?, ca 110-120 mil pund. hvilket er peanuts for os.

Sælg Lovren(20-25m), Harry Wilson (25m) sælg Lallana (5 mil) så snakker vi måske 50 mil for Ligt og Fekir

GK: Allison, Mignolet
CB: Ligt, VVD, Matip, Gomez
Backs: Robo, Trent, Gomez, Milner
Defensiv midt: Gini, Fabinho
8'er: Milner, Henderson, Keita
10'er: Ox, Fekir, Keita
Front 3: Mane, Salah Firmino, Fekir, Shaqiri, Origi.

20 spillere + 5 akademi spillere for at holde Home grown oppe.
Ligt for vi ikke for under 70 mill
Ligt for 75 - Fekir for 40-45 (har 1 år tilbage af hans kontrakt)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 28. maj, 2019 08:59

Filos of Isk skrev:Det er fint nok at vi spekulerer i at Lovren kan sælges for 25 millioner, men vil Lovren overhovedet videre?
Ok måske hvis en af Milano klubberne eller Atletico vil have ham. Men ellers?
Den korte periode hvor hele vores forsvar var skadesfri, der spillede Lovren altså en hel del minutter.

Jeg tror ikke at han har travlt ned at komme videre. og så hat vi ligepludselig en ekstra løntung CB hvis vi køber en ny gut. Ok Koulibaly eller de Ligt ville måske motivere Lovren til at søge nye græsgange, men det kunne jo også motivere Gomez til at ville videre.

Edit: så jeg tænker kun vi skal hente en ny CB hvis vi virkelig syntes vi får valuta for pengene.

En back der kan spille i begge sider eller den ene back plus DM, ville ikke være af vejen til gengæld.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Man kan jo altid blive overrasket, men jeg tror også, at vi kører videre med de 4, vi har nu, og så har vi Nat Phillips og særligt Ki-Jana om et år eller 2. Hvis Gomez holder sig skadesfri, så har vi jo en voldsom god spiller i minimum 10 år frem i tiden, og Matip har gjort det aldeles fremragende, og han viser, hvad det betyder med regelmæssig spilletid og tillid for de fleste spillere.

Jeg tænker, at vi lægger et kæmpe stort stykke arbejde i at finde den helt rigtige offensiv spiller, og så spejder vi efter en ung venstre back og en rutineret reservemålmand.

Gomez, Lovren, til dels Keita, Oxlade og Brewster er jo som at få tilført nye spillere til truppen, de er blot meget lettere at integrere, da de kender til det hele, og Brewster kender det hele indefra, har trænet en god del med 1. holdet efterhånden og får en fin pre-season. Kan Klopp få skolet Shaqiri, så han komplementerer de andre med og uden bold, offensivt og defensivt, så er det jo nærmest også en ny spiller.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » tirsdag, 28. maj, 2019 09:09

Jeg er stadig ikke overbevist om vores CB's.

Min primære tvivl kommer sig af Van Dijk har en evne til at få alle han spiller sammen med til at se bedre ud. Jeg vil gå så vidt som at sige selv Paul Konchesky, ville ligne enen habil forsvarer., hvis han spillede med VvD.

Hverken Matip, Gomez eller Lovren har for mig nogensinde lignet klasse CB's når de ikke har Van Dijk ved siden af sig. Derfor mener jeg vi har brug for én mere som har klassen og vil tillade os først og fremmest at kunne hvile Van Dijk med mellemrum og ikke mindst hvis uheldet er ude og han skulle blive skadet. Jeg vil ikke sove trygt med en konstellation der hedder Matip- Lovren, eller Gomez-Lovren hvis Van Dijk er ude et par uger.

Ideelt ser jeg vi køber:

1) VB - ungt talent, eller ældre stabil spiller som er villig til backup rollen.
2) Offensiv midt - genre som også kan agerere på fløjen, f.eks. Ziyech, eller Lozano har jeg også længe haft et øje til.
3) CB - Ligt ville være drømmen
4) Angriber - Werner er mit bedste bud

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 28. maj, 2019 11:20

TG12 skrev:Jeg er stadig ikke overbevist om vores CB's.

Min primære tvivl kommer sig af Van Dijk har en evne til at få alle han spiller sammen med til at se bedre ud. Jeg vil gå så vidt som at sige selv Paul Konchesky, ville ligne enen habil forsvarer., hvis han spillede med VvD.

Hverken Matip, Gomez eller Lovren har for mig nogensinde lignet klasse CB's når de ikke har Van Dijk ved siden af sig. Derfor mener jeg vi har brug for én mere som har klassen og vil tillade os først og fremmest at kunne hvile Van Dijk med mellemrum og ikke mindst hvis uheldet er ude og han skulle blive skadet. Jeg vil ikke sove trygt med en konstellation der hedder Matip- Lovren, eller Gomez-Lovren hvis Van Dijk er ude et par uger.

Ideelt ser jeg vi køber:

1) VB - ungt talent, eller ældre stabil spiller som er villig til backup rollen.
2) Offensiv midt - genre som også kan agerere på fløjen, f.eks. Ziyech, eller Lozano har jeg også længe haft et øje til.
3) CB - Ligt ville være drømmen
4) Angriber - Werner er mit bedste bud
Jeg syntes faktisk at Lovren havde oppet sig gevaldigt i perioden mellem Spurs-kampen og van Dijks ankomst sidste sæson. Men det hang også sammen med at midtbanens defensive struktur var blevet markant bedre.
Matip startede vel egentlig super godt da han kom til og for to år siden talte vi jo om Matip som manden der skulle have en ny partner, der meget gerne måtte hedde van Dijk.

