hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 23. nov, 2013 17:07

...
Senest rettet af LFC_20 lørdag, 23. nov, 2013 17:10, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 23. nov, 2013 17:09

Redmaniac skrev:
Thommo skrev:Sikke et niveau i holder idag, går ud fra det er fordi det er svært at argumentere imod facts :dontknow: ....Og nej gider ikke dale jeres til preteen niveau idag, så gider ikke gå i jeres fodspor.
Hvilke facts? Du er kommet med lutter subjektive udmeldinger, hvilket vel ikke kan betegnes som facts. Udmeldinger, der i øvrigt er ret så rabiate. At påstå, at Joe Allen ikke er god nok til de fleste superligaklubber får lige pludselig Aquilani4 til at virke som en objektiv og skarpsindig fodbolddebattør.

Men ak ja, hvad kan forvente af en mand, der ikke mener, at Reina har stået en god kamp i de sidste 3 sæsoner for os.
Skulle til at skrive det samme, du kommer ikke med en eneste fact? / det er rene holdninger...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. nov, 2013 21:20

Jeg provokerer på samme måde som pre teens gør, men det er nok lidt svært at fatte....Jøsses da. Synes sgu det var soleklart, for rig som fattig, "IQ udfordret" som Einstein....Skriv endelig hvis jeg skal gøre det mere klart, eller kom igen med rolling eyes hvis ikke i kan stave
Verden er smask fuld af hyklere....

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 23. nov, 2013 21:25

Thommo skrev:Jeg provokerer på samme måde som pre teens gør, men det er nok lidt svært at fatte....Jøsses da. Synes sgu det var soleklart, for rig som fattig, "IQ udfordret" som Einstein....Skriv endelig hvis jeg skal gøre det mere klart, eller kom igen med rolling eyes hvis ikke i kan stave
Så er mit modargument, at han er en bedre spiller end superligabold. Omtrent lige så brugbart et "fact" som dit.

Allen er i mine øjne ikke god nok til Liverpool start 11, så skal han i hvert fald til at gøre det bedre i det opbyggende spil, der går lidt for meget alibi bold i det. Som nævnt andetsteds så er han dog en ganske dygtig presspiller, men får slet ikke den støtte af hans makker på midtbane, hvilket gør det en smule omsonst, da det så er for nemt at spille uden omkring ham. At degradere ham til Superliganiveau efter blot en håndfuld kampe efter et meget langt skadesforløb er dog helt til grin, og det viser udemærket, hvem der er mest "preteen" i den her debat.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. nov, 2013 21:44

Det var henvendt til LFC_20, redmanaic.....du er på ignorer, så ved ikke om du svarer, om ikke andet spilder du tiden, lige så vel som du har stjålet et par minutter af mit liv....Og kommer til at savne disse minutter om nogle år.

Så meget respekt har jeg for andre mennesker.... at skrive de spilder tiden. Du kunne lære noget makkerinde/makker
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 23. nov, 2013 21:57

Redmaniac skrev:
Thommo skrev:Jeg provokerer på samme måde som pre teens gør, men det er nok lidt svært at fatte....Jøsses da. Synes sgu det var soleklart, for rig som fattig, "IQ udfordret" som Einstein....Skriv endelig hvis jeg skal gøre det mere klart, eller kom igen med rolling eyes hvis ikke i kan stave
Så er mit modargument, at han er en bedre spiller end superligabold. Omtrent lige så brugbart et "fact" som dit.

Allen er i mine øjne ikke god nok til Liverpool start 11, så skal han i hvert fald til at gøre det bedre i det opbyggende spil, der går lidt for meget alibi bold i det. Som nævnt andetsteds så er han dog en ganske dygtig presspiller, men får slet ikke den støtte af hans makker på midtbane, hvilket gør det en smule omsonst, da det så er for nemt at spille uden omkring ham. At degradere ham til Superliganiveau efter blot en håndfuld kampe efter et meget langt skadesforløb er dog helt til grin, og det viser udemærket, hvem der er mest "preteen" i den her debat.
Dette er hele grunden til at Allen har en fremtid i Liverpool. Allen er klart bedre presspiller end både Gerrard & Lucas. I Rodgers filosofi er det alfa omega at vi kan lave et solidt presspil, det kan være et problem at lave vores presspil med Gerrard, da han ikke virker til at kunne holde til det en hel kamp.
Først afskrev man Lucas, så afskrev man Henderson og nu afskriver man Allen. Henderson er blevet en vigtig spiller og vores bedste presspiller, Lucas er vel vores vigtigste balancespiller og mon ikke Allen også viser at vi tager fejl ved at afskrive ham allerede?

- Om du mener han er bedre end en superligaspiller eller ej, er sagen uvedkommende. Fact er at Allen er Liverpoolspiller og derfor støtter jeg op om ham. Allen er sammen med Henderson vores bedste presspillere og nogle af de spillere som dækker det største areal, disse to "størrelser", er noget som man til tider overser når vi vurderer spillerne.

