Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)

Forumregler

HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.

Side 1 af 19 [ 283 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Næste

Forfatter besked

Alder: 41
Breaking | Liverpool have submitted a €72m + €8m bonuses bid for AS Monaco's Thomas Lemar, according to L'Équipe. More follows.

Get French Football‏ @GFFN
Liverpool want to close a deal for Thomas Lemar today & will call AS Monaco Vice President Vasilyev imminently, according to L'Équipe.

Man kan håbe, men den overgang er svær at tro på lige nu.

Mbappe og Fabinho rygtes kraftigt til PSG. Lemar rygtes til Arsenal og os. Monaco har allerede solgt Mendy, Bernardo Silva og Babayoko fra sidste års succeshold. Hvis alle disse spillere har forladt klubben om ganske få dage, kan det være svært at få øje på Monacos sportslige ambitioner i denne strategi.

AJJ skrev:
Liverpool want to close a deal for Thomas Lemar today & will call AS Monaco Vice President Vasilyev imminently, according to L'Équipe.

Ja, det skader da ikke lige at ringe og høre...

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Alder: 22
https://youtu.be/_MRj9WZFvN0 - kan se Arsenal har gået kraftift efter ham, men Liverpool vil byde indenom til en back up til mané og Salah. Lyder til, at Keita er afløseren til Coutinho.

God dribler og kan nogle fixe ting fra venstre eller højre kant. Kan vidst også bruges som offensiv midt 10eren.

Geografisk sted: Frederikssund

Alder: 44
I det mindste lader det til, at vi har sendt et bud afsted...

DAGGER! skrev:
https://youtu.be/_MRj9WZFvN0 - kan se Arsenal har gået kraftift efter ham, men Liverpool vil byde indenom til en back up til mané og Salah. Lyder til, at Keita er afløseren til Coutinho.

God dribler og kan nogle fixe ting fra venstre eller højre kant. Kan vidst også bruges som offensiv midt 10eren.

Det lyder da til at Lemar også har muligheden for at få Coutinhos plads på holdet. Det ville være genialt hvis han kunne glide ind som Coutinhos afløser i løbet af sæsonen, hvis vi går ud fra at Coutinho skifter efter næste sæson(intet er sikkert).

de to kanter og den offensive midt er de tre pladser vi er allermest sårbare overfor skader på, så jeg syntes Lemar er rigtig spændende. Han er også så ung at han stadig skal prøve sig lidt af på alle tre pladser for at finde ud af hvad han er bedst til. Han har både mulighed for at tage Salahs plads eller blive Coutinhos afløser på sigt. og lige nu er der masser af spilletid for ham, fordi vi skal passe rigtig godt på Salah og Mané da vi ikke har nogle oplagte reserver for de to spillere. Selvom vi har mange spillere der kan spille pladsen. Og selvfølgelig fordi Lallana er skadet og Coutinho er.... (indsæt selv hvad i syntes er mest passende).

Keita som Coutinho afløser er egentlig også ret spændende, hvis vi skal til at spille med tre box-to-box typer på midten istedet for to plus en offensiv midt. Det gik jo rigtig godt imod Arsenal.

Geografisk sted: København

Alder: 42
Jeg har det lidt ambivalent i forhold til, hvis vi skulle få vores bud på Lemar accepteret. For jeg kan desværre kune se det som et udtryk for, at man så vil sælge Coutinho.

Lemar er mere decideret kantspiller end Coutinho er, så der er vel ikke tale om det, man vil kalde en "like for like" erstatning. Men det er en målfarlig offensiv spiller, hvilket er beskrivelser, man også kan bruge om Coutinho.

Jeg vil bestemt gerne have Lemar. Men det må helst ikke betyde, at vi sælger Coutinho i dette vindue. For det er stadig i mine øjne en svækkelse.

Men fedt, at vi i det mindste er med til at presse prisen på en spiller, som Arsenal har jagtet hele sommeren.

texy skrev:
Jeg har det lidt ambivalent i forhold til, hvis vi skulle få vores bud på Lemar accepteret. For jeg kan desværre kune se det som et udtryk for, at man så vil sælge Coutinho.

