hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » tirsdag, 27. aug, 2013 17:13

Nu er vi jo ikke helt af med ham. Jeg er så træt af de her udlån, hvor man bare ved, at spilleren ikke har nogen fremtid i vores klub. Det er et irritationsmoment for mig.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jan » tirsdag, 27. aug, 2013 18:45

Meget enig AJ.
Udlån generer mig i de tilfælde, hvor spilleren helt åbenlyst ikke har nogen fremtid i klubben. At udlåne unge spillere som fx Coady kan jeg godt forstå. Noget andet er, at låneaftalerne er uigennemskuelige. Vi aner ikke hvem der betaler hvilken løn og hvad der gives i "låne-gebyr". Spillere på lån fra andre klubber bryder jeg mig egentlig heller ikke rigtig om, da man ikke nødvendigvis ved om man kan få spilleren efter låneperioden. Dog kan man sige, at det positive er at man får set en spiller an - er vedkommende værd at satse på fremover?
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 31. aug, 2013 16:29

Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 9s
Should Tiago Ilori and Mamadou Sakho be confirmed by LFC today, expect Andre Wisdom to go on loan to Wigan before Monday. (@david_lynch88)


Han er vist fra goal.com

https://twitter.com/ViktorFagerLFC

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af Belloni » søndag, 01. sep, 2013 17:44

Milanboy på Twitter melder Borini til Sunderland på lån. Eneste jeg har set skrive det så ved ikke om der er hold i det

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 01. sep, 2013 17:45

LFC_20 skrev:Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 9s
Should Tiago Ilori and Mamadou Sakho be confirmed by LFC today, expect Andre Wisdom to go on loan to Wigan before Monday. (@david_lynch88)


Han er vist fra goal.com

https://twitter.com/ViktorFagerLFC
Borini måske også på udlån.
LFC Transfer Speculations
Reports that Borini has joined Sunderland on a season-long loan.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. sep, 2013 17:48

ScouserTommy skrev:
LFC_20 skrev:Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 9s
Should Tiago Ilori and Mamadou Sakho be confirmed by LFC today, expect Andre Wisdom to go on loan to Wigan before Monday. (@david_lynch88)


Han er vist fra goal.com

https://twitter.com/ViktorFagerLFC
Borini måske også på udlån.
LFC Transfer Speculations
Reports that Borini has joined Sunderland on a season-long loan.
Ville være klasse. Borini skal bare væk. Har ingen fidus til ham - overhovedet. Elendigt køb.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 01. sep, 2013 21:25

Aggerdoo skrev:
ScouserTommy skrev:
LFC_20 skrev:Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 9s
Should Tiago Ilori and Mamadou Sakho be confirmed by LFC today, expect Andre Wisdom to go on loan to Wigan before Monday. (@david_lynch88)


Han er vist fra goal.com

https://twitter.com/ViktorFagerLFC
Borini måske også på udlån.
LFC Transfer Speculations
Reports that Borini has joined Sunderland on a season-long loan.
Ville være klasse. Borini skal bare væk. Har ingen fidus til ham - overhovedet. Elendigt køb.
Yep, en mand der tydeligvis er færdigudviklet og burde performe fast, og så render han bare rundt og brækker armen i stedet for at score mål og spille kampe. Sikke dog en amatørspiller, fyr fjolset.

Sarkasme kan være anvendt.

Synes i øvrigt det er fuldstændig til grin når folk taler folk som Spearing og Kelly, begge to spillere der er 2-3 år ÆLDRE end Borini, op som gode talenter mens Borini SLET ikke får bare den mindste snor.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. sep, 2013 22:51

ThunderZtorm skrev:
Aggerdoo skrev:
ScouserTommy skrev:
LFC_20 skrev:Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 9s
Should Tiago Ilori and Mamadou Sakho be confirmed by LFC today, expect Andre Wisdom to go on loan to Wigan before Monday. (@david_lynch88)


Han er vist fra goal.com

https://twitter.com/ViktorFagerLFC
Borini måske også på udlån.
LFC Transfer Speculations
Reports that Borini has joined Sunderland on a season-long loan.
Ville være klasse. Borini skal bare væk. Har ingen fidus til ham - overhovedet. Elendigt køb.
Yep, en mand der tydeligvis er færdigudviklet og burde performe fast, og så render han bare rundt og brækker armen i stedet for at score mål og spille kampe. Sikke dog en amatørspiller, fyr fjolset.

Sarkasme kan være anvendt.

Synes i øvrigt det er fuldstændig til grin når folk taler folk som Spearing og Kelly, begge to spillere der er 2-3 år ÆLDRE end Borini, op som gode talenter mens Borini SLET ikke får bare den mindste snor.
Der er vel en grund til, at Rodgers heller ikke ønsker at bruge ham nu. Han har indset, at Borini nok alligevel ikke har talentet og potentialet til at spille for LFC. Jeg er med på, at han har været skadet, men jeg kan godt nok ikke huske mange kampe - ikke en tror jeg - hvor han virkelig har vist glimt at et stort potentiale. Jeg synes ganske enkelt ikke, at han har noget spændende i sig. Han kæmper hårdt, og det er det. Jeg bliver super tilfreds, hvis han smutter.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » søndag, 01. sep, 2013 23:36

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » søndag, 01. sep, 2013 23:36

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » søndag, 01. sep, 2013 23:40

Wormie skrev:Borini på lån Sunderland

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -loan.html
Vanvittigt, hvis det bliver en realitet, går jeg fra relativ sto FSG fan, til at ønske dem på porten!!!! Bænken er i forvejen elendig ud over alle grænser, offensivt.....Og så vil man måske udleje den mest rutinerede på bænken :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. sep, 2013 23:45

Thommo skrev:
Wormie skrev:Borini på lån Sunderland

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -loan.html
Vanvittigt, hvis det bliver en realitet, går jeg fra relativ sto FSG fan, til at ønske dem på porten!!!! Bænken er i forvejen elendig ud over alle grænser, offensivt.....Og så vil man måske udleje den mest rutinerede på bænken :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
FSG?! Hvorfor FSG? Det er da uden tvivl Rodgers, der har det sidste ord i en sag som denne. Og han synes ganske givet - lige som mig - at Borini ikke kan bidrage med noget til vores trup. Så hellere have spillere som Sterling, Ibe og Alberto på bænken.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » søndag, 01. sep, 2013 23:58

Tvivler dælme på BR vil udleje "sin" mand. Derfor hænger jeg FSG ud. Hvorfor udleje den mest rutinerede på bænken. Dernæst er Borini primært angriber, der har vi kun lille suarez, Sturr og Borini. Det er en pisse teenage bænk vi har ffs, derfor skal Borini da ikke væk. Vanvid hvis det sker. At man kan forsvare dette, er ubegribeligt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » mandag, 02. sep, 2013 00:03

Vi har Sturridge, Suarez, Aspas og Moses, der kan spille helt fremme, så jeg ser på ingen måde problemet. Borini vil have godt af at få sin karriere tilbage på sporet ved at spille regelmæssigt i Sunderland. Det kan ende med at betyde, at vi får en rendyrket målscorer tilbage næste sæson, som vi kunne have stor glæde af - som det ser ud nu, så er behovet for Borini der ikke.
Liverpool Football Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » mandag, 02. sep, 2013 00:08

+ når vi møder sunderland så vil deres "normale" angriber sidde udenfor og så bliver det nemt for os fordi de får en mand in som de ikke har spillet med
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar