hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

hvem skal ud

Indlæg af jacob-vig » fredag, 04. jan, 2013 20:09

Rodgers har efter sin ankomst ryddet godt op i truppen og idag sagde vi farvel til joe cole men hvem syntes i vi skal sælge eller lege ud for at få ryddet op i truppen.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » fredag, 04. jan, 2013 20:31

Jeg synes det er mærkeligt der ikke er kommet nogen forklaring omkring Doni. Hvor i alverden befinder han sig? Hvis han stadig er på lønningslisten, synes jeg vi skal prøve at sælge ham, eller i sidste instans, lade ham smutte på en fri transfer.

Hvis der ikke er udsigt til mere spilletid til Coates, end det han har fået i første del af sæsonen, synes jeg også vi skulle prøve at få lejet ham ud.

Til sidst, ser jeg det også som en mulighed at ophæve lejekontrakten med Sahin, som der har været rygter om. Med Hendersons seneste form taget i betragtning, ser jeg ikke rigtig plads til Sahin, som ikke ser ud til at kunne tilpasse sig det engelske spil. Så kan vi spare en del penge i løn der også.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mazter81 » fredag, 04. jan, 2013 20:51

Er Doni ikke stadig i Sydamerika på personal business eller noget i den stil? Det er i hvert falde det sidste, jeg har læst om affæren

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » fredag, 04. jan, 2013 20:57

Mazter81 skrev:Er Doni ikke stadig i Sydamerika på personal business eller noget i den stil? Det er i hvert falde det sidste, jeg har læst om affæren
Det er jo bare heller ikke holdbart. Hvornår så vi ham sidst, da han fik rødt kort sidste sæson? Der er ikke mange andre job, hvor man kan tillade sig det, til dén hyre. :-/

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » fredag, 04. jan, 2013 21:12

Hvis han er hjemme pga. familieproblemer i SÅ lang tid, får han så stadig fuld løn? Og ved folk hvor meget han får?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » fredag, 04. jan, 2013 21:42

TomViolence skrev:Hvis han er hjemme pga. familieproblemer i SÅ lang tid, får han så stadig fuld løn? Og ved folk hvor meget han får?
Nok! Men mon ikke LFC har en forsikring der dækker i hvert fald noget af beløbet?

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Xenne » fredag, 04. jan, 2013 23:24

Jeg tror lidt at Doni har bedt om at få fri, med hans løn taget i betragtning er der da få arbejdsgivere der bare giver ham fri og giver ham løn.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. jan, 2013 10:11

Carroll og Spearing sælges givetvis efter endte lejeophold, og det gør Wilson måske også ?

Doni og Sahin.

Jeg føler mig heller ikke sikker på, at Pacheco og Borini har niveauet, men Borini får givetvis noget længere snor grundet skaden, men forstærker vi os yderluigere offensivt til sommer, så må han være på vej ud.

Måske Coates, det kommer an på Rodgers.

Carroll
Spearing
Doni
Sahin
(Pacheco, Borini, Coates)

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

hvem skal ud

Indlæg af Weissert » lørdag, 05. jan, 2013 10:28

Tror Borini har mere i sig, end vi har set. Sahin har skuffet mig enormt.
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » lørdag, 05. jan, 2013 13:05

Weissert skrev:Tror Borini har mere i sig, end vi har set. Sahin har skuffet mig enormt.
Det tror jeg også, og desuden er han BRs darling, så jeg tvivler meget på han ryger de næste 1-2 år.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » lørdag, 05. jan, 2013 13:06

Jeg forstår ikke hvordan folk kan afskrive Borini efter 5 kampe i Premier League. Jeg synes har vidst rigtig mange gode ting heriblandt gode løb, godt pres og fight. Han mangler lige skarpheden, men den skal nok komme når han vender sig til tempo, spillestil osv.

Og så er manden altså kun 21 og har tidligere gjort det rigtig godt i både Swansea og Roma.

Nr.7LuisSuarez
Indlæg: 370
Tilmeldt: søndag, 04. nov, 2012 15:28

Re: hvem skal ud

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » lørdag, 05. jan, 2013 13:25

Niels K skrev:Carroll og Spearing sælges givetvis efter endte lejeophold, og det gør Wilson måske også ?

Doni og Sahin.

Jeg føler mig heller ikke sikker på, at Pacheco og Borini har niveauet, men Borini får givetvis noget længere snor grundet skaden, men forstærker vi os yderluigere offensivt til sommer, så må han være på vej ud.

Måske Coates, det kommer an på Rodgers.

Carroll
Spearing
Doni
Sahin
(Pacheco, Borini, Coates)
Er wilson til udlejning? anfør kilde tak.
Giv også lige Borini en chance... han har kostet over £10mio. Så skal han ikke bare sælges efter 11 kampe eller sågar 1 sæson.
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » lørdag, 05. jan, 2013 13:44

Nr.7LuisSuarez skrev:
Niels K skrev:Carroll og Spearing sælges givetvis efter endte lejeophold, og det gør Wilson måske også ?

Doni og Sahin.

Jeg føler mig heller ikke sikker på, at Pacheco og Borini har niveauet, men Borini får givetvis noget længere snor grundet skaden, men forstærker vi os yderluigere offensivt til sommer, så må han være på vej ud.

Måske Coates, det kommer an på Rodgers.

Carroll
Spearing
Doni
Sahin
(Pacheco, Borini, Coates)
Er wilson til udlejning? anfør kilde tak.
Giv også lige Borini en chance... han har kostet over £10mio. Så skal han ikke bare sælges efter 11 kampe eller sågar 1 sæson.
http://lmgtfy.com/?q=Danny+Wilson
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11140
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. jan, 2013 14:01

TomViolence skrev:
Weissert skrev:Tror Borini har mere i sig, end vi har set. Sahin har skuffet mig enormt.
Det tror jeg også, og desuden er han BRs darling, så jeg tvivler meget på han ryger de næste 1-2 år.
Nu synes jeg nok, at BR har bevist, at det er klare vurderinger af spillernes kvalitet og performance som afgør, hvem der får spilletid. Senest med at han har givet spillepause = bænkplads til Allen, der om nogen ellers er hans spiller. Sahin er en anden af BR's "indkøb" og da han ikke har vist tilstrækkeligt, har han ikke fået spilletid.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. jan, 2013 15:13

Cynwal skrev:
TomViolence skrev:
Weissert skrev:Tror Borini har mere i sig, end vi har set. Sahin har skuffet mig enormt.
Det tror jeg også, og desuden er han BRs darling, så jeg tvivler meget på han ryger de næste 1-2 år.
Nu synes jeg nok, at BR har bevist, at det er klare vurderinger af spillernes kvalitet og performance som afgør, hvem der får spilletid. Senest med at han har givet spillepause = bænkplads til Allen, der om nogen ellers er hans spiller. Sahin er en anden af BR's "indkøb" og da han ikke har vist tilstrækkeligt, har han ikke fået spilletid.
Jeg er enig her, og jeg er ikke ude i nogen hetz eller noget. Det er min helt personlige vurdering af Borini, at han ikke er god nok til en stamplads hos os. Hvis Rodgers synes noget andet, so be it.
Han kommer ikke forbi Downing og Sturridge, og herefter tror jeg, at der skal være spilletid til Sterling og Suso.
Til sommer kommer måske Walcott og Ince og hvem ved eller, hvad der kommer + vi har Yesil og Morgan som coming men.

Fint hvis der er plads og råd til alle talenterne, og hvis alle sammen er glade og tilfredse. Skulle jeg vælge 1 af nævnte, jeg har mindst fidus til, så bliver det bare Borini.

Besvar