Lemar er mere decideret kantspiller end Coutinho er, så der er vel ikke tale om det, man vil kalde en "like for like" erstatning. Men det er en målfarlig offensiv spiller, hvilket er beskrivelser, man også kan bruge om Coutinho.

Jeg vil bestemt gerne have Lemar. Men det må helst ikke betyde, at vi sælger Coutinho i dette vindue. For det er stadig i mine øjne en svækkelse.

Men fedt, at vi i det mindste er med til at presse prisen på en spiller, som Arsenal har jagtet hele sommeren.

Uanset om Coutinho ryger eller ej, så syntes jeg som type Lemar er et logisk køb(ung, kan spille kant og offensiv midt). Og når Coutinho er blevet problematisk giver det god mening at være på forkant med begivenhederne og sikre at man i det mindste har bredden på plads, hvis Coutinho får gennemtvunget en transfer i denne uge, til januar eller om et år.
Men ja at vi først hører om Lemar bud nu kan man godt se som et dårligt tegn, men det kan jo også skyldes skaden til Lallana, med ham ude i længere tid har vi pludselig en lidt smal trup på de offensive pladser(eksl. angreb). Hvis vi SKAL have Coutinho eller Lallana med på midten for at kunne slå de parkerede busser, så ser det skidt ud for os lige nu.

Melissa Reddy skriver:

Citat:
The move is not linked to Barcelona’s pursuit of the latter, with the Merseysiders insistent their “definitive stance” will not shift before the window shuts.

http://www.goal.com/en-us/news/liverpool-look-to-deliver-further-blow-to-arsenal-with-a/7fbdw1r77sl515pev5q4kfhp8

Skal ikke kunne sige hvor meget ITK hun er, men synes hendes navn bliver nævnt mere og mere i en sammenhæng som én der rent faktisk véd lidt.

EDIT: Artiklen nævner desuden, at der ses på en mulighed for at gøre Origi til en del af aftalen.

Senest rettet af mawope mandag, 28. aug, 2017 12:12, rettet i alt 1 gang.

Jeg er ikke helt skarp på Lemars niveau og potentiale, må jeg ærligt erkende. Han har fået meget hype, og han lader til at have et stort potentiale - og i øvrigt allerede være på et godt niveau.

Jeg deler frygten om, at det kan ligne et farvel til Coutinho, for ellers har jeg lidt svært ved at se, hvorfor vi skulle byde så mange penge for en kant. Jeg synes sådan set stadig, at vi mangler en kant for et kunne rotere uden at tabe niveau, men jeg er overrasket over, at vi kaster så mange penge efter én. Særligt når jeg synes, at vi har større mangler i det centrale forsvar og på central midt.

Måske går vi efter, lige som under Rodgers, at score fem mål i hver kamp og så leve med, at modstanderen scorer 3-4 stykker ;)

Senest rettet af Aggerdoo mandag, 28. aug, 2017 12:18, rettet i alt 1 gang.

Alder: 41
mawope skrev:
Melissa Reddy skriver:

Citat:
The move is not linked to Barcelona’s pursuit of the latter, with the Merseysiders insistent their “definitive stance” will not shift before the window shuts.

http://www.goal.com/en-us/news/liverpool-look-to-deliver-further-blow-to-arsenal-with-a/7fbdw1r77sl515pev5q4kfhp8

Skal ikke kunne sige hvor meget ITK hun er, men synes hendes navn bliver nævnt mere og mere i en sammenhæng som én der rent faktisk véd lidt.

EDIT: Artiklen nævner desuden, at der ses på en mulighed for at gøre Origi til en del af aftalen.

Hendes troværdighed er høj, hvad angår Liverpool (på niveau med Joyce, King, Pearce )

Og et hint i retning af Mbappe exit.

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 42
mawope skrev:

Monaco har tidligere meddelt til Arsenal, at Lemar ikke er til salg, efter de har solgt Mendy, Silva, Bakayoko - og har jeg glemt nogen? Det har Wenger selv sagt offentligt.

Derfor undrer det mig lidt, hvis vi først gør et seriøst forsøg på Lemar nu, og ikke tidligere på sommeren, hvor hele Monacos hold ikke var ved at blive skilt ad. Vi risikerer at stå i endnu en situation, hvor spilleren gerne vil til os, men klubben nægter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 19 [ 283 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Næste

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)