Men, at ignorerer folk på et forum, er vel lidt "preteen", hvis vi skal have det på banen, Thommo ;)
- Du kan klarer det, det kan os fra Randers :army7:

/ Men, vi skal da være lidt sure, efter endnu engang at smide det i overtiden....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. nov, 2013 22:09

LFC_20 skrev: Men, at ignorerer folk på et forum, er vel lidt "preteen", hvis vi skal have det på banen, Thommo ;) .
Muligt folk ser det sådan, jeg ser det som et middel til at undgå karantæner. Fik 3 inden for relativt kort tid, for 1 års tid siden. Gør mit til at undgå flere, tæller til 10, og bruger ignorer i kortere tid til brugere der pisser mig af, men den opdateres jævnligt skal det skrives. Lur mig om ikke jeg er på ignorer ved 20-30% efter mit politisk ukorrekte indlæg forleden, i VM og englands tråden. jeg har droppet den, så ved ikke hvad der er sket.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » lørdag, 23. nov, 2013 22:23

Thommo skrev:Jeg provokerer på samme måde som pre teens gør, men det er nok lidt svært at fatte....Jøsses da. Synes sgu det var soleklart, for rig som fattig, "IQ udfordret" som Einstein....Skriv endelig hvis jeg skal gøre det mere klart, eller kom igen med rolling eyes hvis ikke i kan stave
Sølle forsøg på at trække i land. Dit postulat omkring Allen og din måde at ophøje din egen mening til sandhed er ikke noget folk gider bruge tid på. Så man kan diskutere hvem der misbruger hinandens tid?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: hvem skal ud

Indlæg af LarsU » lørdag, 23. nov, 2013 22:43

LFC_20 skrev:
Redmaniac skrev:
Thommo skrev:Jeg provokerer på samme måde som pre teens gør, men det er nok lidt svært at fatte....Jøsses da. Synes sgu det var soleklart, for rig som fattig, "IQ udfordret" som Einstein....Skriv endelig hvis jeg skal gøre det mere klart, eller kom igen med rolling eyes hvis ikke i kan stave
Så er mit modargument, at han er en bedre spiller end superligabold. Omtrent lige så brugbart et "fact" som dit.

Allen er i mine øjne ikke god nok til Liverpool start 11, så skal han i hvert fald til at gøre det bedre i det opbyggende spil, der går lidt for meget alibi bold i det. Som nævnt andetsteds så er han dog en ganske dygtig presspiller, men får slet ikke den støtte af hans makker på midtbane, hvilket gør det en smule omsonst, da det så er for nemt at spille uden omkring ham. At degradere ham til Superliganiveau efter blot en håndfuld kampe efter et meget langt skadesforløb er dog helt til grin, og det viser udemærket, hvem der er mest "preteen" i den her debat.
Dette er hele grunden til at Allen har en fremtid i Liverpool. Allen er klart bedre presspiller end både Gerrard & Lucas. I Rodgers filosofi er det alfa omega at vi kan lave et solidt presspil, det kan være et problem at lave vores presspil med Gerrard, da han ikke virker til at kunne holde til det en hel kamp.
Først afskrev man Lucas, så afskrev man Henderson og nu afskriver man Allen. Henderson er blevet en vigtig spiller og vores bedste presspiller, Lucas er vel vores vigtigste balancespiller og mon ikke Allen også viser at vi tager fejl ved at afskrive ham allerede?

- Om du mener han er bedre end en superligaspiller eller ej, er sagen uvedkommende. Fact er at Allen er Liverpoolspiller og derfor støtter jeg op om ham. Allen er sammen med Henderson vores bedste presspillere og nogle af de spillere som dækker det største areal, disse to "størrelser", er noget som man til tider overser når vi vurderer spillerne.
Enig i dette udmærkede indlæg.

Jeg tror stadig på Allen.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 23. nov, 2013 22:54

Spillere i truppen, som jeg pt. ikke finder gode nok til Liverpool og som derfor skal sælges/sendes retur fra leje:

- Moses, Cissokho, Allen, Aspas, Borini og Coates. Desuden mangler jeg endnu at kunne se, hvorfor vi gav så mange millioner for Alberto. Han har jo intet bevist. Men ok, han er stadig ung og skal have en halvsæson mere til at bevise sit værd.

TK Randers
Indlæg: 147
Tilmeldt: mandag, 24. dec, 2012 09:25

Re: hvem skal ud

Indlæg af TK Randers » lørdag, 23. nov, 2013 23:04

Allen er måske en god pres spiller, men desværre er han ikke særlige hurtig, teknisk god eller mål farlig, og derfor kan han ikke bruges i en klub som Liverpool. Problemet er desværre at vi overbetalte meget for ham, og derfor kommer vi til at tabe mange penge på ham. Samtidig er han Roddgers opfindelse og jeg tro desværre han har svært ved at sælge ham, da det kræver at Rodgers indrømmer at han tog fejl om Allen. Håber på vi prøver at sender ham til Newcastle i en bytte handle med Yohan Cabaye plus nogle penge naturligvis.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 23. nov, 2013 23:05

Aggerdoo skrev:Spillere i truppen, som jeg pt. ikke finder gode nok til Liverpool og som derfor skal sælges/sendes retur fra leje:

- Moses, Cissokho, Allen, Aspas, Borini og Coates. Desuden mangler jeg endnu at kunne se, hvorfor vi gav så mange millioner for Alberto. Han har jo intet bevist. Men ok, han er stadig ung og skal have en halvsæson mere til at bevise sit værd.
De fire markeret med sort er jo også stadig unge...

Aspas & Coates har jeg min tvivl om + Moses & Cissokho, men jeg tror derimod stadig på Borini & Allen. Derudover håber jeg at de andre overrasker mig :army7:

Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: hvem skal ud

Indlæg af Ultra » søndag, 24. nov, 2013 09:04

Ked af at skrive det, men mener helt seriøst at både gerrard og Lucas hellere ikke længere er god nok, så en helt ny central midtbane vil være på sin plads..

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » søndag, 24. nov, 2013 09:30

Ultra skrev:Ked af at skrive det, men mener helt seriøst at både gerrard og Lucas hellere ikke længere er god nok, så en helt ny central midtbane vil være på sin plads..
Så du kampen i går? Lucas var satme god.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » søndag, 24. nov, 2013 12:40

Gad vide om agger sælges til sommer.

Johnson er simpelthen så svag defensivt. Kan han bruges som kant i stedet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar