Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » tirsdag, 19. mar, 2019 16:31

Niels K skrev:
TG12 skrev:
Niels K skrev:
1) Jeg håber meget, at Adam Lewis kan være løsningen, og Milner har vi altid i baghånden, men uden skader spiller Robbo jo nærmest alle kampe.

2) Her vil jeg tillade mig at sætte min lid til Brewster (hvis Klopp gør det samme), og så spiller Firmino nærmest også alle kampe, hvis han ikke skades. Origi beholder jeg faktisk gerne som 2/3. valg, hvis han er frisk på det.

3) Jeg satser meget gerne på Joe Gomez, da han var helt vild før skaden, da han er et fysisk pragteksemplar og en ung spiller. Lovren og Matip er altså ikke tossede at have som 3/4. valg, og Matip har lige i en stribe kampe bevist, at ham kan man sagtens stole på, når tingene spidser til.

4) Det er nok dér, jeg tror mest på, at vi måske handler ind, men vi har Ox, som vil gøre alt for at få sin plads tilbage, og vi har betalt boxen for Keita, så jeg tror godt på, at vi kan finde løsninger i vores nuværende trup på de udfordringer, vi nogle gange har med at få låst en modstander op, og Shaqiri kan også være et bud på løsningen alt efter modstander.
Jeg har svært ved at se, at vi henter en til start 11, for hvem skal ud, og hvad med balancen på holdet ? Måske en yngre talentfuld spiller som fx Julian Brandt, som kan være tilfreds med få hele kampe og nogle indskift med 30 minutter tilbage, som vi ser med Shaqiri i år, men vi skal ikke i gang med at lave det hele om med en ny 10'er, det tror jeg ikke på.
Vi skal bygge videre på det, vi har skabt allerede.
1) Jeg håber da også f.eks. Lewis eller en anden fra akadamiet kan være løsningen - men det er risky på den korte bane at satse på så unge og uprøvede spillere. Hvilket jeg iøvrigt tror er en af de store årsager til så få unge spillere tager det helt store skridt i England. Klubberne er for risikoaverse - tør vi være anerledes?

2) Samme historie som med Lewis - ser gerne Brewster, men vil vi stille med Brewster imod Bayern M i en CL semi finale hvis Bobby er skadet..?

3) Gomez skadeshistorik taler imod ham og frygter lidt han kan ende som en ny Agger.

4) Ox og Keita ser jeg som gode spillere, og er glade for dem på hver sin måde. Ox tror jeg mere på som en løsning til Milner med lidt bedre offensive kræfter. Keita er flere gange omtalt som en "iniesta type" og det håber jeg at se, men indtil videre har han ikke vist meget mere end en 30-40% version af Iniesta.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 19. mar, 2019 16:44

TG12 skrev:
Niels K skrev:
TG12 skrev:
Niels K skrev:
1) Jeg håber meget, at Adam Lewis kan være løsningen, og Milner har vi altid i baghånden, men uden skader spiller Robbo jo nærmest alle kampe.

2) Her vil jeg tillade mig at sætte min lid til Brewster (hvis Klopp gør det samme), og så spiller Firmino nærmest også alle kampe, hvis han ikke skades. Origi beholder jeg faktisk gerne som 2/3. valg, hvis han er frisk på det.

3) Jeg satser meget gerne på Joe Gomez, da han var helt vild før skaden, da han er et fysisk pragteksemplar og en ung spiller. Lovren og Matip er altså ikke tossede at have som 3/4. valg, og Matip har lige i en stribe kampe bevist, at ham kan man sagtens stole på, når tingene spidser til.

