Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 08. aug, 2018 14:05

ilusio skrev:Twitter prinsen?

Hvem er det?
The Donald
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 08. aug, 2018 16:30

ilusio skrev:Solanke har hverken et godt nok slutprodukt eller et opspil eller et presspil der er godt nok.

Potentialet har i hvert fald været der, og hvis man mener det stadig er der synes jeg han skal lejes ud. Der er ikke palds til både ham og Origi efter Sturridge. (og samtidig forventer jeg Ings er solgt)
Ud med Solanke på leje aftale, med mulighed for at hente ham hjem i vinter pausen.

Vi får også Brewster ind på holdet snakker de om

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 08. aug, 2018 21:25

ilusio skrev:Twitter prinsen?

Hvem er det?
Garanteret Karius.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 08. aug, 2018 22:09

Mon ikke vinduet er lukket for vores vedkommende fsva. køb

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 13. aug, 2018 15:20

Er Coutinho erstatningen helt droppet eller køber vi ham til vinter?

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » mandag, 13. aug, 2018 15:28

Sådan som vores midtbane spiller lige for tiden, ser jeg intet behov for en Coutinho erstatning. Men lad os da se hvordan det ser ud når vi møder hold som Burnley, Scum, WBA osv.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 13. aug, 2018 16:54

Liverpool fan Rabiot på en free til sommer ?

http://football-talk.co.uk/141365/liver ... -reds-fan/

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 13. aug, 2018 17:00

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 13. aug, 2018 17:11

Det bliver et kæmpe stort nej tak herfra. Manden er en primadonna der skaber sig konstant og gentagne gange har sat sig selv over holdet, både på og udenfor banen. Jeg ser ham ikke som typen der slider for holdet eller tager ansvar når det går dårligt. Han spiller primært for sig selv, og selv hvis vi skulle lande ham og at han blev en succes, så er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at han begynder at være på tværs i det øjeblik han får et bedre tilbud.

Udover det, så synes jeg ikke han er så kæmpe et talent som mange gør ham til. Eller en spiller der bidrager med den kreativitet jeg synes vi savner. Alt i alt har jeg svært ved at se ham slå til, selvom det selvfølgelig er en minimal risko på en fri transfer og han selvfølgelig kan ændre sig væk fra PSG.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 13. aug, 2018 17:21

MP skrev:Sådan som vores midtbane spiller lige for tiden, ser jeg intet behov for en Coutinho erstatning. Men lad os da se hvordan det ser ud når vi møder hold som Burnley, Scum, WBA osv.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tjoo, det er jo netop imod busserne og hvis Mané ikke kan spille at Coutinho mangler aller mest.
Men det er rigtigt at savnet er mindre end frygtet. Hvilket er vildt når man tænker på hvor meget klasse Coutinho har og hvor god han var i rødt.

Jeg tænker at fokus næste sommer bliver mere entydigt rettet imod en ung “Coutinho-erstatning” i en eller anden afskygning.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 14. aug, 2018 06:42

sjampen skrev:Det bliver et kæmpe stort nej tak herfra. Manden er en primadonna der skaber sig konstant og gentagne gange har sat sig selv over holdet, både på og udenfor banen. Jeg ser ham ikke som typen der slider for holdet eller tager ansvar når det går dårligt. Han spiller primært for sig selv, og selv hvis vi skulle lande ham og at han blev en succes, så er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at han begynder at være på tværs i det øjeblik han får et bedre tilbud.

Udover det, så synes jeg ikke han er så kæmpe et talent som mange gør ham til. Eller en spiller der bidrager med den kreativitet jeg synes vi savner. Alt i alt har jeg svært ved at se ham slå til, selvom det selvfølgelig er en minimal risko på en fri transfer og han selvfølgelig kan ændre sig væk fra PSG.
Fodboldmæssigt er kvaliteten der bestemt. Det andet er helt nyt for mig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 14. aug, 2018 07:10

Jeg tænker også at hvis vi kan lande Rabiot på den frie, så er det fordi knægten har en vilje til at spille i LFC og for Klopp. Det er jo fordelen ved ikke at have alt for mange penge eller tre cl pokaker i rap, hvis spillerne vælger os, så ved vi de er motiverede for projektet.

De “bedre” tilbud får han vel også nu og her hvis han er fri?
Juve, Barca, Scum, Chelski, og Bayern har vel alle haft følerne ude allerede. Rabiot er en uhyre spændende ung spiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. aug, 2018 07:18

Filos of Isk skrev:Jeg tænker også at hvis vi kan lande Rabiot på den frie, så er det fordi knægten har en vilje til at spille i LFC og for Klopp. Det er jo fordelen ved ikke at have alt for mange penge eller tre cl pokaker i rap, hvis spillerne vælger os, så ved vi de er motiverede for projektet.

De “bedre” tilbud får han vel også nu og her hvis han er fri?
Juve, Barca, Scum, Chelski, og Bayern har vel alle haft følerne ude allerede. Rabiot er en uhyre spændende ung spiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg må erklære mig 100% enig ;)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 17. aug, 2018 12:27

Liverpool sikrer sig stortalent fra Ajax, Ki-Jana Hoever:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -fra-ajax/

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 17. aug, 2018 12:34

Niels K skrev:Liverpool sikrer sig stortalent fra Ajax, Ki-Jana Hoever:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -fra-ajax/
De skriver ikke noget om arb tilladelse. Hvorfor lader det til det ikke er et problem, når sydamerikanere ikke kan få tilladelse...Nu når Brexit nærmer sig, bør eu jo velsagtens sidestilles med Sydamerika :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar