hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af DaBonks » søndag, 24. nov, 2013 13:37

Kelly skrev:Gad vide om agger sælges til sommer.

Johnson er simpelthen så svag defensivt. Kan han bruges som kant i stedet.
Johnson havde en af de der kampe i går, hvor han virker til overhovedet ikke at gide at spille fodbold. Når man nu har set ham i hopla, så er det voldsomt frustrerende at se på det jammerlige bundniveau han har. Jeg var ved at blive en smule irriteret over den lade attitude ca. midt i kampen, og da han så vælger at lave en hælaflevering til en Everton-spiller, der var jeg ved at gå ud af mit gode skind.

Vi skal ideelt set have os en ny ung spiller på hver back som kan udfordre Enrique og Johnson. Flanagan var god i går, så måske han alligevel har en fremtid i klubben. Tror ikke længere på Kelly, i hvert fald ikke som back. Han har hverken de tekniske eller fysiske evner til at spille positionen i Rodgers' system.
Billede

Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: hvem skal ud

Indlæg af Ultra » søndag, 24. nov, 2013 14:18

TomViolence skrev:
Ultra skrev:Ked af at skrive det, men mener helt seriøst at både gerrard og Lucas hellere ikke længere er god nok, så en helt ny central midtbane vil være på sin plads..
Så du kampen i går? Lucas var satme god.
Jeg ser alle kampe, Jeg mener ikke at han var/er god nok....
Vi må sigte højre mht til kvalitet...

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » søndag, 24. nov, 2013 16:05

Hvis valget stod mellem et salg af Gerrard eller Lucas, så er jeg bange for, at jeg måtte vælge førstnævnte... Han er en skygge af sit tidligere jeg. Det er pinefuldt at se ham præstere på det her niveau, når man ved, hvad han kunne.

For mig er se, er det Lucas, der har brug for en bedre makker - ikke Gerrard.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » søndag, 24. nov, 2013 16:08

AndreasN skrev:Hvis valget stod mellem et salg af Gerrard eller Lucas, så er jeg bange for, at jeg måtte vælge førstnævnte... Han er en skygge af sit tidligere jeg. Det er pinefuldt at se ham præstere på det her niveau, når man ved, hvad han kunne.

For mig er se, er det Lucas, der har brug for en bedre makker - ikke Gerrard.
Gerrard som en spiller man kunne spille ind, med 30-40 min igen, ville være passende. Altså en rolle som joker, man kan spille ud. Ligesom Lampard røg på bænken for Chelsea på et tidspunkt, bliver Gerrard også nødt til at få en bænkplads på et tidspunkt.

M'Vila - Lucas kunne være en fin duo.

Stephan C
Indlæg: 1579
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Stephan C » søndag, 24. nov, 2013 16:15

Redmaniac skrev:
Thommo skrev:Sikke et niveau i holder idag, går ud fra det er fordi det er svært at argumentere imod facts :dontknow: ....Og nej gider ikke dale jeres til preteen niveau idag, så gider ikke gå i jeres fodspor.
Hvilke facts? Du er kommet med lutter subjektive udmeldinger, hvilket vel ikke kan betegnes som facts. Udmeldinger, der i øvrigt er ret så rabiate. At påstå, at Joe Allen ikke er god nok til de fleste superligaklubber får lige pludselig Aquilani4 til at virke som en objektiv og skarpsindig fodbolddebattør.

Men ak ja, hvad kan forvente af en mand, der ikke mener, at Reina har stået en god kamp i de sidste 3 sæsoner for os.
Prøv at vend bøtten lidt og fortæl hvad det er Allen er så god til. Jeg har samme lidt samme holdning som Thommo, nemlig at Allen på ingen måde en nogen god fodboldspiller, om han er god nok til superligaen ved jeg ikke, da jeg ikke rigtig følger med der. Men for mig og se, så har han niveauet til at spille på et norsk tippeliga hold, han hører i hvert tilfald hjemme i en klub som spiller i PL.
Når man som Allen er forholdsvis lille og når han så samtidigt ikke er nogen teknisk god boldsikker spiller, som på ingen måder er målfarlig, så ved jeg ikke hvad der gør ham til kandidat til Liverpool's hold

Stephan C
Indlæg: 1579
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Stephan C » søndag, 24. nov, 2013 16:25

AndreasN skrev:Hvis valget stod mellem et salg af Gerrard eller Lucas, så er jeg bange for, at jeg måtte vælge førstnævnte... Han er en skygge af sit tidligere jeg. Det er pinefuldt at se ham præstere på det her niveau, når man ved, hvad han kunne.