4) Det er nok dér, jeg tror mest på, at vi måske handler ind, men vi har Ox, som vil gøre alt for at få sin plads tilbage, og vi har betalt boxen for Keita, så jeg tror godt på, at vi kan finde løsninger i vores nuværende trup på de udfordringer, vi nogle gange har med at få låst en modstander op, og Shaqiri kan også være et bud på løsningen alt efter modstander.
Jeg har svært ved at se, at vi henter en til start 11, for hvem skal ud, og hvad med balancen på holdet ? Måske en yngre talentfuld spiller som fx Julian Brandt, som kan være tilfreds med få hele kampe og nogle indskift med 30 minutter tilbage, som vi ser med Shaqiri i år, men vi skal ikke i gang med at lave det hele om med en ny 10'er, det tror jeg ikke på.
Vi skal bygge videre på det, vi har skabt allerede.
1) Jeg håber da også f.eks. Lewis eller en anden fra akadamiet kan være løsningen - men det er risky på den korte bane at satse på så unge og uprøvede spillere. Hvilket jeg iøvrigt tror er en af de store årsager til så få unge spillere tager det helt store skridt i England. Klubberne er for risikoaverse - tør vi være anerledes?

2) Samme historie som med Lewis - ser gerne Brewster, men vil vi stille med Brewster imod Bayern M i en CL semi finale hvis Bobby er skadet..?

3) Gomez skadeshistorik taler imod ham og frygter lidt han kan ende som en ny Agger.

4) Ox og Keita ser jeg som gode spillere, og er glade for dem på hver sin måde. Ox tror jeg mere på som en løsning til Milner med lidt bedre offensive kræfter. Keita er flere gange omtalt som en "iniesta type" og det håber jeg at se, men indtil videre har han ikke vist meget mere end en 30-40% version af Iniesta.
:lol: Den var lidt hård den sidste, men du har ret i, at vi forhåbentligt langt fra har set det bedste af Keita i en Liverpooltrøje.

Det er rigtigt, at der er hvis'er på de 2 første, men hvis Klopp mener, de er gode nok, så er jeg med, og så er de jo gamle nok, som man siger.
Til 1) har jeg jo gode gamle Milner som en back up løsning, hvis Lewis skulle falde helt igennem, og naturligvis kan Robbo komme ud for en alvorlig skade og dermed en del kampe til Lewis/Milner, men hvis ikke så spiller han jo alt, og der er altså ikke en verdensstjerne, der gider at sidde back up til Robbo.

Om Brewster ville skulle spille mod Bayern München må tiden jo vise. Igen - hvis Klopp tror på ham, så er jeg nød til at gøre det samme, da den mand rammer indenfor skiven stort set hver gang. Der er bare også andre muligheder i sådan en kamp, og det er jo at rykke Salah frem eller Mané frem, og Origi ville jeg ikke være nervøs for at spille med.

Gomez og Trent er slået igennem, og jeg håber da ikke, at vi stopper dér.

Inden vi går ud og køber ny CB, så skylder vi vel lige Gomez og alle andre (fans) at se, om han ikke kommer sig. Det var jo ren verdnesklasse, dét ham og Virgil præsterede sammen, og det vil jeg da gerne se meget mere til. Lovren er vice VM- og CL finalist og en temmelig god back up spiller at have, og det synes jeg nu også, at Matip er.

Det bliver en spændende sæsonafslutning, hvor vi sikkert føler os endnu mere sikre på, hvad vi skal/ikke skal i vinduet, og så har vi også en pre season, hvor Klopp forhåbentligt står tilbage med en masse positive problemstillinger ;)
Senest rettet af Niels K onsdag, 20. mar, 2019 08:23, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 19. mar, 2019 17:21

TG12 skrev:
Niels K skrev:Fabinho begynder først nu at forstå Klopp og hans holdkammerater, men han var langt fra klar til sæsonstart, og Shaq og Keita er slet ikke integreret ordentligt endnu.
Det var den velkendte stamme plus VvD og en overraskende god Gomez på CB samt Alisson der fra start lagde grunden til, hvor vi er nu, og en virkelig stærkt spillende Gini.

Det giver sindsygt meget med en sammentømret flok og "automatismer" i spillet, og det skal vi først starte op på for alvor næste sæson ift alle de nye fra i sommers og dem, der har været ude med skader.
Kontinuitet og byggen på er nøgleordene for den kommende sæson, og Mahrez var et godt køb, og han ville også klæde vores trup som alternativ til vores widemen.
Det er jeg helt enig i, og start-11 ser jeg ikke noget stort behov for at skifte ud i medmindre vi får muligheden for at hente en helt exceptionel forstærkning til en fornuftig pris.

