Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 12. dec, 2017 18:27

Mané, Salah, Aubameyang. Det må være den hurtigste offensiv nogensinde. Modstanderne ville jo stille sig helt ned på baglinjen og forsvare. Og så ville vi netop mangle Coutinho...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 12. dec, 2017 18:28

Pøver vi at gå efter Lemar igen til januar ?

http://readliverpoolfc.com/2017/12/12/l ... r-january/

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. dec, 2017 22:58

Det ser sådan du. Men hvis han kommer, så bliver det helt sikkert for Coutinho pengene.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 13. dec, 2017 06:14

Lemar og Aubameyang for Coutinho vil være ok
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 13. dec, 2017 09:48

Emmy skrev:Lemar og Aubameyang for Coutinho vil være ok
Og smid så lige van Dijk oveni. Så vil jeg bære Coutinho til Barcelona. :dance:

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 13. dec, 2017 10:02

https://t.co/4EUUzrdTfg

Der er andre klubber der går efter Lemar....! Med Monaco’s udmelding at deres trup er for stor efter deres CL exit, er det spændende om LFC kan “vinde” kampen om Lemar. Inden Klopp kom til, havde klubben aldrig vundet den kamp, nu er der trods alt en chance. Men med Arsenal’s “franske historie” og der spiller jo en del franske spillere der endnu, så er Arsenal nok lidt favorit til at lande ham.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » onsdag, 13. dec, 2017 10:32

YNWA96 skrev:https://t.co/4EUUzrdTfg

Der er andre klubber der går efter Lemar....! Med Monaco’s udmelding at deres trup er for stor efter deres CL exit, er det spændende om LFC kan “vinde” kampen om Lemar. Inden Klopp kom til, havde klubben aldrig vundet den kamp, nu er der trods alt en chance. Men med Arsenal’s “franske historie” og der spiller jo en del franske spillere der endnu, så er Arsenal nok lidt favorit til at lande ham.
Han sagde da netop nej til Arsenal i sommers, så hvordan ser du dem som favorit?

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 13. dec, 2017 11:31

@Mugge

Det der var fremme fra Sportsdirektør Antonio Cordon i sommers da vinduet var lukket, at Arsenal var tættest på Lemar. Men at tiden var for “knap” til at få alle detaljerne i kontrakten på plads. Der var jo troværdige kilder der skrev at LFC havde budt tæt på £90 M, men Arsenal var parat til at give £100 M for Lemar. Det er da muligt, at Lemar gerne vil til LFC, men det har jo en betydning når en spiller vælger ny destanition og klub, at i den klub man skal til er spillere man kender i forvejen. Man så det senest med udtalelsen fra Red Bull Leipzig sportsdirektør, at Barcelona osse var interessseret i Keita og da Keita er venner med Mane og de har samme agent. Har Mane’s betydning for at Keita valgte LFC jo nok været ganske betydelig. Med en del franske landsholdspillere i Arsenal, kan det jo gøre en stor forskel når Lemar skal vælge ny klub.Derfor mener jeg de umiddelbart er “favoritter” til at vinde kampen om Lemar. Men nu må vi se...-)

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » onsdag, 13. dec, 2017 11:39

YNWA96 skrev:@Mugge

Det der var fremme fra Sportsdirektør Antonio Cordon i sommers da vinduet var lukket, at Arsenal var tættest på Lemar. Men at tiden var for “knap” til at få alle detaljerne i kontrakten på plads. Der var jo troværdige kilder der skrev at LFC havde budt tæt på £90 M, men Arsenal var parat til at give £100 M for Lemar. Det er da muligt, at Lemar gerne vil til LFC, men det har jo en betydning når en spiller vælger ny destanition og klub, at i den klub man skal til er spillere man kender i forvejen. Man så det senest med udtalelsen fra Red Bull Leipzig sportsdirektør, at Barcelona osse var interessseret i Keita og da Keita er venner med Mane og de har samme agent. Har Mane’s betydning for at Keita valgte LFC jo nok været ganske betydelig. Med en del franske landsholdspillere i Arsenal, kan det jo gøre en stor forskel når Lemar skal vælge ny klub.Derfor mener jeg de umiddelbart er “favoritter” til at vinde kampen om Lemar. Men nu må vi se...-)
Uden jeg lige kan finde dokumentation, men ud fra hukommelsen, så mener jeg nu det var fremme, at Lemar selv sagde nej til Arsenal.
Derudover, beløbene du nævner, de skal være i Euro?

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 13. dec, 2017 11:53

Ja du har ret med Euro....-:) ! Det plejer at være pund når debattere priser...-:j

Jeg har osse læst, at optil de sidste dage af vinduet var det franske landshold samlet til en eller anden venskabskamp og Laurent Koscielny, Olivier Giroud og Francis Coquelin gjorde alt for at få overtalt Lemar til at skifte til Arsenal. Men Lemar var i tvivl da det var den sidste dag i vinduet og han var i tvivl om det var det rigtige for ham. Som sagt vi må se hvad der sker, normalt ville jeg mene at LFC ikke ville vinde det “kapløb”. Men med Klopp som træner mener jeg klubben står bedre stillet og man så det jo senest i sommers da LFC vandt kampen om “Oxen”. Så vi har jo “slået” Arsenal og Chelsea før på den front...-:)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 13. dec, 2017 12:12

Lemar sagde selv nej til Arsenal.
"We're not racist, we only hate the mancs"

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 13. dec, 2017 12:38

@Emmy

Ok hvilken kilde ?

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... urs-Gossip

BBC må trods alt være et af de mest troværdige medier i UK, de har en anden udlægning !

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 13. dec, 2017 12:48

Hvis bare vi var bedre kørende, så solgte vi os selv. Men jeg håber Lemar vælger os fremfor Arsenal.

Vi var også tæt på i sommers. Vi bød £75 millioner.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... omas-lemar

Hvis Monaco havde sagt ja i sommers, så er jeg overbevist om at Coutinho var røget.

Coutinho ryger, og vi planlægger fremtiden uden ham.

https://www.google.dk/amp/www.liverpool ... r-14025717
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 13. dec, 2017 13:11

Hr. Drejer skrev:Hvis bare vi var bedre kørende, så solgte vi os selv. Men jeg håber Lemar vælger os fremfor Arsenal.

Vi var også tæt på i sommers. Vi bød £75 millioner.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... omas-lemar

Hvis Monaco havde sagt ja i sommers, så er jeg overbevist om at Coutinho var røget.

Coutinho ryger, og vi planlægger fremtiden uden ham.

https://www.google.dk/amp/www.liverpool ... r-14025717
Lige nu er der vel ikke så meget ved Arsenal, der er mere attraktivt end os. Det skulle da lige være udsigten til at bo i London i stedet for Liverpool.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 13. dec, 2017 13:22

Meget enig, det har afgørende betydning for hvilken træner der er i en klub, når spillere vælger klub. Der står LFC virkelig godt stillede med Klopp. Jeg hørte en podcast med Honingstein på ECHO omkring udgivelsen af hans nye bog om Klopp, der er ingen tvivl efter jeg havde hørt interwiet med ham, at FSG er sindsyg stolte af at de vandt “kampen om Klopp”. Det er jo kommet frem, at han har takket nej til både United, Tottenham og City. FSG direktør Mike Gordon medvirker i bogen og skulle beskrive hvordan det lykkedes dem, at få Klopp til LFC.

Lidt fra Peter Moore og strategien i LFC den kommende tid :

https://youtu.be/VcmzpM9Mi20

Besvar