For mig er se, er det Lucas, der har brug for en bedre makker - ikke Gerrard.
Hvem dælen skal Lucas så aflevere til ? Lucas er dybt afhængig af at nogen gør sig spilbar inden for en afstand af 10 meter, for ellers havner bolden som ofte hos modstanderne.. Lucas er ret beset en begrænset spiller som kun kan rydde op og desværre sker det alt for tit med irriterende frispark på dårlig steder på banen. Jeg syntes personlig at de enkelte spillere skal kunne bidrage med mere end bare en "styrke". Lucas har skulle løfte arven efter Alonso og Mascherano (indrømmet ikke nogen let opgave), men sammenlignet med de to, så er han desværre lysår dårligere..

Edit: men Lucas er stadig god nok til bredden og dermed være 3. valg på den defensive midt.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redmaniac » søndag, 24. nov, 2013 16:29

Stephan C skrev:
Redmaniac skrev:
Thommo skrev:Sikke et niveau i holder idag, går ud fra det er fordi det er svært at argumentere imod facts :dontknow: ....Og nej gider ikke dale jeres til preteen niveau idag, så gider ikke gå i jeres fodspor.
Hvilke facts? Du er kommet med lutter subjektive udmeldinger, hvilket vel ikke kan betegnes som facts. Udmeldinger, der i øvrigt er ret så rabiate. At påstå, at Joe Allen ikke er god nok til de fleste superligaklubber får lige pludselig Aquilani4 til at virke som en objektiv og skarpsindig fodbolddebattør.

Men ak ja, hvad kan forvente af en mand, der ikke mener, at Reina har stået en god kamp i de sidste 3 sæsoner for os.
Prøv at vend bøtten lidt og fortæl hvad det er Allen er så god til. Jeg har samme lidt samme holdning som Thommo, nemlig at Allen på ingen måde en nogen god fodboldspiller, om han er god nok til superligaen ved jeg ikke, da jeg ikke rigtig følger med der. Men for mig og se, så har han niveauet til at spille på et norsk tippeliga hold, han hører i hvert tilfald hjemme i en klub som spiller i PL.
Når man som Allen er forholdsvis lille og når han så samtidigt ikke er nogen teknisk god boldsikker spiller, som på ingen måder er målfarlig, så ved jeg ikke hvad der gør ham til kandidat til Liverpool's hold
Du kunne jo starte med at læse samtlige indlæg i tråden, før du kommenterer på noget - prøv at vend bøtten lidt.
Redmaniac skrev: Allen er i mine øjne ikke god nok til Liverpool start 11, så skal han i hvert fald til at gøre det bedre i det opbyggende spil, der går lidt for meget alibi bold i det. Som nævnt andetsteds så er han dog en ganske dygtig presspiller, men får slet ikke den støtte af hans makker på midtbane, hvilket gør det en smule omsonst, da det så er for nemt at spille uden omkring ham. At degradere ham til Superliganiveau efter blot en håndfuld kampe efter et meget langt skadesforløb er dog helt til grin, og det viser udemærket, hvem der er mest "preteen" i den her debat.
En Allen i kampform tror jeg nu nok ville kunne gå ind på midtbanen på et af de andre Premier League hold, og hvis vi havde lidt flere kampe dette år, kunne jeg også godt se ham spille en rolle hos os. Ærgeligt vi røg så tidligt ud af liga-cuppen, nu når vi ikke havde nogle nemme Europa-League gruppespilskampe.

Stephan C
Indlæg: 1579
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Stephan C » søndag, 24. nov, 2013 16:37

Redmaniac skrev:
Du kunne jo starte med at læse samtlige indlæg i tråden, før du kommenterer på noget - prøv at vend bøtten lidt.
Fair nok min fejl, hvis du 20 sider tidligere har skrevet om de kvaliteter som du mener Allen tilsyneladende besidder. Men jeg ser bare intet ved ham, som gør at han er en spille som er med til at afgøre kampene fra den defensive midtbane.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redmaniac » søndag, 24. nov, 2013 16:43

Stephan C skrev:
Redmaniac skrev:
Du kunne jo starte med at læse samtlige indlæg i tråden, før du kommenterer på noget - prøv at vend bøtten lidt.
Fair nok min fejl, hvis du 20 sider tidligere har skrevet om de kvaliteter som du mener Allen tilsyneladende besidder. Men jeg ser bare intet ved ham, som gør at han er en spille som er med til at afgøre kampene fra den defensive midtbane.
På side 40, 4 indlæg efter det du citerede...