Ideelt så jeg gerne følgende forstærkninger:

1) VB - vi har simpelthen ingen til at dække Robbo, Moreno er gone og heller ikke go nok. Vi har behov for en som kan aflaste Robbo og spille hvis og såfremt han bliver skadet.
2) CF / Firmino - vi mangler en som kan dække for Firmino. Ingen af vores nuværende alternativer er gode nok
3) CB - jeg er/var stor fan af Gomez, men hans skadeshistorik taler imod, Lovren og Matip er OK backups men vi har brug for en stabil partner til VVD.
4) COM / 10'er vi mangler en kreativ spiller, som kan låse forsvarene op også en midtbane spiller med flere mål end, hvad vi har pt.

Får vi disse forstærkninger mener jeg vores trup er tæt på ideel og iøvrigt kampdygtig til fire turneringer.
Til Venstre back ser jeg gerne Richie fra Newcastle. Han kan også spille central midt og kant. Kan god lide hans attitude og arbejdsiver. Dertil lagt et ganske godt venstre ben. Ser ham som en Milner Type.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 19. mar, 2019 18:19

Til venstrebackpladsen ser jeg gerne Sessegnon. Ung, kæmpe potentiale og har nok ikke noget i mod at sidde på bænken. Så mener jeg faktisk også han er Liverpool fan. Fulham rykker nok også højest sandsynligt ned, så prisen bliver nok heller ikke så høj som i sommers.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 19. mar, 2019 18:38

Hr. Drejer skrev:Selvfølgelig skal der investeres massivt i truppen. Alt andet vil da være snotdumt! Altid bygge på.

Sidste sæson var Man C 25 point foran Liverpool ved sæsonafslutningen. I år er det mere ligeligt. Hvorfor? Ja, for mig at se fordi vi lavede et supergodt transfervindue, mens Man C bummede deres big time. Vi hentede Alisson, Fabinho, Keita, Shaq. Man C købte en Mahrez, som var og er totalt overflødig. De fik ikke fat i en defensiv midt, eller en solid back. Vi gjorde et godt vindue, de gjorde et dårligt.

For mig at se, kan et godt vindue sagtens flytte 10-20 point, og hvis holdene omkring os, forstærker sig markant, og vi undlader, så kan vi sagtens komme til at sidde med sorteper, og havne uden for top 4.
Enig. Vi behøver måske ikke have et udlæg som i 2018, men er hurtigt kig på bredden i truppen og det er åbenlyst, at den offensive bredde er dårlig. Klopp stoler tydeligt ikke på Sturridge, Origi og til dels Shaqiri, siden de ikke får mere spilletid. Og med god grund - der er kæmpe niveauforskel på fronttrioen og reserverne på bænken. Det skal der rettes op på til sommer med indkøb af 1-2 klassespillere, og det behøver ikke koste 2 milliarder.

lunderskov
Indlæg: 77
Tilmeldt: mandag, 05. jan, 2015 09:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lunderskov » tirsdag, 19. mar, 2019 20:45

som samlet trup tror jeg vi ender med 5-8 spillere alt fra akademi til start 11'er

målmand:
hvis mignolet vælger og blive en sæson mere så ser jeg ingen ændring ellers syntes jeg vi skal ud at hente en, da jeg ikke ser vore unge spillere have erfaring nok til og måske skulle spille champions League hvis må gud forbyde det, Alisson bliver skadet. hvem det evt. skulle være har jeg ingen idé om.

forsvar:
CB positionen er vores mest udsatte sted sammen med RB, jeg ser gerne vi henter en mand, se bare denne sæson hvor vi jo faktisk i en hel del kampe kun har haft van dijk og matip, havde en af de to blevet skadet, specielt van dijk, så havde vi ikke haft en erstatning, han kan selvfølgelig ikke erstattes, men syntes faktisk kun vi har gomes, som fuld god erstatning, lovren kan gå men ville ikke være glad ved ham og gomes eller med matip, over en længere periode, så jeg ser gerne vi henter minimum en gerne to og så skille os af med matip, ja han har gjort det okay, men er langt fra god nok, hvis den ene kunne blive de ligt som også vil være en fremtidens mand, eller koulabily som, jeg ser som en af de 3 bedste CB i verdenen, ja han bliver dyr, men tænk et forsvar vi ville have :O han ville dog nok koste en formue at få, koulabily står til 70mil euro, det samme gør de ligt.
ellers er der jo en jan vertonghen som har kontrakt udløb, han kunne også være spændene i stedet for matip,

