hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » fredag, 18. jul, 2014 22:24

Jesper skrev:Det er årets handel. Intet mindre. Flot gået
Hvor Liverpool er indblandet, ja. Ellers ville jeg nok påstå, at Chelsea løber med den titel. Luiz for 50 mio pund ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 18. jul, 2014 22:25

LFC_20 skrev:
texy skrev:Formentlig endnu et af de der Fake Twitter rygter, som blot smides ud for at se, om det kan komme i medierne, men sikke en handel det ville være for os...


Ja, jeg elsker Borini som spiller - men til den pris, skal han videre.
- Først og fremmest fordi Rodgers bruger ham helt fremme, men hans succes i Sunderland kom fra kanten, hvor jeg også mener han skal spille. Derudover fortjener han at spille fast og så er jeg ikke et sekund i tvivl om at han nok skal få en flot karriere.
Jeg er også vild med Borini men til den pris er der nok ikke meget andet at gøre end at sælge. Specielt ikke med et muligt køb af Remy til 8 mio £.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » fredag, 18. jul, 2014 22:44


Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 61

Re: hvem skal ud

Indlæg af McHelmer » fredag, 18. jul, 2014 22:47

:lol: :lol:
RedRedRed skrev:

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » fredag, 18. jul, 2014 22:57

texy skrev:Nu tror jeg sgu at buddet på £14m er reelt.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... 4m-7457256
Ja en fin handel, og elsker bare deres ordbrug "italy international"....1 kamp i 2012, lidt ligesom ordet talent bruges langt op i tyverne. Håber bare ikke en italiener byttes ud med endnu et folkefærd LFC har det dårligt med, remy/frø. Vel skal den dårlige vane brydes på et tidspunkt, men tvivler på det bliver i min leve tid. Og det kan reelt være senere idag, men nu tænker jeg 30 år frem ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » fredag, 18. jul, 2014 23:01

Thommo skrev:
texy skrev:Nu tror jeg sgu at buddet på £14m er reelt.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... 4m-7457256
Ja en fin handel, og elsker bare deres ordbrug "italy international"....1 kamp i 2012, lidt ligesom ordet talent bruges langt op i tyverne. Håber bare ikke en italiener byttes ud med endnu et folkefærd LFC har det dårligt med, remy/frø. Vel skal den dårlige vane brydes på et tidspunkt, men tvivler på det bliver i min leve tid. Og det kan reelt være senere idag, men nu tænker jeg 30 år frem ;)
Så går jeg ud fra, at du heller ikke er vild med idéen om enten, Benzema, Griezmann, Pogba eller Ribery? :D
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 18. jul, 2014 23:02

RedRedRed skrev:
Det synes jeg nu ikke er helt fair over for Fabio
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » fredag, 18. jul, 2014 23:10

Emmy skrev:
RedRedRed skrev:
Det synes jeg nu ikke er helt fair over for Fabio
Argh, rolig nu.

Det lyder jo til at være en god deal for alle parter. Borini inkl., da han eftersigende selv rigtig gerne vil skiftet.

Og så skal der vist heller ikke lægges mere i det. ;)

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kara » fredag, 18. jul, 2014 23:13

Emmy skrev:
RedRedRed skrev:
Det synes jeg nu ikke er helt fair over for Fabio
Fabio er en sød dreng og jeg er sikker på alle finder agent Borini sympatisk... men c'mon, vi får 14m £ får en spiller der scorede 2 mål for os på en hel sæson. skadet eller ej.

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af LR75 » fredag, 18. jul, 2014 23:17

Ayre har godt nok ikke været manden bag mange fornuftige handler (LFC generelt), men hvis han kan sælge Assaidi for 7 mio., og Borini for 14, så tager jeg sgu hatten af for ham. Jeg mener, vi bør bruge ovennævnte penge på et bud på Lukaku eller Bony. Og så behøver vi næsten ikke engang at bruge Suarez-pengene, for at få et slagkraftigt hold til næste sæson.