Ser i øvrigt heller ikke defensivt midt som hans bedste position, men tror vist generelt bare vi to ser fodbold helt forskelligt. Thommo og dig ser ham som værende på henholdsvis Superliga og Tippeliga niveau, jeg ser ham som værende god nok til de dårligere hold i PL. Så mon ikke bare, at vi skal lade den ligge der.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » søndag, 24. nov, 2013 16:51

Stephan C skrev:
AndreasN skrev:Hvis valget stod mellem et salg af Gerrard eller Lucas, så er jeg bange for, at jeg måtte vælge førstnævnte... Han er en skygge af sit tidligere jeg. Det er pinefuldt at se ham præstere på det her niveau, når man ved, hvad han kunne.

For mig er se, er det Lucas, der har brug for en bedre makker - ikke Gerrard.
Hvem dælen skal Lucas så aflevere til ? Lucas er dybt afhængig af at nogen gør sig spilbar inden for en afstand af 10 meter, for ellers havner bolden som ofte hos modstanderne.. Lucas er ret beset en begrænset spiller som kun kan rydde op og desværre sker det alt for tit med irriterende frispark på dårlig steder på banen. Jeg syntes personlig at de enkelte spillere skal kunne bidrage med mere end bare en "styrke". Lucas har skulle løfte arven efter Alonso og Mascherano (indrømmet ikke nogen let opgave), men sammenlignet med de to, så er han desværre lysår dårligere..

Edit: men Lucas er stadig god nok til bredden og dermed være 3. valg på den defensive midt.
Nu skriver jeg jo også, at skulle én af de to sælges, så ville jeg vælge Gerrard. Dermed ikke sagt, at jeg synes, han skal sælges. På ingen måde. Men Lucas er vital for vores hold og spiller en rigtig god kamp i går - det gjorde Gerrard ikke. Sagen er, at Gerrard ikke bidrager med ret meget offensivt såvel som defensiv. Det sker i hvert fald ikke noget. Kampen mod WBA er et efterhånden sjældent eksempel på en brandkamp fra kaptajnen.

For mig er Lucas, Henderson, Suarez, Mignolet og Sturridge de første frem på holdkortet hver kamp.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » søndag, 24. nov, 2013 17:06

Redmaniac skrev:
Stephan C skrev:
Redmaniac skrev:
Thommo skrev:Sikke et niveau i holder idag, går ud fra det er fordi det er svært at argumentere imod facts :dontknow: ....Og nej gider ikke dale jeres til preteen niveau idag, så gider ikke gå i jeres fodspor.
Hvilke facts? Du er kommet med lutter subjektive udmeldinger, hvilket vel ikke kan betegnes som facts. Udmeldinger, der i øvrigt er ret så rabiate. At påstå, at Joe Allen ikke er god nok til de fleste superligaklubber får lige pludselig Aquilani4 til at virke som en objektiv og skarpsindig fodbolddebattør.