LB skal der jo en ny mand til da moreno er fortid til sommer, jeg ser gerne en sessegnon, som har haft en godkendt sæson ved fulham, han har spillet 28 kampe 9 af dem er som indskifter, har scoret 2 mål og lagt op til 5, han kan spille alle positioner i venstre side, så han er jo på det led en klopp spiller. og så vil der være unge talenter på akademiet som kan prøves,

HB ser jeg ingen grund til at gøre noget, camacho er blevet prøvet der ude, og så kommer clyne nok tilbage.

midtbanen:
der er jeg lidt mere i tvivl, milner har kontrakt udløb, og jeg tror at hvis han vil afslutte karrieren i leeds så er det nu, de ser ud til at rykke op.
så ser gerne vi får en erstatning ind for ham, fx en ruben neves han er ung, 22 år afprøvet i ligaen med okay succes, ellers er der en adrien rabiot som har kontrakt udløb, eller en toni kroos, jeg tror godt man kunne få ham til rimelige penge i madrid nu de skal ud og bruge mange penge,
der ud over mangler der noget kreativitet som jeg troede keita kunne give os men der mangler en coutinho type der kan ligge den afgørende aflevering men også give et skud udefra, jeg håber vi selv har manden løbende rundt i derby, wilson har scoret 10 mål og lagt op til 2 han kan score på lang skud, frispark mm. jeg har virkelig en stor tro til ham, og hvis man så satser på keita kommer i omdrejninger og chamberlain det samme , jamen så behøver vi vel ingen? ellers er der jo en james rodriquez, både ham og wilson kan spille begge kanter også.

angreb:
ser ikke fløjene skal have forstærkning hvis vi kan holde på origi, og samtidig få sessegnon, james, og wilson, så er vi godt dækket med det vi har i forvejen, jeg tror sturridge er væk til sommer så der skal en erstatning ind for ham jeg kunne godt tænke mig er timo werner der,
han er selvfølgelig ikke tilfreds med en bænkplads, men en 4-2-1-3 opstilling med fabinho og rabiot/gini, med firmino som off. midt og så mané på venstre og salah på højre, og så werner fremme, tror det kunne blive giftigt, forsvaret giver sig selv!


så samlet så håber jeg vi ender med:
sessegnon
de ligt/koulabily
rabiot/kroos
werner

samlet bliver det jo nok en dyr affære men jeg tænker der giver lidt igen på et par spiller salg, som burde kunne finansere en af de spillere der er listet,

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 20. mar, 2019 08:38

"Gomez skadeshistorik taler imod ham og frygter lidt han kan ende som en ny Agger. "

Det er åbenbart meget svært at skelne mellem "impact" skader og belastningsskader (Agger, Stu, Lallana). Gomez har stort set kun haft førstnævnte, så nej, der er intet i hans skadeshistorik, der taler for, at han bliver en ny Agger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 20. mar, 2019 08:51

Robbie_God_Fowler skrev:
Hr. Drejer skrev:Selvfølgelig skal der investeres massivt i truppen. Alt andet vil da være snotdumt! Altid bygge på.

Sidste sæson var Man C 25 point foran Liverpool ved sæsonafslutningen. I år er det mere ligeligt. Hvorfor? Ja, for mig at se fordi vi lavede et supergodt transfervindue, mens Man C bummede deres big time. Vi hentede Alisson, Fabinho, Keita, Shaq. Man C købte en Mahrez, som var og er totalt overflødig. De fik ikke fat i en defensiv midt, eller en solid back. Vi gjorde et godt vindue, de gjorde et dårligt.