Rock on, Ayre...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » fredag, 18. jul, 2014 23:20

hvad gav vi i sin tid for ham? 17?

borini er ikke god nok til at være nr 1 i liverpool men han er en sick player for et hold som sunderland. kæmpe scoop imo for sunderland

edit: "On 13 July, Roma announced the fee was €13.3 million including bonuses (equivalent to about £10.5 million)"

så vi har tjent ca 4 mil pund på ham
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » fredag, 18. jul, 2014 23:25

texy skrev:
Thommo skrev:
texy skrev:Nu tror jeg sgu at buddet på £14m er reelt.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... 4m-7457256
Ja en fin handel, og elsker bare deres ordbrug "italy international"....1 kamp i 2012, lidt ligesom ordet talent bruges langt op i tyverne. Håber bare ikke en italiener byttes ud med endnu et folkefærd LFC har det dårligt med, remy/frø. Vel skal den dårlige vane brydes på et tidspunkt, men tvivler på det bliver i min leve tid. Og det kan reelt være senere idag, men nu tænker jeg 30 år frem ;)
Så går jeg ud fra, at du heller ikke er vild med idéen om enten, Benzema, Griezmann, Pogba eller Ribery? :D
Tjoh med forbehold ;) Griezmann og Ribery ville nok kunne bryde den dårlige vane, sagt på jysk. Pogba ser jeg kun på landsholdet af og til, og det er ikke mere end fint nok, Benzema har jeg været lidt for at hente for 1-2 år siden som jeg husker det, men ved faktisk ikke helt, hvad jeg skal mene om i øjeblikket. Kræsen, jow da.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aarde » lørdag, 19. jul, 2014 00:19

Jeg begræder virkelig, at vi ser ud til at miste Borini, men jeg forstår også godt dispositionen. Han er ikke klar her og nu, og vi har ikke tid til at vente på, at han bliver det, omstændighederne taget i betragtning. Og når der så kommer et bud som det her, så er det selvfølgelig fuldt forståeligt, at det accepteres. Det ændrer dog ikke på, at vi mister en spillertype og karakter, som jeg virkelig, virkelig holder af. For mig er det i hvert fald hans type, man - ligesom det var tilfældet med eksempelvis Kuyt - inderligt håber slår igennem og beviser hele verden, at de var nogle klaphatte, da de ikke troede på ham. Den taktisk disciplinerede og evigt arbejdsomme type, man altid kan smide ind og vide, hvad man kan forvente af, men som aldrig rigtigt får den anerkendelse, han fortjener, fordi han lige har den smule dårligere teknik og ser det mere klodset ud end sine holdkammerater.

Jeg vil nok altid gå rundt med en tro på, at Borini på sigt ville være blevet en succes for os. Jeg har i hvert fald altid håbet det, og jeg kommer også til at heppe på ham i 36 af 38 kampe, når han fremover skal tørne ud for Sunderland (som efterhånden også er begyndt at bygge et interessant hold op under vidunderlige Gus Poyet). Som den spillertype, jeg holder mest af, blev jeg meget hurtigt meget glad for Borini, på trods af - eller måske egentlig snarere på grund af - den store modgang, han har haft gennem hele sin Liverpool-karriere. Han ønskes al den bedste vind på sin videre færd herfra.
Senest rettet af Aarde lørdag, 19. jul, 2014 00:22, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 19. jul, 2014 00:22

Aarde skrev:Jeg begræder virkelig, at vi ser ud til at miste Borini, men jeg forstår også godt, dispositionen. Han er ikke klar her og nu, og vi har ikke tid til at vente på, at han bliver det, omstændighederne taget i betragtning. Og når der så kommer et bud som det her, så er det selvfølgelig fuldt forståeligt, at det accepteres. Det ændrer dog ikke på, at vi mister en spillertype og karakter, som jeg virkelig, virkelig holder af. For mig er det i hvert fald hans type, man - ligesom det var tilfældet med eksempelvis Kuyt - helt inderligt håber slår igennem og beviser hele verden, at de var nogle klaphatte, da de ikke troede på ham. Den taktisk disciplinerede og evigt arbejdsomme type, man altid kan smide ind og vide, hvad man kan forvente af, men som aldrig rigtigt får den anerkendelse, han fortjener, fordi han lige har den smule dårligere teknik og ser det mere klodset ud end sine holdkammerater.

Jeg vil nok altid gå rundt med en tro på, at Borini på sigt ville være blevet en succes for os. Jeg har i hvert fald altid håbet det, og jeg kommer også til at heppe på ham i 36 af 38 kampe, når han fremover skal tørne ud for Sunderland, som efterhånden også er begyndt at bygge et interessant hold op under vidunderlige Gus Poyet. Som den spillertype, jeg holder mest af, blev jeg ret hurtigt rigtigt glad for Borini, på trods af - eller måske egentlig lidt på grund af - den store modgang, han har haft gennem hele sin Liverpool-karriere. Han ønskes al den bedste vind på sin videre færd herfra.
Spot on - kunne ikke sige det bedre, er vild med Borini som spiller og lur mig om ikke han nok skal vise sine kritikkere? Han har mentaliteten til det.

YNWA Borini!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » lørdag, 19. jul, 2014 12:17

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... 4m-7457256

£14 mio. er en forfærdelig god pris!
Liverpool Football Klopp

Besvar