Men ak ja, hvad kan forvente af en mand, der ikke mener, at Reina har stået en god kamp i de sidste 3 sæsoner for os.
Prøv at vend bøtten lidt og fortæl hvad det er Allen er så god til. Jeg har samme lidt samme holdning som Thommo, nemlig at Allen på ingen måde en nogen god fodboldspiller, om han er god nok til superligaen ved jeg ikke, da jeg ikke rigtig følger med der. Men for mig og se, så har han niveauet til at spille på et norsk tippeliga hold, han hører i hvert tilfald hjemme i en klub som spiller i PL.
Når man som Allen er forholdsvis lille og når han så samtidigt ikke er nogen teknisk god boldsikker spiller, som på ingen måder er målfarlig, så ved jeg ikke hvad der gør ham til kandidat til Liverpool's hold
Du kunne jo starte med at læse samtlige indlæg i tråden, før du kommenterer på noget - prøv at vend bøtten lidt.
Redmaniac skrev: Allen er i mine øjne ikke god nok til Liverpool start 11, så skal han i hvert fald til at gøre det bedre i det opbyggende spil, der går lidt for meget alibi bold i det. Som nævnt andetsteds så er han dog en ganske dygtig presspiller, men får slet ikke den støtte af hans makker på midtbane, hvilket gør det en smule omsonst, da det så er for nemt at spille uden omkring ham. At degradere ham til Superliganiveau efter blot en håndfuld kampe efter et meget langt skadesforløb er dog helt til grin, og det viser udemærket, hvem der er mest "preteen" i den her debat.
En Allen i kampform tror jeg nu nok ville kunne gå ind på midtbanen på et af de andre Premier League hold, og hvis vi havde lidt flere kampe dette år, kunne jeg også godt se ham spille en rolle hos os. Ærgeligt vi røg så tidligt ud af liga-cuppen, nu når vi ikke havde nogle nemme Europa-League gruppespilskampe.
Wow, at påstå at Allen er dårlig på bolden, er for mig, en påstand jeg ikke kan forstå. Allen er vild med at have bolden, hvilket man så i starten af sidste sæson og det har man set i Swansea. Igen at påstå han ikke er god nok til PL, er for mig svært at forstå. Han var en af de bedste spillere, i hans sidste sæson i Swansea, hvor han lå med skyhøje pasningsprocenter, hvilket en spiller med dårlig teknik ikke kan gøre. Han var med på GB's hold til OL i London, hvilket jeg ser som et kvalitetsstempel, når man tænker på hvilke spillere som både England og Wales har på hans position, også selvom det er u23(Barkley, Cleverly, Hendo, Ramsey, Wilshere, Cork etc.).

Allen er stadig ung, flyttede fra de trygge rammer i Wales og da han så er ved at finde fodfæstet i starten af sidste sæson, får han en skade, som sætter ham tilbage. Personligt vil jeg ikke dømme Allen færdig, før denne sæson og minimum en halvsæson mere er spillet. Da han skal have mulighed for at komme op i omdrejninger og spille fast i en periode, før jeg syntes man kan give en konstruktiv vurdering af ham og ikke bare dømme ham færdig, efter hans første start efter en skade.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » søndag, 24. nov, 2013 17:13

AndreasN skrev:Nu skriver jeg jo også, at skulle én af de to sælges, så ville jeg vælge Gerrard. Dermed ikke sagt, at jeg synes, han skal sælges. På ingen måde. Men Lucas er vital for vores hold og spiller en rigtig god kamp i går - det gjorde Gerrard ikke. Sagen er, at Gerrard ikke bidrager med ret meget offensivt såvel som defensiv. Det sker i hvert fald ikke noget. Kampen mod WBA er et efterhånden sjældent eksempel på en brandkamp fra kaptajnen.

For mig er Lucas, Henderson, Suarez, Mignolet og Sturridge de første frem på holdkortet hver kamp.
2 mål og 5 assists er da et pænt bidrag offensivt. 5 assists er nok til en delt 1. plads i PL (med Mirallas :x ). Lige under ham ligger folk som Özil og Ramsey.

Jeg synes Gerrard bidrager, helt klart. Han er en af dem, der kan bidrage med noget dynamik til vores spil, både med hurtige førstegangs og lange, diagonale afleveringer. Men han så tung ud i går, hvilket jeg tilskriver landskampen. Han kan ikke længere spille to kampe om ugen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » søndag, 24. nov, 2013 17:17

Du har ret, Surf. Min formulering er en smule overdrevet - især, at jeg inkluderede offensiven, hvor han faktisk har fungeret fint i år. Defensivt har han på en god dag været middelmådig. Han fylder ikke nok, løber ikke nok og investerer ikke nok, hvorfor vi har set sølle ud - især mod Arsenal. Det ved jeg ikke, om man kan tilskrive form eller alder, men vi er nødt til at være stærkere centralt i defensiven, hvis vi blive i toppen resten af sæsonen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » søndag, 24. nov, 2013 17:19

Sådan set enig. Han ligner bogstaveligt talt en gammel mand, når han står over for spillere som Ramsey og Barkley. Jeg må bare indrømme, at jeg er bange for, at han også han en mere mental betydning for vores hold når han spiller. Eller, det er jeg sikker på, at han har, spørgsmålet er så bare hvor stor den er.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » søndag, 24. nov, 2013 17:29

Hans tilstedeværelse på banen giver os uden tvivl noget ekstra, men i år har han ikke lignet en mand, der har været særlig motiveret. Hans attitude har været tangerende til opgivende, hvilket er yderst mærkeligt, når vi tænker på, hvor godt vi er med i ligaen i forhold til de sidste mange år - og i en sæson, hvor han skal spille sig til VM.
Liverpool Football Klopp

Besvar