For mig at se, kan et godt vindue sagtens flytte 10-20 point, og hvis holdene omkring os, forstærker sig markant, og vi undlader, så kan vi sagtens komme til at sidde med sorteper, og havne uden for top 4.
Enig. Vi behøver måske ikke have et udlæg som i 2018, men er hurtigt kig på bredden i truppen og det er åbenlyst, at den offensive bredde er dårlig. Klopp stoler tydeligt ikke på Sturridge, Origi og til dels Shaqiri, siden de ikke får mere spilletid. Og med god grund - der er kæmpe niveauforskel på fronttrioen og reserverne på bænken. Det skal der rettes op på til sommer med indkøb af 1-2 klassespillere, og det behøver ikke koste 2 milliarder.
Det er da givetvis noget, Klopp overvejer alvorligt, da Sturridge er blevet lejet ud, ikke har fået forlænget sin konrakt og ikke ligner en Klopp spiller. Origi blev forsøgt solgt men takkede selv nej, og så røg Solanke. Shaqiri er måske heller ikke den rigtige spiller, men jeg tror stadig, at han er i gang med at blive skolet lige som Keita.

De har sammenlagt fået 22 kampe fra start og 40 indhop, og det har resulteret i 13 scoringer og 7 assists, så deres output har da været rigtig fint, og spilletiden passer jo meget godt til en 4. angriber.

Jeg føler mig dog temmelig overbevist om, at Brewster var smuttet til Tyskland, hvis han ikke var stillet en vigtig rolle på holdet i udsigt, så det bliver spændende, hvad Klopp vil gøre med offensiven, men der er da ingen tvivl om, at han har sine 3 foretrukne allerede, og de har fysik til nærmest at spille alle kampe.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 20. mar, 2019 22:41

Jeg har været pro Werner, men er endnu mere pro Luka Jovic, hvis han da bruges....Jeg har tidligere på sæsonen skrevet jeg er mod de tre fremme er selvskrevne, og enhver er købt til bænken. Jeg er stadig mod det mærkelige koncept han kører i offensiven,at form er ligegyldig. Så hvis vi alligevel køber til bænken, så er jeg ligeglad, med både Werner og Jovic , så kan Origi, Sturr, Shaq bare få de sekunder hist og pist, same same. Håber dog på at han snart ser lyset, altså som jeg ser det, ikke flertallet som er enig med Klopp i ALT, og synes der er fint med 2. pladser i massevis. Det er sgu Morten Korch agtigt, set igennem mine briller
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 21. mar, 2019 08:42

Thommo skrev:Jeg har været pro Werner, men er endnu mere pro Luka Jovic, hvis han da bruges....Jeg har tidligere på sæsonen skrevet jeg er mod de tre fremme er selvskrevne, og enhver er købt til bænken. Jeg er stadig mod det mærkelige koncept han kører i offensiven,at form er ligegyldig. Så hvis vi alligevel køber til bænken, så er jeg ligeglad, med både Werner og Jovic , så kan Origi, Sturr, Shaq bare få de sekunder hist og pist, same same. Håber dog på at han snart ser lyset, altså som jeg ser det, ikke flertallet som er enig med Klopp i ALT, og synes der er fint med 2. pladser i massevis. Det er sgu Morten Korch agtigt, set igennem mine briller
Jeg har endnu ikke kunne finde en grund til at være uenig med Klopp's dispositioner set på den længere bane. Man kan jo altid være uenig i en opstilling eller en udskiftning, men Klopp ved jo bedre end os, hvem der er friske, hvem der gør det overbevisende til træning, og hvad en indskiftning skal bidrage med, og hvorfor en bestemt spiller skiftes ud.

Det er jo til gengæld ikke kun fans som mig, der er temmelig begejstrerede over Klopp og vores 3 forreste. Sidste sæson blev det vist den mest scorende fronttrio i de 5 store ligaer, og i år er vi vist det eneste PL hold (måske også i de 5 store ?) med 3 angribere med hver over 10 mål, og vi har 2 spillere et mål fra Golden Boot titlen i den bedste liga.
Mange af de mest fremtrædende sportsjournalister fremhæver vores fronttrio som den mest giftige overhovedet eller tæt på.

Hjælper det at hive en spiller på bænken, fordi han har et lille formdyk eller en lille måltørke ? Hjælper det de 2 andre angribere at spille uden Firmino ? Hjælper angriberen holdet/organisationen, selvom han ikke scorer i nogle kampe, så vi sikrer defensiven ift en anden spiller ?