Men du har da ret at det ideelle ville være at have en klon af van Dijk og sætte ind som en ekstra CB. Derfor har jeg det også sådan at på CB så er der de Ligt og Koulibaly og ikke ret mange flere vi kan gå efter hvis vi skal noget.

Jeg tror Niels K har ret i at prioriteten vil være at lave den perfekte transfer til offensiven, sikkert kun en spiller, men hvis vi rammer rigtigt, så vinder vi også (måske) ligaen og en cup i 19/20.

1) Jonas Hector? han har lige været en tur nede i 2. bundesligaen, men kan også vikariere på DM

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 28. maj, 2019 11:28

Jeg tror, at jeg allerede har bekendtgjort, at jeg bestemt anser De Ligt for et kæmpe talent. Men jeg er imod en signing af ham af flere grunde.

Den primære må være, at i ikke skal hente en spiller, hvis lønkrav ligger på £350.000 om ugen. Det vil være et gevaldigt step up i forhold til vores bedst lønnede spillere. Og det skal en spiller, der trods en fremragende CL-kampagne ikke har vist meget på top-niveau, ikke kunne kræve.

Sekundært, mener jeg helt ærligt, at vi er ekstremt godt besat i midterforsvaret. Van Dijk er verdens bedste på sin plads. Det behøver vi Liverpool fans næppe diskutere. Men i sæsonens første halvdel (indtil skaden) var jeg lige så imponeret af Gomez. Han er lynhurtig og stærk på bolden. I mine øjne et talent på højde med De Ligt – bare med langt mere PL-erfaring. Og så steppede Matip pludselig vanvittigt op her sidst på sæsonen, mens vi i Lovren har en kriger med meget højt top-niveau (men dog også et kritisabelt bund-niveau). I øvrigt vil jeg ikke underkende Lovrens betydning i omklædningrummet. Typer som ham, Milner, Hendo og som jeg ser det udefra også Ox er vigtige for gruppen. Og efter de fire har vi så Ki-Jana Hoever, der skulle være det helt store forsvarstalent til fremtiden, og Nat Phillips som med lidt mere modenhed måske er et bedre 5. valg skulle skadessituationen gå helt amok.

Derudover har jeg ikke den store fidus til at få en spiller ind, som har Mino Raiola som agent. Èt er, at han efter sigende kræver £12M for at forhandle en kontrakt med De Ligt på plads. Men jeg sidder også med en fornemmelse af, at han ikke er en agent, der beder sine klienter om at stramme ballerne og levere på træningsbanen, hvis der er svære perioder. Han slår mig mere som typen, der begynder at hviske spillerne i øret, at klubberne ikke sætter pris på dem, og de skal overveje at skifte. Giver fin mening for ham, da han så kan tjene nye agent-fees.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 28. maj, 2019 11:45

Jeg havde slet ikke tænkt på lønkravet, men hvis det ligger på 350k om ugen, så er det et kæmpe nej tak alene af dén grund. Agenthonoraret er også ekstremt, og dem har vi i de forgangne år betalt alt for meget for sikkert begrundet i, at vi dermed lettere havde adgang til gode spillere, men vi står på den anden side nu med spillere, der gerne vil til Liverpool, hvorfor vi slet ikke behøver at "smøre" agenterne i nær samme grad, så det kan de lige så godt lære med det samme ;)

Jeg synes også, vi er virkelig godt besat i det centrale forsvar, som samtidig også er bedre hjulpet med en fuldt integreret Fabinho, en klassekeeper i Alisson, til stadighed bedre fullbacks og i det hele taget en mere afventende og kontrollerende organisation, der ikke udsætter det centrale forsvar for farlige og svære omstillinger flere gange i løbet af en kamp, hvor vi samtidig krævede, at de stod højt på banen, så der var oceaner af plads at dække af for.

Vi har endelig fået helt styr på forsvaret/defensiven, så den skal der ikke pilles ved efter min mening.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 28. maj, 2019 12:41

Niels K skrev:Jeg havde slet ikke tænkt på lønkravet, men hvis det ligger på 350k om ugen, så er det et kæmpe nej tak alene af dén grund. Agenthonoraret er også ekstremt, og dem har vi i de forgangne år betalt alt for meget for sikkert begrundet i, at vi dermed lettere havde adgang til gode spillere, men vi står på den anden side nu med spillere, der gerne vil til Liverpool, hvorfor vi slet ikke behøver at "smøre" agenterne i nær samme grad, så det kan de lige så godt lære med det samme ;)

Jeg synes også, vi er virkelig godt besat i det centrale forsvar, som samtidig også er bedre hjulpet med en fuldt integreret Fabinho, en klassekeeper i Alisson, til stadighed bedre fullbacks og i det hele taget en mere afventende og kontrollerende organisation, der ikke udsætter det centrale forsvar for farlige og svære omstillinger flere gange i løbet af en kamp, hvor vi samtidig krævede, at de stod højt på banen, så der var oceaner af plads at dække af for.

Vi har endelig fået helt styr på forsvaret/defensiven, så den skal der ikke pilles ved efter min mening.
350k/uge :shock: :shock: :shock: :shock:

jamen, god tur til Paris ønskes der til de Ligt

Besvar