hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » søndag, 16. aug, 2015 01:43

Sakho skal overhovedet og bare slet ikke sælges. Han skal derimod skrives ind på holdkortet som fast starter.
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 18. aug, 2015 00:55

Håber vi når at komme af med Balotelli, Borini.

Henter vi Denis og Illarramendi i Real kan vi godt sælge Allen og beholde Lucas. Eller omvendt.

Vores angreb og midtbane med et enkelt eller to indkøb, vi være overfyldt.

Vi skal huske at de unge talenter som Rossiter også skal have en cup kamp :)

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » onsdag, 19. aug, 2015 15:05

Origi: Jeg har kun set ham spille meget, meget sparsomt, så jeg har ikke kunnet danne mig et personligt indtryk af ham, men hvis vi tror på ham, vil det så ikke være naturligt at få ham udlejet med det samme? Jeg havde faktisk vurderet på testkampenes (som jeg ikke har set) holdopstillinger vurderet, at han var tættere på holdet. Tror I han er klar til holdet nu eller ej?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » onsdag, 19. aug, 2015 17:09

Jesper skrev:Origi: Jeg har kun set ham spille meget, meget sparsomt, så jeg har ikke kunnet danne mig et personligt indtryk af ham, men hvis vi tror på ham, vil det så ikke være naturligt at få ham udlejet med det samme? Jeg havde faktisk vurderet på testkampenes (som jeg ikke har set) holdopstillinger vurderet, at han var tættere på holdet. Tror I han er klar til holdet nu eller ej?
Jeg tror man skal passe på med at være for hurtig til at sende folk på bænken ud af døren lige nu. Dels er der jo brug for dem (læs: på bænken!), dels er vi slet ikke gået ind i det tætte og hårde kampprogram endnu. Vi er kun startet på 1/4 turneringer, og særligt Europa League bliver krævende med lange rejser om torsdagen. Så min overbevisning er, at der nok skal blive brug for alle mand, og i hvert fald dem der sidder på bænken.

En anden sag er så, hvordan man kan mene at Allen, Can, Hendo og Milner er nok spillere til de 2 eller 3 midtbane-positioner er mig en gåde. Antaget, selvfølgelig, at Lucas sælges og Rossiter endnu ikke er klar.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 19. aug, 2015 17:45

Enig. Der bliver rigeligt med kampe til spillere som Allen, Ings, Origi, Markovic m.fl. Som udgangspunkt i cup kampe og Europa League, men senere også i Premier League, når skader og træthed indtræffer. Af den grund synes jeg heller ikke, at vi skal sælge Lucas.

Skulle det lykkedes at få solgt Enrique, Borini og Balotelli, håber jeg, at vi investerer vores penge i en venstre back. Vi har allerede hentet mange spillere i dette vindue, men vi har pt. et svagt punkt på netop denne position.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 24. aug, 2015 14:16

Ved ikke om rygtet holder vand, men man kan da håbe. Ikke det salg, som vi ønsker, men måske en måde at få ham udstillet lidt på, så vi forhåbentlig kan sælge ham næste sommer.

Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » mandag, 24. aug, 2015 14:27

texy skrev:Ved ikke om rygtet holder vand, men man kan da håbe. Ikke det salg, som vi ønsker, men måske en måde at få ham udstillet lidt på, så vi forhåbentlig kan sælge ham næste sommer.


Puha en lottokupon. Tror han skal være i Milano. Passer slet ikke til Liverpool
Milan må sidde og grine 150 mill for ham. Kommer tilbage et år efter liverpool Betaler halvdelen af hans løn. Og de kan købe ham for 75 mill.
Ualmindelig dårlig sportslig og økonomisk ledelse af liverpool. Plus en sæson hvor vi manglede en angriber.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » mandag, 24. aug, 2015 17:02

@Kelly - Hvor har du fra, at de kan købe ham for 75? Alle de rygter jeg har set, inkl. Romano ovenover, er meget enige om at handlen ikke indeholder en frikøbsklausul.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » mandag, 24. aug, 2015 18:42

Liverpool FC Inside Talks & Rumours
BREAKING NEWS: Liverpool have agreed terms with AC Milan over a loan move for Mario Balotelli. (Sky Sports News)

Expect official confirmation from LFC tonight/tomorrow morning.

Farvel med Balotelli nr 45 i Liverpool trøjen forever. Han er villig til at gå ned i løn og gennemfører sit comeback til Italien, hvor hans ego vil kunne styres væsentligt mere. Tak for alt(for den kommende sæson pt), selvom det kun er blevet til 4 mål i 28 kampe. Kandidere til en af sæsonen mest skuffende angriber sammen med..... Rickie Lambert fra sidste sæson??? :oops:
You'r Never Walk Alone. ///

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » tirsdag, 25. aug, 2015 06:58

Godt med Balotelli. Nok det bedste vi får for ham lige nu.

Next: Borini, please?

Lucas: stay!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » onsdag, 26. aug, 2015 09:02

Hvad tror I chancen er for at Balotelli får bare lidt succes i Milan? Jeg tvivler.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » onsdag, 26. aug, 2015 09:26

Jesper skrev:Hvad tror I chancen er for at Balotelli får bare lidt succes i Milan? Jeg tvivler.
Man kan undre sig over, hvad de har hentet ham for. Nu har de jo Carlos Bacca og Luiz Adriano. Balotelli er ikke en spiller, man skal have rendende, hvis ikke han er en del af start 11'eren.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » onsdag, 26. aug, 2015 11:42

Jeg har en kammerat, der følger Milan tæt, og han har også ualmindelig svært ved at forstå, hvad de skal bruge Balotelli til. Et klassisk Milan-køb som han kalder det - fuldstændig unødvendigt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » onsdag, 26. aug, 2015 13:04

AndreasN skrev:Jeg har en kammerat, der følger Milan tæt, og han har også ualmindelig svært ved at forstå, hvad de skal bruge Balotelli til. Et klassisk Milan-køb som han kalder det - fuldstændig unødvendigt.
Gid de rent faktisk havde købt ham.

Balotelli efterlader næppe noget nævneværdigt aftryk på Milan i den sæson, han skal være der. Måske for noget udenfor banen. Det positive er, at vi får finansieret en del af udgifterne ved ham i denne sæson - og at han kun har et år tilbage af kontrakten, når han vender tilbage.

For der var heldigvis lidt fornuft, da han blev hentet: At han kun fik en tre år lang aftale.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 26. aug, 2015 13:13

Jeg savner lidt nogle nyheder omkring Enrique og Borini - det er i den grad folk der bør være et andet sted 1. september.

Besvar