Jeg tror, holdet skal have ro til at videreudvikle sig sammen, og Klopp siger også, at der er temmelig begrænset tid til at få øvet ting sammen til træning og i mange perioder af sæsonen, så øver de ting så at sige i kampene, og det er ikke optimalt. Man City spiller så sammenhængende, fordi de kender hinanden ud og ind, og bl.a. derfor kan de fokusere på alle 4 turneringer.

Der er en masse at arbejde videre med og forbedre blandt de nuværende spillere, og Origi, Sturridge og Shaqiri har faktisk bidraget med et meget tilfredsstillende antal mål/assists set udfra antal spillede minutter, så den statistik er ikke nem at slå selv for et stort navn.
Vi ved, at Sturridge forsvinder, men spm er, om Klopp vil arbejde med Origi og Shaq, og så har vi Brewster samt Oxlade og Keita, som alle kan bidrage til at vi får flere kort at spille offensivt, eller om han vil hente et stort navn ind, som dog vil få mere end svært ved ikke at skulle nøjes med den tid, der bliver tilovers fra vores 3 forreste.

PS. Jeg hilser saglig/faglig kritik af Klopp, FSG mv. velkommen, for så har vi jo noget at debattere herinde, men vi skal passe på med ikke at komme over i ekstremer, da det også holder gode, gamle skribenter ude af forum, og det er super ærgerligt.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 21. mar, 2019 11:04

Rygterne siger pt også

Coutinho og Dybala.

Tænk et scenarie hvis vi kan hente dem begge eller bare en, uden at sælge ud.

Man har vel lov til at drømme.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 21. mar, 2019 11:14

Jeg tvivler på Coutinho, men vil elske det.
Dybala ligner en mere sandsynlig signing.

Men lad os bare tage begge nu vi er i gang :)

Men selvom de vil give meget af det vi savner centralt på midten og som rotation med Firmino foran, så mangler vi gode alternativer til Salah/Mane på fløjene.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 21. mar, 2019 11:16

ilusio skrev:Jeg tvivler på Coutinho, men vil elske det.
Dybala ligner en mere sandsynlig signing.

Men lad os bare tage begge nu vi er i gang :)

Men selvom de vil give meget af det vi savner centralt på midten og som rotation med Firmino foran, så mangler vi gode alternativer til Salah/Mane på fløjene.
De kan også begge spille på fløjene og ellers har vi talenter. De 2 i truppen uden at sælge Mané, Firmino og Salah vil være den vildeste trup nogensinde i nogen liga.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 21. mar, 2019 13:02

ilusio skrev:Jeg tvivler på Coutinho, men vil elske det.
Dybala ligner en mere sandsynlig signing.
End Coutinho? Ja. Men generelt sandsynlig? Nej.

Ville dog være helt ekstatisk, hvis vi kunne få tilknyttet Dybala. Han er et teknisk vidunder og har, uanset at det ikke ser sådan ud i denne sæson, altså mål i støvlerne. Han ville give mig samme ro ved eventuel skade eller karantæne til Mo, Mané eller Bobby, som Coutinho gjorde.

Men selvom Dybala ikke spiller så fast som han plejer i denne sæson, er han så ikke en spiller, der er lidt for veletableret på et tophold, til at han ligner en Liverpool-signing under Klopp - eller i det hele taget?
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 21. mar, 2019 14:28

texy skrev:
ilusio skrev:Jeg tvivler på Coutinho, men vil elske det.
Dybala ligner en mere sandsynlig signing.
End Coutinho? Ja. Men generelt sandsynlig? Nej.

Ville dog være helt ekstatisk, hvis vi kunne få tilknyttet Dybala. Han er et teknisk vidunder og har, uanset at det ikke ser sådan ud i denne sæson, altså mål i støvlerne. Han ville give mig samme ro ved eventuel skade eller karantæne til Mo, Mané eller Bobby, som Coutinho gjorde.

Men selvom Dybala ikke spiller så fast som han plejer i denne sæson, er han så ikke en spiller, der er lidt for veletableret på et tophold, til at han ligner en Liverpool-signing under Klopp - eller i det hele taget?
Jow

Besvar